Kampania listopadowa - Imperium Gier
- krzychuŻul
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 160
- Lokalizacja: Alwernia/Kraków
oki no fucing problem 


Dobra, ruchy Krzyśka doszły. Pozostaje mi wyjaśnienie nieco enigmatycznych określeń Dydka i wklejam tu mapę po ruchach. Na 1. jest chyba git, tzn. czekaliśmy tylko na ruchy Raptora, które się właśnie były poprawiły. Na dwójce też już prawie wszystko gra. Może zrobię trzy osobne tematy dla każdej mapy, ale to jak wreszcie zatwierdzimy wszystkie ruchy 1 tury.
- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
Rok 01 Ery Zlodowacenia za nami.
Zapraszam wszystkich na stronkę:
http://mightyempire.blogspot.com/
Sprawdzić czy nic nie spaprałem.
BITWA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O'n'G: 2 Army [600pkt] vs DE: 3 Army [600pkt]
Panowie ustalcie termin.
Następne ruchy do poniedziałku???
Zapraszam wszystkich na stronkę:
http://mightyempire.blogspot.com/
Sprawdzić czy nic nie spaprałem.

O'n'G: 2 Army [600pkt] vs DE: 3 Army [600pkt]
Panowie ustalcie termin.
Następne ruchy do poniedziałku???
Zastanawiasz się na wyborem studiów
sprawdź:
----------------------------------
http://www.wnig.agh.edu.pl 
----------------------------------

sprawdź:
----------------------------------


----------------------------------

Legenda:
Czerwony to Piotrek Kaczucha, który jako jedyny dorobił dwie armie i zająć kolejne prowincje, więc razem ma ich już 6! Armie Piotrka stoją:
21 - 600pts
20 - 500pts
22 - 500pts
Powyżej jest Żul, którego armia stoi:
19 - 1000pts
Głowa jest niebieski i ma jedną armię:
23 - 1000pts
Żółte to puste pole - gdyby Wiewiór się zgłosił toby tam był.
Gremlin seledynowy:
27 - 600pts
Dydu zgniło-zielony:
17 - 600pts
29 - 500pts
Ostatnio zmieniony 12 lis 2008, o 22:06 przez ksch, łącznie zmieniany 1 raz.
No na tej 3 mapie to za dużo nie widać oprócz rozbudowy
Gorzej z drugim stołem bo jego jak na razie go jeszcze nie widzę

Gorzej z drugim stołem bo jego jak na razie go jeszcze nie widzę

- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
Opis proszę, żeby było wiadomo kto, gdzie.
Zastanawiasz się na wyborem studiów
sprawdź:
----------------------------------
http://www.wnig.agh.edu.pl 
----------------------------------

sprawdź:
----------------------------------


----------------------------------
Rozbudowane prowincje:
15 i 17 - z pierwszego na drugi - Dydu.
7 - z trzeciego na czwarty - Głowa
14, 12 - z pierwszego na drugi - Gremlin
13 - z trzeciego na czwarty - Gremlin
18, 2 - z pierwszego na drugi - Krzychu_Żul
Innymi słowy:
Dydu zrobił drugą armię i powiększył dwa sioła na przyczułki, Głowa powiększył armię na 1000 i rozbudował stolicę z 3 na 4, Gremlin maksimum rozbudowy prowincji, zero armii, Piotrek na odwrót, a Krzychu Żul dwie prowincje z 1-2 i główna armia z 600 na 1000.
Damian i Krzysiek jako jedyni przykitrali kasę - proste.
15 i 17 - z pierwszego na drugi - Dydu.
7 - z trzeciego na czwarty - Głowa
14, 12 - z pierwszego na drugi - Gremlin
13 - z trzeciego na czwarty - Gremlin
18, 2 - z pierwszego na drugi - Krzychu_Żul
Innymi słowy:
Dydu zrobił drugą armię i powiększył dwa sioła na przyczułki, Głowa powiększył armię na 1000 i rozbudował stolicę z 3 na 4, Gremlin maksimum rozbudowy prowincji, zero armii, Piotrek na odwrót, a Krzychu Żul dwie prowincje z 1-2 i główna armia z 600 na 1000.
Damian i Krzysiek jako jedyni przykitrali kasę - proste.
Troche bezsensu, są opisy po kazdej kolejce ... jak dla mnie nie powinno się tego podawać, bo wtedy gra staje sie raz ze ciekawsza, dwa że więcej trzeba pogłówkować aby odkryć co robią przeciwnicy. Co najwyżej ruchy armii mozna podawac rozbudowy sa zbędne.
Ponadto co z tym pierwszym stołem, mam grac inna armia czy nie ?? ; >
Ponadto co z tym pierwszym stołem, mam grac inna armia czy nie ?? ; >
xYz
Jak masz to Gremlin wygłówkować? Chcesz grać nie wiedząc, która prowincja większa, która mniejsza, gdzie stoją armie wroga i jak liczne? Przecież to by zabiło kompletnie strategie.
Co do pierwszego stołu to staramy się ściągnąć Kamila od TK.
Co do pierwszego stołu to staramy się ściągnąć Kamila od TK.
tak na podstawie samych ruchów armiami wywnioskowałem wcześniej kto co zrobił ^^, Twój kolejny post tylko potwierdził moje przypuszczenia. Naprawde uważam że wypisywanie rozbudów poszczególnych graczy jest zbędne, ruchy amrii ok. Gra bez wypisywanych rozbudów nabiera rumieńców, bo zawsze istnieje pewne ryzyko. Ewentualnie możesz podawać rozbudowy z 2-3 tur ruchów wcześniej, ale nie z ostatniej.
Pola Wiewióra mozna zajmowac, czy sa jakoś szczególnie niedostępne ??
Pola Wiewióra mozna zajmowac, czy sa jakoś szczególnie niedostępne ??
xYz
- dark kaczuszka
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Kraków
Lepiej by wszystko było jasne. Potem nie będzie wałków że coś jest a miało nie być, czegoś nie ma a miało być etc.
pola wiewiórra należą do wiewióra
:P ale możesz je napadać. Gadałem z nim dziś zawita pewno w imperium i nadrobi zaległośći
pola wiewiórra należą do wiewióra

