Malin wrzucił swoje bestie to wrzuce i Ja
1 Great Bray-Shaman @ 320 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 4; Lore of Slaanesh
Power Stone [25]
Staff of Darkoth [25]
Gaze of the Gods [30]
1 Bray Shaman @ 180 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Lore of Slaanesh
Dispel Scroll [25]
Power Stone [25]
1 Bray Shaman @ 180 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Lore of Slaanesh
Power Stone [25]
Dispel Scroll [25]
1 Bray Shaman @ 180 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Lore of Slaanesh
Dispel Scroll [25]
Power Stone [25]
5/5 Beast Herd @ 75 Pts
2nd Weapon ; Champion
5/5 Beast Herd @ 75 Pts
2nd Weapon ; Champion
1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided
1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided
1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided
1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided
1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided
1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
4 Minotaurs of Slaanesh @ 204 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon
4 Minotaurs of Slaanesh @ 204 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon
4 Minotaurs of Slaanesh @ 204 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7
Models in Army: 73
Total Army Cost: 2312
Jak Gaze of god jednka zostani zbanowany to na jego miejsce wstawie Crown of horns .
Planowo po 2 magów w herdzie w razie czego odłączją sie coby nie zginąć z innymi kozami . Można ewentualnie pozbyć sie 1 lub 2 odziałów psów i nawalić ungorów do herdów.
Też Bestie i też na Poznań
Planowo po 2 magów w herdzie w razie czego odłączją sie coby nie zginąć z innymi kozami .
Ciekawostka. Gdzie też on trzyma magów.A gdzie zamierzasz trzymać magów?
Ja tylko zadam pytanie - czy jak wstawiasz slaneszowych magów do unitu, to dajesz im odporność na psychologię? Chyba nie. W takim razie nie boisz się paniki za ustrzelenie 4 kóz??
Jedynym sensownym miejscem do trzymania magów są slaangory, a i one są do dupy po prawdzie. Ale lepsze niż herd. Szczególnie taki co panikuje od pierdnięcia [bo Lukaszxx dobrze prawi, slanesz to nie grypa, się nie przenosi].
W dodatku 3 czwórki minosów + horda rydwanów+jeszcze większa horda psów= blokowanie samego siebie podczas rozstawienia. Spowalniasz swoją armię. Albo minosy będą się wloc przez lasy, albo rydwany będą się o nie rozwalac. Ponadto każdy strzał z działa będzie miał szansę rozwalac po kilka rzeczy na raz przy takim zagęszczeniu, stawiałbym, że z imperium/dwarfami po pierwszej salwie zejśc mogą z 3 rydwany.
W dodatku psy będą przyszkadzac w poruszaniu się - i jak sam pisałeś w innym temacie taka ilośc kundli będzie powodowała lawinowe paniki w innych psiakach i rydwanach. W dodatku także w herdach, które bardzo chętnie pociągną magów ze sobą.
Osobiście w ogóle nie widzę tej rozpiski. Za dużo wszystkiego, herdy w takiej postaci są IMO bezużyteczne poza screenem/ambushem, a już zwłaszcza do trzymania magów, czwórki minosów które są w takiej ilości niezdarne a wciąż nie jest to wielka siła przebicia, no i ilośc rydwanów, która jest imo bezsensowna. Są stosunkowo podatne na paniki, więc będą miały szanse młócic ci po własnych jednostkach. Wg mnie cała armia jest też powolna, przez własną masę i ilośc rydwanów. Wydaje mi się ze z defensami sobie nie powalczysz, z ofensami może, jeśli będzie ci się udawało szarżowac kilkoma rydwanami na raz - ale po tym jak ostatnio dwa, i to khorna nie przebiły się przez hydrę szarżując na nią i tłukąc się trzy tury [mając ciągle frenzy] to nie wierzę już w ich uberwypaśnośc i siłę przebicia.
