Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
niektórym osobom podobała się moja rozpa ofensywna na 2250 pkts, zamieszczona przeze mnie jakieś 3 (?) tygodnie temu. Miałem wczoraj okazję przetestować wstępnie mniejszą wersję tejże rozpiski.
A wyglądała ona tak
General: Spellsinger|175pkts
-lvl 2
-2x Dispel Scrolls
BSB: Noble|192pkts.
-Great Eagle
-Słomka
-SoCM
-LA
Noble|158pkts.
-Alter Kindred
-Hail of Doom
-HoTH
-GW, LA, Sh
2x10Glade Guards|2x120pkts.
1x5Glade Riders|129pkts
-musican
5xWild Riders|148pkts.
-szmata
-musican
3xWarhawks|120pkts.
6xWardancers|108pkts.
Buła|285pkts.
Grałem z imperium ze sporą ilością maszyn, ale na szczęście bez czołgu.
Bodajże coś takiego
Warrior Priest of Sigmar (bodaj sejv na 1+)
Magus 2lvl, 2 Power Stony
20 Swordmenów FCG + 2 detki
10 Huntsmenów
10 kuszników (w nich mag)
cannon
mortar?
5x KO z s4 i Warbannerem
5x pistoletersów z muzykiem
Hellstorm Rocket Battery + Engineer
Ogólnie wygrałem 20:0 . Zniszczył mi tylko połowe Glade Ridersów i warhawków. Mu się ostało tylko 15 swordsmenów i warrior priest.
Teren był taki: na mojej połowie okrągła górka, po lewej 6" las przed nim duży inny las, jeziorko po prawej, mniej więcej w połowie stołu. W jego strefie rozstawienia był murek, jako jakaś tam osłona.
O moim zwycięstwie głównie zadecydowało to, że przeciwnik dość głupio się rozstawił, także park maszyn nie był przez nic chroniony. Ogólnie gdyby miał zamiast huntsmenów, enginera i KO drugi kloc piechty i BSB i ustawił by się ciaśniej, to nie było by tak fajnie.
Ale tak nie było. W trzeciej turze już nie miał żadnej maszynki i Warhawki, BSB (tego wymagała sytuacja) oraz biegacz były na tyłach jego armii. BSB w końcu wykończył Huntsmenów , biegacz strzelców, Gladzi oberwali vtrochę od pistoletersów, w odpowiedzi wystrzelałem ich z Glade Guardów. Zniszczyłem drugą detkę piechty. W łuczników szarżuje 3 jeźdźców (tylu zostało ich po szyszkowaniu), ale łucznicy się trzymają. Buła szarżą od tylca w KO ich niszczy..
W sumie najmniej zrobili Wildzi (właściwie nic), może za bardzo ich kitrałem. Biedny treeman, też w sumie za dużo nie mógł zrobić, przez 2 tury musiał em go kitrać w lesie. IMO GR i warhawki są extra, szczególnie ptaszki rullez, docierają bardzo szybko do machinek i je niszczą. Gdyby tylko oba te fasty miały LA i kosztowały by odpowiednio 1/2 pkts. mniej, to bym je wystawiał zawsze. BSB na orzełku jest w pyte, bo zawsze może dotrzeć do zagrożonych oddziałów, i oprócz przerzutami wspomóc ich w walce (te 3 A z s5 i 2 z s4 to jest już coś). Oprócz tego, jeśli wymaga tego sytuacja na polu bitwy może zaszarżować na jakiś samotnych strzelców czy maszynkę.
Co o tym sądzita ?
A wyglądała ona tak
General: Spellsinger|175pkts
-lvl 2
-2x Dispel Scrolls
BSB: Noble|192pkts.
-Great Eagle
-Słomka
-SoCM
-LA
Noble|158pkts.
-Alter Kindred
-Hail of Doom
-HoTH
-GW, LA, Sh
2x10Glade Guards|2x120pkts.
