DE na smoku - 2250
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Jeżeli masz caddiego ząbki hydry są wypas na PGA sprawdziły mi się bardzo dobrze. Jeżeli jednak gra się na samym hoteku to zdecydowanie lepsze są 2 nulle dla lorda. Rozpiska bardzo podobna do mojego monster trucka z wyjątekim braku mantikory i rydwanu. Mam nadzieję, że będą turnieje na których będzie można pograc czymś takim, bo mój Monster Truck czeka :>
![Obrazek](http://www.padportal.net.pl/uploads/banners/b4d42159c6c0b0f393e93adef6349f8c.jpg)
W niedzielę w Bielsku był turniej na 2100. Delikatnie zmodyfikowałem poprzednią rozpiskę i okazało się, że wypadły tylko jedne harpie.
Highborn, pendant, crimson death, hydras teeth, smok, pair of repeating handbows
BSB na CO, enchanted shield, ring of hotek
Sorceresska z dwoma scrollami
2x5 DR
10 kuszników z muzykiem
3x5 harpii
2x6 COK ze sztandarami, jedni z war banner
2 hydry
2100pts
1 bitwa - bretka z 3 dużymi lancami, 3 małymi i pegazami. Trochę manewrów, kombinowanych szarż i zrobiło się 20-0
2 bitwa - demony na dwóch klockach plaguebearerów z heraldami, klocku bloodletterów z heraldem, 2x psy, 2xflamery. Jedne flamery zabił smok, drugie hydra z popychaczki (wylosowałem na caddym unseen lurker), jedne psy zaszarżowały smoka, drugie dostały szarżę COK. Zostały trzy duże klocki - plaguebearerzy dostali szarżę na flanke od dwóch hydr i złozyli się w drugiej turze, w pierwszej przegrywając o 5 mimo regenki, drugi kloc wpadł z overruna po harpiach w COK z warbannerem i bsb, po czym dostał na plecy smoka. W pierwszejturze przegrał o 10 i wyparował. Bloodletterzy dostali hydrę i COK na klatę, a drugi oddział na plecy i było po bitwie. Ostał się herald khorna próbujący szczęścia ze smokiem. 20-0
3 bitwa - chaos, 3xkawaleria, 4xmaruderzy, dragon ogry, helka, 2 magów na chariotach, exalted na juggernaughcie. Przeciwnik zastawił wszystko maruderami, więc w pierwszej turze pojechałem wszystkim na maksa do przodu i smokiem stanąłem pod helką. Dostałem szarżę maga na rydwanie i exalteda na juggerze. Statystyznie powinienem zdawać breaka na 8 z przerzutem. Chariot rzucił 7 impactów, 3 rany, exalted dołożył 4, ja nie zabiłem exalteda i miałem breaka na 6 z przerzutem. Oblany, smok zagoniony, COK z bsb musieli dać flee, nie zebrali się i w swojej drugiej turze miałem już 950 pts strat. Na szczęście hydry, COK i dużo śmieci wystarczyły do wyczyszczenia stołu (ostała się helka). 15-5
4 bitwa - demony, bloodhirster, 2xherald na juggerze, 2xbloodletterzy, 3xpsy, horrory. Miałem 9 i 13 punktów przewagi nad kolejnymi graczami i komplet z malowania więc wystarczyło mi nie przegrać bardzo. Nie walczyłem, zabiłem pieski, horrory i jeden klocek bloodletterów, straciłem kuszników, harpie i jednych DR. 10-10
COK są super, na ym turnieju mieli okazję powalczyć i spisują się bosko. Hatred i 6S daje takiego kopa, że mało co jest w stanie wytrzymać taką szarżę. Chaos knightci, bretońcy, flesh houndy mają niewielkie szanse. Zwłaszcza, że mamy harpie i zawsze to my szarżujemy.
Za tydzień turniej w bardzie, na Balancing Patch, więc zamiast hydry i warbannera wchodzą dwa bolce.
