DE na smoku - 2250
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Jeżeli masz caddiego ząbki hydry są wypas na PGA sprawdziły mi się bardzo dobrze. Jeżeli jednak gra się na samym hoteku to zdecydowanie lepsze są 2 nulle dla lorda. Rozpiska bardzo podobna do mojego monster trucka z wyjątekim braku mantikory i rydwanu. Mam nadzieję, że będą turnieje na których będzie można pograc czymś takim, bo mój Monster Truck czeka :>
W niedzielę w Bielsku był turniej na 2100. Delikatnie zmodyfikowałem poprzednią rozpiskę i okazało się, że wypadły tylko jedne harpie.
Highborn, pendant, crimson death, hydras teeth, smok, pair of repeating handbows
BSB na CO, enchanted shield, ring of hotek
Sorceresska z dwoma scrollami
2x5 DR
10 kuszników z muzykiem
3x5 harpii
2x6 COK ze sztandarami, jedni z war banner
2 hydry
2100pts
1 bitwa - bretka z 3 dużymi lancami, 3 małymi i pegazami. Trochę manewrów, kombinowanych szarż i zrobiło się 20-0
2 bitwa - demony na dwóch klockach plaguebearerów z heraldami, klocku bloodletterów z heraldem, 2x psy, 2xflamery. Jedne flamery zabił smok, drugie hydra z popychaczki (wylosowałem na caddym unseen lurker), jedne psy zaszarżowały smoka, drugie dostały szarżę COK. Zostały trzy duże klocki - plaguebearerzy dostali szarżę na flanke od dwóch hydr i złozyli się w drugiej turze, w pierwszej przegrywając o 5 mimo regenki, drugi kloc wpadł z overruna po harpiach w COK z warbannerem i bsb, po czym dostał na plecy smoka. W pierwszejturze przegrał o 10 i wyparował. Bloodletterzy dostali hydrę i COK na klatę, a drugi oddział na plecy i było po bitwie. Ostał się herald khorna próbujący szczęścia ze smokiem. 20-0
3 bitwa - chaos, 3xkawaleria, 4xmaruderzy, dragon ogry, helka, 2 magów na chariotach, exalted na juggernaughcie. Przeciwnik zastawił wszystko maruderami, więc w pierwszej turze pojechałem wszystkim na maksa do przodu i smokiem stanąłem pod helką. Dostałem szarżę maga na rydwanie i exalteda na juggerze. Statystyznie powinienem zdawać breaka na 8 z przerzutem. Chariot rzucił 7 impactów, 3 rany, exalted dołożył 4, ja nie zabiłem exalteda i miałem breaka na 6 z przerzutem. Oblany, smok zagoniony, COK z bsb musieli dać flee, nie zebrali się i w swojej drugiej turze miałem już 950 pts strat. Na szczęście hydry, COK i dużo śmieci wystarczyły do wyczyszczenia stołu (ostała się helka). 15-5
4 bitwa - demony, bloodhirster, 2xherald na juggerze, 2xbloodletterzy, 3xpsy, horrory. Miałem 9 i 13 punktów przewagi nad kolejnymi graczami i komplet z malowania więc wystarczyło mi nie przegrać bardzo. Nie walczyłem, zabiłem pieski, horrory i jeden klocek bloodletterów, straciłem kuszników, harpie i jednych DR. 10-10
COK są super, na ym turnieju mieli okazję powalczyć i spisują się bosko. Hatred i 6S daje takiego kopa, że mało co jest w stanie wytrzymać taką szarżę. Chaos knightci, bretońcy, flesh houndy mają niewielkie szanse. Zwłaszcza, że mamy harpie i zawsze to my szarżujemy.
Za tydzień turniej w bardzie, na Balancing Patch, więc zamiast hydry i warbannera wchodzą dwa bolce.
