Plotki na temat 7-edycyjnych Lizaków
Moderator: Ziemko
No dobra chłopaki nie miałem neta przez 3dni dlatego tak pozno, wybaczcie
O to lista moich spostrzeżen z nowego booka z PGA
Pozdro
nie ma spawningow zadnych ani lore'a slannow
cold blooded takie samo
Wszystkie unity ktore mialy Ld5 maja teraz Ld6
weapony :
-za 75pkt weapon- za kazdy hit
przeciwnik zdaje Ld albo ginie bez zadnych savów do zastanowienia sie na parowke z duza iloscia doom and darkness mega mistrzostwo
-revered tzunki takie samo
-nie popatrzylem na reszte
-dla skinka na stedziu, lanca a stedzio zadaje 2d6+1 impactow
itemy - wypisze tylko to co pamietam
armoury
-50pkt tylko na piechote, heavy armour dajacy jeszcze +1T ale daje stupidity
-stegadon helm taki sam
talismany znowu tylko 3
-aura of quetzl nie daje warda tylko -1 to hit w bearera...
-5+ ward taki sam
-2+ ward taki sam
arcane
- one use only-na 2+ nie ma miscasta i jezeli jest enemy mag w LoS to on dostaje miscasta
-diadem- przenosi tylko z powera do dispela ale kosztuje 25pkt wiec ze scrollem na priescie sie combuje
-cube taki sam
-jakis item one use only raz mozna dodac w grze 3 do casta juz po rzuceniu czaru
-rod of storm nadal one use only level 6 ale ma uranosa i stanial do 25pkt
-plague of tepok takie samo
enchanted
-100pkt - wszystkie cold one'y w 12 calach maja stubborn
-to co bylo dla slanna 2+ warda , ale teraz na shooting tylko, ale spoko
-statue of spite takie samo
-charm of jaguar warrior- 25pkt nie cieszcie sie jednak, bo to teraz boundspell level 5 steed of shadows
-35pkt horned one, magiczny cold one z M8 i bez stupida
-venom of the firefly frog- to samo ale 10pkt kosztuje
bannery
-sztandar z fearem bez zmian albo mozliwe ze stanial do 50pkt
-huanchi- stanial do 25pkt ale daje tylko +d6 do pierwszej szarzy
-nie pamietam czy to sztandar czy inny item ale bylo cos -2 do hita ze strzelania na bliski zasieg i -1 do hita na daleki chyba w 12calach
-25pkt jakis sztandar na skaveny dajacy feara, ale oprocz tego dawal jeszcze jakis bonus na wszystkie armie
byl jeszcze podobno jakis item ze magowie wroga ktorzy widza posiadacza maja stupidity, ale tego nie widzialem tylko Shino mi powiedzial, ale moglem przeoczyc bo w koncu nie mialem tak duzo czasu, a chyba i tak sporo udalo mi sie zapamietac
slann - no i tutaj sie duzo pozmienialo niestety nie jestem przekonany czy na dobre ale to sie zobaczy, no to zaczynamy:
kosztuje 275pkt goly, nie zajmuje chyba zadnych slotow dodatkowych, nadal ma warda 4+, ale ma mniej ran 5, gorszy ws2 i chyba T4, US3, nie ma +1 do casta i dispella, nie moze losowac z wielu lorow na raz, telepatia to priest musi byc w 24calach i daje LoS i tutaj nie jestem pewien bo chyba mozna brac zasieg od priesta, ale to trzeba bedzie sie wczytac dokladnie
moze wybrac od jednego do czterech swoich pradawnych zdolnosci oprocz magic itemow, pierwsza jest gratisowa, za kazda nastepna placi sie 50pkt, moce sa mniej wiecej takie:
-darmowa kosc do kazdego czaru
-regeneracja
-tylko magiczne ataki moga mu cos zrobic
-przerzut wyniku na miscascie
-MR3
-wybiera sie maga w 24 calach wrogiego i odrzuca on wszystkie szóstki jak castuje (z powyzszym daje wreszcie bezpieczenstwo na pitke)
-terror
-zna caly lore jeden zamiast losowac
-chyba cos jeszcze bylo ale nie pamietam
carnosaur - nie zajmuje slota hero (chyba), nie jest large targetem, czyli ma look out sira, zadaje d3 rany na wszystko i S7, ilosci atakow i WSa nie pamietam, M7, nadal ma niestety blood frenzy tkwiące w jego żarłocznej duszy
wszystkie saurusy oprocz scar veterana maja scaly skin +1 (oldblood ma 4+ i light armour za 4pkt ), za to scar vet ma T5
