Właśnie nad tym się zastanawiam cały czas, czy za 50 pkt. warto mieć tą jedną tylko więcej kostkę do dispela. Jeszcze to przemyślęChociaż w tym wypadku zrezygnował bym z lvl na zjawce... I będą dodatkowe pkty na upy.

Moderator: Gremlin
IMHO nie, jak Twój kolega ma caddiego, a wy dążycie obaj do CC to myślę, że 2 scrolle i 5 DD wystarczy do 2-3 tury.Jacek_Azael pisze:Właśnie nad tym się zastanawiam cały czas, czy za 50 pkt. warto mieć tą jedną tylko więcej kostkę do dispela. Jeszcze to przemyślęChociaż w tym wypadku zrezygnował bym z lvl na zjawce... I będą dodatkowe pkty na upy.
także kiedy duży mag średnio się sprawdził, to alter highborn wytrzymał BT w szarży a wildzi przyszarżowali od tyłu z sztandarem +1 co dało mi +5 do combatu i wystarczyło aby krowa się sypnęła do zera ! OoUnnamed2350 Pts - Wood Elves Army
1 * Alter Highborn @ 282 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
Gwytherc's Horn [15]
Annoyance of Netlings [25]
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
General; Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts Musician
8 Wardancers @ 165 Pts CG
8 Wardancers @ 165 Pts CG
5 Wild Riders @ 130 Pts
6 Wild Riders @ 199 Pts
War banner [25]
6 Waywatchers @ 144 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2349
no i tu pies jest pogrzebany, bo treeman 2 rzeczy nie zrobi, i albo blokuje klocka albo strzela. Hail może nie wystarczyć i duszki się odrodzą (albo są 2 oddziały), co też fajne nie jest. Niby są driady, ale może okazać się, że będą zajęte... ale fakt, do rozważeniaLukaszxx pisze:Po pierwsze wraithy dla WE są małym problemem - to jest i tak jedyny sensowny cel dla haila, potem treeman strzela, albo szarża driad.
akurat magia najmniej mnie bolała, może w demonach jak treeman dostał 6 hitów z 7 siłyWięc marnowanie scrolla dla magicznych ataków jest niefajne - i tak mamy pełnomagicznych ataków w armii.
no ale co z nim tak naprawdę wygra? mam sztandar, 2 ranki i zwykle jest mnie więcej. myślę, że nawet psy chaosu byłbym w stanie przyjąć i ustać (to jakieś 7 trafień, 6 przebić narazie przegrywam więc o 2 co nie jest takie tragiczne), o pozostałych 10kach horrorów i innych demonów nie ma chyba co wspominać, bo za szybko nie dojdą.15 łuczników z fcg to łakomy kąsek dla wszystkiego, w ogóle całkowicie mi się ten pomysł nie podoba.
statystycznie co 12 trafienie zadaje mi podwójną ranę, czyli powinienem jakoś dojść, co jest lepsze od stania i czajenia się. No i zawsze mam las który rusza się ze mną dając zasłonę (i tak, zdaję sobie sprawę z kości dispella przeciwnika - ale 2 singingi na 3 kościach i 2 boundy powinny dać radę mnie wspomagać)A ancient nie biegnie radośnie na flamery bo te mają flaming atack, więc 4S cię boli i to bardzo:/
ja wybieram kto odrzuca challenge, więc ataki samych wightów wytrwam, zabiję championa i albo potem vampir nie powalczy albo będzie tłukł mnie w pojedynku.Szypul pisze:hmm imho ancient to nie jest najmocniejsza opcja lorda. wystawienie go na wagon black nightów = odrzucenie chalenge'a przez championa i drzewiec idzie w piach.
a przy miscascie dostaje ranę mag albo znika cały jego model oraz sporo wokół niego. takich zdarzeń losowych nie uwzględniamNastepna sprawa, czary typu pitka lubią być rzucane dużą ilością kostek no i przy irresist'cie przeciwnik zgarnia miliard punktów, pozbawia Cie generała i w ogóle przykro.
ale tak mam 8ld-2 z bsb - na 6 powinienem ustać. no i oczywiście nie będę rzucał się na psy, bo te jak pisałem przyjąć starał się będę tancerzami. z resztą sobie poradzą.przegrywanie o 2 łucznikami jak generał biegnie do przodu nie jest opcją rewelacyjną - imho takie duże oddziały mogłyby się sprawdzić gdybyś miał lorda z ld 10 + bsb,
przeciwko małym celom nie da się, chyba, że jest wzgórze, to jedną się da wycisnąćtylko znowu jak ich ustawiać żeby strzelali wszyscy i mieli te cholerne ranki??
jup.1)na pewno Ty wybierasz???
nie lubię takiego myślenia, że przeciwnik na pewno mi je zabierze... dodatkowo, jak już nawet zabierze to jeszcze musi je dotrzymać do końca gry, bo przecież nie weźmie ich i nie ucieknie za stół lub do kąta trzymając te sztandary...Dajesz przeciwnikowi darmowe 200 pkt za sztandary
pierwsze słyszę o formacji 6.5.5 i wydaje mi się niemożliwa do osiągnięcia w battlulepiej już dać jedną 16stke (formacja 2x 8, lub 6.5.5) i ich tylko z sztandarem i dać banner of springtide...
A tamte jakoś rozbić na dodatkowe 2 dziesiątki. Wtedy zgodzę się, takie coś ma szanse bytu.
ale to przy walce z psami chaosu3)na ustanie z przerzutem masz ok 66% szans - nie wiem czy to jest pewność
Z tego co pamiętam to treekiny to forest spirit a BSB nie ma możliwości być forest spiritem więc nie może się do nich dołączyć. (jakby coś pomieszał to nie bićJacek_Azael pisze:ale jakby do treekinów dać "przeżywalnego" bsb ze słomką i ustawić w lini to może też daliby radę?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.