Jak startować?
Moderator: #helion#
dokładnie tak
IMO warto - ja za 2-3 miechy kupuję drugi.
ale jeżeli chcesz grać tylko na strzelaniu to musiałbyś przedstawić pełniejszą koncepcję armi - strzelacze i co dalej ??
ale jeżeli chcesz grać tylko na strzelaniu to musiałbyś przedstawić pełniejszą koncepcję armi - strzelacze i co dalej ??
Strzelacze i strzelacze . Tak szczerze mówiąc to wiem tyle że dobrze byłoby strzelanie połączyć z klimatem. Grałem tylko jedną bitwę na skull passie, przeczytałem rulebooka i army booka i wiem już że chce strzelać . Podobałaby mi się armia: jakieś oddziały handgunnersów i state troopsów, działo albo dwa, pistoliersi i Helstorm albo Helblaster. Co do dowódcy szczerze mówiąc nie mam pomysłu poza tym że fajnie byłoby mieć w armii Engineera.
Oczywiście zdaję sobie sprawę że takie coś byłoby raczej niezbyt grywalne i dlatego proszę aby ktoś powiedział mi co zmienić nie tracąc klimaciku armii.
Oczywiście zdaję sobie sprawę że takie coś byłoby raczej niezbyt grywalne i dlatego proszę aby ktoś powiedział mi co zmienić nie tracąc klimaciku armii.
Jeśli chcesz mieć klimatyczne strzelanie to zrób sobie kontyngent z Nuln. Np.
Kapitan BSB
2x Engineer (wyposarzenie według uznania)
2x 10 Handgunnersów + muzycy + dowódcy z Hochlandami
2x 20-25 State Troops FCG + detki handgunnersów i troopsów (do obrony maszyn)
6 outridersów z muzykiem i dowódcą z Hochlandem
2x Great Cannon
Hellblaster lub Hellstrom
Armia typowo strzelająca, z klimatem. Może nie jest to zbyt mocne z uwagi na słabych herosów i brak kawalerii (jak zostanie punktów zawsze 5KO można wsadzić) niemniej jednak można tym pograć. Inżynierowie do Heli i Cannona, BSB do piechoty. Dałem tylko przykład. Sam dojdziesz do tego jak ci się gra najlepiej. Miłej zabawy.
Kapitan BSB
2x Engineer (wyposarzenie według uznania)
2x 10 Handgunnersów + muzycy + dowódcy z Hochlandami
2x 20-25 State Troops FCG + detki handgunnersów i troopsów (do obrony maszyn)
6 outridersów z muzykiem i dowódcą z Hochlandem
2x Great Cannon
Hellblaster lub Hellstrom
Armia typowo strzelająca, z klimatem. Może nie jest to zbyt mocne z uwagi na słabych herosów i brak kawalerii (jak zostanie punktów zawsze 5KO można wsadzić) niemniej jednak można tym pograć. Inżynierowie do Heli i Cannona, BSB do piechoty. Dałem tylko przykład. Sam dojdziesz do tego jak ci się gra najlepiej. Miłej zabawy.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Tak jest napisane w 6ed podręczniku. W 7ed już to nie obowiązuje.
Poprawka w 7 ed podreczniku nadal jest wpis ze hellstorm to bron eksperymentalna jak i hellblaster..natomiast inżyniera można tam wstawic ... jedynie do czego odnosi sie zapis o eksperymentalności tych broni to to iż wstawiony tam inżynier nie daje przerzutów kości maszyn jak daje działom czy mortarom....
Widac ewidentnie kopiowanie 6 ed booka pod 7 ed okładke ale sie koles kurde wysilił nie ma co...opisuje hellblaster jako dalej eksperymentalną bron rakiete zrozumiem ale organki imperialne eksperymentalne no wybaczcie
Widac ewidentnie kopiowanie 6 ed booka pod 7 ed okładke ale sie koles kurde wysilił nie ma co...opisuje hellblaster jako dalej eksperymentalną bron rakiete zrozumiem ale organki imperialne eksperymentalne no wybaczcie
_________________
w chwili obecnej ja czasem dodaję inżyniera do Helgi - taki zestaw kosztuje co prawda te 175 punktów ale za to trafia na 3+ i biedne są oddziały które pod to podejdą
co do pistoliersów - w rozpie strzelającej nie bardzo, oni muszą biegać z przodu. Ale jeśli zaczną robić to sami to zbyt długo nie pożyją...
co do pistoliersów - w rozpie strzelającej nie bardzo, oni muszą biegać z przodu. Ale jeśli zaczną robić to sami to zbyt długo nie pożyją...
Nie ponieważ liczba strzałów wynika jedynie z rzutu kością a nie z modyfikatora x2 czy x3
innymi słowy Helga nie strzela multiple shots
innymi słowy Helga nie strzela multiple shots
Bezedura - wszystko kwestią dobrego manewrowania i krycia się przed ostrzałem, akurat w armii z założenia defensywnej są świetni - obcinają marsz, sami świetnie strzelają no i jeszcze można nimi rozwalać np. samotnych herosów pochowanych w lasach, nadają się do tylnich kanapek na słabsze unity itd.Foalooke pisze: co do pistoliersów - w rozpie strzelającej nie bardzo, oni muszą biegać z przodu. Ale jeśli zaczną robić to sami to zbyt długo nie pożyją...
Wg. mnie super jednostka, jedna z ulubionych przeze mnie w tej armii
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?