Początkujący.... (Pytania/Pomoc)
- Dead_Guard
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 189
- Lokalizacja: Kraków
widać masz małe doświadczenie, zarówno teoretyczne jak i praktyczne
ja? Koles Glade Guard stoją sobie strzelaja dwarfy próbują dojsc nadal ostrzeliwani załuzmy są 2 cale od Glade Guardów wbija sie w nich odzdział dzikich jezdzców walka wrecz 2 razy atakuje kazdy ale łucznicy nadal sobie strzelają do dwrfów które nie mogą zmienic przeciwnika a ze Guardzi na krótkim zasiegu przebijaja to rzcają tylko obrazenia a ze w odzdziałe ich jest 16 to jest to istna rzez
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
16 GG to mało, ja biorę 30+ wtedy zabijam cały klocek hammerersów w dwie tury czasami nawet z królem w środku.
Kurka, do tego powinieneś dorzucać klocek 12 Treekinów, który absolutnie wszystko przyjmuje na klatę.
Witam.
Chciałem zapytac jaką armię polecacie która w tej edycji jest dośc silna(zalezy mi na armi która nie będzie tak panikowała gram teraz Bretonią i przeciwko niektórym armiom nie daje rady)chciałbym zeby wzbudzali strach i zeby przecieko DE mieli jakies szanse.
z gory dzieki.
Chciałem zapytac jaką armię polecacie która w tej edycji jest dośc silna(zalezy mi na armi która nie będzie tak panikowała gram teraz Bretonią i przeciwko niektórym armiom nie daje rady)chciałbym zeby wzbudzali strach i zeby przecieko DE mieli jakies szanse.
z gory dzieki.
A może Warriorzy Chaosu? Wszystko idzie na pałkę do przodu, ma T4, spora część ma przerzut nieudanej paniki, knighci swietnie szarżują, hellcannon dobrze straszy wrogów, można sobie wybierać khorne, nurgle itd A co najciekawsze na tę armię nie wydajesz dużo kasy bo ma mało jednostek
Witam
O dłuższego czasu siedze i czytam co piszecie ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie więc postanowiłem sie zarejestrować.
Gram Orkami i szukam drugiej armii.
Szukam dobrej magii i niezłych zabijaków:) filtracja ze względu na figsy wyłoniła Orków ale ich juz posiadam przedstawiam 3 armie które brane sa pod uwagę ze względu na figurki kolejnośc przypadkowa:
Lizardmen
Warriors of Chaos
Wood Elves
Mozecie opisać magię, klepanie, strzelanie jak to wygląda w tych rasach? Wiem ze WE maja słabą magie ale bardzo mi się podaobaja ich czary. Czy slan jest mocnym magiem ? i jak wypada na tle innych HE DE VC ...
I jeszcze jedno chaos bez boga ma sens no moze maksymalnie na 1 bogu mógłbym zagrać.
O dłuższego czasu siedze i czytam co piszecie ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie więc postanowiłem sie zarejestrować.
Gram Orkami i szukam drugiej armii.
Szukam dobrej magii i niezłych zabijaków:) filtracja ze względu na figsy wyłoniła Orków ale ich juz posiadam przedstawiam 3 armie które brane sa pod uwagę ze względu na figurki kolejnośc przypadkowa:
Lizardmen
Warriors of Chaos
Wood Elves
Mozecie opisać magię, klepanie, strzelanie jak to wygląda w tych rasach? Wiem ze WE maja słabą magie ale bardzo mi się podaobaja ich czary. Czy slan jest mocnym magiem ? i jak wypada na tle innych HE DE VC ...
I jeszcze jedno chaos bez boga ma sens no moze maksymalnie na 1 bogu mógłbym zagrać.
To ja mogę o WoC
drodzy bohaterowie ale są tego warci
armia bardzo dobra w walce wręcz ale mało liczna
rycerze są świetni reszta też daję radę
przeważnie się gra na szybkim ofensie ( rycerze , ogry itp )
piechota jest słabsza ale daje radę ( podobno bo nie gram )
magia jest dobra może nawet bardzo ale są lepsze ( 3 własne lory tzeentch ,nurgle i slanesh wszystkie przydatne ale każdy do czego innego)
strzelania praktycznie nie ma ( tylko hellcanon i bronie do rzucania na fastach)
Chaos bez marków dużo traci. Grać się da ale pewnie było by ciężko
( bo bardzo silna armia to nie jest )
Na 1 bogu można spokojnie grać ale armia trochę traci.
Lizardmeni i WE to armie bardziej do partyzantki ale w tej edycji jaszczurki można złożyć do walki ( stegadony i ciężka jazda + plus lord na carnosaurze )
Slan jest mocnym magiem ale już nie tak przegiętym jak kiedyś.
Leśne są do wkurzanie, strzelanie i otaczania ( biją się głównie drzewce z resztą już gorzej)
Łuczników mają bardzo dobrych ale coś ciężkiego już trudniej ruszyć.
Na ich magi się nie znam.
drodzy bohaterowie ale są tego warci
armia bardzo dobra w walce wręcz ale mało liczna
rycerze są świetni reszta też daję radę
przeważnie się gra na szybkim ofensie ( rycerze , ogry itp )
piechota jest słabsza ale daje radę ( podobno bo nie gram )
magia jest dobra może nawet bardzo ale są lepsze ( 3 własne lory tzeentch ,nurgle i slanesh wszystkie przydatne ale każdy do czego innego)
strzelania praktycznie nie ma ( tylko hellcanon i bronie do rzucania na fastach)
Chaos bez marków dużo traci. Grać się da ale pewnie było by ciężko
( bo bardzo silna armia to nie jest )
Na 1 bogu można spokojnie grać ale armia trochę traci.
