Początkujący.... (Pytania/Pomoc)

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5910
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Siemanko DE były ciężkie w poprzedniej edycji, w momencie ukazania się nowego Armybooka armia stała się mocna a napewno grywalna

miichaal
Plankton
Posty: 2

Post autor: miichaal »

Dzięki wielkie. Mam jeszcze jedno pytanko czy AB do nich do tej edycji jest w
języku polskim ??

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

Tak . Będzie , albo już jest xD

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5910
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

jeżeli jeszcze nia ma to niedługo powinien się ukazać

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2285

Post autor: Artein »

Już jest na 100%.

Janorrro
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: Janorrro »

Ja na twoim miejscu wybralbym dwarfy stoisz i rozwalsz przeciwnika na odległosc ale z WE nie miałbys szans

Awatar użytkownika
Dead_Guard
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dead_Guard »

widać masz małe doświadczenie, zarówno teoretyczne jak i praktyczne

Janorrro
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: Janorrro »

ja? Koles Glade Guard stoją sobie strzelaja dwarfy próbują dojsc nadal ostrzeliwani załuzmy są 2 cale od Glade Guardów wbija sie w nich odzdział dzikich jezdzców walka wrecz 2 razy atakuje kazdy ale łucznicy nadal sobie strzelają do dwrfów które nie mogą zmienic przeciwnika a ze Guardzi na krótkim zasiegu przebijaja to rzcają tylko obrazenia a ze w odzdziałe ich jest 16 to jest to istna rzez

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

16 GG to mało, ja biorę 30+ wtedy zabijam cały klocek hammerersów w dwie tury czasami nawet z królem w środku.

Awatar użytkownika
Krassus
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3012
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: Krassus »

Kurka, do tego powinieneś dorzucać klocek 12 Treekinów, który absolutnie wszystko przyjmuje na klatę.
Mój mały blog:
Wargaming Zone
Obrazek

Krzysztov
Wałkarz
Posty: 79
Lokalizacja: z Warszawy

Post autor: Krzysztov »

Dead_Guard pisze:widać masz małe doświadczenie, zarówno teoretyczne jak i praktyczne
wiesz,u niego wyglada to tak:
teoria-od 3dni ma AB,RB nie ma wogule
praktyka-zagral jedna bitwe,ale jej nie skonczyl
i jeszcze sie wymadrza

kawa22
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: kawa22 »

Witam.
Chciałem zapytac jaką armię polecacie która w tej edycji jest dośc silna(zalezy mi na armi która nie będzie tak panikowała gram teraz Bretonią i przeciwko niektórym armiom nie daje rady)chciałbym zeby wzbudzali strach i zeby przecieko DE mieli jakies szanse.
z gory dzieki.

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

bretonia jest świetna armią.
musisz tylko więcej poćwiczyć/pograć.
Obrazek

kawa22
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: kawa22 »

nie rezygnuje z Bretoni tylko chce zbierac drugą armie.

kawa22
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: kawa22 »

tylko własnie nie iwem jaka i dlatego proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
Pretor
Chuck Norris
Posty: 428
Lokalizacja: Wrocław/Edinburgh

Post autor: Pretor »

1. używaj opcji edit
2. do wymagań, które podałeś, idealni pasują VC

Awatar użytkownika
Kotar
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kotar »

A może Warriorzy Chaosu? Wszystko idzie na pałkę do przodu, ma T4, spora część ma przerzut nieudanej paniki, knighci swietnie szarżują, hellcannon dobrze straszy wrogów, można sobie wybierać khorne, nurgle itd ;) A co najciekawsze na tę armię nie wydajesz dużo kasy bo ma mało jednostek :lol2:

green
Pseudoklimaciarz
Posty: 21

Post autor: green »

Witam

O dłuższego czasu siedze i czytam co piszecie ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie więc postanowiłem sie zarejestrować.

Gram Orkami i szukam drugiej armii.

