WoC, 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

WoC, 2250

Post autor: thurion »

Exalted Sorcerer 235
+ 4 level 35
- Mark of Slaanesh 5
- Steed of Slaanesh 20
- Power Familiar 25
- Dispel Scroll x3 75
395

Chaos Sorcerer 85
+ 2 level 35
- Mark of Tzeentch 20
- Disc of Tzeentch 20
- Golden Eye of Tzeentch 25
- Book of Secrets 25
210

Exalted Hero 110
- BSB 25
- Mark of Tzeentch 10
- Barded Chaos Steed 16
- Collar of Khorne 25
- Enchanted Shield 15
- Flail 4
205

Marauders x13
- Musician
- Mark of Slaanesh
66

Marauder Horsemen x5
- Flail
- Musician
- Mark of Slaanesh
91

Marauder Horsemen x5
- Flail
- Musician
- Mark of Slaanesh
91

Chaos Warhounds x5
30

Chaos Warhounds x5
30

Chaos Warhounds x5
30

Chaos Knights x6
- Standard
- Musician
- Mark of Slaanesh
- Rapturous Standard
300

Chaos Knights x5
- Musian
- Mark of Slaanesh
220

Dragon Ogres x3
- Great Weapons
231

Chaos Ogres x3
- Great Weapons
- Mark of Slaanesh
145

Hellcannon
205

TOTAL: 2249
pomysl prosty :) mag albo stoi w jakims lesie.. albo w maruderach za lasem :P, zalezy czy wrog w lesie cos mi zrobi... mag na dysku kitra sie sprytnie rzucajac 2 pociski (jeden z deatha/fire'a jeden z tzeentcha), tudziez szrzuje na maszyny (wiaze je a nie ucieka dzieki bsb w 12 calach), bsb w maruderach/rycerzach, zalezy na co, MoS na maruderach po to zeby bez problemowo zamiatac furie baty i inne smiecie probojace mnie spowalniac czy przekierowywac... 4-5 oddzialow uderzeniowych, 6 oddzialow wsparcia... magia to pocisk tz z 1 pocisk z fire/death z 2, jeden czar sla z 3, jeden czar slaa z 4 :) czyli calkiem calkiem moim zdaniem...

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

hehehe
jak pierwszy raz sie przyjrzalem podrecznikowi to wyszlo mi cos podobnego
choc ja wymienilem helenke/13 maruderow na 2x 20 maruderow slanesza+3ci fast :twisted:

ps. armia nie jest slaba,jest ok; w zasadzie demony sa tylko nieco mocniejsze a VC wyszly jakby nie do tej edycji :roll:

Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

Fajny motyw z tym magiem z książka , ttaka armatka powstała tanim kosztem :).

Z kolei BSB jakiś taki hehm :)... rozumiem że ma być ostoją antymagiczną w jakimś klocku. Tyle że jak nie tam bedą pruć to gdzie indziej, a celów o podobnej wartosci masz kilka sztuk :P, a nie wiem moze i dobry :). Mi sie bardziej latający typ z rykiem podoba, nie dość że to młot a wagony VC i breti... a teraz też WoC :) , już nie mówiąc o Khornowym BSB :P , to jeszcze można z tego pociągnąć po jakimś zawieruszonym magu.

Maruderzy piesi jakoś nędznie wyglądają - nie lepiej 11 psów do trzymania maga ?

Jakie masz plany co do Blodziopodobnych ?:) Bo mi nic lepszego niż zaplucie magią nie wpada do głowy. Niby masz helke... heh... niby jest jakiś straszak... tylko słaby trochę :P.