saurusy- 11pkt lepszy save o jeden, speary wala dwa ataki z drugiego szeregu
priesci nadal z heavena tylko
skink chief Ld7 ze steg helmem 8, co ciekawe moze latac na terradonie lub byc wkoszu stedziunia
skinki kohorty za 6pkt i kroxy moga wejsc do nich i walczyc z drugiego szeregu
skirmisherzy 7pkt z dmuchawkami, 8 pkt z javelinami i shieldami
chameleony - i tu wielki żal!!! zasada chameleon daje tylko -1 do strzelania w nich, nie ma juz specjalnego wystawiania ich jako scoutow, sa po prostu scoutem... ale stanieli chyba do 13pkt... nie sadzilem ze tak dobrze sie sprzedawali
kroxy - 3pkt tansze, ale maja teraz S6 i nie szarzuja przez skinki za to w kohorcie moga walczyc z drugiego szeregu, zobaczymy jak to bedzie, ale mozliwe jest to ze np kohorta bedzie im dawac 3 szeregi, sztandar, outnumber, a oni wyplacac beda swoje ataki i chyba nie mozna w nich atakowac, co na jakiegos smoka czy dragon ogry jest dobre bo zarowno kroxy jak i skinki traca wtedy rany na 3+ 2+ a kroxy zawsze beda oddawac i nie beda ginac, wiec moze sie to okazac dobra formacja
terki - 5pkt tansze, ale jest rozdzielenie na jezdzca i terka. tzn maja 1A z S4 i 1A z S3, na szczescie maja dwie nowe zasady 1) moga wlatywac do lasów i tam ladowac etc 2) raz na gre rzucaja kamieniami (tak jak screamery chyba) za kazdego terka d3 trafienia z S4 i to juz jest fajne, na pewno bardzo dobra odpowiedz na wardancerow w lasku, bo wtedy 5 terkow zabija statystycznie 5-6 tancerzy, a jak ma sie dwa takie oddziały to magowie raczej tego nie przezyją
TG- 16pkt ze wszystkim, jak maja slanna to sa stubborn, Immune to psychology, maja teraz od przodu w walce save 2+ z tarcza i hand weaponem
kawaleria- to samo tylko save nareszczie 2+
stedzio w specialu- zmiany to ze moze miec duza dmuchawe (2d6 strzalow z poisonem) skinki maja 3+ save no i giant bow nareszcie ma poison
ancient stedzio w rarze- nie pamietam w czym lepsze charakterystyki od malego stedzia, ale ma save 3+ i skinki na howdahu 2+
opcja engine of the gods- jak sie umiesci priesta, w jakiejstam fazie uzywa mocy niedispelowalnej i sa 3 chyba, pamietam tylko jedna ze enemy units dostają w zasiegu 2d6 d6 S4 no armour save i pozostale dwie chyba daja bonusy swoim ziomkom
salki- dwa rodzaje, oba w rarach, do zadnych herosi nie moga sie dolaczac, moga strzelac po ruchu, w walce dostawiaja sie salki do combatu (nie pamietam czy skinki w ogole, czy po salkach)
version 1- strzelają flame templatem ktory klada, przesuwaja o artillery dice, hity sa z S3 ale na szczescie -3 do save'a wiec na jakies lance i kawalerie jest to realnym zagrozeniem,
version 2- razordony kolaczaste, strzelają artillery dice ale musza trafiac na BSa ktorego maja 3, nie ma kar za ruch i zasieg, nie sprawdzilem sily ale obawiam sie ze bez zmian, moga robic tylko stand and shoot jako reakcje, ale strzelają dwoma artelyrejkami za kazda wiec raczej fasty sobie w nie nie poszarzuja
Osobiście bardzo ciesze sie ze carnosaur jest dużo bardziej grywalny
O to lista moich spostrzeżen z nowego booka z PGA
Pozdro
nie ma spawningow zadnych ani lore'a slannow
cold blooded takie samo
Wszystkie unity ktore mialy Ld5 maja teraz Ld6
weapony :
-za 75pkt weapon- za kazdy hit
przeciwnik zdaje Ld albo ginie bez zadnych savów do zastanowienia sie na parowke z duza iloscia doom and darkness mega mistrzostwo
-revered tzunki takie samo
-nie popatrzylem na reszte
-dla skinka na stedziu, lanca a stedzio zadaje 2d6+1 impactow
itemy - wypisze tylko to co pamietam
armoury
-50pkt tylko na piechote, heavy armour dajacy jeszcze +1T ale daje stupidity
-stegadon helm taki sam
talismany znowu tylko 3
-aura of quetzl nie daje warda tylko -1 to hit w bearera...
