W kwestii usprawiedliwienia
- Jestem total Newbie w WH.
- Nie jestem dobry w ANG. ( brak AB jezyk PL jak ktos ma pls skan)
- Gram z "PRO" i wole mieć pewność co robię lub nie być robionym w wała.
Mam kilka pytanek.
1. Odnośnie BoltThrowera DE.
Strzelanie 1 pociskiem jakie Savy i czy przebija flanki.
Strzelanie 6 pociskami czy zadaje 6 ran jednej postaci czy 6 strzałów do np. regimentu...
2. Walka co daje atak od flanki w momencie gdy atakuję jednostkę w walce.
3. Czy w fazie Walki jednostka walcząca z 2 jednostkami atakuje obie ?? ( w 1 turze !! )
4. Ruchy Bolttrowera.
Czy ruch to ruch obsługi czy nie można przestawiać takiej figury ( ruch 0 )
Czy Balisty Armatki mają prawo do obrotu ( o 180, 360st. ) potem do strzału ??
5. Co daje i oznacza HATERAte ( jakoś tak ) u DE ...
6. Czy mozna u Krasnali łączyć regiment
Warriors + LongHar.... ( cośtam... nazwa jednostek. )
Dodam że grając z kolegami ( jak wspomniałem wyżej "PRO" ) odnosze wrażenie że zasady zmieniają się na potrzeby armii i graczy. Przepraszam wszystkich jesli zadaje pytania powszechnie znane... i głupie.
Pytnia total Neewbie
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Ad1
a) nie ma sv przebija flanki
Ad2
jak atakujesz w walce to kasujesz jej szeregi i masz + 1 CR
Ad3
Tak tylko okreslasz które ludki atakują w jaki odział
ad4
a) ruch zwykły obsługi nie mozna marszować
w fazie strzałów moga sie obrucic w strone celu i strzelić
ad5 przezut nieudanych trafien w 1 turze walki
ad6
z warrioró mozna zrobic długoobrodych za + 3 pkt od modelu
a) nie ma sv przebija flanki
Ad2
jak atakujesz w walce to kasujesz jej szeregi i masz + 1 CR
Ad3
Tak tylko okreslasz które ludki atakują w jaki odział
ad4
a) ruch zwykły obsługi nie mozna marszować
w fazie strzałów moga sie obrucic w strone celu i strzelić
ad5 przezut nieudanych trafien w 1 turze walki
ad6
z warrioró mozna zrobic długoobrodych za + 3 pkt od modelu
Ad.1
Pojedynczy bold jest no armour save i przebija ranki (o ile zabije, kazda zmniejsza sile o 1)
Multiple to poprostu 6 niezaleznych strzalow (jakby byl oddzial 6 lucznikow)
AD2. +1CR i o ile masz conajmniej US5 i nie jestes skirmish negujesz Rank bonus przeciwnika.
Ad3. Atakujesz tyle razy ile masz atakow w modelach stykajacych sie z podstawkami (takze rogiem) z danym przeciwnikiem. Jesli sa istotnie rozne cele (np. 2 oddzialy albo bohater w oddziale) ataki nalezy podzielic przed rzutem.
Ad4. BT widzi 360st, pivot nie liczy sie jako move, o ile nie pisze inaczej moga sie poruszac z predkoscia zalogi (nie pamietam na szybko, ale wydaje mi sie, ze maszerowac nie moga).
AD5. Przerzut hitow w pierwszej rundzie walki wrecz.
AD6. Nie jednostka musi byc cala identyczna. Mozesz jedynie regimentowi dac czempiona jesli ma taka opcje i dolaczyc bohatera o ile nie siedzi na latajacym monsterze.
Hope it helps.
Pojedynczy bold jest no armour save i przebija ranki (o ile zabije, kazda zmniejsza sile o 1)
Multiple to poprostu 6 niezaleznych strzalow (jakby byl oddzial 6 lucznikow)
AD2. +1CR i o ile masz conajmniej US5 i nie jestes skirmish negujesz Rank bonus przeciwnika.
Ad3. Atakujesz tyle razy ile masz atakow w modelach stykajacych sie z podstawkami (takze rogiem) z danym przeciwnikiem. Jesli sa istotnie rozne cele (np. 2 oddzialy albo bohater w oddziale) ataki nalezy podzielic przed rzutem.
Ad4. BT widzi 360st, pivot nie liczy sie jako move, o ile nie pisze inaczej moga sie poruszac z predkoscia zalogi (nie pamietam na szybko, ale wydaje mi sie, ze maszerowac nie moga).
AD5. Przerzut hitow w pierwszej rundzie walki wrecz.
AD6. Nie jednostka musi byc cala identyczna. Mozesz jedynie regimentowi dac czempiona jesli ma taka opcje i dolaczyc bohatera o ile nie siedzi na latajacym monsterze.
Hope it helps.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
a może ci co z nimi grałeś to wcale nie są "pro" jeśli robią takie wałki 