ps. w magię i antymagę władowałe 605 - stosunek siły do ceny wyszedł...heh.... zadawalająco!! .. to chyba najmocniejsza część tej rozpy.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Pierun pisze: Z kolei BSB jakiś taki hehm :)... rozumiem że ma być ostoją antymagiczną w jakimś klocku. Tyle że jak nie tam bedą pruć to gdzie indziej, a celów o podobnej wartosci masz kilka sztuk :P, a nie wiem moze i dobry :).
ja sie nie obraze jak nie bede wylapywal kuzni czy pociskow demonicznej teczy na oddziale 6 rycerzy ze sztandarem zachwytu :P a bede wylapywal po czyms innym... a koles ma byc takim uniwersalnym klepaczem... na steam tanki charioty czy cos jest flail, a jak trzeba bedzie w challengu jakiegos smoka sprobowas przezy to jest save na 0+ i ward na 5+...
Pierun pisze: Maruderzy piesi jakoś nędznie wyglądają - nie lepiej 11 psów do trzymania maga ?
lepiej ;) tylko co z trzecim corem...
Pierun pisze: Jakie masz plany co do Blodziopodobnych ?:) Bo mi nic lepszego niż zaplucie magią nie wpada do głowy. Niby masz helke... heh... niby jest jakiś straszak... tylko słaby trochę :P.
nie mam jakiegos specjalnego pomyslu :P ... co najwyzej natluc przeciwnikowi tyle ile on mi natlucze tak zeby sie wyrownalo... smoki to sie lapie iluzja czy frenzy, z itp gorzej ;) myslalem tez nad lapaniem helka... jedna ture powinna przezyc z blodkiem... a w nastepnej wjecac dogrami, rycerzami... i sprobowac natluc.. oczywiscie wiem ze w praktyce jest to ciezkie do zrealizowania ;)
Pierun pisze: ps. w magię i antymagę władowałe 605 - stosunek siły do ceny wyszedł...heh.... zadawalająco!! .. to chyba najmocniejsza część tej rozpy.
jeszcze moze zajsc zmiana jedna.. jesli sie okaze ze mag moze miec enchanted shield :), daje to wtepy lordowi kosztem jednego scrolla a bsb dostanie slomke... nie wiem jeszcze czy warto ladowa w tarcze kosztem scrolla, musze pograc zeby zobaczyc jak czesto przeciwnik mi go zabija :)



WERSJA PO PRZEBUDOWIE :)
Exalted Sorcerer 235
+ 4 level 35
- Mark of Slaanesh 5
- Steed of Slaanesh 20
- Power Familiar 25
- Dispel Scroll x2 50
370

Chaos Sorcerer 85
+ 2 level 35
- Chaos Barded Steed 16
- Dispel Scroll 25
- Book of Secrets 25
186

Exalted Hero 110
- BSB 25
- Mark of Tzeentch 10
- Barded Chaos Steed 16
- Collar of Khorne 25
- Sword of Might 20
- Shield 5
211

Exalted Hero 110
- Mark of Tzeentch 10
- Disc of Tzeentch 20
- Golden Eye of Tzeentch 25
- Enchanted Shield 15
- Bitting Blade 5
185

Marauders x14
- Musician
- Mark of Slaanesh
70

Marauder Horsemen x5
- Flail
- Musician
- Mark of Slaanesh
91

Marauder Horsemen x5
- Flail
- Musician
- Mark of Slaanesh
91

Chaos Warhounds x5
30

Chaos Warhounds x5
30

Chaos Warhounds x5
30

Chaos Knights x6
- Standard
- Musician
- Mark of Slaanesh
- Rapturous Standard
300

Chaos Knights x5
- Musician
- Mark of Slaanesh
220

Dragon Ogres x 3
- Great Weapons
231

Hellcannon
205

TOTAL: 2250
zmienilem patent z dyskowcem.. na magu po analizie to sie jednak nie opyla, nie zajme maszynki... bo nie bede mogl rzucac magic missili... troche bez sensu... ogry tez generalnie chyba w kazdym jednym calu i na kazda armie sa slabsze od klepacza na dysku z savem na 1+ i warde ma na strzelanie i magic missile na 3+...

ta wersja planuje rozegrac kilka bitew.. co dalej zobaczymy ;)

Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

Tak na szybko uwaga - sorcerer bez czincza już sie robi nędzniawy.. Jednak Flick Fire na 3+ z jednej kości jest joł! a tak to w typa będziesz musiał na dwa piardy wywalać 4 kostki... lipniej lipniej

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

po testach wyglda to tak:
Exalted Sorcerer 235
+ 4 level 35
- Mark of Slaanesh 5
- Steed of Slaanesh 25
- Power Familiar 25
- Dispel Scroll x3 75
400

Chaos Sorcerer 85
+ 2 level 35
- Mark of Tzeentch 20
- Disc of Tzeentch 20
- Golden Eye of Tzeentch 25
- Book of Secrets 25
210

Exalted Hero 110
- BSB 25
- Mark of Tzeentch 10
- Barded Chaos Steed 16
- Collar of Khorne 25
- Enchanted Shield 15
- Bitting Blade 5
206

Marauders x10
- Musician 4
- Mark of Slaanesh 10
54

Marauder Horsemen x5
- Flail 10
- Musician 6
- Mark of Slaanesh 10
91

Marauder Horsemen x5
- Flail 10
- Musician 6
- Mark of Slaanesh 10
91

Chaos Warhounds x6
36

Chaos Warhounds x5
30

Chaos Warhounds x5
30

Chaos Knights x6
- Standard
- Musician
- Mark of Slaanesh
- Rapturous Standard
300

Chaos Knights x5
- Musician
- Mark of Slaanesh
220

Dragon Ogres x3
- Great Weapons
231

Chaos Ogres x3
- Great Weapons
- Mark of Slaanesh
145

Hellcannon
205

TOTAL: 2249
czyli w zasadzie rozpa nr 1... uwaga taka ze maruderzy mi sie do niczego w takiej liczbie jak byli nie przydadza... jedyne zastosowanie to podciagnac przez jedna ture o te 8 cali maga na steedzie jezeli nie bedzie w 20 calach od deploymentu zadnego lasku zeby sie za nim skitrac... oraz trzymanie ów maga przeciwko czarom bez losowym... ktorych obecnie jest jak na lekarstwo... w zasadzie tylko stopy i inne czary WoCh... cala reszta zazwyczaj nic nie robi... bo co mi zrobi spowolnienie w srodku lasu albo firewall zadajacy 1 hit z S4... generalnie na wiekszoc armii oddial stoi i trzyma cwiartke za jakims lasem w rogu stolu :) ew cos proboje robic do spoly z ogrami, tylko jeszcze nie wiem za bardzo co ;)

no i jeszcze bsb, wybralem typa z bitting bladem zamiast sword of might z prostej przyczyny :) cala masa rzeczy ma S5.. a na taka sile save 0+ pozwala mi rzucac nadal na 2+ :) do tego modyfikator sava taki sam jak ze slomka, tylko gorzej ranimy, IMO jest ogolnie rzecz biorac to na plus... tymbardziej ze koles ma glownie jak najdluzej zyc a nie kosmicznie mordowac.. no i za jakies tam zbedne punkty doszedl 6ty pies :P mozna probowac steam tanki lapac na 1 ture ;)


pzdr

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Czy ex z markiem tzeentcha może mieć Collar od Khorne ??
Z tego co pamiętam był on tylko dla Khorniaków - czy coś się zmieniło.
Obrazek

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Aro pisze:czy coś się zmieniło.
zmienilo sie wszystko..

Awatar użytkownika
ulgdor
Wałkarz
Posty: 86

Post autor: ulgdor »

Teraz to już mało istotne, czy masz znamię khorna, czy Slaanesha, można brać prawie każdy przedmiot, każdego boga. Chaos się ujednolica w pewnym sensie. Pozatym można tłumaczyć to tak: Jeśli człeczyna może latać z mieczem Elfa, to dlaczego Tzeentchowy mag nie może nosić biżuterii wojaka Khorna ;)