-5+ ward taki sam
-2+ ward taki sam
arcane
- one use only-na 2+ nie ma miscasta i jezeli jest enemy mag w LoS to on dostaje miscasta
-diadem- przenosi tylko z powera do dispela ale kosztuje 25pkt wiec ze scrollem na priescie sie combuje
-cube taki sam
-jakis item one use only raz mozna dodac w grze 3 do casta juz po rzuceniu czaru
-rod of storm nadal one use only level 6 ale ma uranosa i stanial do 25pkt
-plague of tepok takie samo
enchanted
-100pkt - wszystkie cold one'y w 12 calach maja stubborn
-to co bylo dla slanna 2+ warda , ale teraz na shooting tylko, ale spoko
-statue of spite takie samo
-charm of jaguar warrior- 25pkt nie cieszcie sie jednak, bo to teraz boundspell level 5 steed of shadows
-35pkt horned one, magiczny cold one z M8 i bez stupida
-venom of the firefly frog- to samo ale 10pkt kosztuje
bannery
-sztandar z fearem bez zmian albo mozliwe ze stanial do 50pkt
-huanchi- stanial do 25pkt ale daje tylko +d6 do pierwszej szarzy
-nie pamietam czy to sztandar czy inny item ale bylo cos -2 do hita ze strzelania na bliski zasieg i -1 do hita na daleki chyba w 12calach
-25pkt jakis sztandar na skaveny dajacy feara, ale oprocz tego dawal jeszcze jakis bonus na wszystkie armie
byl jeszcze podobno jakis item ze magowie wroga ktorzy widza posiadacza maja stupidity, ale tego nie widzialem tylko Shino mi powiedzial, ale moglem przeoczyc bo w koncu nie mialem tak duzo czasu, a chyba i tak sporo udalo mi sie zapamietac
slann - no i tutaj sie duzo pozmienialo niestety nie jestem przekonany czy na dobre ale to sie zobaczy, no to zaczynamy:
kosztuje 275pkt goly, nie zajmuje chyba zadnych slotow dodatkowych, nadal ma warda 4+, ale ma mniej ran 5, gorszy ws2 i chyba T4, US3, nie ma +1 do casta i dispella, nie moze losowac z wielu lorow na raz, telepatia to priest musi byc w 24calach i daje LoS i tutaj nie jestem pewien bo chyba mozna brac zasieg od priesta, ale to trzeba bedzie sie wczytac dokladnie
moze wybrac od jednego do czterech swoich pradawnych zdolnosci oprocz magic itemow, pierwsza jest gratisowa, za kazda nastepna placi sie 50pkt, moce sa mniej wiecej takie:
-darmowa kosc do kazdego czaru
-regeneracja
-tylko magiczne ataki moga mu cos zrobic
-przerzut wyniku na miscascie
-MR3
-wybiera sie maga w 24 calach wrogiego i odrzuca on wszystkie szóstki jak castuje (z powyzszym daje wreszcie bezpieczenstwo na pitke)
-terror
-zna caly lore jeden zamiast losowac
-chyba cos jeszcze bylo ale nie pamietam
carnosaur - nie zajmuje slota hero (chyba), nie jest large targetem, czyli ma look out sira, zadaje d3 rany na wszystko i S7, ilosci atakow i WSa nie pamietam, M7, nadal ma niestety blood frenzy tkwiące w jego żarłocznej duszy
wszystkie saurusy oprocz scar veterana maja scaly skin +1 (oldblood ma 4+ i light armour za 4pkt ), za to scar vet ma T5
saurusy- 11pkt lepszy save o jeden, speary wala dwa ataki z drugiego szeregu
priesci nadal z heavena tylko
skink chief Ld7 ze steg helmem 8, co ciekawe moze latac na terradonie lub byc wkoszu stedziunia
skinki kohorty za 6pkt i kroxy moga wejsc do nich i walczyc z drugiego szeregu
skirmisherzy 7pkt z dmuchawkami, 8 pkt z javelinami i shieldami
chameleony - i tu wielki żal!!! zasada chameleon daje tylko -1 do strzelania w nich, nie ma juz specjalnego wystawiania ich jako scoutow, sa po prostu scoutem... ale stanieli chyba do 13pkt... nie sadzilem ze tak dobrze sie sprzedawali
