Znalazłem sposób na ten znikający kursor. Po wyjściu do menu gdy kursora oczywiście już nie ma, trzeba na chwilę wyjść do Windowsa (ctrl+esc) a następnie znów wrócic do gry. Kursor się na nowo pojawia

Moderator: Zaklinacz Kostek
wydaje mi sie ze szybciej powinno pujsc zSzaman pisze:powinno byc na www.markofchaos.pl
gdyby bylo jak nagrywanie obrazu kamera to nie chciej widziec ile by takie demko zajmowalo puzniej na dyskuNie znam się na robieniu gier i programowaniu ale myślałem, że replay jest robiony na zasadzie nagrywania obrazu jak kamerą. Okazuje się, że jest inaczej....
Wiesz. Jeśli teraz 80 GB twardego to jest standard to ja bym się o pojemność nie martwił. Ile taki filmik może zajmować? Na pewno niewiele.Vilgefortz pisze:gdyby bylo jak nagrywanie obrazu kamera to nie chciej widziec ile by takie demko zajmowalo puzniej na dyskuNie znam się na robieniu gier i programowaniu ale myślałem, że replay jest robiony na zasadzie nagrywania obrazu jak kamerą. Okazuje się, że jest inaczej....
btw. podobne jaja sa w op.flashpoint tam za kazdym razem filmik wychodzi inaczej :d
zakladajac ze jest to standardowa taka jak sobie rzyczysz animacja?Ile taki filmik może zajmować?
akurat w carmageddonie jednak bylo ograniczenie czasu powtorkiNp. w Carmaggaedon II relacja z wyścigu (ile by on nie trwał)
zapytaj kogokolwiek kto sie obrobka wideo zajmuje ile moze taki 15-to minutowy filmik zajmowacNa pewno niewiele.
80GB to był standard z 5 lat temuJeśli teraz 80 GB twardego to jest standard to ja bym się o pojemność nie martwił
trzeba by na prawde szybko misje przechodzic zeby cala zlapac10min filmu zajmowało ok 15GB