Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
co do kawaleri... śmiem twierdzić, zę to HE mają najlepszą kawalerie w grze oczywiście po dopalce jakim jest BSB z BB. 6 DP z lion standarem i wiooo na wroga
Bo tak porównywaleś te kawy razem z dosć mocnymi dopalkami, chodzi o coki i DP i nie zauwazyleś tego dosć istotnego szczególu.
Jeśli wolisz walke to chyba rzeczywisćie HE lepsze, owszem DE są mocniejsze jednak ich sila nie leży w walce a w dobrym strzelaniu i manewrowosci i magi, HE można zlożyć na walczącej piechocie ale oczywiscie musi być posilkowana kawalerią, moze magią, na pewno ostrzalem.
Bo tak porównywaleś te kawy razem z dosć mocnymi dopalkami, chodzi o coki i DP i nie zauwazyleś tego dosć istotnego szczególu.
Jeśli wolisz walke to chyba rzeczywisćie HE lepsze, owszem DE są mocniejsze jednak ich sila nie leży w walce a w dobrym strzelaniu i manewrowosci i magi, HE można zlożyć na walczącej piechocie ale oczywiscie musi być posilkowana kawalerią, moze magią, na pewno ostrzalem.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Oczywiście mam świadomość siły DP z BSB mającym Battle Banner (dającym "static CR"), ale wymieniłem tylko dopałki do "dynamic CR", a takimi HE niestety nie dysponują, w przeciwieństwie do DE, którzy mają kilka opcji. Ale ten BSB HE naprawdę jest niezły, choć boli jego miękkość (save 2+ to bardzo mało). No i kusi też danie go do PG lub WL.Kosa pisze:co do kawaleri... śmiem twierdzić, zę to HE mają najlepszą kawalerie w grze oczywiście po dopalce jakim jest BSB z BB. 6 DP z lion standarem i wiooo na wroga
Bo tak porównywaleś te kawy razem z dosć mocnymi dopalkami, chodzi o coki i DP i nie zauwazyleś tego dosć istotnego szczególu.
Jeśli wolisz walke to chyba rzeczywisćie HE lepsze, owszem DE są mocniejsze jednak ich sila nie leży w walce a w dobrym strzelaniu i manewrowosci i magi, HE można zlożyć na walczącej piechocie ale oczywiscie musi być posilkowana kawalerią, moze magią, na pewno ostrzalem.
Waham się mocno, ale ostateczna decyzję co do głównej mojej armii podejmę chyba dopiero po wyjściu Lizardmenów. Ale jeśli chodzi o elfy to w tym momencie bliżej mi do HE
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
pytanie a wlasciwie dwa pytania
!. czytam forum i czesto spotykam sie z okresleniem blokowanie i odginanie szarzy. (mam podrecznik tylko do przelęczy czaszki i nie znajduje tam -albo nie umiem znaleźc jak to robic) (mysle o orłach i lekkiej jeździe)
2. co z erratą jest juz idzie? i jezeli jest to gdzie jej szukac najlepiej po polsku no ale z angielska tez poradze.
jesli oftopuje to sory ale mysle ze to takie dosyc podstawowe pytania mieszczące sie w temacie
!. czytam forum i czesto spotykam sie z okresleniem blokowanie i odginanie szarzy. (mam podrecznik tylko do przelęczy czaszki i nie znajduje tam -albo nie umiem znaleźc jak to robic) (mysle o orłach i lekkiej jeździe)
2. co z erratą jest juz idzie? i jezeli jest to gdzie jej szukac najlepiej po polsku no ale z angielska tez poradze.
jesli oftopuje to sory ale mysle ze to takie dosyc podstawowe pytania mieszczące sie w temacie
@ !
masz swój klocek, któy dostanie zaraz niechcianą szarże od czegoś wrogiego co go zmieli, ale amsz też orla\fasta, któym to podlatujesz pod przeciwnika i ustawiasz w pod takim kontem, że może tylko zaszarżować w orla\fasta bo nie wheeluje w nasz ważny oddzial.
Jak przecinik nie szarzuje to spoko, jak szarżuje dajesz flee, a jak wiadomo gonisz środek-środek i w taki oto sposób niebezpieczeństwo zostalo zzażegnane
@ 2
errata?
masz swój klocek, któy dostanie zaraz niechcianą szarże od czegoś wrogiego co go zmieli, ale amsz też orla\fasta, któym to podlatujesz pod przeciwnika i ustawiasz w pod takim kontem, że może tylko zaszarżować w orla\fasta bo nie wheeluje w nasz ważny oddzial.