Highborn, pendant, crimson death, hydras teeth, smok, pair of repeating handbows
BSB na CO, enchanted shield, ring of hotek
Sorceresska z dwoma scrollami
2x5 DR
10 kuszników z muzykiem
3x5 harpii
2x6 COK ze sztandarami, jedni z war banner
2 hydry
2100pts
1 bitwa - bretka z 3 dużymi lancami, 3 małymi i pegazami. Trochę manewrów, kombinowanych szarż i zrobiło się 20-0
2 bitwa - demony na dwóch klockach plaguebearerów z heraldami, klocku bloodletterów z heraldem, 2x psy, 2xflamery. Jedne flamery zabił smok, drugie hydra z popychaczki (wylosowałem na caddym unseen lurker), jedne psy zaszarżowały smoka, drugie dostały szarżę COK. Zostały trzy duże klocki - plaguebearerzy dostali szarżę na flanke od dwóch hydr i złozyli się w drugiej turze, w pierwszej przegrywając o 5 mimo regenki, drugi kloc wpadł z overruna po harpiach w COK z warbannerem i bsb, po czym dostał na plecy smoka. W pierwszejturze przegrał o 10 i wyparował. Bloodletterzy dostali hydrę i COK na klatę, a drugi oddział na plecy i było po bitwie. Ostał się herald khorna próbujący szczęścia ze smokiem. 20-0
3 bitwa - chaos, 3xkawaleria, 4xmaruderzy, dragon ogry, helka, 2 magów na chariotach, exalted na juggernaughcie. Przeciwnik zastawił wszystko maruderami, więc w pierwszej turze pojechałem wszystkim na maksa do przodu i smokiem stanąłem pod helką. Dostałem szarżę maga na rydwanie i exalteda na juggerze. Statystyznie powinienem zdawać breaka na 8 z przerzutem. Chariot rzucił 7 impactów, 3 rany, exalted dołożył 4, ja nie zabiłem exalteda i miałem breaka na 6 z przerzutem. Oblany, smok zagoniony, COK z bsb musieli dać flee, nie zebrali się i w swojej drugiej turze miałem już 950 pts strat. Na szczęście hydry, COK i dużo śmieci wystarczyły do wyczyszczenia stołu (ostała się helka). 15-5
4 bitwa - demony, bloodhirster, 2xherald na juggerze, 2xbloodletterzy, 3xpsy, horrory. Miałem 9 i 13 punktów przewagi nad kolejnymi graczami i komplet z malowania więc wystarczyło mi nie przegrać bardzo. Nie walczyłem, zabiłem pieski, horrory i jeden klocek bloodletterów, straciłem kuszników, harpie i jednych DR. 10-10
COK są super, na ym turnieju mieli okazję powalczyć i spisują się bosko. Hatred i 6S daje takiego kopa, że mało co jest w stanie wytrzymać taką szarżę. Chaos knightci, bretońcy, flesh houndy mają niewielkie szanse. Zwłaszcza, że mamy harpie i zawsze to my szarżujemy.
Za tydzień turniej w bardzie, na Balancing Patch, więc zamiast hydry i warbannera wchodzą dwa bolce.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
W prawie każdej bitwie dotąd mi się COKsy spisywały. Właśnie te S6 w szarży jest kluczowe (dawne S5 to bywało za mało na puszki z 1+ lub coś z T4). Hatred to już wogóle daje turbo kopa (zwykle trafiają mi praktycznie wszystkie ataki, no i jak mam pecha i rzucę na trafianie np. 1 na 5/6 trafień, to przerzut jest w stanie to mocno podreperować, co czyni tę jednostkę bardziej przewidywalną). Głupota głupotą, ale jakiś minus musi być
A smok to smok - gorszy od starego nie jest, a sporo nowych bajerków Lord dostał.
Gratuluję wyników.
A smok to smok - gorszy od starego nie jest, a sporo nowych bajerków Lord dostał.
Gratuluję wyników.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Ostatni turniej w bardzie nie do końca się powiódł (ledwo trzecie miejsce). Raz, przez wyjątkowo słabą grę, dwa - zmarnowane 200 pts w RBT. Bolce nie przydają się praktycznie na nic. Trzeba ich pilnować (a kto to ma robić, jak cała armia rozbiega się po stole) i ani razu mi się nie spłaciły. Zwyczajnie nie ma w co strzelać, a jak już jakiś large target się pojawi, to dwa bolce to i tak stanowczo za mało. Dodatkowo brak hydry dał sie wyraźnie odczuć - cztery oddziały do walki to stanowczo za mało.
Dlatego jutro (znowu na 2100) wywalam bolce, wywalam hydra's teeth, a za te punkty wchodzi mi klocuszek czarnej gwardii.