1x5Glade Riders|129pkts
-musican
5xWild Riders|148pkts.
-szmata
-musican
3xWarhawks|120pkts.
6xWardancers|108pkts.
Buła|285pkts.
Grałem z imperium ze sporą ilością maszyn, ale na szczęście bez czołgu.
Bodajże coś takiego
Warrior Priest of Sigmar (bodaj sejv na 1+)
Magus 2lvl, 2 Power Stony
20 Swordmenów FCG + 2 detki
10 Huntsmenów
10 kuszników (w nich mag)
cannon
mortar?
5x KO z s4 i Warbannerem
5x pistoletersów z muzykiem
Hellstorm Rocket Battery + Engineer
Ogólnie wygrałem 20:0 . Zniszczył mi tylko połowe Glade Ridersów i warhawków. Mu się ostało tylko 15 swordsmenów i warrior priest.
Teren był taki: na mojej połowie okrągła górka, po lewej 6" las przed nim duży inny las, jeziorko po prawej, mniej więcej w połowie stołu. W jego strefie rozstawienia był murek, jako jakaś tam osłona.
O moim zwycięstwie głównie zadecydowało to, że przeciwnik dość głupio się rozstawił, także park maszyn nie był przez nic chroniony. Ogólnie gdyby miał zamiast huntsmenów, enginera i KO drugi kloc piechty i BSB i ustawił by się ciaśniej, to nie było by tak fajnie.
Ale tak nie było. W trzeciej turze już nie miał żadnej maszynki i Warhawki, BSB (tego wymagała sytuacja) oraz biegacz były na tyłach jego armii. BSB w końcu wykończył Huntsmenów , biegacz strzelców, Gladzi oberwali vtrochę od pistoletersów, w odpowiedzi wystrzelałem ich z Glade Guardów. Zniszczyłem drugą detkę piechty. W łuczników szarżuje 3 jeźdźców (tylu zostało ich po szyszkowaniu), ale łucznicy się trzymają. Buła szarżą od tylca w KO ich niszczy..
W sumie najmniej zrobili Wildzi (właściwie nic), może za bardzo ich kitrałem. Biedny treeman, też w sumie za dużo nie mógł zrobić, przez 2 tury musiał em go kitrać w lesie. IMO GR i warhawki są extra, szczególnie ptaszki rullez, docierają bardzo szybko do machinek i je niszczą. Gdyby tylko oba te fasty miały LA i kosztowały by odpowiednio 1/2 pkts. mniej, to bym je wystawiał zawsze. BSB na orzełku jest w pyte, bo zawsze może dotrzeć do zagrożonych oddziałów, i oprócz przerzutami wspomóc ich w walce (te 3 A z s5 i 2 z s4 to jest już coś). Oprócz tego, jeśli wymaga tego sytuacja na polu bitwy może zaszarżować na jakiś samotnych strzelców czy maszynkę.
Co o tym sądzita ?