Bym zapomniał: Co do rozpiski bardzo fajna, nie co podobna do mojej, tyle, że ja zamiast maruderów używam 15 warriorów z Halabardami :P
A czy ogry Ci się spłaciły? Bo mi ostatnio nawet dawały radę, nawet zdobyły dla mnie ładne punkty.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

ulgdor pisze: A czy ogry Ci się spłaciły? Bo mi ostatnio nawet dawały radę, nawet zdobyły dla mnie ładne punkty.
wlasnie jakos srednio dla nich widze miejsce na stole :( po dzisiejszych 3 ciezkich bitwach ekstremalnie tępymi demonami przeciwko troche mniej tępym defensom dochodze do wniosku że ogolna tendencja zbrojen anty demonicznych tez dotknie Warriorow.. i takie ogry staja sie dosc smieszne... jesli nie powiedziec slabe :/

dlatego raczej napewno wrzoce speedowca na steedzie slaanesha w wersji uniwersalistyczno maszynko rozkrecajacej ;)

cos w ten deseń...
1 Chaos Sorcerer Lord of Slaanesh @ 400 Pts
General; Mark of Slaanesh; Magic Level 4; Slaanesh Lore; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]

1 Steed of Slaanesh @ [25] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Tzeentch Lore; Chaos Armour
Golden Eye of Tzeentch [25]
Book Of Secrets [25]

1 Disc of Tzeentch @ [20] Pts

1 Exalted Hero of Tzeentch @ 211 Pts
Hero of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
Biting Blade [5]
The Collar of Khorne [25]
The Bronze Armour of Zhrakk [15]

1 Chaos Steed hero @ [16] Pts

1 Exalted Hero of Slaanesh @ 175 Pts
Hero of Slaanesh; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]

1 Steed of Slaanesh @ [25] Pts

10 Marauders of Chaos @ 40 Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

6 Warhounds @ 36 Pts

5 Warhounds @ 30 Pts

5 Warhounds @ 30 Pts

6 Chaos Knight of Slaanesh @ 280 Pts
Mark of Slaanesh; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician; Barding

5 Chaos Knight of Slaanesh @ 220 Pts
Mark of Slaanesh; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician;
Barding

3 Dragon Ogres @ 231 Pts
Great Weapon; Light Armour

1 Hellcannon of Chaos @ 205 Pts

Casting Pool: 10

Dispel Pool: 5

Models in Army: 62


Total Army Cost: 2250
jeszcze bardzo intensywnie musze przemyslec helke, ale narazie zostaje... wszak to dodatkowy oddzial rycerzy wiec bedzie ciezka decyzja...

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Ta helka ... ja bym jednak ja wymienił na Dogry ... albo knightów

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Helka i magowie sprawiaja ze armia bez helki musi podchodzic a to mnostwo zmienia. Też sobie składam Mortalki teraz dopoki lizaki nie wyjdą tylko musze pozyczac figsow bo kupowac nie bede. Ale ja tak dla odmiany od lizakow chce na 3 sprezynach rozpiszon, moze wkleje w oddzielnym temacie.

pozdro

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

doszedl banner of rage (fajny kurde ten sztandar, permanentne imm to pysch i ataki dla wszystkiego w oddziale czyli w wersji hard dla 2 herosow i rycerzy :) a frenzy na 1 oddzale mozna skutecznie blokowac 8) ), zmniejszylem rycerzy do 5 (jak sie gra na imp czy dwarfy i tak herosow trzeba trzymac w czyms innym :) bo co za roznica 5 czy 6 i tak po jednym strzale look out spada...) no i zrobilem jedna 10tke psow z dwoch piatek, wtedy mam dwa oddzialy w ktorych moga podciagac pod wroga bohaterowie z czego psy umozliwiaja slaaneshowcowi szarze na kazdy cel w 2 turze (34 cale zasiegu) tudziez jesli przeciwnik slabo sie wystawi zarowno bsb jak i steedowcowi rowniez w 2 turze (obaj 28 cali zasiegu) :)


pzdr

1 Chaos Sorcerer Lord of Slaanesh @ 400 Pts
General; Mark of Slaanesh; Magic Level 4; Slaanesh Lore; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]

