Co się sprawdza ...
Moderator: Shino
Co się sprawdza ...
Biorąc pod uwagę power VC i Demonów co się obecnie sprawdza ? Jakie rozpy dają największe szanse na powalczenie jak równy z równym
Wracam do zbierania TK i póki co nie chce inwestować w niepotrzebne rzeczy
Ostatnio grałem czymś takim :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=12645
Wracam do zbierania TK i póki co nie chce inwestować w niepotrzebne rzeczy
Ostatnio grałem czymś takim :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=12645
w erze VC demonów i Woc to nie jest az tak strasznie.... a dlaczego ja to wyjaśnię:
VC-ja nie widze w nich tej siły chyba ze kloc bk z vamkiem lordziem ale to mozna bloknac tk z tg i tk z destroyerem i collarem sie sprawdza mówie wam tk z vc daja raze (ale bez katapult tg rydwanów to nie widze tej siły ;p czasem sie przydaja uszatki bo jak złapiesz jego wagon bk swoimi TG (choc to mało realne ) to go po prostu utłuczesz a tym bardziej jak jeszcze od flanki podejdą uszaty... magia poradzimy sobie z dispelowaniem chyba ze ciągle beda rzuty typu 5-6....
WoC- nie napisałes o nich ale wam opowiem jak łdanie daja rade tk z nimi.... smoka zdjołem po 3 strzałach z katapy knightów tez katapa zdjeła a drugi oddział knightów i marudersów złapał kto??... tk z destroyerem i collarem ukrty w tg.... mówie wam daje sobie rade tak złorzony tk
Demonki- a z tym to se nic nie poradzi....
A twoja rozpa to dosc dobrze jest złozona ale nie lubie latacza kinga bo kiedys miałem regiment 5 cali od siebie a king zaszarzował 4 cale -.- a poza tym wole go w oddziale tg jako mocny kloc bo latacz to raczej do zdejmowania czegoś lrzejszego bo jak sam king pojdzie to wiez mi ze za wiele nie zdziała armia tez fajnie zrobiona ale ja na silne armie wole uzyc uszatki zasloniete tg w razie potrzeby daja rade.... wiec tak ja nie biore icon of rapharah chos podobno jest dobry ja jakos sobie radze bez niego stawiam tg na wprzod od ssc i jak chcesz podleciec do ssc to musisz szarzowac na tg albo na uszatki które cie przyszarzuja jak cas.... gra zalezy tez od ustawienia i terenu np: jak rozstawisz cała mape jako las to wróg ci nie poczaruje
VC-ja nie widze w nich tej siły chyba ze kloc bk z vamkiem lordziem ale to mozna bloknac tk z tg i tk z destroyerem i collarem sie sprawdza mówie wam tk z vc daja raze (ale bez katapult tg rydwanów to nie widze tej siły ;p czasem sie przydaja uszatki bo jak złapiesz jego wagon bk swoimi TG (choc to mało realne ) to go po prostu utłuczesz a tym bardziej jak jeszcze od flanki podejdą uszaty... magia poradzimy sobie z dispelowaniem chyba ze ciągle beda rzuty typu 5-6....
WoC- nie napisałes o nich ale wam opowiem jak łdanie daja rade tk z nimi.... smoka zdjołem po 3 strzałach z katapy knightów tez katapa zdjeła a drugi oddział knightów i marudersów złapał kto??... tk z destroyerem i collarem ukrty w tg.... mówie wam daje sobie rade tak złorzony tk
Demonki- a z tym to se nic nie poradzi....
A twoja rozpa to dosc dobrze jest złozona ale nie lubie latacza kinga bo kiedys miałem regiment 5 cali od siebie a king zaszarzował 4 cale -.- a poza tym wole go w oddziale tg jako mocny kloc bo latacz to raczej do zdejmowania czegoś lrzejszego bo jak sam king pojdzie to wiez mi ze za wiele nie zdziała armia tez fajnie zrobiona ale ja na silne armie wole uzyc uszatki zasloniete tg w razie potrzeby daja rade.... wiec tak ja nie biore icon of rapharah chos podobno jest dobry ja jakos sobie radze bez niego stawiam tg na wprzod od ssc i jak chcesz podleciec do ssc to musisz szarzowac na tg albo na uszatki które cie przyszarzuja jak cas.... gra zalezy tez od ustawienia i terenu np: jak rozstawisz cała mape jako las to wróg ci nie poczaruje
Z wampirami nie jest cieżko ? Łuchuchu , wątpię . Masowe wskrzeszenia na jednej kości , do tego black knighci , wraihty itp itd . VC to mocny przeciwnik .
szczurek odradzam uszatki ... mimo , że je bardzo lubię to tańsze flesh hondy robią z nich papkę ... . IMO dobrego z TK nie ma nic na VC i DL . King dobry ale sam nie wygra .
szczurek odradzam uszatki ... mimo , że je bardzo lubię to tańsze flesh hondy robią z nich papkę ... . IMO dobrego z TK nie ma nic na VC i DL . King dobry ale sam nie wygra .
