Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

wywal rod of power i kropierze na magach, doloz tarcze dla kaplana, i moze dorzuc sztandar + warbanner na innerow
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Kaplan Bitewny
general,heavy armour ,tarcza, kon z kropem, Sword of Might oraz Icon of Magnus

Mag
2vl, kon

Mag
2lv,l kon

5KO
musik

5KO
musik

6Ko
Innercircle , musik
Sztandar , War Banner

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

A ja mam takie jedno małe pytanie.
Gdzie zamierzasz dać Magów? Do Vannila Knightów? Czyli oni przez całą grę będą stać aby przypadkiem cenniejsi od nich magowie nie zginęli? Nie masz też za dużo bohaterów? Na 800 pkt wystawia się 1-2.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Nie no, te 16 cali ruchu chyba wystarczy by zwiać przed driadami/skitrać się przed ostrzałem GG, myślałem, że założenie było takie, by biegali samopas
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Toni pisze:Nie no, te 16 cali ruchu chyba wystarczy by zwiać przed driadami/skitrać się przed ostrzałem GG, myślałem, że założenie było takie, by biegali samopas
Dokładnie ^^ mają czarować i starać się przeżyć . :wink:

1-2 ? Moim zdaniem kapłan jst obowiązkowy w Innerach , 1 mag to chyba troszke malo... no chyba ,że z Rod of Power ale jak coś nie wyjdzie mogę zostać z trochę małą liczbą kostek .

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Toni pisze:Nie no, te 16 cali ruchu chyba wystarczy by zwiać przed driadami/skitrać się przed ostrzałem GG, myślałem, że założenie było takie, by biegali samopas
:shock:
35 cali zasięgu strzał? Pełna mobilność brak minusów za strzelanie po ruchu i myślisz że się skitrasz? Zwłaszcza jak większość czarów musi mieć LOS i 24" zasięgu.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Miałbym całkowicie inną koncepcję na takie punkty. Magię właściwie można zignorować, bo nie ma się czego bać ze strony przeciwnika, a samemu szkoda tracić punkty na niepewne czary.
Zagrałbym tak:
2 x 10 Kusznicy
2 x 21 Swordsmen, mus, stand
1 x 6 KO, mus
1 x 5 KO, mus
Captain - b.warhorse, full plate, shield, sword of might

Grałem dziesiątki bitew przeciw WE i z czymś takim będą miały IMO małe szanse wygrać.

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Kusznicy ? Rozumiem , że oni są na takie brzydactwa w stylu WR , bo z driadami to wiele nie zdziałają.

Kapitan jest do tej 6KO czy jako uzupełnienie do tej 5KO?

A rozstawienie jest : rycerze -> kusznicy -> miecznicy -> mieczynicy -> kusznicy -> rycerze ? czy jakoś inaczej ?

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Kusznicy pozwolą Ci na utrzymanie walki dystansowej. Mają taki sam zasięg jak łucznicy WE, więc mogą walić zarówno po nich, jak i jednostkach podatnych na ostrzał (WR, WD). Na skirmish wiadomo - strzelanie jest średnie, ale każdy zabity model w WE boli, bo są drogie, a Ty z pewnością będziesz miał przewagę liczebną. Jak ustrzelisz po 3-4 modele z WD czy driad, łatwiej Ci ich później będzie przyjąć na klatę piechotą. Od mieczników, jednostki WE powinny się odbijać, zwłaszcza osłabione Twoim ostrzałem. Kawaleria powinna obronić flanki piechocie i ewentualnie zapobiegać szarżom na kuszników. Kapitana wstawiłbym do mniejszej kawalerii (będą mogli mielić driady) lub w pobliżu piechoty, jeśli trzeba im będzie dać Ld.
Rozstawienie zależy oczywiście od terenu - wiadomo, kusznicy na górkę jak będzie, no i od armii przeciwnika.

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Sa!nt pisze:
Toni pisze:Nie no, te 16 cali ruchu chyba wystarczy by zwiać przed driadami/skitrać się przed ostrzałem GG, myślałem, że założenie było takie, by biegali samopas
:shock:
35 cali zasięgu strzał? Pełna mobilność brak minusów za strzelanie po ruchu i myślisz że się skitrasz? Zwłaszcza jak większość czarów musi mieć LOS i 24" zasięgu.
Ekhem.

Magic Missle vs WE zwykle się przeznacza na driady, GG olewamy tak, by nie wejść im w LOS (wykorzystujemy własne unity do zasłon, tereny, wchodzimy do unitów jeśli konieczność itd.) Nie powiedziałem, że 2 magów na te punkty i przeciw tej armii, tym bardziej przy takim złożeniu Imperialisty jest dobrym pomysłem - ja mając do dyspozycji magów tak właśnie bym robił.

Rozpa Ismaela o niebo lepsza wg. mnie, założenie fajniejsze
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

mam rozkminę jeśli się uda zorganizować, to 29 jest drużynówka, możliwe że 2250, próbowałem coś złożyć, tak aby było w miarę grywalne, ale i przyjemne dla oka, porady mile widziane (oczywiście BP + R):

Middenheimskie Siły Pacyfikacyjne (kto kogo spacyfikuje??)