1 Steed of Slaanesh @ [25] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Tzeentch Lore; Chaos Armour
Golden Eye of Tzeentch [25]
Book Of Secrets [25]

1 Disc of Tzeentch @ [20] Pts

1 Exalted Hero of Slaanesh @ 175 Pts
Hero of Slaanesh; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]

1 Steed of Slaanesh @ [25] Pts

1 Exalted Hero of Tzeentch@ 211 Pts
Hero of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
Biting Blade [5]
The Collar of Khorne [25]
The Bronze Armour of Zhrakk [15]

1 Chaos Steed @ [16] Pts

10 Marauders of Chaos @ 40 Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

10 Warhounds @ 60 Pts

5 Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Knight of Slaanesh @ 240 Pts
Mark of Slaanesh; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician; Barding

5 Chaos Knight @ 265 Pts
No mark; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician;
Barding
Banner of Rage [35]

3 Dragon Ogres @ 231 Pts
Great Weapon; Light Armour

1 Hellcannon of Chaos @ 205 Pts


Casting Pool: 9

Dispel Pool: 5

Models in Army: 60


Total Army Cost: 2249
Ostatnio zmieniony 16 paź 2008, o 18:37 przez thurion, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Baner of rage jest supcio, u mnie będzie u piechoty nurglowców ale to ja :wink:



ps.Masz AB do mortali czy mi się zdaje?

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

rapturous baner nie działał dobrze?
mały mag na dysku ma coś klepać? nie bolą miscasty?
duży mag walczy? jak się magia sprawia i czy nie brakuje mu miejsc do ukrycia?
i ogólnie defensy nie wyciągają herosów za szybko? chyba ciężko ich poukrywać jak jest ich 4, a jednostek dla nich większych raptem 2?
opłaca się SOM na slaneshowcu? flail by go wytanił a na maszyny starczy?

fajny patent z zhrakk armourem żeby nie mieć slanesha a mieć immuna;]

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

vocal pisze:rapturous baner nie działał dobrze?
jakos tak dziwnie :) jak przegrywas o 1 czy 2 to na bsb i tak ustoisz.. a jak przegrywasz o wiecej to znaczy ze zgineglo ci duzo rycerzy (bo CRowe klocki sie nimi raczej mieli) a jak zginelo duzo rycerzy to juz i tak jest padaka :) jak do tej pory gralem raptorusem to 2x mi oddzial wyparowal zanim zdarzylem go urzyc.. a w pozostalych bitwach mielil tak srogo ze ani razu nie rzucalem breaka... jakbym mial te 20pkt to bym jakos wrzocil od biedy... ale nie mam ;)
vocal pisze:mały mag na dysku ma coś klepać? nie bolą miscasty?
nie krasnoludzkie maszyny klepie na luzaku :) miscasta do tej pory nie udalo mi sie na nim rzucic (zwykle rzucam 2 pociski z 2 kosci)
vocal pisze:duży mag walczy? jak się magia sprawia i czy nie brakuje mu miejsc do ukrycia?
duzy mag nie walczy, poki co nie brakowalo mi miejsc do ukrycia :) magia jest ok (choc z VC czy demonami jeszcze nie gralem, moze w weekend zagram z VC)
vocal pisze:i ogólnie defensy nie wyciągają herosów za szybko? chyba ciężko ich poukrywać jak jest ich 4, a jednostek dla nich większych raptem 2?
mag duzy stoi poza LoSem, dyskowiec fruwa za terenami, wiec zostaje 2 oddzialy dla 2 herosow, z defensami w sensie dwarfy jeszcze nie gralem wiec theoryhammeruje w tej kwestii ;)
vocal pisze:opłaca się SOM na slaneshowcu? flail by go wytanił a na maszyny starczy?
snake w oddziale maruderow z przodu exalted szarza we wraithy...IMO slomka bardziej uniwersalna

ODPOWIEDZ