lizard men army 1600pts
Heroes:
Saurus scar-veteran
Light armour - 2pts
great weapon - 4pts
Quetzl - 15pts
Charm of jaguar warrior - 20pts
125pts
Skink priest @ 1
2 lvl wizzard - 35pts
spawning of quetzl - 15pts
dispel scroll - 25pts
140pts
Core units:
saurus warriors @ 24
fcg - 30pts
spawning of quetzl - 30pts
348pts
saurus warriors @ 25
fcg - 30pts
war banner - 25pts
355pts
skink skirmishers @ 10 javelins shield
brave - 5pts
65pts
skink skirmishers @ 10 blowpipe
brave - 5pts
scout - 10pts
75pts
skink skirmishers @ 10 blowpipe
brave - 5pts
65pts
Special units:
terradons @ 3
brave - 10pts
115pts
terradons @ 3
brave - 10pts
115pts
Salamander hunting packs @ 3
195pts
Models : 90
Lizardmen 1600pts ;]
Moderator: Ziemko
rozpiska.. cóż ciakawa ale wymaga niezlego skila... trzeba uważać, żeby ktoś klocków z boku nie zaszedł... co moim zdaniem warto by zmienić, a co nie zmieni pomysły na gre to:
wywalić drugi poziom dla maga... i tak ta magią nie zwojujesz... jak ktos ma jednego maga to ma tez dwa dispele... a jak ktos ma 2 magów to sobie nic nie rzucisz
wywalić 2 saurusów
za to dać dla biegacza sotek oraz worda na 4+ przeciw sile +5
wywalić drugi poziom dla maga... i tak ta magią nie zwojujesz... jak ktos ma jednego maga to ma tez dwa dispele... a jak ktos ma 2 magów to sobie nic nie rzucisz
wywalić 2 saurusów
za to dać dla biegacza sotek oraz worda na 4+ przeciw sile +5