Hellcannon
Moderator: JarekK
cos cie nie zrozumialemShino pisze:to thurion daj sygbal skad to, ze moze strzelac po ruchu...
bo zarowno spec character jak i scraplaubchery maja wyraznie napisane, ze strzelaja jak stone thrower z ta roznica, ze nie moga strzelac po ruchu...
kugath moze po ruchu, ale ma wyraznie napisane ze moze
scrap to samo
helka oczywiscie zostala jak to ostatnio sie dzieje spieprzona pod katem zasadowym i nic nie wiadomo... albo idziemy analogia do scrapy i kugatha, albo jedziemy RAW i traktujemy to ze strzela jak stone thrower czyli move or fire, mi bez roznicy...
ale jezeli jedziemy RAW to wtedy z kosztem punktowym rowniez jedziemy RAW i punkty sa za 2 modele z 4 osobowego oddzialu o nazwie Hellcannon... oczywiscie kierujac sie zdrowym rozsadkiem powinno byc tak jak z hydra, 3W na helce polowa pkt, 5W na helce calosc pkt...
wersja z punktami jak za hydre i brakiem strzelania jest raczej pakietem nieakceptowalnym
pzdr
Jak to nie? To że zasada jest zapisana w dziale dla bohaterów, można przypisać tylko temu, że nikt inny do tej pory z niej nie korzystał. To co robisz to "szukanie dziury w całym". Ta zasada jak najbardziej pasuje do helki. Poza tym podaj mi jakąkolwiek zasadę umożliwiająca Ci samowolne rozbicie całego unita na dwa mniejsze, co właśnie chcesz zrobić. Poganiacze samowolnie nie mogą porzucić hydry, skinki nie porzucą salamander, więc w jaki sposób trzech twoich poskramiaczy może porzucić helkę. Pokaż mi zapis w zasadach że mogą oni to zrobić. Ruch który proponujesz jest właśnie takim samowolnym rozbiciem unitu.Grichalk napisał:
Helka i jej obsługa to nadal jeden unit. Według zasad, unit porusza się z szybkością najwolniejszego modelu. W tym wypadku są to 3'. Dopiero po utracie obsługi porusza się swoimi 6'.
a ja mowie po raz kolejny prosze o cytat z RB, bo jesli mowisz o tym z dzialu characters... no to sorki ale on nie ma tutaj zadnego zastosowania Very Happy
dzis gralem, ze punkty jak za skirmish.... uwazam. ze do erraty gw nie nalezy tego zmieniacthurion pisze: helka oczywiscie zostala jak to ostatnio sie dzieje spieprzona pod katem zasadowym i nic nie wiadomo... albo idziemy analogia do scrapy i kugatha, albo jedziemy RAW i traktujemy to ze strzela jak stone thrower czyli move or fire, mi bez roznicy...
ale jezeli jedziemy RAW to wtedy z kosztem punktowym rowniez jedziemy RAW i punkty sa za 2 modele z 4 osobowego oddzialu o nazwie Hellcannon... oczywiscie kierujac sie zdrowym rozsadkiem powinno byc tak jak z hydra, 3W na helce polowa pkt, 5W na helce calosc pkt...
wersja z punktami jak za hydre i brakiem strzelania jest raczej pakietem nieakceptowalnym
pzdr
co do strzelania to jak mowisz imo raw (ale mozliwe, ze takze rai jako, ze tu nie ma miejsca na analogie ani nic... zarowno kugath jak i smieciarka nie sa monster & handlers)
chyba nie wiesz o czym mowisz, jedyna zasada ktorej musze sie trzymac to 1" miedzy modelami w oddziale po zakonczeniu ruchu, i tej zasady bede sie trzymalGrichalk pisze: Ruch który proponujesz jest właśnie takim samowolnym rozbiciem unitu.
po raz kolejny wrzoce 'moj' przyklad takiego ruchu:
powiedz mi co w nim jest nielegalnego?
przynajmniej wszystko wiadomo i interpretacja w obu przypadkach jest spojnaShino pisze:dzis gralem, ze punkty jak za skirmish.... uwazam. ze do erraty gw nie nalezy tego zmieniac
co do strzelania to jak mowisz imo raw (ale mozliwe, ze takze rai jako, ze tu nie ma miejsca na analogie ani nic... zarowno kugath jak i smieciarka nie sa monster & handlers)
mam pytanie odnośnie strzalu, po pierwsze czy po strzale dalej jest terror na dużym placku? (nie orientuje sie w nowych warriorach)
ok, jak jest to co robi oddzial z fearem?
Chodzi mi konkretnie o strzelanie z heleny do hajelfickich PG, muszą zdawać fear? A jak go nie zdadzą to stoją sobie w miejscu w czasie mojej tury czy jakoś inaczej?
ok, jak jest to co robi oddzial z fearem?
Chodzi mi konkretnie o strzelanie z heleny do hajelfickich PG, muszą zdawać fear? A jak go nie zdadzą to stoją sobie w miejscu w czasie mojej tury czy jakoś inaczej?
ok, no to wszystko jasne
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Właśnie, a tak się zapytam helka ma coś takiego jak niezłomliwość albo coś? czy da radę to przepchać CRem?
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Hmm czyli w jedną turę 9 A z S 6 z hate raczej jej nie ubije :<. Jak ubije helke to krasnale nadal są unbreakable?
nie
to w koncu moge strzelac po ruchu czy nie?
Widzę, że kolega wpadł na podobny pomysł.
Robię coś podobnego. W lufę (zrobioną w oparciu na tubie na kostki) mojego działa powrastane są leżące nagie kobiety, za miast przednich kół są łapy natomiast funkcję tylnich pełni wrośnięty plecami grubas.
Robię coś podobnego. W lufę (zrobioną w oparciu na tubie na kostki) mojego działa powrastane są leżące nagie kobiety, za miast przednich kół są łapy natomiast funkcję tylnich pełni wrośnięty plecami grubas.
Nudzi mi się więc :
Hellcannon ma ochronę pancerza na 4+ i podlega zasadą potwora i poganiaczy . Przy ustalanie który model został trafiony podczas strzelania 1-4 oznacza trafienie w Działo Piekieł a 5-6 w Krasnale Chaosu .
Działo Piekieł: R:6/WW:4/ZS:3/S:5/WT:6/Ż:5/I:1/A:5/ZP:4/
Krasnolud CHaosu : R:6/WW:4/ZS:3/S:3/WT:4/Ż:1/I:2/A:1/ZP:9/
ZASADY SPECJALNE :
DESTRUKCJA .
OGIEŃ ZAGŁADY : Działo strzela jak katapulta z siłą 5<10 dla modelu pod otworem w szablonie>.Trafiona jednostka musi zdać test paniki z modyfikatorem -1 .
Mam nadzieję że pomogłem.
Hellcannon ma ochronę pancerza na 4+ i podlega zasadą potwora i poganiaczy . Przy ustalanie który model został trafiony podczas strzelania 1-4 oznacza trafienie w Działo Piekieł a 5-6 w Krasnale Chaosu .
Działo Piekieł: R:6/WW:4/ZS:3/S:5/WT:6/Ż:5/I:1/A:5/ZP:4/
Krasnolud CHaosu : R:6/WW:4/ZS:3/S:3/WT:4/Ż:1/I:2/A:1/ZP:9/
ZASADY SPECJALNE :
DESTRUKCJA .
OGIEŃ ZAGŁADY : Działo strzela jak katapulta z siłą 5<10 dla modelu pod otworem w szablonie>.Trafiona jednostka musi zdać test paniki z modyfikatorem -1 .
Mam nadzieję że pomogłem.