Highborn, pendant, crimson death, hydras teeth, smok, pair of repeating handbows
BSB na CO, enchanted shield, ring of hotek
Sorceresska z dwoma scrollami
2x5 DR
10 kuszników z muzykiem
3x5 harpii
2x6 COK ze sztandarami, jedni z war banner
2 hydry
2100pts
1 bitwa - bretka z 3 dużymi lancami, 3 małymi i pegazami. Trochę manewrów, kombinowanych szarż i zrobiło się 20-0
2 bitwa - demony na dwóch klockach plaguebearerów z heraldami, klocku bloodletterów z heraldem, 2x psy, 2xflamery. Jedne flamery zabił smok, drugie hydra z popychaczki (wylosowałem na caddym unseen lurker), jedne psy zaszarżowały smoka, drugie dostały szarżę COK. Zostały trzy duże klocki - plaguebearerzy dostali szarżę na flanke od dwóch hydr i złozyli się w drugiej turze, w pierwszej przegrywając o 5 mimo regenki, drugi kloc wpadł z overruna po harpiach w COK z warbannerem i bsb, po czym dostał na plecy smoka. W pierwszejturze przegrał o 10 i wyparował. Bloodletterzy dostali hydrę i COK na klatę, a drugi oddział na plecy i było po bitwie. Ostał się herald khorna próbujący szczęścia ze smokiem. 20-0
3 bitwa - chaos, 3xkawaleria, 4xmaruderzy, dragon ogry, helka, 2 magów na chariotach, exalted na juggernaughcie. Przeciwnik zastawił wszystko maruderami, więc w pierwszej turze pojechałem wszystkim na maksa do przodu i smokiem stanąłem pod helką. Dostałem szarżę maga na rydwanie i exalteda na juggerze. Statystyznie powinienem zdawać breaka na 8 z przerzutem. Chariot rzucił 7 impactów, 3 rany, exalted dołożył 4, ja nie zabiłem exalteda i miałem breaka na 6 z przerzutem. Oblany, smok zagoniony, COK z bsb musieli dać flee, nie zebrali się i w swojej drugiej turze miałem już 950 pts strat. Na szczęście hydry, COK i dużo śmieci wystarczyły do wyczyszczenia stołu (ostała się helka). 15-5
4 bitwa - demony, bloodhirster, 2xherald na juggerze, 2xbloodletterzy, 3xpsy, horrory. Miałem 9 i 13 punktów przewagi nad kolejnymi graczami i komplet z malowania więc wystarczyło mi nie przegrać bardzo. Nie walczyłem, zabiłem pieski, horrory i jeden klocek bloodletterów, straciłem kuszników, harpie i jednych DR. 10-10
COK są super, na ym turnieju mieli okazję powalczyć i spisują się bosko. Hatred i 6S daje takiego kopa, że mało co jest w stanie wytrzymać taką szarżę. Chaos knightci, bretońcy, flesh houndy mają niewielkie szanse. Zwłaszcza, że mamy harpie i zawsze to my szarżujemy.
Za tydzień turniej w bardzie, na Balancing Patch, więc zamiast hydry i warbannera wchodzą dwa bolce.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
W prawie każdej bitwie dotąd mi się COKsy spisywały. Właśnie te S6 w szarży jest kluczowe (dawne S5 to bywało za mało na puszki z 1+ lub coś z T4). Hatred to już wogóle daje turbo kopa (zwykle trafiają mi praktycznie wszystkie ataki, no i jak mam pecha i rzucę na trafianie np. 1 na 5/6 trafień, to przerzut jest w stanie to mocno podreperować, co czyni tę jednostkę bardziej przewidywalną). Głupota głupotą, ale jakiś minus musi być ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
A smok to smok - gorszy od starego nie jest, a sporo nowych bajerków Lord dostał.
Gratuluję wyników.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
A smok to smok - gorszy od starego nie jest, a sporo nowych bajerków Lord dostał.
Gratuluję wyników.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Ostatni turniej w bardzie nie do końca się powiódł (ledwo trzecie miejsce). Raz, przez wyjątkowo słabą grę, dwa - zmarnowane 200 pts w RBT. Bolce nie przydają się praktycznie na nic. Trzeba ich pilnować (a kto to ma robić, jak cała armia rozbiega się po stole) i ani razu mi się nie spłaciły. Zwyczajnie nie ma w co strzelać, a jak już jakiś large target się pojawi, to dwa bolce to i tak stanowczo za mało. Dodatkowo brak hydry dał sie wyraźnie odczuć - cztery oddziały do walki to stanowczo za mało.
Dlatego jutro (znowu na 2100) wywalam bolce, wywalam hydra's teeth, a za te punkty wchodzi mi klocuszek czarnej gwardii.
