pomysl prosty mag albo stoi w jakims lesie.. albo w maruderach za lasem , zalezy czy wrog w lesie cos mi zrobi... mag na dysku kitra sie sprytnie rzucajac 2 pociski (jeden z deatha/fire'a jeden z tzeentcha), tudziez szrzuje na maszyny (wiaze je a nie ucieka dzieki bsb w 12 calach), bsb w maruderach/rycerzach, zalezy na co, MoS na maruderach po to zeby bez problemowo zamiatac furie baty i inne smiecie probojace mnie spowalniac czy przekierowywac... 4-5 oddzialow uderzeniowych, 6 oddzialow wsparcia... magia to pocisk tz z 1 pocisk z fire/death z 2, jeden czar sla z 3, jeden czar slaa z 4 czyli calkiem calkiem moim zdaniem...Exalted Sorcerer 235
+ 4 level 35
- Mark of Slaanesh 5
- Steed of Slaanesh 20
- Power Familiar 25
- Dispel Scroll x3 75
395
Chaos Sorcerer 85
+ 2 level 35
- Mark of Tzeentch 20
- Disc of Tzeentch 20
- Golden Eye of Tzeentch 25
- Book of Secrets 25
210
Exalted Hero 110
- BSB 25
- Mark of Tzeentch 10
- Barded Chaos Steed 16
- Collar of Khorne 25
- Enchanted Shield 15
- Flail 4
205
Marauders x13
- Musician
- Mark of Slaanesh
66
Marauder Horsemen x5
- Flail
- Musician
- Mark of Slaanesh
91
Marauder Horsemen x5
- Flail
- Musician
- Mark of Slaanesh
91
Chaos Warhounds x5
30
Chaos Warhounds x5
30
Chaos Warhounds x5
30
Chaos Knights x6
- Standard
- Musician
- Mark of Slaanesh
- Rapturous Standard
300
Chaos Knights x5
- Musian
- Mark of Slaanesh
220
Dragon Ogres x3
- Great Weapons
231
Chaos Ogres x3
- Great Weapons
- Mark of Slaanesh
145
Hellcannon
205
TOTAL: 2249
WoC, 2250
WoC, 2250
hehehe
jak pierwszy raz sie przyjrzalem podrecznikowi to wyszlo mi cos podobnego
choc ja wymienilem helenke/13 maruderow na 2x 20 maruderow slanesza+3ci fast
ps. armia nie jest slaba,jest ok; w zasadzie demony sa tylko nieco mocniejsze a VC wyszly jakby nie do tej edycji
jak pierwszy raz sie przyjrzalem podrecznikowi to wyszlo mi cos podobnego
choc ja wymienilem helenke/13 maruderow na 2x 20 maruderow slanesza+3ci fast
ps. armia nie jest slaba,jest ok; w zasadzie demony sa tylko nieco mocniejsze a VC wyszly jakby nie do tej edycji
Fajny motyw z tym magiem z książka , ttaka armatka powstała tanim kosztem .
Z kolei BSB jakiś taki hehm ... rozumiem że ma być ostoją antymagiczną w jakimś klocku. Tyle że jak nie tam bedą pruć to gdzie indziej, a celów o podobnej wartosci masz kilka sztuk , a nie wiem moze i dobry . Mi sie bardziej latający typ z rykiem podoba, nie dość że to młot a wagony VC i breti... a teraz też WoC , już nie mówiąc o Khornowym BSB , to jeszcze można z tego pociągnąć po jakimś zawieruszonym magu.
Maruderzy piesi jakoś nędznie wyglądają - nie lepiej 11 psów do trzymania maga ?
Jakie masz plany co do Blodziopodobnych ?:) Bo mi nic lepszego niż zaplucie magią nie wpada do głowy. Niby masz helke... heh... niby jest jakiś straszak... tylko słaby trochę .
ps. w magię i antymagę władowałe 605 - stosunek siły do ceny wyszedł...heh.... zadawalająco!! .. to chyba najmocniejsza część tej rozpy.
