Kampania listopadowa - Imperium Gier

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Mapę rysować ma Marcin, więc niech może on powie, bo ja nie mam bladego pojęcia :-)
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
dark kaczuszka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 145
Lokalizacja: Kraków

Post autor: dark kaczuszka »

Nie Krzysiu, to oznacza że źle zrozumiałeś mojego posta:P:P Nie chodziło mi o to jak ciezko sie będzie grać, a o to że myślałem, że na stole będę miał armie które flufowo są mi bardziej niż wrogie:PP w porównaniu z skavenami i O&G, DE to prawie przyjaciele:P

Awatar użytkownika
slyslaysson
Mudżahedin
Posty: 230
Lokalizacja: Kraków

Post autor: slyslaysson »

Jeśli sprawę koordynacji da się rozwiązać przez internet, to mogę pilotować pierwszy stół.

Zainteresowana szóstka niech się wbija na:
http://mightyempire.blogspot.com/

Ruchy w postaci komentarzy do postów, a jak nie zadziała to założę osobnego e-mila.

Muszę to jeszcze rozgryźć.

Jak zrobicie mapkę, to proszę również o wersję elektroniczną. No i zasady.
Zastanawiasz się na wyborem studiów :?:
sprawdź:
----------------------------------
:idea: http://www.wnig.agh.edu.pl :idea:
----------------------------------

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Mapa strategiczna:
Mapa jest podzielona na prowincje( coś w stylu seri Total War, np Medival). Każdy gracz na początku posiada 3 swoje wlasne prowincje, reszta jest neutralna czyli do zajęcia.

Pole bitwy i teren: Wygląda tak jak w normalniej bitwie z tą różnicą iż mogą być różne bonusy z racji usytuowania geograficznego prowincji (dodatkowa górka, las, bagienko etc.). Zależne od mapy strategicznej.

Pozycję startowa:
Każdy gracz zaczyna 3 prowincjami które są na następujących poziomach rozwoju:
1x Wioska
2x Siolo
Oraz posiada 500 sztuk złota
Posiada rónież trzy startowe armie, po jednej w każdej prowincji o wielkości odpowiadajaćej jej statusowi.

Oto statusy prowincji wraz z ograniczeniami kompozycyjnymi oraz dochodami (w nawiasie)


WA.-----D.-------P.-------------------OK.--------------Limit Postaci
500---(100)----sioło--------------1+/0/0 -------Champion jako dowódca
800---(200)--przyczółek---------2+/0-1/0-----1Hero nie czarujący do 125pkt
1000--(300)--wioska-------------2+/0-1/0-----1Hero nie czarujący do 200pkt
1200--(400)--wieś----------------2+/0-2/0-----Hero do 200pkt
1350--(500)--duża wieś----------2+/0-2/0-----1-2 hero w tym może być jeden czarujący. Do 200 pkt. każdy.
1650--(600)--miasteczko--------3+/0-2/0-1---1-3 hero w tym może być dwóch czarujących
2000--(700)--miasto-------------3+/0-3/0-1---1-3 hero bez limitów
2250-(800)-średnie miasto------4+/0-4/0-1---0-1lord/0-3 hero, lord i hero czarujący lub 3x hero czarujących. Lord może ujeżdżać max 4W wierzchowce i\lub posiadać max 4 woundy.
2500--(900)--duże miasto-------4+/0-4/0-2---0-1lord/0-3 hero, lord i hero czarujący lub 3x hero czarujących.
2999-(1000)--stolica-------------5+/0-4/0-2---0-1lord/0-4 hero, wymóg BSB



WA: maksymalna wielkość armi w punktach.
D: dochód generowany przez prowincje w zaleznosci od jej statusu w zlotych monetach.
P: status prowincji.
OK.: ograniczenia kompozycjyjne: core\special\rare.

1 zlota moneta=1 punkt.


Rozbudowa i zmiana statusu prowincji:
Koszt rozbudowy na wyższy poziom kosztuje 2x więcej od dochodów prowincji, która jest na obecnym statusie, przykładowo koszt rozbudowy siola na przyczółek kosztuje 200 złota, gdyż siolo generuje 100 sztuk zlota.

