Też Bestie i też na Poznań

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Też Bestie i też na Poznań

Post autor: Dibo »

Malin wrzucił swoje bestie to wrzuce i Ja



1 Great Bray-Shaman @ 320 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 4; Lore of Slaanesh
Power Stone [25]
Staff of Darkoth [25]
Gaze of the Gods [30]

1 Bray Shaman @ 180 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Lore of Slaanesh
Dispel Scroll [25]
Power Stone [25]

1 Bray Shaman @ 180 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Lore of Slaanesh
Power Stone [25]
Dispel Scroll [25]

1 Bray Shaman @ 180 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Lore of Slaanesh
Dispel Scroll [25]
Power Stone [25]

5/5 Beast Herd @ 75 Pts
2nd Weapon ; Champion

5/5 Beast Herd @ 75 Pts
2nd Weapon ; Champion

1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided

1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided

1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided

1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided

1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided

1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

4 Minotaurs of Slaanesh @ 204 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon

4 Minotaurs of Slaanesh @ 204 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon

4 Minotaurs of Slaanesh @ 204 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon

Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7
Models in Army: 73
Total Army Cost: 2312

Jak Gaze of god jednka zostani zbanowany to na jego miejsce wstawie Crown of horns .

Planowo po 2 magów w herdzie w razie czego odłączją sie coby nie zginąć z innymi kozami . Można ewentualnie pozbyć sie 1 lub 2 odziałów psów i nawalić ungorów do herdów.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

tak jak mowilem wydus jakos fear na jednego z magow :)

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

A gdzie zamierzasz trzymać magów?

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

Planowo po 2 magów w herdzie w razie czego odłączją sie coby nie zginąć z innymi kozami .
A gdzie zamierzasz trzymać magów?
Ciekawostka. Gdzie też on trzyma magów.

Ja tylko zadam pytanie - czy jak wstawiasz slaneszowych magów do unitu, to dajesz im odporność na psychologię? Chyba nie. W takim razie nie boisz się paniki za ustrzelenie 4 kóz??

Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Post autor: Ratzing »

Jedynym sensownym miejscem do trzymania magów są slaangory, a i one są do dupy po prawdzie. Ale lepsze niż herd. Szczególnie taki co panikuje od pierdnięcia [bo Lukaszxx dobrze prawi, slanesz to nie grypa, się nie przenosi].
W dodatku 3 czwórki minosów + horda rydwanów+jeszcze większa horda psów= blokowanie samego siebie podczas rozstawienia. Spowalniasz swoją armię. Albo minosy będą się wloc przez lasy, albo rydwany będą się o nie rozwalac. Ponadto każdy strzał z działa będzie miał szansę rozwalac po kilka rzeczy na raz przy takim zagęszczeniu, stawiałbym, że z imperium/dwarfami po pierwszej salwie zejśc mogą z 3 rydwany.
W dodatku psy będą przyszkadzac w poruszaniu się - i jak sam pisałeś w innym temacie taka ilośc kundli będzie powodowała lawinowe paniki w innych psiakach i rydwanach. W dodatku także w herdach, które bardzo chętnie pociągną magów ze sobą.

Osobiście w ogóle nie widzę tej rozpiski. Za dużo wszystkiego, herdy w takiej postaci są IMO bezużyteczne poza screenem/ambushem, a już zwłaszcza do trzymania magów, czwórki minosów które są w takiej ilości niezdarne a wciąż nie jest to wielka siła przebicia, no i ilośc rydwanów, która jest imo bezsensowna. Są stosunkowo podatne na paniki, więc będą miały szanse młócic ci po własnych jednostkach. Wg mnie cała armia jest też powolna, przez własną masę i ilośc rydwanów. Wydaje mi się ze z defensami sobie nie powalczysz, z ofensami może, jeśli będzie ci się udawało szarżowac kilkoma rydwanami na raz - ale po tym jak ostatnio dwa, i to khorna nie przebiły się przez hydrę szarżując na nią i tłukąc się trzy tury [mając ciągle frenzy] to nie wierzę już w ich uberwypaśnośc i siłę przebicia.

Tak więc dla mnie rydwanów max 4, psów tak samo, minosy w czwórkach słabe do manewrów [szczególnie w natłoku tego wszystkiego], magowie nie mają bezpiecznej przystani, nie masz spawnów, które w wersji fiend of slanesh są świetne do przystrzymywania groźnych rzeczy... Tak więc jak powiedziałem nie widzę tej rozpy. Pewnie z moimi bestiami na 2,25 k byś wygrał, bo nie miałbym jak sobie poradzic z tymi rydwanami, ale bez przesady - breta, skaveni, welfy, imperium, demony, vc z pewnością nie będą się bac tej fali.
Uerph.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Na pga masz ogrzniczenie do 12 kostek na ture. Szmani ci tyle generuja wiec PS'ów zbardzo nie wykorzystasz. Jesli mutacje sa dopuszczone to zamiast jednego szamana dal bym bsb'ka z lataniem.
I tak jak ci mowią - fear na duzego maga, wtedy oddział w ktorym bedzie szedl nie ucieknie od terroru.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Powiem tylko tyle na temat tej rozpiski:

Ilość =/= Jakość

Szczurza Jucha wcale sie nie dziwie ze przetrzymała :lol2: na mnie robią czasami kanapke i moja hyderka stoi i wycina wszysko :twisted:
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

niezly hard core
jedna duza salwa w jeden herd i potem robi sie duzo panik wokol zniszczonego celu

Awatar użytkownika
Raptor
Kretozord
Posty: 1990
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!

Post autor: Raptor »

czwórki minosów które są w takiej ilości niezdarne,
minosy w czwórkach słabe do manewrów
ja gram na dwoch 4 kroxow i nie nazekam. spokojnie da sie tym manewrowac. A jak masz 3 minosy i ci sciagna jednego to mozesz je sobie za gorke schowac.

ODPOWIEDZ