kroxy - 3pkt tansze, ale maja teraz S6 i nie szarzuja przez skinki za to w kohorcie moga walczyc z drugiego szeregu, zobaczymy jak to bedzie, ale mozliwe jest to ze np kohorta bedzie im dawac 3 szeregi, sztandar, outnumber, a oni wyplacac beda swoje ataki i chyba nie mozna w nich atakowac, co na jakiegos smoka czy dragon ogry jest dobre bo zarowno kroxy jak i skinki traca wtedy rany na 3+ 2+ a kroxy zawsze beda oddawac i nie beda ginac, wiec moze sie to okazac dobra formacja
terki - 5pkt tansze, ale jest rozdzielenie na jezdzca i terka. tzn maja 1A z S4 i 1A z S3, na szczescie maja dwie nowe zasady 1) moga wlatywac do lasów i tam ladowac etc 2) raz na gre rzucaja kamieniami (tak jak screamery chyba) za kazdego terka d3 trafienia z S4 i to juz jest fajne, na pewno bardzo dobra odpowiedz na wardancerow w lasku, bo wtedy 5 terkow zabija statystycznie 5-6 tancerzy, a jak ma sie dwa takie oddziały to magowie raczej tego nie przezyją
TG- 16pkt ze wszystkim, jak maja slanna to sa stubborn, Immune to psychology, maja teraz od przodu w walce save 2+ z tarcza i hand weaponem
kawaleria- to samo tylko save nareszczie 2+
stedzio w specialu- zmiany to ze moze miec duza dmuchawe (2d6 strzalow z poisonem) skinki maja 3+ save no i giant bow nareszcie ma poison
ancient stedzio w rarze- nie pamietam w czym lepsze charakterystyki od malego stedzia, ale ma save 3+ i skinki na howdahu 2+
opcja engine of the gods- jak sie umiesci priesta, w jakiejstam fazie uzywa mocy niedispelowalnej i sa 3 chyba, pamietam tylko jedna ze enemy units dostają w zasiegu 2d6 d6 S4 no armour save i pozostale dwie chyba daja bonusy swoim ziomkom
salki- dwa rodzaje, oba w rarach, do zadnych herosi nie moga sie dolaczac, moga strzelac po ruchu, w walce dostawiaja sie salki do combatu (nie pamietam czy skinki w ogole, czy po salkach)
version 1- strzelają flame templatem ktory klada, przesuwaja o artillery dice, hity sa z S3 ale na szczescie -3 do save'a wiec na jakies lance i kawalerie jest to realnym zagrozeniem,
version 2- razordony kolaczaste, strzelają artillery dice ale musza trafiac na BSa ktorego maja 3, nie ma kar za ruch i zasieg, nie sprawdzilem sily ale obawiam sie ze bez zmian, moga robic tylko stand and shoot jako reakcje, ale strzelają dwoma artelyrejkami za kazda wiec raczej fasty sobie w nie nie poszarzuja
Osobiście bardzo ciesze sie ze carnosaur jest dużo bardziej grywalny
sztandar z fearem kosztuje 75
ze stupidem dla magow przeciwnika 50
skinki w kohotrach sa po 5 i juz maja javeliny (1 krox jest na 8 skinkow)
kameleony 12 pkt ale nadal slabo
skinki w salkach sie wogole nie dostawiaja ;]
engine daje dodatkowe kostki dla posiadacza oraz ma moce:
d6 s4(6) no a save
ward 5+ dla sojuszniczych oddzialow w 12"
-3 do trudnosci czarow dla 1 wybranego lore'a (nie kumuluje sie przy kilku enginach)
poza tym jest ancient stegadonem (zajmuje hero a nie rare)
ze stupidem dla magow przeciwnika 50
skinki w kohotrach sa po 5 i juz maja javeliny (1 krox jest na 8 skinkow)
kameleony 12 pkt ale nadal slabo
skinki w salkach sie wogole nie dostawiaja ;]
engine daje dodatkowe kostki dla posiadacza oraz ma moce:
d6 s4(6) no a save
ward 5+ dla sojuszniczych oddzialow w 12"
-3 do trudnosci czarow dla 1 wybranego lore'a (nie kumuluje sie przy kilku enginach)
poza tym jest ancient stegadonem (zajmuje hero a nie rare)
Szczerze to po tych plotach jakie mialy byc to strasznie to slabo wszystko wyszlo - slann to juz w ogole cienizna... Jestem troche rozczarowany , mam nadzieje , ze w praniu to wyjdzie lepiej...