Wielkość armi jaka może przebywać w jednej prowincji:
W danej Prowincji może przebywać jedna armia bez limitów punktowych lub więcej o max koszcie równym 1,5x limitu punktowego w danej prowincji. Np. w prowincji o poziomie rozbudowy miasto może przebywać kilka armii o maksymalnej wspólnej wielkosci wynoszącej 3k punktów.


2). Rozgrywka:

2.1. Poszczególne fazy danej tury:

1). Dochód: dodanie sobie odpowiedniej ilości złota do skarbca. Zależny od dochodu wszystkich prowincji. Czyli jak mamy stolice oraz dwa miasta to nasze zloto w skarbcu rośnie o 2400 sztuk zlota.
2). Rozwój: zakup nowych jednostek, uzupełnienie strat w starych, rozbudowa prowincji miast.
3). Ruch:
1). rozkaz ataku na sąsiednią prowincje wroga.
Prowincje wroga można atakować w następujacy sposób:
a). Jedną armią;
b). Kilkoma armiami ale ich maksymalna wartość nie moze być większa niż podwójna wartość maksymalnego limitu punktowego na armie, który jest generowany przez prowincje. Np. miasto może być atakwoane przez kilka armi ale suma punktów tych armi nie może przekroczyć 4000 (podwojona wartość).
c). Gdy we wrogiej prowincji nie znajduje się armia jej broniąca, prowincja automatycznie dostaje się pod kontrole gracza atakującego.
-Po zdobyciu prowincji należy rzucić k6, jeśli wypadnie 1 to zdobyta prowincja w następnej turze w fazie dochodu nie generuje zlota, gdyż wybuchl bunt.
-Zdobyta prowincja ma status o jeden mniejszy niż przed atakiem, ale nie może zejść poniżej statusu siola. Np. zatakowaliśmy miasto i je zdobylismy to podbita prowincja ma status miasteczka i wszystkie zasady odnosnie miasteczka się tej prowincji tyczą.
2).Przemieszczenie armi na terenie swojego terytorium. (na ture można przesunąć armie do sąsiadującej, wlasnej prowincji)
4).Wykonanie bitwy.
5).Reorganizacja armi.


2.2. Bitwa.

Bitwy rozgrywamy normalnie, czyli zwykłe PB.

Przed bitwą gracz zaatakowany może wybrać trzy opcje:
1). wycofać się do swojej sąsiedniej prowincji, czyli oddać ją bez walki.
2). stawić czolo napastnikowi, czyli rozpoczyna się bitwa.
3). gdy nie ma sąsiadujacej prowincji, do której armia moglaby się wycofać, może oddać się w niewole.

W czasie bitwy oddziały, które uciekły za stół liczymy za zabite pod koniec bitwy.
W dowolnym momencie gracz może się poddać i zapłać wrogowi cenę równą wartości swojej armii i wycofać się do sąsiedniej własnej prowincji. W wypadku braku swoich sąsiednich prowincji lub złota gracz nie może się poddać. Drugi Gracz musi przyjąć kapitulację.

2.3. Reorganizacja armi.
Gdy konczy się bitwa, która trwa normalnie 6 tur, pozostale przy życiu jednostki uzupelniają straty.
Gracz który zwycięzyl zostaje w danej prowincji i tutaj reorganizuje swoją armie, zaś przegrany wycofuje swoje niedobitki do sąsiadujacej prowincji i reorganizuje swoje sily w sposób opisany poniżej:

Oddziały uzupełniają się do pierwszego pełnego szeregu (np. 7 spearmenów regeneruje się do 10) Skirmish regeneruje 50% strat (zaokrąglając w dól). Ranne potwory i bohaterzy odzyskują k3 Woudny jeśli w początkowym profilu mają mniej niż 5 woudnów, jeśli mają 5 lub wiecej woundów to odzyskują ich k6, maszyny o ile nie zostaly zniszczone w bitwie odzyskują całą załogę.

2.4 Kto zwyciężył ustalamy w zwykły sposób opisany w RB:
w przypadku remisu nic się nie dzieje i obie armie w następnej kolejce mogą stoczyć bitwe już ze stratami po poprzedniej, bądź po prostu jedna ze stron może się wycofać do swej sąsiedniej prowincji.
Punkty zwyciestwa wg. wielkosći bitew:
0-1200: po 50 za generala, ćwairtki, sztandary
1201-1499: 100 za generala, po 50 za ćwiartki i sztandary
1500-1999: 100 za generala i sztandary, 50 za ćwiartki
2000+: po 100 za wszystko.