Jak przecinik nie szarzuje to spoko, jak szarżuje dajesz flee, a jak wiadomo gonisz środek-środek i w taki oto sposób niebezpieczeństwo zostalo zzażegnane
@ 2
errata?
Odginanie szarży - wystawiasz coś taniego (orła, lekką) prosto pod nos przeciwnika, tak że jego jedynym wyjściem jest szarża na to coś, i albo przyjmujesz szarże (przeciwnik wtedy musi się do ciebie dostawić - możesz wtedy szarżować na flankę jeśli dobrze to rozegrałeś), albo dajesz flee i efekt jest ten sam. Czy przyjmiesz szarże czy nie zależy od sytuacji.
Mortipher pisze:dzieki a z errata to gdzies spotkalem sie ze ma wyjsc do zasad he ale moze to byly stare posty
nom, wyszla już jakiś czas temu.
Masz tu linka:
http://ca.games-workshop.com/WhiteDwarf ... es_faq.pdf
http://ca.games-workshop.com/WhiteDwarf ... es_faq.pdf
jak już dajesz fcg, to 21 chlopa
na niektore armie mozna wystawic sie 3x7.. ale co wazniejsze gdy w regiment wpada jakis mocny heros (smok) to po zabiciu championa w pojedynku w nastepnej turze nadal mamy +3 CR za szeregiSiweusz pisze:bo?
bo jak wpadnie smok, to dajesz chalange i potem znowu masz +5 ze static CR a to tylko 9pkt.
ale na nich nigdy punktów nie styka :/
10 luków to malo, 2x10 jest dobrze, a na 3 cora nie nie możemy sobie zbytnio pozwolić
co do takiego klocka to wole zdecydwoanie 20pg z WB, enchanted shieldem i gemem. Wychodzi sporo, bo 370 pkt, jednak klocek nie do zdarcia.
Może bić się ze wszystkim. Każde bydle się odbija.
Nawet z gwardią malekita z asf nawiązują naprawde równorzędną walke.
Obecnie klocek jest w fazie testów i sprawdza się.
Jego sila tkwi w war bannerze jak się okazalo
10 luków to malo, 2x10 jest dobrze, a na 3 cora nie nie możemy sobie zbytnio pozwolić
co do takiego klocka to wole zdecydwoanie 20pg z WB, enchanted shieldem i gemem. Wychodzi sporo, bo 370 pkt, jednak klocek nie do zdarcia.
Może bić się ze wszystkim. Każde bydle się odbija.
Nawet z gwardią malekita z asf nawiązują naprawde równorzędną walke.
Obecnie klocek jest w fazie testów i sprawdza się.
Jego sila tkwi w war bannerze jak się okazalo
eheh dobre . przydatne jest też baner of balans na WL :d . I tak wam powiem ze ta magi a elficka nawet dobra jest te czary takie niby nie niszczą wroga w bezpośredni sposób, ale ten wardzik 5+ , stabborn w 12 calach i ten drain rzędza.
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Jak to z enchanted shieldem? Champion może brać ES, choć normalnie nie używa tarczy? A jesli tak to czy mu to potrzebne? Za to na 100% można mu dać zbroję z savem 2+, ale czy to ma sens?Kosa pisze:co do takiego klocka to wole zdecydwoanie 20pg z WB, enchanted shieldem i gemem.
Fajnie, e ktoś kombinuje z PG, a nie tylko WL i WL Jeszcze lepsi byliby z BSB mającym BB, wtedy to już praktycznie nic im nie grozi
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
może ES, niedawono sie dowiedzialem, dlatego tylko brać, daje mu to sava na 2+ za 10pkt. w chalangu jest niezastąpiony z uwagi na jeszcze warda. Zostaje ejszcze 15 pkt. na inne bajerki (np. magiczne ataki czy tez gem) AoC jest o 15 droższy a daje nam w zasadzie tylko sile 4, a na dwa ataki i tak się nie oplaca, daltego tylko enchanted shield
BB im juz nie potrzebny, jak już do standardowo do DP, chociać w mojej obecnej rozpie on jest, ale chyba zmienie na BSB puszke.
No i 15 WL też jest, bo ta piechota jest niezastąpiona.
BB im juz nie potrzebny, jak już do standardowo do DP, chociać w mojej obecnej rozpie on jest, ale chyba zmienie na BSB puszke.
No i 15 WL też jest, bo ta piechota jest niezastąpiona.