Z kolei BSB jakiś taki hehm ... rozumiem że ma być ostoją antymagiczną w jakimś klocku. Tyle że jak nie tam bedą pruć to gdzie indziej, a celów o podobnej wartosci masz kilka sztuk , a nie wiem moze i dobry . Mi sie bardziej latający typ z rykiem podoba, nie dość że to młot a wagony VC i breti... a teraz też WoC , już nie mówiąc o Khornowym BSB , to jeszcze można z tego pociągnąć po jakimś zawieruszonym magu.
Maruderzy piesi jakoś nędznie wyglądają - nie lepiej 11 psów do trzymania maga ?
Jakie masz plany co do Blodziopodobnych ?:) Bo mi nic lepszego niż zaplucie magią nie wpada do głowy. Niby masz helke... heh... niby jest jakiś straszak... tylko słaby trochę .
ps. w magię i antymagę władowałe 605 - stosunek siły do ceny wyszedł...heh.... zadawalająco!! .. to chyba najmocniejsza część tej rozpy.
ja sie nie obraze jak nie bede wylapywal kuzni czy pociskow demonicznej teczy na oddziale 6 rycerzy ze sztandarem zachwytu a bede wylapywal po czyms innym... a koles ma byc takim uniwersalnym klepaczem... na steam tanki charioty czy cos jest flail, a jak trzeba bedzie w challengu jakiegos smoka sprobowas przezy to jest save na 0+ i ward na 5+...Pierun pisze: Z kolei BSB jakiś taki hehm ... rozumiem że ma być ostoją antymagiczną w jakimś klocku. Tyle że jak nie tam bedą pruć to gdzie indziej, a celów o podobnej wartosci masz kilka sztuk , a nie wiem moze i dobry .
lepiej tylko co z trzecim corem...Pierun pisze: Maruderzy piesi jakoś nędznie wyglądają - nie lepiej 11 psów do trzymania maga ?
nie mam jakiegos specjalnego pomyslu ... co najwyzej natluc przeciwnikowi tyle ile on mi natlucze tak zeby sie wyrownalo... smoki to sie lapie iluzja czy frenzy, z itp gorzej myslalem tez nad lapaniem helka... jedna ture powinna przezyc z blodkiem... a w nastepnej wjecac dogrami, rycerzami... i sprobowac natluc.. oczywiscie wiem ze w praktyce jest to ciezkie do zrealizowaniaPierun pisze: Jakie masz plany co do Blodziopodobnych ?:) Bo mi nic lepszego niż zaplucie magią nie wpada do głowy. Niby masz helke... heh... niby jest jakiś straszak... tylko słaby trochę .
jeszcze moze zajsc zmiana jedna.. jesli sie okaze ze mag moze miec enchanted shield , daje to wtepy lordowi kosztem jednego scrolla a bsb dostanie slomke... nie wiem jeszcze czy warto ladowa w tarcze kosztem scrolla, musze pograc zeby zobaczyc jak czesto przeciwnik mi go zabijaPierun pisze: ps. w magię i antymagę władowałe 605 - stosunek siły do ceny wyszedł...heh.... zadawalająco!! .. to chyba najmocniejsza część tej rozpy.