3). Rekrutacja armi.

Rekrutacje armi przeprowadza się w fazie rozwoju.
Każda prowincja może wystawic swoją armie, jej wielkość i ograniczenia wynikają ze statusu prowincji. Na każdą prowincje przypada jedna armia. Np. jeśli mamy 2 siola, 1 wioske oraz 1 miasteczko to możemy posiadać 4 armie w następujących wielkosciach: dwie armie po 500pkt, jedną na 1000pkt. oraz jedną na 1650 pkt. Armi tych nie można lączyć, jednak mogą razem przebywać w jednej prowincji zaleznie od tego jaki ona posiada status.
Armie danej prowincji można powiększać wraz z rozwojem samej prowincji. Np. jeśli siolo, przeszlo na status przyczulka, to możemy za fundusze ze skarbca zrekrutować nowych żolnierzy aby wyrónać poziom wielkosći armi na jaki zezwala status prowincji czyli np. armie 500 punktową powiększyć do 800 punktowej.

Gdy dana armia zostanie calkowicie zniszczona, to prowincja, która utracila swą armie, może zrekrutować nową na zwyklych zasadach. Armia ta może pojawic się na mapie strategicznej tylko w tej prowincji, która ją wystawia.

Gracz może na wlasne życzenie rozwwiązać calą armie z danej prowincji tj. zwolnić ją, wtedy ta armia przestaje istnieć i może zrekrutować nową armie danej prowincji za odpowiedni koszt.

Maksymalna ilość punktowa wszystkich armi wynosi 15k, nie można tego limitu przekroczyć.

4). atak i obrona prowincji więcej niż jedną armią.

Jeśli dana prowincja w której stacjonowaly wiecej niż jedna armia, zostala zaatakowana przez kilka armi jednocześnie i gracz broniący decyduje się przyjąć bitwe wykonuje się następujące czynności.
Gracz atakujący wybiera najpierw jedną ze swych armi, która jako pierwsza przeprowadzi atak, następnie gracz broniący wystawia jedną ze swych armi. Walka trwa do momętu, kiedy jeden z graczy straci armie, bądź podda się, czy też wycofa swoje sily.
Zarówno gracz broniacy się jak i atakujący po każdej bitwie może zdecydować, że reszta stacjonujących tam armi wycofa się do swoich sąsiadujacych prowincji, opuszczając prowincje na której rozgrywalo się starcie. Nie musi wycofywać wszystkcih armi, może wycofać dowolną ich ilosć.

5). Przedmioty magiczne.

Nie można ich dublować. Przypadają na calą armie ogólnie, czyli wszystkie jej części. Przedmioty zwyczajne magiczne można dublować, ale oczywisćie nie w jednej armi.
(np. można mieć kilka war bannerów, ale w jednej armi można oczywisćie mieć tylko jeden, jednak np. Ring of Hotek może być tylko jeden na wszystkie armie)
Armijne przedmioty magiczne można wymieniać pomiędzy armiami. Np. jeśli drugopoziomowy czarodziej wysokich elfów ma seerstaff of saphery, to gdy zrekrutujemy przykladowo arcymaga, będziemy mogli arcymagowi dać ten przedmiot, jednocześnie usuwając go z maga, który może nabyć inne przedmioty magiczne.



*tabelka slotów wysokich elfów w zaleznosci od statusu prowincji z jakiej dana armia pochodzi:


-500---(100)--siolo----------1+,0-1
-800---(200)--przyczulek-----1+,0-2
-1000--(300)--wioska--------1+,0-2
-1200--(400)--wieś----------1+,0-3
-1350--(500)--duża wieś-----1+,0-3
-1650--(600)--miasteczko----2+,0-3,0-2
-2000--(700)--miasto--------2+,0-4,0-2
-2250--(800)--średnie miasto-3+,0-6,0-2
-2500--(900)--duze miasto ---3+,0-6,0-4
-2999--(1000)-stolica--------4+,0-6,0-4
postacie jak w tabeli glownej.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

to są zasady, prosze o wklejenie do pierwszego postu.
Jakieś pytania? Do niedizeli mam staly dostę do neta więc najlepiej to teraz rozwiązać, bo potem bedzie mnie ciężko zlapać.