Lizardmeni i WE to armie bardziej do partyzantki ale w tej edycji jaszczurki można złożyć do walki ( stegadony i ciężka jazda + plus lord na carnosaurze )
Slan jest mocnym magiem ale już nie tak przegiętym jak kiedyś.
Leśne są do wkurzanie, strzelanie i otaczania ( biją się głównie drzewce z resztą już gorzej)
Łuczników mają bardzo dobrych ale coś ciężkiego już trudniej ruszyć.
Na ich magi się nie znam.
green - to ja mogę powiedzieć coś z prespektywy gracza WoCH i WE.
Nie słuchaj michau5300 - on pisze o samych "oczywistościach"
WoCh szczerze odradzam, gdyż to bardzo kiepsko napisany AB - nie pod względem siły (lepiej wypadają niż napewno orki) ale pod względem kompozycyjnym. W tej armii istnieje przez podręcznik w pewien sposób narzucony standard rozpisek (nazywam to "zeszmaconym schematem). Stąd WoCh od innych armii graczy różnią się tylko markami i ilością regimentów psów . Armia nudniejsza niż nawet krasnoludy (a myślałem że nie będzie gorszej). Stąd jeśli podoba ci wizja mykających po stole samych piątek regimentów kawaleryskich to armia dla Ciebie . Jeśli masz zapał do wykrzesania z różnych armii ciekawych i niestandradowych rozwiązań to WoCh są idealne. W innym wypadku nie bierz tej armii.
A jeśli chodzi o "stopień rzeźników i magie" to na szybko można podsumować:
- WoCh ma kopa w walce = RYCERZE
- WoCH ma silną magię = nurglowcy i duży mag tzeentcha
I chyba to wszystko. A i jest możliwe zrobienie z chaosu armii strzelającej (hellcannony i full magii z boundspellami pociskowymi).
Natomiast co do WE:
Armia ostatnio całkiem sprawnie się odchematycznia. Wraz z nowymi AB coraz częściej można zobaczyć większą paletę jednostek na stole. Gra WE to spora frajda. Magia jest nietypowa, bo niemal wyłącznie wspomagająca - ale wciąż pozwala zaskoczyć. Bonusem tej magii jest to, że jej czary nie wymagają LOS. W tej armii znajdziesz wszystko prócz maszyn wojennych - ew. drzewca możesz zaliczyć do maszyny wojennej bo korzonkami bije niemal jak 6ed. hellbalster . Porównująć WoCh i WE - to facetami w rajtuzach gra się ciekawiej i różnorodniej. Dzięki olbrzymiej mobilności armia ta nie nudzi się szybko.
Nie powiem wiele o nowych lizakach. Napewno mają potencjał i kop dzięki nieograniczonym możliwoscią wystawiania stegadonów. Mam nadzieję, że na stedziach samych ta armia sie nie skończy. Osobiście jednak mi ta armia się nie podoba - ot pastelowe jaszczurki we wszystkich kolorach tęczy - tak jakby nie z tego świata . Okropne cudactwa w skrócie
Nie słuchaj michau5300 - on pisze o samych "oczywistościach"
WoCh szczerze odradzam, gdyż to bardzo kiepsko napisany AB - nie pod względem siły (lepiej wypadają niż napewno orki) ale pod względem kompozycyjnym. W tej armii istnieje przez podręcznik w pewien sposób narzucony standard rozpisek (nazywam to "zeszmaconym schematem). Stąd WoCh od innych armii graczy różnią się tylko markami i ilością regimentów psów . Armia nudniejsza niż nawet krasnoludy (a myślałem że nie będzie gorszej). Stąd jeśli podoba ci wizja mykających po stole samych piątek regimentów kawaleryskich to armia dla Ciebie . Jeśli masz zapał do wykrzesania z różnych armii ciekawych i niestandradowych rozwiązań to WoCh są idealne. W innym wypadku nie bierz tej armii.
A jeśli chodzi o "stopień rzeźników i magie" to na szybko można podsumować:
- WoCh ma kopa w walce = RYCERZE
- WoCH ma silną magię = nurglowcy i duży mag tzeentcha
I chyba to wszystko. A i jest możliwe zrobienie z chaosu armii strzelającej (hellcannony i full magii z boundspellami pociskowymi).
Natomiast co do WE:
Armia ostatnio całkiem sprawnie się odchematycznia. Wraz z nowymi AB coraz częściej można zobaczyć większą paletę jednostek na stole. Gra WE to spora frajda. Magia jest nietypowa, bo niemal wyłącznie wspomagająca - ale wciąż pozwala zaskoczyć. Bonusem tej magii jest to, że jej czary nie wymagają LOS. W tej armii znajdziesz wszystko prócz maszyn wojennych - ew. drzewca możesz zaliczyć do maszyny wojennej bo korzonkami bije niemal jak 6ed. hellbalster . Porównująć WoCh i WE - to facetami w rajtuzach gra się ciekawiej i różnorodniej. Dzięki olbrzymiej mobilności armia ta nie nudzi się szybko.
Nie powiem wiele o nowych lizakach. Napewno mają potencjał i kop dzięki nieograniczonym możliwoscią wystawiania stegadonów. Mam nadzieję, że na stedziach samych ta armia sie nie skończy. Osobiście jednak mi ta armia się nie podoba - ot pastelowe jaszczurki we wszystkich kolorach tęczy - tak jakby nie z tego świata . Okropne cudactwa w skrócie