WERSJA PO PRZEBUDOWIE
zmienilem patent z dyskowcem.. na magu po analizie to sie jednak nie opyla, nie zajme maszynki... bo nie bede mogl rzucac magic missili... troche bez sensu... ogry tez generalnie chyba w kazdym jednym calu i na kazda armie sa slabsze od klepacza na dysku z savem na 1+ i warde ma na strzelanie i magic missile na 3+...Exalted Sorcerer 235
+ 4 level 35
- Mark of Slaanesh 5
- Steed of Slaanesh 20
- Power Familiar 25
- Dispel Scroll x2 50
370
Chaos Sorcerer 85
+ 2 level 35
- Chaos Barded Steed 16
- Dispel Scroll 25
- Book of Secrets 25
186
Exalted Hero 110
- BSB 25
- Mark of Tzeentch 10
- Barded Chaos Steed 16
- Collar of Khorne 25
- Sword of Might 20
- Shield 5
211
Exalted Hero 110
- Mark of Tzeentch 10
- Disc of Tzeentch 20
- Golden Eye of Tzeentch 25
- Enchanted Shield 15
- Bitting Blade 5
185
Marauders x14
- Musician
- Mark of Slaanesh
70
Marauder Horsemen x5
- Flail
- Musician
- Mark of Slaanesh
91
Marauder Horsemen x5
- Flail
- Musician
- Mark of Slaanesh
91
Chaos Warhounds x5
30
Chaos Warhounds x5
30
Chaos Warhounds x5
30
Chaos Knights x6
- Standard
- Musician
- Mark of Slaanesh
- Rapturous Standard
300
Chaos Knights x5
- Musician
- Mark of Slaanesh
220
Dragon Ogres x 3
- Great Weapons
231
Hellcannon
205
TOTAL: 2250
ta wersja planuje rozegrac kilka bitew.. co dalej zobaczymy
po testach wyglda to tak:
no i jeszcze bsb, wybralem typa z bitting bladem zamiast sword of might z prostej przyczyny cala masa rzeczy ma S5.. a na taka sile save 0+ pozwala mi rzucac nadal na 2+ do tego modyfikator sava taki sam jak ze slomka, tylko gorzej ranimy, IMO jest ogolnie rzecz biorac to na plus... tymbardziej ze koles ma glownie jak najdluzej zyc a nie kosmicznie mordowac.. no i za jakies tam zbedne punkty doszedl 6ty pies mozna probowac steam tanki lapac na 1 ture
pzdr
czyli w zasadzie rozpa nr 1... uwaga taka ze maruderzy mi sie do niczego w takiej liczbie jak byli nie przydadza... jedyne zastosowanie to podciagnac przez jedna ture o te 8 cali maga na steedzie jezeli nie bedzie w 20 calach od deploymentu zadnego lasku zeby sie za nim skitrac... oraz trzymanie ów maga przeciwko czarom bez losowym... ktorych obecnie jest jak na lekarstwo... w zasadzie tylko stopy i inne czary WoCh... cala reszta zazwyczaj nic nie robi... bo co mi zrobi spowolnienie w srodku lasu albo firewall zadajacy 1 hit z S4... generalnie na wiekszoc armii oddial stoi i trzyma cwiartke za jakims lasem w rogu stolu ew cos proboje robic do spoly z ogrami, tylko jeszcze nie wiem za bardzo coExalted Sorcerer 235
+ 4 level 35
- Mark of Slaanesh 5
- Steed of Slaanesh 25
- Power Familiar 25
- Dispel Scroll x3 75
400
Chaos Sorcerer 85
+ 2 level 35
- Mark of Tzeentch 20
- Disc of Tzeentch 20
- Golden Eye of Tzeentch 25
- Book of Secrets 25
210
Exalted Hero 110
- BSB 25
- Mark of Tzeentch 10
- Barded Chaos Steed 16
- Collar of Khorne 25
- Enchanted Shield 15
- Bitting Blade 5
206
Marauders x10
- Musician 4
- Mark of Slaanesh 10
54
Marauder Horsemen x5
- Flail 10
- Musician 6
- Mark of Slaanesh 10
91
Marauder Horsemen x5
- Flail 10
- Musician 6
- Mark of Slaanesh 10
91
Chaos Warhounds x6
36
Chaos Warhounds x5
30
Chaos Warhounds x5
30
Chaos Knights x6
- Standard
- Musician
- Mark of Slaanesh
- Rapturous Standard
300
Chaos Knights x5
- Musician
- Mark of Slaanesh
220
Dragon Ogres x3
- Great Weapons
231
Chaos Ogres x3
- Great Weapons
- Mark of Slaanesh
145
Hellcannon
205
TOTAL: 2249
no i jeszcze bsb, wybralem typa z bitting bladem zamiast sword of might z prostej przyczyny cala masa rzeczy ma S5.. a na taka sile save 0+ pozwala mi rzucac nadal na 2+ do tego modyfikator sava taki sam jak ze slomka, tylko gorzej ranimy, IMO jest ogolnie rzecz biorac to na plus... tymbardziej ze koles ma glownie jak najdluzej zyc a nie kosmicznie mordowac.. no i za jakies tam zbedne punkty doszedl 6ty pies mozna probowac steam tanki lapac na 1 ture
pzdr
Teraz to już mało istotne, czy masz znamię khorna, czy Slaanesha, można brać prawie każdy przedmiot, każdego boga. Chaos się ujednolica w pewnym sensie. Pozatym można tłumaczyć to tak: Jeśli człeczyna może latać z mieczem Elfa, to dlaczego Tzeentchowy mag nie może nosić biżuterii wojaka Khorna
Bym zapomniał: Co do rozpiski bardzo fajna, nie co podobna do mojej, tyle, że ja zamiast maruderów używam 15 warriorów z Halabardami
A czy ogry Ci się spłaciły? Bo mi ostatnio nawet dawały radę, nawet zdobyły dla mnie ładne punkty.