Highborn, pendant, crimson death, smok, pair of repeating handbows
BSB na CO, enchanted shield, ring of hotek
Sorceresska z dwoma scrollami
2x5 DR
10 kuszników
3x5 harpii
6 COK z war banner
5 COK ze sztandarem
15 BG z ASF
hydra
2093pts
Turniej na BP+R więc ani magii nie muszę się bać, ani nadmiaru maszyn - 4,5 oddziału do hth + wsparcie powinno wystarczyć. Strzelanie słabiutkie, ale armia wystarczająco szybka i zwrotna, by nie dać się ani wymanewrować, ani wystrzelać.
Dlatego jutro (znowu na 2100) wywalam bolce, wywalam hydra's teeth, a za te punkty wchodzi mi klocuszek czarnej gwardii.
Highborn, pendant, crimson death, smok, pair of repeating handbows
BSB na CO, enchanted shield, ring of hotek
Sorceresska z dwoma scrollami
2x5 DR
10 kuszników
3x5 harpii
6 COK z war banner
5 COK ze sztandarem
15 BG z ASF
hydra
2093pts
Turniej na BP+R więc ani magii nie muszę się bać, ani nadmiaru maszyn - 4,5 oddziału do hth + wsparcie powinno wystarczyć. Strzelanie słabiutkie, ale armia wystarczająco szybka i zwrotna, by nie dać się ani wymanewrować, ani wystrzelać.
Nigdzie nie ma muzyków ani championów. Zakładam, że wszystkie combaty wygrywam ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
FCG pożerają strasznie duzo punktów, a przydają się dosyć rzadko.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
FCG pożerają strasznie duzo punktów, a przydają się dosyć rzadko.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
ale czempioni na coldach wyadają sie sensowni, za 16pkt. dodatkowy atakz z S6 i rerrolem pudla, sam tak twierdzileś ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
juz dawno doszedlem do wniosku,ze na takiej rozpisce bolce 200 pts za bardzo sie marnuja...zeby hydry jak dotad sprawdzaja mi sie wysmienicie.dzis np sciagnely dwarficka katape...niemal zawsze sie sprawdzaja...a i wylatywac smokiem czesto latwiej...zlozenie na smoku imho najlepsze 9a z s6 malo co wytrzyma...bardzo podobne rozpy.
kiedys gralem na magii ale w porownaniu z tym zbyt losowa
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kolejny wygrany turniej, tym razem na BP+R - dwa razy lizaki, identycznie złożone (kawaleria, 2xkroksy, oldblood puszka na CO, bsb na CO, biegacz, caddy, 40 skinków, salki) - black guard bez problemu radził sobie z kroksami i kawalerią, nawet dwóch herosów nie dawało im rady, smok od razu leciał w salki, COK spłacali się jak zwykle - utłukli dwa oddzialy kroksigorów i jedną kawalerię). Harpie idealnie mordowały skinki. Dwie masakry. Na koniec WE, bardzo bolesne dla mnie - ancient treeman, bsb z hailem, caddy 3x10 driad, 3x łucznicy, 2x wardancerzy, waywatcherzy, 2x wild riders). Festiwal przegiętych rzutów po obu stronach skutecznie popsuł nam zabawę (hydra na ostatnim woundzie zabija 7 wardancerów z wardem na 4+, a 4 driady zadają 7 ran kawalerii z bsb, treeman przez 3 tury z rzędu zabijał po jednym gwardziście, a szarżujący lord na smoku zabija jedną driadę). Ostatecznie skończyło się na 10-10.
Dodanie tego oddziału gwardii to ogromna zmiana - bardzo pomgają w otoczeniu wroga, u mnie to jednostka pierwszego rzutu - kawaleria idzie dopiero za gwardią. Moze przyjąć dosłownie wszystko, a jednostki do kontry mają takiego kopa, że mało który przeciwnik będzie w stanie to wytrzymać. W mojej opinii najlepszy zestaw DE, jaki udało mi się złozyc i będę nim długo grał. Może nie jest specjalnie finezyjny, ale zabójczo skuteczny.
Dodanie tego oddziału gwardii to ogromna zmiana - bardzo pomgają w otoczeniu wroga, u mnie to jednostka pierwszego rzutu - kawaleria idzie dopiero za gwardią. Moze przyjąć dosłownie wszystko, a jednostki do kontry mają takiego kopa, że mało który przeciwnik będzie w stanie to wytrzymać. W mojej opinii najlepszy zestaw DE, jaki udało mi się złozyc i będę nim długo grał. Może nie jest specjalnie finezyjny, ale zabójczo skuteczny.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.