Mam nadzieje, ze tabelka wyrażna i jest to jakos czytelne, k#(*a szlag mnie trafial jak musialem to jakos zrobić poprzez format forum :/

Pytanie: co z VC i TK jesli chodzi o bohaterów nieczarujacych? Jak to rozwiazać?
Drugie: co z DL? Bo co jak ktoś chce z poczatku grać na tzeentzu?

Kolejny aspekt, myśle, ze do 1200 nie wolno triplować jendostek. WE na początku mialyby zbyt wielką przewage grajać na samych gg...

Jeszcze jakies sugestie?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Fajnie, fajnie. Czy za każdym razem płacimy kasę za reorganizację i budowę armii? Tzn. jeśli np. stracę całą armię w starciu z Charkim to automatycznie i za darmo pojawia mi się jej kopia, czy za kasę? No i najważniejsze: czy jest tu przewidziany wybór: rozwijać prowincję czy rozbudować armię? Aha i czy pierwszą armię dostajemy za darmo i do fulla (IMHO lepiej nie, bo to daje od razu rozkminę i wybór). Sławek - dzięks za podjęcie się funkcji,uzgodnimy co i jak. Aha stosować będziemy zasady z CSa, takiego jakiego ustalimy na turniej 8. XI.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Romendakil
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Romendakil »

Kilka pytań:).

Dot. pola bitwy:
Co to znaczy "jak w normalniej bitwie.."?
Teren w starciu ma raczej duże znaczenie i może warto sposób jego wyboru ustalić. Można oczywiście liczyć na dobrą wolę obu grających (co jest całkiem dobrym rozwiązaniem), warto jednak dodać do dobrej woli kilka wytycznych np.:
- dodatkowy teren wynikający z rodzaju prowincji wystawia obrońca.
- rodzaj dostępnych makiet jest również ustalany w oparciu o rodzaj prowincji (stały układ, albo losowo coś podobnego do tabel z podręcznika 6ed)

Dot. punktu 2.4:
Jak rozumiem aby ustalić zwycięzcę potrzebne jest co najmniej małe zwycięstwo według RB. Pytanie jest jednak w oparciu o czyje punkty (atakującego czy obrońcy) ustalany jest próg punktowy małego zwycięstwa i ilość punktów przyznawana za ćwiartki, generała itp..

Dot. mechaniki kampanii:
Jak wygląda sprawa widoczności/tajności poszczególnych etapów tury?

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

to najpierw Ksch:

tak, za każdym razem placi sie za reorganizacje ale np. masz oddzial 20 wlóćzników, zginie ich 14, a więc zostalo ich 6, chlopaki sami sie reoranizują do liczby 10, po prostu tam paru zostalo lekko rannych i już zostali opatrzeni i są gotowi do walki, jednak jest to tylko oddzial 10 osobowy, za dopelnienie do np. 20 musisz zaplacić gdyż ta 10 po prostu umarla ;)

Co do 3 pierwszych armi, jak najbardziej, masz 3 armie, robisz sobie jakie chces rozpy i nimi już grasz :) Od razu coś sie zacznie dziać. Ale najlepiej rozpy zrobic wtedy kiedy beize sie znalo swoich sąsiadów :D

A co do wyboru roziwjać armie czy prowincje to niezbyt kapuje ;) . ALe spróbuje odpowiedziec, nie ma takiego wyboru, jak Cię stać to możesz zwiekszyć status prowincji i dokupić armie.

Co do wyrżnięcia Twojej armi przez zielonoskórych Charkiego :D no cóż armia zostala wyrżnięta no i aby mieć drugą musisz zaplacić. Co więcej ta armia byla z danej prowincji wieć jak już za kase zrekrutujesz nową, oczywisćie moze byc calkowicie inna niż ta zniszczona, to pojawia się ona w tej prowincji czyli może być calkowicie oddalona od lini frontu.

Co do CSa, moim zdaniem nie jest potrzebny... argument jest taki, że możemy się wystawić pod konkretne armie wroga, czyli jak przeciwnik ma dwa czolgi to wezmiemy masze maszyn i rzeczy przystosowane do ich niszczenia. Gdy przeciwnik nie ma maszyn etc. to wezmiemy sobie smoka, ale to moje zdanie...

