lizard men army 1600pts 
Heroes: 
Saurus scar-veteran 
Light armour - 2pts 
great weapon - 4pts 
Quetzl - 15pts 
Charm of jaguar warrior - 20pts 
125pts 
Skink priest @ 1 
2 lvl wizzard - 35pts 
spawning of quetzl - 15pts 
dispel scroll - 25pts 
140pts 
Core units: 
saurus warriors @ 24 
fcg - 30pts 
spawning of quetzl - 30pts 
348pts 
saurus warriors @ 25 
fcg - 30pts 
war banner - 25pts 
355pts 
skink skirmishers @ 10 javelins shield 
brave - 5pts 
65pts 
skink skirmishers @ 10 blowpipe 
brave - 5pts 
scout - 10pts 
75pts 
skink skirmishers @ 10 blowpipe 
brave - 5pts 
65pts 
Special units: 
terradons @ 3 
brave - 10pts 
115pts 
terradons @ 3 
brave - 10pts 
115pts 
Salamander hunting packs @ 3 
195pts 
Models : 90
            
			
									
									
						Lizardmen 1600pts ;]
Moderator: Ziemko
rozpiska.. cóż ciakawa ale wymaga niezlego skila... trzeba uważać, żeby ktoś klocków z boku nie zaszedł... co moim zdaniem warto by zmienić, a co nie zmieni pomysły na gre to:
wywalić drugi poziom dla maga... i tak ta magią nie zwojujesz... jak ktos ma jednego maga to ma tez dwa dispele... a jak ktos ma 2 magów to sobie nic nie rzucisz
wywalić 2 saurusów
za to dać dla biegacza sotek oraz worda na 4+ przeciw sile +5
            
			
									
									
						wywalić drugi poziom dla maga... i tak ta magią nie zwojujesz... jak ktos ma jednego maga to ma tez dwa dispele... a jak ktos ma 2 magów to sobie nic nie rzucisz
wywalić 2 saurusów
za to dać dla biegacza sotek oraz worda na 4+ przeciw sile +5