Tak więc dla mnie rydwanów max 4, psów tak samo, minosy w czwórkach słabe do manewrów [szczególnie w natłoku tego wszystkiego], magowie nie mają bezpiecznej przystani, nie masz spawnów, które w wersji fiend of slanesh są świetne do przystrzymywania groźnych rzeczy... Tak więc jak powiedziałem nie widzę tej rozpy. Pewnie z moimi bestiami na 2,25 k byś wygrał, bo nie miałbym jak sobie poradzic z tymi rydwanami, ale bez przesady - breta, skaveni, welfy, imperium, demony, vc z pewnością nie będą się bac tej fali.
W dodatku 3 czwórki minosów + horda rydwanów+jeszcze większa horda psów= blokowanie samego siebie podczas rozstawienia. Spowalniasz swoją armię. Albo minosy będą się wloc przez lasy, albo rydwany będą się o nie rozwalac. Ponadto każdy strzał z działa będzie miał szansę rozwalac po kilka rzeczy na raz przy takim zagęszczeniu, stawiałbym, że z imperium/dwarfami po pierwszej salwie zejśc mogą z 3 rydwany.
W dodatku psy będą przyszkadzac w poruszaniu się - i jak sam pisałeś w innym temacie taka ilośc kundli będzie powodowała lawinowe paniki w innych psiakach i rydwanach. W dodatku także w herdach, które bardzo chętnie pociągną magów ze sobą.
Osobiście w ogóle nie widzę tej rozpiski. Za dużo wszystkiego, herdy w takiej postaci są IMO bezużyteczne poza screenem/ambushem, a już zwłaszcza do trzymania magów, czwórki minosów które są w takiej ilości niezdarne a wciąż nie jest to wielka siła przebicia, no i ilośc rydwanów, która jest imo bezsensowna. Są stosunkowo podatne na paniki, więc będą miały szanse młócic ci po własnych jednostkach. Wg mnie cała armia jest też powolna, przez własną masę i ilośc rydwanów. Wydaje mi się ze z defensami sobie nie powalczysz, z ofensami może, jeśli będzie ci się udawało szarżowac kilkoma rydwanami na raz - ale po tym jak ostatnio dwa, i to khorna nie przebiły się przez hydrę szarżując na nią i tłukąc się trzy tury [mając ciągle frenzy] to nie wierzę już w ich uberwypaśnośc i siłę przebicia.
Tak więc dla mnie rydwanów max 4, psów tak samo, minosy w czwórkach słabe do manewrów [szczególnie w natłoku tego wszystkiego], magowie nie mają bezpiecznej przystani, nie masz spawnów, które w wersji fiend of slanesh są świetne do przystrzymywania groźnych rzeczy... Tak więc jak powiedziałem nie widzę tej rozpy. Pewnie z moimi bestiami na 2,25 k byś wygrał, bo nie miałbym jak sobie poradzic z tymi rydwanami, ale bez przesady - breta, skaveni, welfy, imperium, demony, vc z pewnością nie będą się bac tej fali.
Uerph.
Na pga masz ogrzniczenie do 12 kostek na ture. Szmani ci tyle generuja wiec PS'ów zbardzo nie wykorzystasz. Jesli mutacje sa dopuszczone to zamiast jednego szamana dal bym bsb'ka z lataniem.
I tak jak ci mowią - fear na duzego maga, wtedy oddział w ktorym bedzie szedl nie ucieknie od terroru.
I tak jak ci mowią - fear na duzego maga, wtedy oddział w ktorym bedzie szedl nie ucieknie od terroru.
Powiem tylko tyle na temat tej rozpiski:
Ilość =/= Jakość
Szczurza Jucha wcale sie nie dziwie ze przetrzymała
na mnie robią czasami kanapke i moja hyderka stoi i wycina wszysko ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ilość =/= Jakość
Szczurza Jucha wcale sie nie dziwie ze przetrzymała
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
ja gram na dwoch 4 kroxow i nie nazekam. spokojnie da sie tym manewrowac. A jak masz 3 minosy i ci sciagna jednego to mozesz je sobie za gorke schowac.czwórki minosów które są w takiej ilości niezdarne,
minosy w czwórkach słabe do manewrów