@ Remendakil:

pole bitwy, no wlaśnie nie wiem za bardzo jak to powinno wyglądać, chyba liczymy na dobrą wole obu graczy. No i to jest dobre z tym obrońcą, jak jest zalesiona prowincja to obrońca sobie wystawia ten dodatkowy las, takze WE mogą mieć nawet dwa dodatkowe.

Co do zwycięzcy, trzeba wygrać 11:9 aby przejąć prowincje. Tj. jak atakujacy zdobędzie 11 to zajmuje, jak obrońca ma 11 to odparl atak.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Co do CSa, moim zdaniem nie jest potrzebny... argument jest taki, że możemy się wystawić pod konkretne armie wroga, czyli jak przeciwnik ma dwa czolgi to wezmiemy masze maszyn i rzeczy przystosowane do ich niszczenia. Gdy przeciwnik nie ma maszyn etc. to wezmiemy sobie smoka, ale to moje zdanie...
Ja się pod tym podpisuje :!: Po jaką cholerę psuć kampanią i rzucać ludziom kłody pod nogi? Jak przez całe życie będziecie polegać na tym CS'sie to nikt do was nie będzie przychodził :lol2:

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

też tak myśle, chociaż CS jest bardzo ok na turnieje i zwyle PB, to jednak jeśli chodzi o kampanie moze okazać się zbyteczny. Bez niego będzie więcej kminienia.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Popieram Kriss'a w kwetii poczatkowych armii.
Mysle ze kazdy powinien zaczynac od "0", tj nie posiadania zadnych jednostek. W pierwszej turze juz ci sie kasa generuje i za nia musisz zaczac rekrutowac.

Pytania:
1) czy jak kupuje armie, badz dokupuje do niej jednostki moge sie ta ramia ruszyc w tej turze?

IMHO ciekawiej byloby ze nie. General musi wybrac czy woli kontynuowac marsz na terytorium wroga, czy lepiej sie wstrzymac i poczekac na wsparcie :)

EDIT:
CS nie jest potzrebny
Ostatnio zmieniony 30 paź 2008, o 20:23 przez Charki, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Charki pisze:Popieram Kriss'a w kwetii poczatkowych armii.
Mysle ze kazdy powinien zaczynac od "0", tj nie posiadania zadnych jednostek. W pierwszej turze juz ci sie kasa generuje i za nia musisz zaczac rekrutowac.
hmm, w sumie... czemuby nie, ale wtedy moze by podnieść początkowy stan skarbca do 1000 sztuk zlota?
Charki pisze: Pytania:
1) czy jak kupuje armie, badz dokupuje do niej jednostki moge sie ta ramia ruszyc w tej turze?

IMHO ciekawiej byloby ze nie. General musi wybrac czy woli kontynuowac marsz na terytorium wroga, czy lepiej sie wstrzymac i poczekac na wsparcie :)
dobre, zmieńmy to. Albo kontynujesz amrsz nie bacząc na straty albo reorganizujesz armie i tracisz kolejke :D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Kosa pisze: hmm, w sumie... czemuby nie, ale wtedy moze by podnieść początkowy stan skarbca do 1000 sztuk zlota?
Niekoniecznie, lepiej chyba zostac przy 500, tym bardziej ze wpierwszej turze ci sie juz troche kasy wygeneruje.
Albo jeszcze bardziej hardkorowo na poczatku masz 0 zlota i tylko tyle ile sie wygeneruje w pierwszej turze.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

tylko tutaj rodzi się problem, ze jakieś ruchy zaczelyby sie dopiero od 3-4 tury ;)

moze zróbmy jakiś consensus ;)

masz 500 zl i jedną armie np. na 600 pkt w miasteczku (docelowo to miasteczko powinno być stolicą acz nie konicznie)

Wtedy masz dwa wyjscia, albo rekrutować za tą kase armie i napierać, albo rozbudowywać się gospodarczo, hm?

Moja stolica to będzie Cosalionopol albo Cosalionopolis :P
Mam jeszcze wiećej nazw na moje miasta, Kosagrad itp :P
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Romendakil
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Romendakil »

Pojawiła sie kwestia w sposobie obliczania progu 11-9, mianowicie w oparciu o wartość punktową czyjej armii należy liczyć próg.