- krzychuŻul
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 160
- Lokalizacja: Alwernia/Kraków
siema siema 
do kiedy trzeba zrobić kolejne ruchy??

do kiedy trzeba zrobić kolejne ruchy??

dark kaczuszka pisze:Lepiej by wszystko było jasne. Potem nie będzie wałków że coś jest a miało nie być, czegoś nie ma a miało być etc.
Nic nie bedzie niejasne i niedopowiedziane, chyba ze nie masz zaufania do "mistrza stołu", aka Krzyśka - może wygląda na wałkarza, ale to porzadny bogobojny chłopina.
Jak dla mnie "fog of war" jest niezbędna przynajmniej przy 1-2 turach rozbudowy wstecz, ruchy armii ok, moga być widoczne - bo i tak możesz zaraz stworzyc nowa armię, więc to i tak było by bez sensu. Natomiast zasób ekonomiczny nie powinien być odkrywany odrazu w/w opóźnienie 1-2 tur naprawdę urozmaici grę, przez co będzie ciekawiej a i czasami trzeba bedzie troche pokombinować - O TO CHODZI W GRACH STRATEGICZNYCH.
dark kaczuszka pisze: pola wiewiórra należą do wiewióra:P ale możesz je napadać. Gadałem z nim dziś zawita pewno w imperium i nadrobi zaległośći
Aha... lepiej późno niz wcale ; ). Poza tym nie chodziło mi o to czy moge go atakowac, a bardziej czy jego teren nie stał sie przypadkiem niedostępnym. Ale skoro ma jednak ochote grac to nei ma problemu.
Chyba już można ; )) - walk nie stwierdzono... jak narazie ^^siema siema Wink
do kiedy trzeba zrobić kolejne ruchy??
xYz
- dark kaczuszka
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Kraków
Zabawne zagranie:P ale wiesz że nie o to chodzi.Nic nie bedzie niejasne i niedopowiedziane, chyba ze nie masz zaufania do "mistrza stołu", aka Krzyśka - może wygląda na wałkarza, ale to porzadny bogobojny chłopina.
Wystarczy niepowodzenie nieporozumienie (z zwykłej ludzkiej pomyłki), i zaczynają się problemy (co do uczciwości bałbym się bardziej o graczy niż krisa, choć z z tych co znam to raczej nie ma powergamerowców strasznych)
fog of war (jak to ładnie nazwałeś) tyczyłby się w takim razie tylko ekonomi... jak to ma urozmaicić grę niby??? jeśli wiesz jak rozbudowane są poszczególne prowincje opa to wtedy zaczyna się strategia bogatsze są łakomym kąskiem ale one też będą bardziej strzeżone etc. A jeśli nie wiesz nic to idziesz na pałe. Jak to ma strategie rozbudować??
Flufowo też troche głupio by było. Wybierasz sie na jakąś pipidówke wojskiem a tu co? parotysięczna metropolia. Dla mnie głupie.
no ale to tylko moje marne nic nie znaczące zdanie:P:P
- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
Rok 01 Ery Zlodowacenia za nami.
Jak się okazało, niekoniecznie.
Do wojny przyłączyła się nowa siła.
Cóż - Bogowie, Magia i Te Sprawy...
Uaktualnione, ale jeszcze nie do końca. Mapkę dam później.
Zapraszam wszystkich na stronkę:
http://mightyempire.blogspot.com/
.
Jak się okazało, niekoniecznie.
Do wojny przyłączyła się nowa siła.
Cóż - Bogowie, Magia i Te Sprawy...
Uaktualnione, ale jeszcze nie do końca. Mapkę dam później.
Zapraszam wszystkich na stronkę:
http://mightyempire.blogspot.com/
.
Zastanawiasz się na wyborem studiów
sprawdź:
----------------------------------
http://www.wnig.agh.edu.pl 
----------------------------------

sprawdź:
----------------------------------


----------------------------------
Wiewiór się objawił. Zrobił armię na 600pts na polu 11 i ruszył ją na 26. Rozbudował również dwa sioła do przyczułków a armię ze stolicy popchnął na 25. Tura pierwsza skończona.
Co do fow to nie widzę jej zastosowania. W wersji obecnej widzę co jest kąskiem łakomym i jak jest strzeżone. Co więcej mogę zaplanować jakie cele strategiczno-ekonomiczne chce osiągnąc. Przy wersji Twojej - Gremlinie, gram w ciemno. Czyste warcaby - są armie i prowincje, ale nie wiem czy 24 jest lepsza od 22 i czy bardziej opłaca się ją zajmować. Co więcej nie wiem czy zetknę się z armią na 1200 czy na 800pkt. Do dobre dla dzieci, my tu mamy mieć strategię podobno.
Co do fow to nie widzę jej zastosowania. W wersji obecnej widzę co jest kąskiem łakomym i jak jest strzeżone. Co więcej mogę zaplanować jakie cele strategiczno-ekonomiczne chce osiągnąc. Przy wersji Twojej - Gremlinie, gram w ciemno. Czyste warcaby - są armie i prowincje, ale nie wiem czy 24 jest lepsza od 22 i czy bardziej opłaca się ją zajmować. Co więcej nie wiem czy zetknę się z armią na 1200 czy na 800pkt. Do dobre dla dzieci, my tu mamy mieć strategię podobno.