Bym zapomniał: Co do rozpiski bardzo fajna, nie co podobna do mojej, tyle, że ja zamiast maruderów używam 15 warriorów z Halabardami
A czy ogry Ci się spłaciły? Bo mi ostatnio nawet dawały radę, nawet zdobyły dla mnie ładne punkty.
wlasnie jakos srednio dla nich widze miejsce na stole po dzisiejszych 3 ciezkich bitwach ekstremalnie tępymi demonami przeciwko troche mniej tępym defensom dochodze do wniosku że ogolna tendencja zbrojen anty demonicznych tez dotknie Warriorow.. i takie ogry staja sie dosc smieszne... jesli nie powiedziec slabe :/ulgdor pisze: A czy ogry Ci się spłaciły? Bo mi ostatnio nawet dawały radę, nawet zdobyły dla mnie ładne punkty.
dlatego raczej napewno wrzoce speedowca na steedzie slaanesha w wersji uniwersalistyczno maszynko rozkrecajacej
cos w ten deseń...
jeszcze bardzo intensywnie musze przemyslec helke, ale narazie zostaje... wszak to dodatkowy oddzial rycerzy wiec bedzie ciezka decyzja...1 Chaos Sorcerer Lord of Slaanesh @ 400 Pts
General; Mark of Slaanesh; Magic Level 4; Slaanesh Lore; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]
1 Steed of Slaanesh @ [25] Pts
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Tzeentch Lore; Chaos Armour
Golden Eye of Tzeentch [25]
Book Of Secrets [25]
1 Disc of Tzeentch @ [20] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 211 Pts
Hero of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
Biting Blade [5]
The Collar of Khorne [25]
The Bronze Armour of Zhrakk [15]
1 Chaos Steed hero @ [16] Pts
1 Exalted Hero of Slaanesh @ 175 Pts
Hero of Slaanesh; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
1 Steed of Slaanesh @ [25] Pts
10 Marauders of Chaos @ 40 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
6 Warhounds @ 36 Pts
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Knight of Slaanesh @ 280 Pts
Mark of Slaanesh; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician; Barding
5 Chaos Knight of Slaanesh @ 220 Pts
Mark of Slaanesh; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician;
Barding
3 Dragon Ogres @ 231 Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Hellcannon of Chaos @ 205 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 5
Models in Army: 62
Total Army Cost: 2250
Helka i magowie sprawiaja ze armia bez helki musi podchodzic a to mnostwo zmienia. Też sobie składam Mortalki teraz dopoki lizaki nie wyjdą tylko musze pozyczac figsow bo kupowac nie bede. Ale ja tak dla odmiany od lizakow chce na 3 sprezynach rozpiszon, moze wkleje w oddzielnym temacie.