- A czy kroxy są tylko w jako up do kohorty czy można je normalnie wystawić ze specjali też?
-Jak w końcu z salką ? może się ruszyć i strzelić?
Czy skink hero może jeździć na normalnym stegadonie (czy zajmuje slot?) czy tylko na anciencie , i czy wywala całą załogę czy tylko jednego skinka?
fajną opcją wydaje się skink w chełmie z ta lancą 2K6 imapktów na stedziu.
-Jak w końcu z salką ? może się ruszyć i strzelić?
Czy skink hero może jeździć na normalnym stegadonie (czy zajmuje slot?) czy tylko na anciencie , i czy wywala całą załogę czy tylko jednego skinka?
fajną opcją wydaje się skink w chełmie z ta lancą 2K6 imapktów na stedziu.
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
czy oldblood zostanie stara figórka czy będzie nowa(pytanie do tych, którzy widzieli podręcznik)
- Hybrydzioch
- Wałkarz
- Posty: 65
- Lokalizacja: Radom
Nie jest tak źle w sumie. Co prawda gra na samotnym slannie raczej będzie ciężka (no ale przynajmniej będzie terrorystą) to w templach znacznie zyskuje (nie trzeba już dawać terroru - punkty idą w inne rzeczy) a oddział ma małe szanse na ucieczkę. Na przypadkowe miscasty też są fajne przedmioty no i regeneracja. Do tego priest na enginie do pomocy, Saurusy z włóczniami bardzo dobrzy, Coldy z 2+ save, skinki z kroksami bez fear outnumber no i kroksy nie będą tak łatwo ginąć - dla mnie super. Terki mają fajniejsze zasady. Oldblood na carnim duży postęp. Multum możliwości wystawienia chiefa, Veteran z T5 !!! W rarach tłok - w sumie dobrze, 2 rodzaje salek do wyboru, stedzio też trochę zyskał. Wreszcie może nie będzie monotonii w naszej armii. Ogólnie jestem zadowolony
P.S. wie ktoś czy skinki w skirmishu liczą się do core ?
P.S. wie ktoś czy skinki w skirmishu liczą się do core ?
Ciekawe czy we fluffie ciagle bedzie ze Slanny sa najlepszymi magami. Udupili je az zal patrzec.
2 pytania:
1. Czy Slann dalej moze byc BSB ? Jesli tak to czy na takich samych zasadach ?
2. Jak dzialaja te moce engina ? To sie da dispelowac, czy jak kowadlo dziala czy jakos inaczej ?
2 pytania:
1. Czy Slann dalej moze byc BSB ? Jesli tak to czy na takich samych zasadach ?
2. Jak dzialaja te moce engina ? To sie da dispelowac, czy jak kowadlo dziala czy jakos inaczej ?
spoko chlopaki za 35pkt umieszczacie go na horned one'a z M8
jesli to bsb to ma sztandarek +d6 do szarzy i szarzuje jak biegacz :D:D
slann nadal bsb, a czy jednoczesnie i general nie spojrzalem
engina nie mozna dispelowac, czyli jak cauldron, mowisz co wchodzi i tak sie dzieje, mi to bardzo odpowiada
Moim zdaniem chlopaki jest duzo fajnych wersji zestawienia unitow
z ciekawostek:
-podobno krox jako upgrade to kohorty (jeden za kazde 8 skinow) nie zajmuje speciala, jezeli bedzie mozna dac ich do pierwszego szeregu to otrzymujemy stare kroxy z rank bonusem 3 i outnumberem da sie tym grac
-moj carnus juz wzial kąpiel w rozpuszczalniku
pozdro
jesli to bsb to ma sztandarek +d6 do szarzy i szarzuje jak biegacz :D:D
slann nadal bsb, a czy jednoczesnie i general nie spojrzalem
engina nie mozna dispelowac, czyli jak cauldron, mowisz co wchodzi i tak sie dzieje, mi to bardzo odpowiada
Moim zdaniem chlopaki jest duzo fajnych wersji zestawienia unitow
z ciekawostek:
-podobno krox jako upgrade to kohorty (jeden za kazde 8 skinow) nie zajmuje speciala, jezeli bedzie mozna dac ich do pierwszego szeregu to otrzymujemy stare kroxy z rank bonusem 3 i outnumberem da sie tym grac
-moj carnus juz wzial kąpiel w rozpuszczalniku
pozdro
No spoko tylko zostaje pytanie . Po cholere mi 8 kroxów ? Mam jednak nadzieje że przeoczyliście kroxy w specjalachCrusader pisze: -podobno krox jako upgrade to kohorty (jeden za kazde 8 skinow) nie zajmuje speciala, jezeli bedzie mozna dac ich do pierwszego szeregu to otrzymujemy stare kroxy z rank bonusem 3 i outnumberem da sie tym grac
pozdro
Podobnie jak moj i zapewne sporo innychCrusader pisze: -moj carnus juz wzial kąpiel w rozpuszczalniku
Ej powiedzcie mi jenda rzecz bo nie kapuje. Engine of the old ones wystawia sie:
a. jako rare normalnie albo jako hero jezeli siedzi na nim heros
b. jako rare niezaleznie co tam siedzi
c. jako hero
bo widze sprzeczne wersje i sam juz nie wiem.
PYtanie inne - veterani i oldbloodzi moja w koncu na stegach jezdzic?
nie tak tragicznie z nowu ]:-> na 100% cos sie uda wykombinowac ale nie dosc ze stedziem nikt nie gral praktycznie to jeszcze teraz salki dopakowali (nie ze mi to przeszkadza)
saurusy to bedzie moc ]:-> ale wolne to jak slimaki
kroxy maja sile 6 ! tragedia moze wyjdzie jakies sprostowanie do tego w white dwarfie ]:->
a pomysl z skinko kroxowymi oddzialami smieszny lekko ]:-> ale to bedzie przyszlosc czuje
a i kawalerie uzywalem i teraz tym bardziej bede bo wzmocnili ]:->
ale to sie jeszcze pokombinuje w lutym
saurusy to bedzie moc ]:-> ale wolne to jak slimaki
kroxy maja sile 6 ! tragedia moze wyjdzie jakies sprostowanie do tego w white dwarfie ]:->
a pomysl z skinko kroxowymi oddzialami smieszny lekko ]:-> ale to bedzie przyszlosc czuje
a i kawalerie uzywalem i teraz tym bardziej bede bo wzmocnili ]:->
ale to sie jeszcze pokombinuje w lutym
Malowanie, konwertowanie, rzeźbienie od zera ... ceny do uzgodnienia
https://www.facebook.com/angerfish.studio
Prosił bym o kontakt na fanpage, ponieważ na forum wchodzę sporadycznie.
https://www.facebook.com/angerfish.studio
Prosił bym o kontakt na fanpage, ponieważ na forum wchodzę sporadycznie.
Zastanawialem sie jak sensownie zlozyc Slanna do TG. Wydaje mi sie ze optymalne rozwiazanie to:
4 moce
-dodatkowa kostka do kazdego czaru
-cały lore
-przerzuty wyników miscasta
-wrogi mag w 24 calach odrzuca wszystkie 6 jak castuje
itemki:
Poniewaz odp na niemagiczne ataki raczej sie tu nie miesci bo nie za bardzo widze ktora z tych 4 mocy mozna by wywalic to napewno:
- 2+ ward na shooting.
- na 2+ brak miscasta i przerzut tego miscasta na maga przeciwnika (jesli rzeczywiscie ten przerzut miscasta na maga przeciwnika jest na 2+ w co mi sie nie chce wierzyc)
- reszte dopchac scrollami
- BSB i do tego War Banner
Taki Slann jest na tyle wytrzymaly ze moze wyjsc na pole bitwy w TG. Brak diademu i brak mozliwosci losowania z dodatkowych lore sprawia ze te dodatkowe kostki nie beda juz takie przydatne (bo mamy tylko 6 kosci bazowych do wykozystania a przy jednym lorze nie bedzie wiele czarow z niskim casting value) ale zawsze cos....