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=10856Joke's pisze:a pozatym co to jest ta słomka bo nie umiem się domyślić Pozdrawiam
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
U mnie można, tzn. musisz uaktualnić AB bo pewnie masz zasady z 6ED., gdzie nie mógł latać na orle
mnie się cholernie podoba ta moja rozpa i będą ją testował na takicch formatach jak i 2k, 2250 itp. aż dojdę do perfekcji (co zajmie mi czas, do kiedy nie wyjdziie następna edycji zdrewniałych )
a BSB na orle na bank może jeździć, tak samo na pegazie, to jest IMO bardzo fajna opcja, bo zdąży dać przerzut praktycznie każdejjednostce, a i ma nawet jakieś pierdyknięcie tylko dużo kosztuje
słomka- sword of might - 20 pkts. jednoręczna bronmagiczna +1S[/b]
a BSB na orle na bank może jeździć, tak samo na pegazie, to jest IMO bardzo fajna opcja, bo zdąży dać przerzut praktycznie każdejjednostce, a i ma nawet jakieś pierdyknięcie tylko dużo kosztuje
słomka- sword of might - 20 pkts. jednoręczna bronmagiczna +1S[/b]
osobiście to bym zmienił nie musisz się mnie słuchać ale tak jak ja myśle wywalił bym gladeow dodał jednego Wilda i Warbanner a także dodał jednego wd bo jak włożysz tam magiczkę to będzie parzysta 8 :Di jeszcze jednego wh bo jako 3 nie maja sily przebicia tak samo WR jako 5 to sa niezauwazalnie a przy 6 to już znacznie lepiej i muzyk do wh dziękuje daje ci swój pomysł
rozpa dobra i ciekawa nie sluchaj sie joe
rozumiem ze ta mala ilosc tancerzy to i tak sie chowa po lasach bo dostaja 2 missle i czarka w srordku moze zginac
tez zauwazylem ze masz wymaksowana rozpe bo cokolwiek wyzucisz to bedzie musial byc jakis oddzial
rozumiem ze ta mala ilosc tancerzy to i tak sie chowa po lasach bo dostaja 2 missle i czarka w srordku moze zginac
tez zauwazylem ze masz wymaksowana rozpe bo cokolwiek wyzucisz to bedzie musial byc jakis oddzial
tak wiem, niestety, jedyne co mogę tak naprawdę wywalić to lvl z czarodziejki, ale nie chcę tego robić bo mi się przydał..
a WD w tej wersji jak słusznie zauważyłeś, kampią za lasem, lub wewnątrz niego ogólnie to mam zamiar wystawić las w swojej strefie rozstawienia, tak że do niego wrzucam bułę, a za niego wd..
a ten lvl na magu się przydaję, tak jak mówiłem w ciągu 4 tur weszły mi 3 przesuwania lasku, potem już nie rzucałem, bo nie było potrzeby ryzykowania miscastu
P.S. Cieszę się że wam się podoba, bo mnie to się cholernie podoba, ew. mogę jeszcze raz wrzucić dla leniwych i ciekawych wersję tego na 2250 pkts., ale można ją znaleźć bodaj 3 strony temu
Pozdro
a WD w tej wersji jak słusznie zauważyłeś, kampią za lasem, lub wewnątrz niego ogólnie to mam zamiar wystawić las w swojej strefie rozstawienia, tak że do niego wrzucam bułę, a za niego wd..
a ten lvl na magu się przydaję, tak jak mówiłem w ciągu 4 tur weszły mi 3 przesuwania lasku, potem już nie rzucałem, bo nie było potrzeby ryzykowania miscastu
P.S. Cieszę się że wam się podoba, bo mnie to się cholernie podoba, ew. mogę jeszcze raz wrzucić dla leniwych i ciekawych wersję tego na 2250 pkts., ale można ją znaleźć bodaj 3 strony temu
Pozdro
Spellweaver @ 315 Pts
General; Magic Level 3
4x Dispel Scroll [100]
Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
2x1 Treeman @ 570 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
2x5 Wild Riders @ 260 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
4x8 Dryads @ 384 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 68
Total Army Cost: 1997
bądź troszkę inna wersja praktycznie tego samego
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
5 Wardancers @ 97 Pts
Musician
2x5 Wild Riders @ 260 Pts
2x10 Glade Guard @ 240 Pts
3x8 Dryads @ 288 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 71
Total Army Cost: 2000
General; Magic Level 3
4x Dispel Scroll [100]
Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
2x1 Treeman @ 570 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
2x5 Wild Riders @ 260 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
4x8 Dryads @ 384 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 68
Total Army Cost: 1997
bądź troszkę inna wersja praktycznie tego samego
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
5 Wardancers @ 97 Pts
Musician
2x5 Wild Riders @ 260 Pts
2x10 Glade Guard @ 240 Pts
3x8 Dryads @ 288 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 71
Total Army Cost: 2000