1 General of the Empire 375 Pts
General; Griffon
Armour of Meteoric Iron [25]
Sword of Fate [40]
Van Horstman's Speculum [30]

1 Warrior Priest of Sigmar 153 Pts
Barding; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [15]
Biting Blade [5]
Icon of Magnus [25]

1 Warrior Priest of Sigmar 152 Pts
Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse
Sword of Might [15]
Dawn Armour [35]

1 Battle Wizard 115 Pts
Magic Level 1
2x Dispel Scroll [50]

7 Gryphon Legion 247 Pts
Standard; Musician; Champion
War Banner [25]

7 Knights of the Inner Circle 242 Pts
Standard; Musician; Champion
The Steel Standard [20]

5 Pistoliers 97 Pts
Musician
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
13 Crossbowmen 104 Pts
13 Crossbowmen 104 Pts
2x Great Cannon 200 Pts
1 Helstorm Rocket Batter 115 Pts

Casting Pool: 3
Dispel Pool: 5
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2249



co do czołgów, to na zasadach BP+R są bardzo kiepskie a poza tym 0-1

Drugą rozpę musiałem zmienić niestety, ponieważ przekroczyłem 3 takie same Cory, ze zmian wyszło całkiem nieźle


Pierwsza rozpa wywalona, pod wpływem rad Sainta zmieniłem Gryfa i nieznacznie Warrior Priestów
Ostatnio zmieniony 20 lis 2008, o 18:18 przez #helion#, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
Rychuj
Warzywo
Posty: 10
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Rychuj »

warzywna rozpiska, gdzie czołgi?

spacyfikuje je 10-tka łuczników odwrócona plecami

noł ofens

EDIT2:hehe wiem już ze BP to nie border patrol, eksłuzema
Ostatnio zmieniony 19 lis 2008, o 23:15 przez Rychuj, łącznie zmieniany 2 razy.
Hej, Hej Falubaz!!!

"to my fanatycy
spod lubuskiej stolicy
za FALUBAZ!
za nasz K.S.!
pójdziemy aż po życia kres"

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

:lol2: :lol2:

przyprowadź swoje czołgi, a ja Ci pokaże, jakimi śmiesznymi rzeczami je można rozwalić..

I nie wyskakuj z takimi tekstami, proszę Cię

EDIT:

I czytaj forum, BP to nie tylko border patrol
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Rychuj
Warzywo
Posty: 10
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Rychuj »

kolego, nie zaczynaj flejma!
chciałem tylko zwrócić uwagę mojemu przyjacielowi że nie ma w rozpisce czołgów, co jest błedem bo wtedy nie ma sensu żeby się w ogóle wystawiał
Hej, Hej Falubaz!!!

"to my fanatycy
spod lubuskiej stolicy
za FALUBAZ!
za nasz K.S.!
pójdziemy aż po życia kres"

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Widzisz Rychuj(?), BP + R powoduje, że czołg (bo dwóch nie wystawisz przy tych ograniczeniach) jest do dupy, dlatego poczytaj najpierw o co się rozchodzi a potem wyskakuj z wynurzeniami

Pozdrawiam
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Rychuj
Warzywo
Posty: 10
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Rychuj »

też Pozdrawiam :)

kibicujesz Kolejarzowi Opole?
Hej, Hej Falubaz!!!

"to my fanatycy
spod lubuskiej stolicy
za FALUBAZ!
za nasz K.S.!
pójdziemy aż po życia kres"

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

panowie już wysłałem naszego nowicjusza Rychuj do odpowiedniego działu, cjakaś opinia na temat rozpisek?? w pierwszej jest strasznie powolnie, w drugiej brak jakiegokolwiek przebicia się przez większe klocki (niestety) choć jest szybko i snajperzy to dodatkowy atut (4). :? (przypominam, że to drużynówka( druga powinna się uporać z wood elfami i tego typu tałatajstwem, pierwsza pod krasnala trochę albo w miarę możliwości skavy czy tk)
Ostatnio zmieniony 19 lis 2008, o 23:28 przez #helion#, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bayard
Chuck Norris
Posty: 404
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bayard »

Bardzo dobrze, że bez czołgów- ja też bez nich gram, a wystawianie się bez nich nie równa się od razu porażce;) W drugiej rozpisce pokombinował bym tak, aby jedną 7 KO zrobić IC, ale poza tym obie rozpiski mają spory potencjał imo.

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Rychuj pisze:też Pozdrawiam :)

kibicujesz Kolejarzowi Opole?
E, nie :D ze sportu to siedzę tylko w siatce trochę

Bayard dobrze mówi - czołgi obsysają
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Helion mi się rozpiski osobiście nie podobają.
Ani jedna ani druga :?
Zaczynając od itemów na herosach zwłaszcza w tej pierwszej rozpisce. Kończąc na dziwnej ilości knightów w drugiej.
Myślę że dało by się jeszcze więcej wyciągnąć z tych rozpisek tylko trzeba trochę nad nimi siąść.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Zablokowany