29 XI - imperium gier
No to gramy 1650 singiel. Mamy 16 miejsc.
1. Cinek
2. Ksch
3. R2D2
4. Sławek
5. Dibo
6. Arbaal
7. Ząbek
8. Gremlin
9. Hypnotic
10. Charki
11. Skaven
12. Gruby
13. Undead
14. Kamil
15. Kosa
16. Raptor
1. Cinek
2. Ksch
3. R2D2
4. Sławek
5. Dibo
6. Arbaal
7. Ząbek
8. Gremlin
9. Hypnotic
10. Charki
11. Skaven
12. Gruby
13. Undead
14. Kamil
15. Kosa
16. Raptor
Ostatnio zmieniony 28 lis 2008, o 11:59 przez ksch, łącznie zmieniany 8 razy.
ponoć LS ma już CS i to chyba na większosć formatów, poczekajmy chwileczke, w zasadzie to bym w ciemno go brał, gdyż można go wypróbować i podzielic się wrażeniami.
Zobaczymy więc co to będzie. Charki - zakaz triplowania speciali wynika z FCS, podobnie jak 5leveli na małe punkty...osłabiasz mnie.
FCS narzuca jeszcze inne zabawki , a to co napisałem wystarcza imo na małe punkty. Tym bardziej ze vc i demonów zbyt wiele sie u was nie pojawia 
Uwazam ze jak ogranicac magie, to po lewelach a nie po liczbie zuzytych kostek. PS'y przy ograiczeniu kostek staja sie bezuzyteczne, i nie chodzi mi tu o magow nafaszerowanych stone'ami, tylko o jednym PS'ie ktory ma wzmocnic magie na kluczowym czarze.
Edit:
FCS strasznie tnie magie do 9 kostek, mozna wziasc tylko 3 magów i jedengo bound'a
wogole sie przeciez tym nie da magowac 

Uwazam ze jak ogranicac magie, to po lewelach a nie po liczbie zuzytych kostek. PS'y przy ograiczeniu kostek staja sie bezuzyteczne, i nie chodzi mi tu o magow nafaszerowanych stone'ami, tylko o jednym PS'ie ktory ma wzmocnic magie na kluczowym czarze.
Edit:
FCS strasznie tnie magie do 9 kostek, mozna wziasc tylko 3 magów i jedengo bound'a


Pewnie Charki - DE na trzech magach, jeden 1 poziomowy, dwóch drugo. Średnio +2 kostki na każdym z zerówki to 11 kostek w rundzie nie licząc żadnych boundów, daggerów etc. HE? To samo. Mnie się tam euro podoba, szczególnie że i DD ogranicza.
zerowka w DE zawsze mozesz dispelowac. Niektore armie maja taki urok ze mozna grac na mocnej magii, 9 kostek HE wyciagaja z 2 magow i BoS'a wiec tez jakos nie podwaza to mojej opinii.
Moglibysmy dlugo dyskutowac o wyzszosci przyciecia magii nad przycieciem ale nie ma to wiekszego sensu, pewnie bysmy sie wzajemnie nie przekonali. Ty robisz turniej, ty ustalasz zasady, ja dalem tylko sugestie EoT
Format :parowka 2x1000 (mniejsza tez by sie dalo grac, ale Skaven i tak 3 elektryków by wcisnal
) albo singiel na srednie punkty 1500-1650
Moglibysmy dlugo dyskutowac o wyzszosci przyciecia magii nad przycieciem ale nie ma to wiekszego sensu, pewnie bysmy sie wzajemnie nie przekonali. Ty robisz turniej, ty ustalasz zasady, ja dalem tylko sugestie EoT
Format :parowka 2x1000 (mniejsza tez by sie dalo grac, ale Skaven i tak 3 elektryków by wcisnal

Na takiej zasadzie Charki to wszystko można zdispellować, to że HE wyciągają 9PD na dwóch magach to nie argument przeczący temu, że lepiej tak niż 13 kostek czy jeszcze więcej na czterech. To nie kwestia tego, że organizuje ten turniej, a samej idei CSa, jeśli uznamy, że cięcie magii jest niepotrzebne, to czemu ciąć triple core? Albo double rare? Więc Eot, ale miej absolutną świadomość braku racji 

Zgadzam się z tym zdaniem prawię w 100%. Zakaz dublowania specjali to bardzo dobry pomysł. Można by zrobić nieliczne wyjątki w niektórych armiach gdzie ten specjal mógł by być raz zdublowany.Gramy na tych samych zasadach co ostatnio, chyba że są jakieś pomysły odnośnie ograniczeń na małe punkty. Nie wiem zakaz dublowania speciali czy coś takiego.
Ograniczenia magii oczywiście też, takie ograniczenia które zadziałają na każdego(Na tokeno żerców też

Postaram się być na turnieju ale może mi coś wypaść wtedy.
Bede i ja.
xYz
Dodałem kolejne zgłoszenia. Kosa - grasz? Co do jakiś dodatkowych ograniczeń to chyba olejemy - FCS z naszymi modyfikacjami. Rare wiadomo, że jeden, speciale 3, ale sloty 2 i 1, core 3,2 i reszta 1. Nie można mieć trzech takich samych bohaterów, więc trzy razy mag, bohater czarujący etc.
Nie ma tak! Albo jesteś i Cię wpisuję, albo pójdziesz za karę okupować kancelarię z kolegami 

Hmm singiel na 1650 no OKi cza będzie proxować
... nie pierwszy i nie ostatni raz
... bo Kozy zapadają w zimowy sen
Zakaz dublowania specjali to jest pomysł z serii pomysłów które zwykłem określać słowami raczej mało miłymi . Ta opcja ze slotami już lepiej
//psssst .. hej ty ! Tak ty ! mroczne kopyto cie widzi ... więc uważaj .... On wie ze dzisiaj nie czcziłeś jeszcze kozła ! ... nie to nie groźba ... to tylko ostrzeżenie .//


Zakaz dublowania specjali to jest pomysł z serii pomysłów które zwykłem określać słowami raczej mało miłymi . Ta opcja ze slotami już lepiej

//psssst .. hej ty ! Tak ty ! mroczne kopyto cie widzi ... więc uważaj .... On wie ze dzisiaj nie czcziłeś jeszcze kozła ! ... nie to nie groźba ... to tylko ostrzeżenie .//
Dobra, żadnych więcej ograniczeń. Mój pomysł to 150pkt kontyngent innej armii, bez herosa i rara, wpisujący się w ograniczenia kompozycyjne całości (czyli jak mamy wykorzystane sloty special to może to być wyłącznie core, a jeśli mamy tam wolne miejsce to może być itd.). Oczywiście dopuszczalne proksy. Co Wy na to?
Kozła w imieniu nas wszystkich "czci" Charki, nie wiem czy w ten szczególny sposób kozioł czuje się uczczony, ale cóż...(biedne zwierze)
Kozła w imieniu nas wszystkich "czci" Charki, nie wiem czy w ten szczególny sposób kozioł czuje się uczczony, ale cóż...(biedne zwierze)
No to pewnie ja+ młody