Zgadzam sie z Tobą. Jednak bym nie powiedział ze są nudne. Poprostu 99% ludzi gra na utartych schematach i to jest nudnethurion pisze: Krasie nie sa slabe, Krasie sa niezwykle nudne monotematyczne i mega schematyczne... ale napewno nie cienkie, problem tkwi w tym ze malo kto umie tym grac na poziomie
pzdr
"O tajnych pracach LS nad CS"
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Święta prawda. Umiejętnie zagrane potrafią namieszać niemal każdej armii. Zupełnie co innego niż bestie, czy ogry (tutaj potrzebny jest mega skill, żeby coś ugrać).Thurion pisze:Krasie nie sa slabe, Krasie sa niezwykle nudne monotematyczne i mega schematyczne... ale napewno nie cienkie, problem tkwi w tym ze malo kto umie tym grac na poziomie
Dla orkowych i krasnoludzkich malkontentów mamy propozycję, by zmienili system na bierki lub warcaby, ewentualnie kupili sobie demony. Nie umiecie grać, to Wasz problem 
Zmienione są tylko VC, Demony, Ogry i Bestie. do tego delikatnie przycięte rary w imperium, chaosie, DE i WE.
Zmienione są tylko VC, Demony, Ogry i Bestie. do tego delikatnie przycięte rary w imperium, chaosie, DE i WE.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
helena 0-1? jak zycie znam ten patch po pol roku zakorzeni sie jak limited... to oszczedze na kupnie drugiej helki przynajmniejJankiel pisze:Dla orkowych i krasnoludzkich malkontentów mamy propozycję, by zmienili system na bierki lub warcaby, ewentualnie kupili sobie demony. Nie umiecie grać, to Wasz problem
Zmienione są tylko VC, Demony, Ogry i Bestie. do tego delikatnie przycięte rary w imperium, chaosie, DE i WE.
jak to dokladnie bdize wygladalo? ograniczenia tych armii jako jedno a jako dodatkowa nakladka euro comp tak? czyli magia zakazy speciali rarow? czy zakazow wogle nie bedzie?
Ostatnio zmieniony 12 lis 2008, o 17:42 przez thurion, łącznie zmieniany 1 raz.
no i właśnie o to biega moi drodzy koledzy, namieszać, namieszanie nic nie znaczy dla mnie, namieszać to mi może sąsiadka jak zadzwoni na policje że za głośno muze puszczam, ale życia mi nie spierdoli tymksch pisze:Święta prawda. Umiejętnie zagrane potrafią namieszać niemal każdej armii. Zupełnie co innego niż bestie, czy ogry (tutaj potrzebny jest mega skill, żeby coś ugrać).Thurion pisze:Krasie nie sa slabe, Krasie sa niezwykle nudne monotematyczne i mega schematyczne... ale napewno nie cienkie, problem tkwi w tym ze malo kto umie tym grac na poziomie
wiem że nie przychodzi Wam do głowy że krasie mogą być mocne tzn w wyszkolonych rękach masakrować większość przeciwników (tak jak wampiry na 6 ed. czy empire teraz) co nie znaczy że przegięte. niestety nawet w bardzo dobrych rękach (a znam kilku takich generałów, jeździłem dużo i przyglądałem się wystarczy popatrzeć na lige - krasie najlepsze w lidze zwykle koło 20-30 pozycji się gdzieś tam znajdują, liczę tu oczywiście graczy nie grających w lidze innymi armiami od czasu do czasu) nie są taką armią. a dlaczego nie miały by mieć możliwości bycia bardzo groźnym nielubianym przeciwnikiem? te kilka zmian (tak naprawdę 4 pierwsze) sprawi że krasie zaczną pojawiać się nie tylko w pierwszej dziesiątce ale nawet być może na podium - oczywiście zakładając że ktoś będzie umiał nimi grać - i do tego powinno się dożyć IMO w każdej armii
dziękuje, pzdr
Ja tu sobie konretne żarty, stroje a ty się napinasz jak dziki osioł na marchewkę. temat jest typowo flejmowy, zmuszający ludzi którzy graja niby klimatem oraz tych co to kupili figurki i złotówki nie dzadzą by mieć co więcej do intelektualnej zabawy kto ma rację. Powergammer, który za stworzenie turbowypaśnej armii wyłoży gruby szmal, ba nawet da do malowania by zgarnąć maksa za hobbystykę czy może bidol student (Lukaszxx pisze: z ciebie to jest chyba jakiś frustrat, który nawet demonami nie umie wycisnąć jakiegoś dobrego wyniku.
Krasie są słabe, demony są mocne - to że akurat tobie ta zależność nie wpływa na wyniki z bitew nie oznacza że musisz kolejny temat zalewać spamem.
Supeł teraz zrzędzisz jak ja przed PGA. Bu jaka to moja armia słaba. jak słaba to zmień i nie mów że nie umiesz nią grać czy cos bo jest słaba. Naprawdę.
Według mnie wystarczy oficjalnie dopuścić takie rzeczy jak: Moutain Rangers oraz malakaja, tudzież jakaś inna dopałka ze storm of chaos i było by dobrze.