(po pierwsze sa dispel scrolle) wampirki jedyne co tak na rl massowo moga wskrzeszac to głupie zombie i to 4 +d3 na raz wiec 7 max na jednym czarze do tego to sa głupie zombie a z tego co pamietam to to kosztuja 4 pts a VP sie chyba za nie zdobywa (z ograniczeniem do 50).... wiec tak te spirit hosty?? katapa ma magick ataki wiec mozna se raz strzelic... a do tego king z destroyerem moze je zabic a pts ów za nie całkiem niezle idzie... black knighty jak wspomniałem to jak sie dowali king z oddziałem tg i jak ciagle bedzie rzucał sobie dodatkowy atak i wróg go dispelnie albo go dispelnie i pozwoli katapie oddac dodatkowy stzał P.s. zawsze 1 priest u mnie łazi za tym oddziałem by dac im po ataku. poza tym masz czesciowo racje... VC to mocny przeciwnik ale jak sie troche postarac to dasz radeZ wampirami nie jest cieżko ? Łuchuchu , wątpię . Masowe wskrzeszenia na jednej kości , do tego black knighci , wraihty itp itd . VC to mocny przeciwnik .
a ssc główna moc tej armi?? czego sie zazwczja boja smoki treemany i inne large tergety?? otóż SSC mozesz wampy zanim podejda rozstrzelac a dojedzie po nich tylko głowa bez ciała ustawiasz sie w rogu maxx do tyłu i trudny teren przed soba gdzies i masz ostrzał jak trzeba teraz dopalacze na SSC i na kinga i jest okIMO dobrego z TK nie ma nic na VC i DL .
Osbiscie gram TK i VC wiec wiem to i tamto i wiem jak mozna je sciagnac heh ta armia prezentuje sie tylko tak mocno jak wszyscy mówia (2 ssc i jakies dobre rzuty na czarach i juz nie ma tej armi mamy flaming ataki wiec zdejmujemy regenke wampirka i juz wcale nie wypadaja tak dobrze wierzcie mi) a demonki.... ciagle nie wiem co oni se mysleli tworzac to... np: oddział core który moze se czarowac i dispelowac...
uszatki maja pomagac a nie walczyc same wiec sadze ze uszaty + tg z tk to dbry pomysł (choc kosztowny jak na pts tak na kase;/)szczurek odradzam uszatki ... mimo , że je bardzo lubię to tańsze flesh hondy robią z nich papkę .
Z uszatek raczej nie zrezygnuje potrzebuje czegoś z dużą siłą ,a skoro mam 2 katapy i slota na gigsona brak ....
- Mefistofeles
- Falubaz
- Posty: 1178
- Lokalizacja: Feniks - Włocławek/Wrocław
WC trzeba zaszarżować - bo one w szarży są dobre, no i by duchy rydwanów np ci nie zjadły ;p
Z drugiej strony one mają mało liderki... może cascet? Ale to gdybanie, a to nie temat na to xd
Ale gwardia to dobry pomysł ale nie sama - sama to nic nie zdziała ;/
Z drugiej strony one mają mało liderki... może cascet? Ale to gdybanie, a to nie temat na to xd
Ale gwardia to dobry pomysł ale nie sama - sama to nic nie zdziała ;/
“And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.“
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
_______Sfinks to akurat żaden must-have (aczkolwiek ja na nim gram)
W dobie Demonów i VC:
VC:
- bez kosiary z domu nie wychodz, najlepsza i jedyna rzecz w TK która sie nadaje na Wraithy i bk z regenka.
- Ushabti- do mielenia ghuli i innej piechoty, nawet z Ws od wampira powinny dawac rade.
- Klopy- na Varghulfa i Wraithy
Demony:
- Rydwany- jak najwiecej unitow, niekoniecznie jak najwieksze, 3 rydwanow powinna jezdzic w demony od boku- mam na myśli przejeżdzanie po furiach w boki psow lub fiendow.
- 2 klopy to obowiazek- inaczej duzy demon robi co chce praktycznie
- Ushabti sie nie sprawdzaja, raczej gina od flamerow albo wpadaja psy i miela, jednynie daja rade na fiendy i ew piechote.
- TG trzymaja w szachu psy, czyli trzeba ich miec.
VC:
- bez kosiary z domu nie wychodz, najlepsza i jedyna rzecz w TK która sie nadaje na Wraithy i bk z regenka.
- Ushabti- do mielenia ghuli i innej piechoty, nawet z Ws od wampira powinny dawac rade.
- Klopy- na Varghulfa i Wraithy
Demony:
- Rydwany- jak najwiecej unitow, niekoniecznie jak najwieksze, 3 rydwanow powinna jezdzic w demony od boku- mam na myśli przejeżdzanie po furiach w boki psow lub fiendow.
- 2 klopy to obowiazek- inaczej duzy demon robi co chce praktycznie
- Ushabti sie nie sprawdzaja, raczej gina od flamerow albo wpadaja psy i miela, jednynie daja rade na fiendy i ew piechote.
- TG trzymaja w szachu psy, czyli trzeba ich miec.
@Młody
czyli coś podobnego do mojej rozpy
czyli coś podobnego do mojej rozpy
Coś podobnego ;p king inaczej złozony po prostu ale wiekszosc armi to mozna powiedziec standard.. carriony po 6 sztuk jeden regiment i jademy wspominam carriony obowiazkowo i 2 TS obowiazkowo niby.... ale jak ty wrzucic jeszcze tg i uszatki?? czasem jeden TS sei sprawdza...@Młody
czyli coś podobnego do mojej rozpy Wink
Akurat miałem szczęście nie trafić na demony na ostatnich 2 turniejach. Ale wydaje mi się, że chyba lepszy jest powrót do latającego licza. Łatwiej nim pitać w razie czego. Chociaż latanie też nie jest łatwe przy takiej ilości furii i harpii.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!