"CS-czyli critical shot" 11.10.2008 Warszawa

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

W trosce o comp podpowiem, że limit kosci jest dużo sensowniejszy niż limit poziomów, bo będziecie mieli wysyp pięciokostkowych wampirów 3 poziomu znających wszystkie czary z lore'a. Proponowałbym zasady magii z Euro.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

na Euro magia jest zbyt przycieta..
moze wystarczy limit 11 PD. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Niedziela prosze prosze prosze!!!
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5351

Post autor: Tutajec »

widze ze uzyliscie opcji dla demonow tak jakbym ja go dzisaj napisal bardzo dobry format moze nawet przeyjde z waywatchersami i eternalami ^^

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5351

Post autor: Tutajec »

a co z wardem na magiczne ataki demonow

Awatar użytkownika
Harry101
Mudżahedin
Posty: 319
Lokalizacja: Nemezis Warszawa

Post autor: Harry101 »

No już nie przesadzajmy....
A co do limitu kości a nie poziomów... podpisuję się.

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

wlasnie dobrze jest :P
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

ale przeciez limit poziomow a nie kosci wogole nie ogranicza magii

wezmy lizi na slanie

wezmy vc na +2 pd na characterach

wezmy delfy na dodatkowych kostkach powera

wezmy tk na duzej liczce

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

Niedziela byłaby całkiem koleżeńskim rozwiązaniem dla środowiska batllla z Włocławka, pare osób z wawy chciało pojechać, a teraz ma poważny orzech do zgryzienia.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, o 08:51 przez mdłości, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

czy są jakaś zmiany dotycząca cięć demonów ???

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1877
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

demony powinny moc brac scrolli ile chca.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

A może zrobic tak że mag może rzucic tylko ograniczoną liczbę czarów na turę?
zalezne od poziomów?

1lv -i 2lv -1 czar
3lc i 4lv -2 czary
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
kis1
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Bastion HypolytówCity

Post autor: kis1 »

To się chyba wiele się nie zmieni jak takie ograniczenie będzie (przynajmniej jeśli chodzi o demony:P tyle, że wrona rzuci dwa czary a nie trzy) Ewentualnie osłabi to wampiry :)

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Moim zdaniem demony należy zrobić tak jak były w 6 ED.
- ward nie działa na magiczne ataki
- horrory nie generują kości dispella
- przeżut LD przy brejku oznacza śmierć całego unitu
i starczy.
Takie zmiany wymuszają trzymanie generała i BsB blizko oddzialów, jebią kompozycję armii, bo kości do dispella trzeba sobie załatwić tak jak w innych armiach (wystawiać magów z DS).
Duke
Jak widzisz takie ograniczenia. IMO demony stają się wrażliwe na magię i tracą swą stabilność w kombbacie.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

A i jeszcze jedno Dark Elfom zakazał bym inwert warda i Hoteka. :wink:
Obrazek
Obrazek

Cyel
Oszukista
Posty: 821

Post autor: Cyel »

Kiepskie te ograniczenia dla demonów, jak ktoś bedzie chciał przyjśc cyrkiem Tzeentcha na 20 PD to nic go nie tnie ...ale co tam, ja przyjdę na Daemon Prinsie, i tak wydaje mi się że bedzie to mocne...

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Dębek pisze:Moim zdaniem demony należy zrobić tak jak były w 6 ED.
- ward nie działa na magiczne ataki
- horrory nie generują kości dispella
- przeżut LD przy brejku oznacza śmierć całego unitu
i starczy.
Takie zmiany wymuszają trzymanie generała i BsB blizko oddzialów, jebią kompozycję armii, bo kości do dispella trzeba sobie załatwić tak jak w innych armiach (wystawiać magów z DS).
Duke
Jak widzisz takie ograniczenia. IMO demony stają się wrażliwe na magię i tracą swą stabilność w kombbacie.
zgadzam sie :) powinno byc jak w 6 edycji tylko jak z soc :)

osobiscie warda bym zostawil bo model za 500-700 punktow bez warda save'a i nizego innego nie jest taki ciekawy...

dodalbym jednak kilka zasad o ktorych mowisz :) tzn:

true core
uzaleznienie magii horrorow od championa w nich (tylko on czaruje)
z dispelem nie wiem ale to wydaje sie sensowne :)
i instability jak kiedys

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

moja propozycja zmian:
VC:
brak recasta
regeneracja nie działą na sypanie sie

Demony:
Lord zjada rare
można mieć oddział special/rare innego boga ale musisz mieć odpowiednik core ilościowo

np.
chcesz 2 oddziały psów - wstaw 2x oddziały bloodlettererów

Assur
Oszukista
Posty: 781

Post autor: Assur »

vampire counts:
-drakenhoff zajmuje slot rare
-regenka/wardy nie dzialaja na sypanie
-wraithy zajmuja slot hero
-recasty tylko na nekromantach
Hmmm.... To nadaje się do kilku przeróbek moim zdaniem. Jeżeli drakenhof zabiera slot rare to już jest przycięty (bo wraithy zablokują slot hero dodatkowo - mniejsza szansa na wyleczenie bk), po co zabierać mu ochronę przed sypaniem? To już nie jest CS a ingerencja w mechanikę gry, która nie powinna mieć miejsca. Albo rare albo wyłączamy sypanie a nie oba na raz. Ponadto zapominacie o drugim killerskim przedmiocie u VC (też będącym podstawą wielu rozpisek, często nie posiadających regenki) czyli hełmie. Moim zdaniem też powinien zajmować rare, jest tak samo (jeśli nawet nie bardziej) groźny. Inaczej pojawi się w każdej rozpisce.

Co do recasta - nekromanci i tak go raczej nigdy nie używają, więc średnio widzę sens takiego ograniczenia. Ja już raczej zakazałbym recasta na małych magach a na dużym dopuścił max 1 raz. W sumie jest to też ingerencja w zasady a nie cs, ale na pewno bardziej uzasadniona niż przy przyciętym już drakenhofie. Ale to tylko opcjonalnie.

Innymi słowy ja to widze tak:
-drakenhof zajmuje slot rare
-helm of commandment zajmuje slot rare
-wraithy zajmuja slot hero
-recasty tylko 1 raz na wampirze z lvl 3/4, na magach o lvl 1-2 wyłączone (zmiana tego podpunktu opcjonalna w sumie).

poza tym zamiana lvli na ograniczenie używalnych PD - bardzo sensowna (10 PD wydaje się rozsądne,z liczeniem boundów jako PD).

Do turnieju jeszcze dużo czasu więc rozważcie te zmiany, myślę że wyjdą na dobre.

Na koniec chciałem powiedzieć że niespecjalnie wierzę w CSy, bo w końcu i tak ktoś wypatrzy lukę w systemie. A głęboka ingerencja to z kolei zapewne jeszcze większa standaryzacja rozpisek, czyli nuda. Fajnie, że próbujecie coś takiego zrobić, ale osobiście mam nadzieję że na CSach różnych nie będzie więcej niż 1/3 do 1/2 turnieji danego formatu. Kilka na pewno się przyda, ale jak wyjdą nowe skaveny czy inne lizaki to równowaga (przynajmniej częsciowa) pewnie wróci sama.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Handełek
Chuck Norris
Posty: 500
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Handełek »

W zasadzie to VC są dużo bardziej przycięte niż DoCh.
Do tego chcecie zabrać im wszystko co dostali w nowym AB - za ostro imho.

ODPOWIEDZ