Według mnie wystarczy oficjalnie dopuścić takie rzeczy jak: Moutain Rangers oraz malakaja, tudzież jakaś inna dopałka ze storm of chaos i było by dobrze.
teraz Supel piszesz w tonie podobnym do VI ed DE... tzn co poniektorych graczy tej armii "nie moge wygrac turnieju to nalezy mi sie marchewka"Supeł pisze:no i właśnie o to biega moi drodzy koledzy, namieszać, namieszanie nic nie znaczy dla mnie, namieszać to mi może sąsiadka jak zadzwoni na policje że za głośno muze puszczam, ale życia mi nie spierdoli tymksch pisze:Święta prawda. Umiejętnie zagrane potrafią namieszać niemal każdej armii. Zupełnie co innego niż bestie, czy ogry (tutaj potrzebny jest mega skill, żeby coś ugrać).Thurion pisze:Krasie nie sa slabe, Krasie sa niezwykle nudne monotematyczne i mega schematyczne... ale napewno nie cienkie, problem tkwi w tym ze malo kto umie tym grac na poziomie
wiem że nie przychodzi Wam do głowy że krasie mogą być mocne tzn w wyszkolonych rękach masakrować większość przeciwników (tak jak wampiry na 6 ed. czy empire teraz) co nie znaczy że przegięte. niestety nawet w bardzo dobrych rękach (a znam kilku takich generałów, jeździłem dużo i przyglądałem się wystarczy popatrzeć na lige - krasie najlepsze w lidze zwykle koło 20-30 pozycji się gdzieś tam znajdują, liczę tu oczywiście graczy nie grających w lidze innymi armiami od czasu do czasu) nie są taką armią. a dlaczego nie miały by mieć możliwości bycia bardzo groźnym nielubianym przeciwnikiem? te kilka zmian (tak naprawdę 4 pierwsze) sprawi że krasie zaczną pojawiać się nie tylko w pierwszej dziesiątce ale nawet być może na podium - oczywiście zakładając że ktoś będzie umiał nimi grać - i do tego powinno się dożyć IMO w każdej armii
dziękuje, pzdr
pzdr
zmiany we fluffie? wystarczy tych kilka rzeczy co podałem i jestem pewien że jeszcze w tym sezonie ktoś by wygrał mastera,
mi tam i tak nieźle idzie w miarę zwykle ale jest przykre, że jeśli chce poczuć smak zwycięstwa muszę zmienić armie, na co sam dałeś przykład tym terminatusem
mi tam i tak nieźle idzie w miarę zwykle ale jest przykre, że jeśli chce poczuć smak zwycięstwa muszę zmienić armie, na co sam dałeś przykład tym terminatusem
Jankiel pisze:Dla orkowych i krasnoludzkich malkontentów mamy propozycję, by zmienili system na bierki lub warcaby, ewentualnie kupili sobie demony. Nie umiecie grać, to Wasz problem
Zmienione są tylko VC, Demony, Ogry i Bestie. do tego delikatnie przycięte rary w imperium, chaosie, DE i WE.
Eeee, kiła. Liczyłem na jakąś dopałkę dla zielonych. Ale nie płaczę. I tak sobie dam radę, zwłaszcza z tymi przycięciami innych armii, których świadkami wkrótce będziemy.
Są dwa pakiety:jak to dokladnie bdize wygladalo? ograniczenia tych armii jako jedno a jako dodatkowa nakladka euro comp tak? czyli magia zakazy speciali rarow? czy zakazow wogle nie bedzie?
"Balancing patch" - z drobnymi modyfikacjami zasad kompozycji (np. drakenhoff tylko na wampirze bez bloodlines, 0-1 dla master of sorcery, 50% pts za czołg czy 0-1 dla hydry), FAQ (bestie rankują się po 5, ASF vs. ASF nie działa) i zasad w ogóle (van hels nie jest czarem nekromantycznym i nie może być recastowany)
"Restricted" - CS dla formatu single 2000+ (ale spokojnie można go adaptować do parówek), dużo bardziej lightowe euro (12 PD, można potrajać specjale i podwajać rare przy spełnieniu innych wymagań kompozycyjnych)
Mamy chwilowy przestój, bo pojawiło się rozwiązanie problemu recasta i musi być zaakceptowane. Ale reszta jest gotowa.
Kto z graczy DE w VI edycji narzekał na swoją armię i domagał się zmian zasad turniejów? Na pewno nie było takiego marudzenia, jak w przypadku orków. A teraz jeszcze okazauje się, że kraśki z kowadłem są za słabe. K..., szkoda słów.teraz Supel piszesz w tonie podobnym do VI ed DE... tzn co poniektorych graczy tej armii "nie moge wygrac turnieju to nalezy mi sie marchewka"
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Jankiel to skonczycie dzisiaj czy dopiero jutro ukaże sie dzieło?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Mam taką małą prośbę do LS:
Może byście przemyśleli możliwość używania tarczy lancy itd. u BSB w armii Imperium i Orków (bo chyba też mają taki problem).
Wiem że to nie jest Wasz priorytet, wiem że to kolejny koncert życzeń jaki pojawia się do Was więc na nic nie liczę.
Proszę tylko o przemyślenie tego a motywuje to tym wszystkie 7 edycyjne armie od HE mają zmienione zasady BSB.
Może byście przemyśleli możliwość używania tarczy lancy itd. u BSB w armii Imperium i Orków (bo chyba też mają taki problem).
Wiem że to nie jest Wasz priorytet, wiem że to kolejny koncert życzeń jaki pojawia się do Was więc na nic nie liczę.
Proszę tylko o przemyślenie tego a motywuje to tym wszystkie 7 edycyjne armie od HE mają zmienione zasady BSB.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Hmmm... Pomimo Twoich zapowiedzi Jankielu nic nie widu mimo ze cos tam słichu.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
