kilka pytań początkującego
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Pytanie odnośnie wild rider noble WE.
Wild rider zgodnie z erratą nie traci łuku, poza tym jest forest spiritem, a zasada forest spirit mówi:
"- all attacs made by forest spirits count as being magical. This includes any special or ranged attacks they may have."
1 Czy oznacza to, że wreszcie WE strzelają z magicznych łuków magicznymi strzałami (oczywiście tylko w przypadku jeśli strzela bohater z zasadą forest spirit)?
2 Czy strzał ze zwykłego łuku wild rider nobla jest strzałem magicznym?
3 Czy po dołączeniu do oddziału wild riders (lekka kawaleria) WR noble może strzelać (lub wystrzelić HoDę) po marszu?
Wild rider zgodnie z erratą nie traci łuku, poza tym jest forest spiritem, a zasada forest spirit mówi:
"- all attacs made by forest spirits count as being magical. This includes any special or ranged attacks they may have."
1 Czy oznacza to, że wreszcie WE strzelają z magicznych łuków magicznymi strzałami (oczywiście tylko w przypadku jeśli strzela bohater z zasadą forest spirit)?
2 Czy strzał ze zwykłego łuku wild rider nobla jest strzałem magicznym?
3 Czy po dołączeniu do oddziału wild riders (lekka kawaleria) WR noble może strzelać (lub wystrzelić HoDę) po marszu?
1. Dzięki forest spirit, wszystkie ataki są magiczne, dystansowe też, nie musisz mieć magicznego łuku.
2. Wedle tego co napisałem wyżej, tak jest strzałem magicznym.
Wszystko jest w FAQu ;]
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... dition.pdf
2. Wedle tego co napisałem wyżej, tak jest strzałem magicznym.
Wszystko jest w FAQu ;]
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... dition.pdf
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Czy champion Phoenix Guard nie posiadający normalnie tarczy ani nie mogacy jej dokupić moze uzywać Enchanted Shield? Oczywiście PG jest tu tylko przykładem, putanie dotyczy wszystkich tego typu sytuacji.
I drugie pytanie, chciałbym się upewnić: rozumiem, że nie ma przeszkód w dawaniu halabard modelom na wierzchowcach?
I drugie pytanie, chciałbym się upewnić: rozumiem, że nie ma przeszkód w dawaniu halabard modelom na wierzchowcach?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Nie jestem autorytetem więc się nie wypowiadam
Ale sam zadam pytanie, ostatnio miałem z kolegą dyskusję na temat Rod of Power (ze zbrojowni Imperium), dla mnie sprawa wydaje się oczywista, ale nie potrafię mu przemówić do rozumu, może któryś z Was będzie miał jakiś mocny argument? Na początek opis przedmiotu:
I przy okazji, czy kości tak przenoszone dodają się do ogólnej puli, czy są przypisane do posiadacza przedmiotu? Wydaje mi się, że do puli, ale wolę się upewnić.
Ale sam zadam pytanie, ostatnio miałem z kolegą dyskusję na temat Rod of Power (ze zbrojowni Imperium), dla mnie sprawa wydaje się oczywista, ale nie potrafię mu przemówić do rozumu, może któryś z Was będzie miał jakiś mocny argument? Na początek opis przedmiotu:
Kolega mój, doczepił się faktu, że w dwu miejscach (pogrubionych) pojawia się łamaniec i wg niego, zachowanie power dice, oznacza, że możesz ich użyć wyłącznie jako power dice, a zachowanie dispel dice odwrotnie. Dla mnie zawsze było oczywiste, że ten przedmiot służy właśnie do zwiększania obrony kosztem ataku i odwrotnie, ale szukam argumentów by go przekonać.At the end of each magic phase (yours and enemy's), you can save up to three unused power/dispel dice from the pool and store them in the rod. At the beginning of each successive magic phase (yours and enemy's), roll a dice. If the result is equal or higher to the number of the dice stored, add them to the power/dispel dice pool, if the result is lower than the number of dice stored, they are lost.
I przy okazji, czy kości tak przenoszone dodają się do ogólnej puli, czy są przypisane do posiadacza przedmiotu? Wydaje mi się, że do puli, ale wolę się upewnić.
Na temat Rod of Power była dyskusja na podforum Imperium, warto poszukać. W skrócie: tak, dobrze piszesz Byro o użyciu tego przedmiotu, wzmacnia jedno kosztem drugiego. Kości przenoszone są do wspólnego poola w fazie magii. Jest tylko jeden problem, w związku z tym, że nie ma już wspólnego poola wszystkich kości mocy, do dispela można niby przenieść tylko dwie kości (generowane przez armię). Ale to już zahacza o niekompetencję GW (kopiuj-wklej dla podręczników), a nie o tym temat.
Pytanie o Stone of Rebirth.
Gdy użytkownik zostanie sciągnięty do 1 wounda zyskuje Ward 2+.
Ostatnio kolega miał takie coś na BSB i ten, w pełni zdrów,dostał kulę z armaty.
Armata zadała wounda i na d6 padło 5 woundów.
Pytanie brzmi: czy ten item w ogole działa w takiej sytuacji?
Jeśli tak to jak?
Wg RB, o armacie : unsaved wounds cause d6 wounds.
W takim wypadku sądzę, że BSB dostaje wounda, nie ma go czym wysejwować (bo kamień jeszcze nie aktywny) i z tego się robi d6 woundów, na których już save'a nie ma. No i ginie. Czy to poprawna interpretacja?
Gdy użytkownik zostanie sciągnięty do 1 wounda zyskuje Ward 2+.
Ostatnio kolega miał takie coś na BSB i ten, w pełni zdrów,dostał kulę z armaty.
Armata zadała wounda i na d6 padło 5 woundów.
Pytanie brzmi: czy ten item w ogole działa w takiej sytuacji?
Jeśli tak to jak?
Wg RB, o armacie : unsaved wounds cause d6 wounds.
W takim wypadku sądzę, że BSB dostaje wounda, nie ma go czym wysejwować (bo kamień jeszcze nie aktywny) i z tego się robi d6 woundów, na których już save'a nie ma. No i ginie. Czy to poprawna interpretacja?