pozdro
pozdro
doszedl banner of rage (fajny kurde ten sztandar, permanentne imm to pysch i ataki dla wszystkiego w oddziale czyli w wersji hard dla 2 herosow i rycerzy a frenzy na 1 oddzale mozna skutecznie blokowac ), zmniejszylem rycerzy do 5 (jak sie gra na imp czy dwarfy i tak herosow trzeba trzymac w czyms innym bo co za roznica 5 czy 6 i tak po jednym strzale look out spada...) no i zrobilem jedna 10tke psow z dwoch piatek, wtedy mam dwa oddzialy w ktorych moga podciagac pod wroga bohaterowie z czego psy umozliwiaja slaaneshowcowi szarze na kazdy cel w 2 turze (34 cale zasiegu) tudziez jesli przeciwnik slabo sie wystawi zarowno bsb jak i steedowcowi rowniez w 2 turze (obaj 28 cali zasiegu)
pzdr
pzdr
1 Chaos Sorcerer Lord of Slaanesh @ 400 Pts
General; Mark of Slaanesh; Magic Level 4; Slaanesh Lore; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]
1 Steed of Slaanesh @ [25] Pts
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Tzeentch Lore; Chaos Armour
Golden Eye of Tzeentch [25]
Book Of Secrets [25]
1 Disc of Tzeentch @ [20] Pts
1 Exalted Hero of Slaanesh @ 175 Pts
Hero of Slaanesh; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
1 Steed of Slaanesh @ [25] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch@ 211 Pts
Hero of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
Biting Blade [5]
The Collar of Khorne [25]
The Bronze Armour of Zhrakk [15]
1 Chaos Steed @ [16] Pts
10 Marauders of Chaos @ 40 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
10 Warhounds @ 60 Pts
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Knight of Slaanesh @ 240 Pts
Mark of Slaanesh; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician; Barding
5 Chaos Knight @ 265 Pts
No mark; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician;
Barding
Banner of Rage [35]
3 Dragon Ogres @ 231 Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Hellcannon of Chaos @ 205 Pts
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 5
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2249
Ostatnio zmieniony 16 paź 2008, o 18:37 przez thurion, łącznie zmieniany 1 raz.
rapturous baner nie działał dobrze?
mały mag na dysku ma coś klepać? nie bolą miscasty?
duży mag walczy? jak się magia sprawia i czy nie brakuje mu miejsc do ukrycia?
i ogólnie defensy nie wyciągają herosów za szybko? chyba ciężko ich poukrywać jak jest ich 4, a jednostek dla nich większych raptem 2?
opłaca się SOM na slaneshowcu? flail by go wytanił a na maszyny starczy?
fajny patent z zhrakk armourem żeby nie mieć slanesha a mieć immuna;]
mały mag na dysku ma coś klepać? nie bolą miscasty?
duży mag walczy? jak się magia sprawia i czy nie brakuje mu miejsc do ukrycia?
i ogólnie defensy nie wyciągają herosów za szybko? chyba ciężko ich poukrywać jak jest ich 4, a jednostek dla nich większych raptem 2?
opłaca się SOM na slaneshowcu? flail by go wytanił a na maszyny starczy?
fajny patent z zhrakk armourem żeby nie mieć slanesha a mieć immuna;]
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
jakos tak dziwnie jak przegrywas o 1 czy 2 to na bsb i tak ustoisz.. a jak przegrywasz o wiecej to znaczy ze zgineglo ci duzo rycerzy (bo CRowe klocki sie nimi raczej mieli) a jak zginelo duzo rycerzy to juz i tak jest padaka jak do tej pory gralem raptorusem to 2x mi oddzial wyparowal zanim zdarzylem go urzyc.. a w pozostalych bitwach mielil tak srogo ze ani razu nie rzucalem breaka... jakbym mial te 20pkt to bym jakos wrzocil od biedy... ale nie mamvocal pisze:rapturous baner nie działał dobrze?
nie krasnoludzkie maszyny klepie na luzaku miscasta do tej pory nie udalo mi sie na nim rzucic (zwykle rzucam 2 pociski z 2 kosci)vocal pisze:mały mag na dysku ma coś klepać? nie bolą miscasty?
duzy mag nie walczy, poki co nie brakowalo mi miejsc do ukrycia magia jest ok (choc z VC czy demonami jeszcze nie gralem, moze w weekend zagram z VC)vocal pisze:duży mag walczy? jak się magia sprawia i czy nie brakuje mu miejsc do ukrycia?
mag duzy stoi poza LoSem, dyskowiec fruwa za terenami, wiec zostaje 2 oddzialy dla 2 herosow, z defensami w sensie dwarfy jeszcze nie gralem wiec theoryhammeruje w tej kwestiivocal pisze:i ogólnie defensy nie wyciągają herosów za szybko? chyba ciężko ich poukrywać jak jest ich 4, a jednostek dla nich większych raptem 2?
snake w oddziale maruderow z przodu exalted szarza we wraithy...IMO slomka bardziej uniwersalnavocal pisze:opłaca się SOM na slaneshowcu? flail by go wytanił a na maszyny starczy?