Szukam dobrej magii i niezłych zabijaków:) filtracja ze względu na figsy wyłoniła Orków ale ich juz posiadam przedstawiam 3 armie które brane sa pod uwagę ze względu na figurki kolejnośc przypadkowa:

Lizardmen
Warriors of Chaos
Wood Elves

Mozecie opisać magię, klepanie, strzelanie jak to wygląda w tych rasach? Wiem ze WE maja słabą magie ale bardzo mi się podaobaja ich czary. Czy slan jest mocnym magiem ? i jak wypada na tle innych HE DE VC ...
I jeszcze jedno chaos bez boga ma sens no moze maksymalnie na 1 bogu mógłbym zagrać.

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

To ja mogę o WoC
drodzy bohaterowie ale są tego warci

armia bardzo dobra w walce wręcz ale mało liczna
rycerze są świetni reszta też daję radę
przeważnie się gra na szybkim ofensie ( rycerze , ogry itp )
piechota jest słabsza ale daje radę ( podobno bo nie gram :wink: )

magia jest dobra może nawet bardzo ale są lepsze ( 3 własne lory tzeentch ,nurgle i slanesh wszystkie przydatne ale każdy do czego innego)

strzelania praktycznie nie ma ( tylko hellcanon i bronie do rzucania na fastach)

Chaos bez marków dużo traci. Grać się da ale pewnie było by ciężko
( bo bardzo silna armia to nie jest )
Na 1 bogu można spokojnie grać ale armia trochę traci.

Lizardmeni i WE to armie bardziej do partyzantki ale w tej edycji jaszczurki można złożyć do walki ( stegadony i ciężka jazda + plus lord na carnosaurze )
Slan jest mocnym magiem ale już nie tak przegiętym jak kiedyś.

Leśne są do wkurzanie, strzelanie i otaczania ( biją się głównie drzewce z resztą już gorzej)
Łuczników mają bardzo dobrych ale coś ciężkiego już trudniej ruszyć.
Na ich magi się nie znam.

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

green - to ja mogę powiedzieć coś z prespektywy gracza WoCH i WE.

Nie słuchaj michau5300 - on pisze o samych "oczywistościach" ;)

WoCh szczerze odradzam, gdyż to bardzo kiepsko napisany AB - nie pod względem siły (lepiej wypadają niż napewno orki) ale pod względem kompozycyjnym. W tej armii istnieje przez podręcznik w pewien sposób narzucony standard rozpisek (nazywam to "zeszmaconym schematem). Stąd WoCh od innych armii graczy różnią się tylko markami i ilością regimentów psów ;). Armia nudniejsza niż nawet krasnoludy (a myślałem że nie będzie gorszej). Stąd jeśli podoba ci wizja mykających po stole samych piątek regimentów kawaleryskich to armia dla Ciebie ;). Jeśli masz zapał do wykrzesania z różnych armii ciekawych i niestandradowych rozwiązań to WoCh są idealne. W innym wypadku nie bierz tej armii.

A jeśli chodzi o "stopień rzeźników i magie" to na szybko można podsumować:
- WoCh ma kopa w walce = RYCERZE
- WoCH ma silną magię = nurglowcy i duży mag tzeentcha

I chyba to wszystko. A i jest możliwe zrobienie z chaosu armii strzelającej (hellcannony i full magii z boundspellami pociskowymi).

Natomiast co do WE:

Armia ostatnio całkiem sprawnie się odchematycznia. Wraz z nowymi AB coraz częściej można zobaczyć większą paletę jednostek na stole. Gra WE to spora frajda. Magia jest nietypowa, bo niemal wyłącznie wspomagająca - ale wciąż pozwala zaskoczyć. Bonusem tej magii jest to, że jej czary nie wymagają LOS. W tej armii znajdziesz wszystko prócz maszyn wojennych - ew. drzewca możesz zaliczyć do maszyny wojennej bo korzonkami bije niemal jak 6ed. hellbalster :). Porównująć WoCh i WE - to facetami w rajtuzach gra się ciekawiej i różnorodniej. Dzięki olbrzymiej mobilności armia ta nie nudzi się szybko.

Nie powiem wiele o nowych lizakach. Napewno mają potencjał i kop dzięki nieograniczonym możliwoscią wystawiania stegadonów. Mam nadzieję, że na stedziach samych ta armia sie nie skończy. Osobiście jednak mi ta armia się nie podoba - ot pastelowe jaszczurki we wszystkich kolorach tęczy - tak jakby nie z tego świata ;). Okropne cudactwa w skrócie ;)

ODPOWIEDZ