Highborn, pendant, crimson death, smok, pair of repeating handbows
BSB na CO, enchanted shield, ring of hotek
Sorceresska z dwoma scrollami
2x5 DR
10 kuszników
3x5 harpii
6 COK z war banner
5 COK ze sztandarem
15 BG z ASF
hydra
2093pts
Turniej na BP+R więc ani magii nie muszę się bać, ani nadmiaru maszyn - 4,5 oddziału do hth + wsparcie powinno wystarczyć. Strzelanie słabiutkie, ale armia wystarczająco szybka i zwrotna, by nie dać się ani wymanewrować, ani wystrzelać.
Dlatego jutro (znowu na 2100) wywalam bolce, wywalam hydra's teeth, a za te punkty wchodzi mi klocuszek czarnej gwardii.
Highborn, pendant, crimson death, smok, pair of repeating handbows
BSB na CO, enchanted shield, ring of hotek
Sorceresska z dwoma scrollami
2x5 DR
10 kuszników
3x5 harpii
6 COK z war banner
5 COK ze sztandarem
15 BG z ASF
hydra
2093pts
Turniej na BP+R więc ani magii nie muszę się bać, ani nadmiaru maszyn - 4,5 oddziału do hth + wsparcie powinno wystarczyć. Strzelanie słabiutkie, ale armia wystarczająco szybka i zwrotna, by nie dać się ani wymanewrować, ani wystrzelać.
Nigdzie nie ma muzyków ani championów. Zakładam, że wszystkie combaty wygrywam
FCG pożerają strasznie duzo punktów, a przydają się dosyć rzadko.
FCG pożerają strasznie duzo punktów, a przydają się dosyć rzadko.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
ale czempioni na coldach wyadają sie sensowni, za 16pkt. dodatkowy atakz z S6 i rerrolem pudla, sam tak twierdzileś
juz dawno doszedlem do wniosku,ze na takiej rozpisce bolce 200 pts za bardzo sie marnuja...zeby hydry jak dotad sprawdzaja mi sie wysmienicie.dzis np sciagnely dwarficka katape...niemal zawsze sie sprawdzaja...a i wylatywac smokiem czesto latwiej...zlozenie na smoku imho najlepsze 9a z s6 malo co wytrzyma...bardzo podobne rozpy. kiedys gralem na magii ale w porownaniu z tym zbyt losowa
Kolejny wygrany turniej, tym razem na BP+R - dwa razy lizaki, identycznie złożone (kawaleria, 2xkroksy, oldblood puszka na CO, bsb na CO, biegacz, caddy, 40 skinków, salki) - black guard bez problemu radził sobie z kroksami i kawalerią, nawet dwóch herosów nie dawało im rady, smok od razu leciał w salki, COK spłacali się jak zwykle - utłukli dwa oddzialy kroksigorów i jedną kawalerię). Harpie idealnie mordowały skinki. Dwie masakry. Na koniec WE, bardzo bolesne dla mnie - ancient treeman, bsb z hailem, caddy 3x10 driad, 3x łucznicy, 2x wardancerzy, waywatcherzy, 2x wild riders). Festiwal przegiętych rzutów po obu stronach skutecznie popsuł nam zabawę (hydra na ostatnim woundzie zabija 7 wardancerów z wardem na 4+, a 4 driady zadają 7 ran kawalerii z bsb, treeman przez 3 tury z rzędu zabijał po jednym gwardziście, a szarżujący lord na smoku zabija jedną driadę). Ostatecznie skończyło się na 10-10.
Dodanie tego oddziału gwardii to ogromna zmiana - bardzo pomgają w otoczeniu wroga, u mnie to jednostka pierwszego rzutu - kawaleria idzie dopiero za gwardią. Moze przyjąć dosłownie wszystko, a jednostki do kontry mają takiego kopa, że mało który przeciwnik będzie w stanie to wytrzymać. W mojej opinii najlepszy zestaw DE, jaki udało mi się złozyc i będę nim długo grał. Może nie jest specjalnie finezyjny, ale zabójczo skuteczny.
Dodanie tego oddziału gwardii to ogromna zmiana - bardzo pomgają w otoczeniu wroga, u mnie to jednostka pierwszego rzutu - kawaleria idzie dopiero za gwardią. Moze przyjąć dosłownie wszystko, a jednostki do kontry mają takiego kopa, że mało który przeciwnik będzie w stanie to wytrzymać. W mojej opinii najlepszy zestaw DE, jaki udało mi się złozyc i będę nim długo grał. Może nie jest specjalnie finezyjny, ale zabójczo skuteczny.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.