kilka pytań początkującego

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Alister
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Alister »

Dodac warto, ze stoisz takze brake z fear outnumber.

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

I, niestety, warto też dodać, że przy "insane courage" demony się nie sypią...

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Jak jest z line of sight w walce ?

Czy w ponizszej sytuacji mag moze rzucac czary wymagajaca LoS w oddzial z ktorym nie walczy ? Oddzial maga jest zwiazany walka z przodu

:( :( :( :(
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: 8)

:( - ludek przeciwnika
:twisted: - moj ludek
8) - moj szaman

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Tak, pod warunkiem że to nie magic missile.

Awatar użytkownika
KreoL
Mudżahedin
Posty: 264
Lokalizacja: BWT Klika - Gdynia

Post autor: KreoL »

Czy assasin musi zdawać feara wylatując z klocka BG, który ogólnie wzbudza chyba terrora skoro ma lorda z terrorem :?:

Romek
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Romek »

M.T. pisze:Tak, pod warunkiem że to nie magic missile.
Nie mam niestety podrecznika.... ale wydaje mi sie ze byl jakis zapis ze mag bedacy w walce/oddziale w walce liczy sie jakby nie mial wogole LoS...

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

zle ci sie wydaje

Awatar użytkownika
Andy
Chuck Norris
Posty: 383
Lokalizacja: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa

Post autor: Andy »

KreoL pisze:Czy assasin musi zdawać feara wylatując z klocka BG, który ogólnie wzbudza chyba terrora skoro ma lorda z terrorem :?:
Dobre pytanie.
BG ogóle są odporni na psychologie.

Awatar użytkownika
Michał
Falubaz
Posty: 1208
Lokalizacja: BWT Klika - Rumia

Post autor: Michał »

Nie wiem czy to odpowiednie miejsce na to pytanie, ale sprobuje.

W trakcie jednej gry parowej wynikla taka sytuacja. W lesie stał moj bsb niewidoczny, a przed lasem stal oddzial wrightow z banshee, Przeciwnik zadeklarowal z cannona imperialnego strzal w banshee ktorych nie moze zranic, bo sa eteryczne, po to aby zabic mojego bsb. Czy mogl tak zrobic ?? wedlug mnie nie, ale moge sie mylic.

Z gory dzieki za odpowiedz
Pozdro
AND THEY SHALL KNOW NO FEAR

KOLEJNY PUNKT DLA NAS !!! BWT KOCHANA !!!!
Cosmo pisze: 19 sie 2014, o 20:33 BTW gdzie spia Ci co nie chodza spac przed polnoca? Jakies zwierzeta z Nemezisu, BWT, Front..?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

mogl

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Chociaż nie powiem, trochę chamskie zagranie i na pewno nie mile widziane
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

ja bym dał worst playa za takie coś
(towarzyskiego jeśli to nie był turniej)
Obrazek

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Michał pisze:Nie wiem czy to odpowiednie miejsce na to pytanie, ale sprobuje.

W trakcie jednej gry parowej wynikla taka sytuacja. W lesie stał moj bsb niewidoczny, a przed lasem stal oddzial wrightow z banshee, Przeciwnik zadeklarowal z cannona imperialnego strzal w banshee ktorych nie moze zranic, bo sa eteryczne, po to aby zabic mojego bsb. Czy mogl tak zrobic ?? wedlug mnie nie, ale moge sie mylic.

Z gory dzieki za odpowiedz
Pozdro

Niestety wielu Imperjalistów tak wykorzystuje okazje :roll: :oops:

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

nie mogl tego zrobic shino...
jest to nieprawdopodobna deklaracja i nie pomoze to tlumaczenie i kombinowanie jak blisko stal. nie ma najmniejszych szans na zranienie chocby banshe wiec nie mogl.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

deklaracja jest jak najbardziej prawdopodobna... overguessa tez nie ma wiec mogl to zrobic...

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

bigpasiak pisze:nie mogl tego zrobic shino...
jest to nieprawdopodobna deklaracja i nie pomoze to tlumaczenie i kombinowanie jak blisko stal. nie ma najmniejszych szans na zranienie chocby banshe wiec nie mogl.
Słyszałem o niemożliwych szarżach ale o niemożliwym ostrzale (jeśli wszystkie warunki są spełnione: zasięg, LOS) to nie słyszałem. Łucznikami też nie mam szans na zranienie czegoś z T7 a jednak nie pamiętam żeby gdzieś w zasadach było że nie mogę zadeklarować salwy.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Słyszałem o niemożliwych szarżach ale o niemożliwym ostrzale (jeśli wszystkie warunki są spełnione: zasięg, LOS) to nie słyszałem.
Dokładnie.
Dawno, dawno temu na Wielkiej inkwizycji w lesie skitrało się trzech nekromantów i trzy liczki, przed lasem stała banshee. Podleciały dwa smoki, zionęły w banshee i od drugiej tury obie armie TK i VC zaczęły się sypać. Wampiry należy tępić. Szczególnie takie, które tchórzliwie chowają się w lesie :P
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Nie pozwoliłbym.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

ja mam takie pytanie - przedmiot imperialny dawn armour (AS 4+ z przerzutem) - jeżeli dam go gościowi z tarczą, i posadzę na pancernym koniu (łącznie AS 1+) to czy przerzut będzie na 1+ czy 4+ ??
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

1+ , ASV się kumuluje z przedmiotów, a przerzucasz cały rzut.

Zablokowany