Rozwiązania są 2:
1. Obliczmy w oparciu o wartość armii atakującego - większa szansa na remis

2. Obliczmy w oparciu o wartość armii obrońcy - promowanie atakującego któremu jest łatwiej osiągnąć próg.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

ja sie tutaj poddaje :)

ale chodzi o to np. jak rozstrzygamy kwestie victory points w rpzypadku bitwy np. 1200 vs 2000 ?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Więc po kolei:
Arbaal skończże się wreszcie podniecać tym CSem, być może go olejemy, przy okazji kampanii, ale Twoja histeria zaczyna mnie drażnić. To, że Ty grasz sobie demonami lightowo nie znaczy, że nie należy ich ciąć. Należy, a dlaczego to przeczytaj sobie z 50 stron rozmaitych tematów o CSach.
Wystartować można z jedną niepełną armią to dobry pomysł, a inne możesz sobie dobudować, lub postawić od razu na rozwój miast (i to miałem na myśli pisząc o wyborze). Co do terenów to po prostu muszą być od razu opisane na mapie, gdzieś mamy pustynie to zero lasów i zaoranych pól, same wzgórza i patelnie, gdzieś mamy góry gdzieś puszcze - od tego jest mapa właśnie.

edit
Rommendakil - po stronie obrońcy - jeśli rozwalił armii na 2K więcej punktów niż stracił to wygrał, chyba że armia została wycięta do zera lub np. zostało mniej niż 50pkt wówczas automatycznie wygrywa większy.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Romendakil
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Romendakil »

ksch: Upewniając się. W przypadku podanym przez Kosę zwycięstwo jest od 120pkt różnicy. Czy tak?

Ostatnia kwestia jaka mi przychodzi dzisiaj do głowy.
Jak przeprowadzane są poszczególne fazy?
1. Kolejkowo - jeden gracz podejmuje decyzje po drugim.

czy

2. Gracze podejmują decyzję w tajemnicy, gdzieś zapisują, a następnie jednocześnie następuje wprowadzenie decyzji w życie. ??

PS: tak właśnie zauważyłem że nikt z drugiego stołu nie podał swojej armii więc podaję jako pierwszy :wink: :).

Moja armia to potężne znienawidzone, przegięte d...
Dwarfy :wink: :)

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Arbaal skończże się wreszcie podniecać tym CSem, być może go olejemy, przy okazji kampanii, ale Twoja histeria zaczyna mnie drażnić.
Mnie za to drażnią CS zrobione wyłącznie z myślą o demonach i wampirach. I jak być może olejecie go podczas kampanii to ja na obecną chwilę tez mogę powiedzieć że być może wezmę udział w kampanii.
To, że Ty grasz sobie demonami lightowo nie znaczy, że nie należy ich ciąć.
Oczywiście też uważam że należy je ciąć bynajmniej z takich powodów jak pojebany BSB khorna i pojebane psy z 3MR. Ludzie tak dramatyzują że wymyślają takie progi do tych modeli że w ogóle ich się nie da wystawić. To właśnie pisze w tych 50stronach tematu, co zrobić żeby się nie dało wystawić tych oddziałów? Żeby naprawić to co się zesrało powinno się zmienić koszt pkt lub statystyki a nie pisać że zajmują 10 slotów rare lub 20 slotów specjal.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Romendakil pisze:ksch: Upewniając się. W przypadku podanym przez Kosę zwycięstwo jest od 120pkt różnicy. Czy tak?

Ostatnia kwestia jaka mi przychodzi dzisiaj do głowy.
Jak przeprowadzane są poszczególne fazy?
1. Kolejkowo - jeden gracz podejmuje decyzje po drugim.

czy

2. Gracze podejmują decyzję w tajemnicy, gdzieś zapisują, a następnie jednocześnie następuje wprowadzenie decyzji w życie. ??

PS: tak właśnie zauważyłem że nikt z drugiego stołu nie podał swojej armii więc podaję jako pierwszy :wink: :).

Moja armia to potężne znienawidzone, przegięte d...
Dwarfy :wink: :)
a jak uważacie? myśle, ze po prostu kolejka bezie najlepszym wyjściem...
ale to ukryte psianie ma ten swój urok, czyli?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

ODPOWIEDZ