Rozpiska ze Slannem w TG cos tak mniej wiecej narazie:
Slann jak powyzej
Priest na Engine z diademem i DS
chief na ancient stegadonie z ta lanca lub jakis scar-veteran puszka do oddzialu TG lub do kawy
20 TG z FCG i moze tym sztandarem -1 do hita
4-5x10 skinkow w skirmishu
2x5 kawy albo jeden wiekszy oddzial z herosem
Ancient stegadon
Wychodzi około 2,5 kafla - tak w mocnym przyblizeniu
A apropo jeszcze calosci to napewno ta strone magiczna armii udupili, natomiast armia jest mocniejsza jako ofens. Wogole fajnego oldblooda na piechote mozna zlozyc przy tych informacjach: -1+ AS, 6T i -1 do hita w niego.
4 moce
-dodatkowa kostka do kazdego czaru
-cały lore
-przerzuty wyników miscasta
-wrogi mag w 24 calach odrzuca wszystkie 6 jak castuje
itemki:
Poniewaz odp na niemagiczne ataki raczej sie tu nie miesci bo nie za bardzo widze ktora z tych 4 mocy mozna by wywalic to napewno:
- 2+ ward na shooting.
- na 2+ brak miscasta i przerzut tego miscasta na maga przeciwnika (jesli rzeczywiscie ten przerzut miscasta na maga przeciwnika jest na 2+ w co mi sie nie chce wierzyc)
- reszte dopchac scrollami
- BSB i do tego War Banner
Taki Slann jest na tyle wytrzymaly ze moze wyjsc na pole bitwy w TG. Brak diademu i brak mozliwosci losowania z dodatkowych lore sprawia ze te dodatkowe kostki nie beda juz takie przydatne (bo mamy tylko 6 kosci bazowych do wykozystania a przy jednym lorze nie bedzie wiele czarow z niskim casting value) ale zawsze cos....
Rozpiska ze Slannem w TG cos tak mniej wiecej narazie:
Slann jak powyzej
Priest na Engine z diademem i DS
chief na ancient stegadonie z ta lanca lub jakis scar-veteran puszka do oddzialu TG lub do kawy
20 TG z FCG i moze tym sztandarem -1 do hita
4-5x10 skinkow w skirmishu
2x5 kawy albo jeden wiekszy oddzial z herosem
Ancient stegadon
Wychodzi około 2,5 kafla - tak w mocnym przyblizeniu
A apropo jeszcze calosci to napewno ta strone magiczna armii udupili, natomiast armia jest mocniejsza jako ofens. Wogole fajnego oldblooda na piechote mozna zlozyc przy tych informacjach: -1+ AS, 6T i -1 do hita w niego.
-
- Plankton
- Posty: 3
Hi,
I'm sorry for that intrusion. I'm an Italian lizardmen player and I've found this forum thanks to Warseer.
I have seen you have a lot of news about lizardmen, but I cannot understand the most of them.
Can anybody translate in english these ones?
"No dobra chłopaki nie miałem neta przez 3dni dlatego tak pozno, wybaczcie
O to lista moich spostrzeżen z nowego booka z PGA
Pozdro
nie ma spawningow zadnych ani lore'a slannow
cold blooded takie samo
Wszystkie unity ktore mialy Ld5 maja teraz Ld6
weapony :
-za 75pkt weapon- za kazdy hit
przeciwnik zdaje Ld albo ginie bez zadnych savów do zastanowienia sie na parowke z duza iloscia doom and darkness mega mistrzostwo
-revered tzunki takie samo
-nie popatrzylem na reszte
-dla skinka na stedziu, lanca a stedzio zadaje 2d6+1 impactow
itemy - wypisze tylko to co pamietam
armoury
-50pkt tylko na piechote, heavy armour dajacy jeszcze +1T ale daje stupidity
-stegadon helm taki sam
talismany znowu tylko 3
-aura of quetzl nie daje warda tylko -1 to hit w bearera...
-5+ ward taki sam
-2+ ward taki sam
arcane
- one use only-na 2+ nie ma miscasta i jezeli jest enemy mag w LoS to on dostaje miscasta
-diadem- przenosi tylko z powera do dispela ale kosztuje 25pkt wiec ze scrollem na priescie sie combuje
-cube taki sam
-jakis item one use only raz mozna dodac w grze 3 do casta juz po rzuceniu czaru
-rod of storm nadal one use only level 6 ale ma uranosa i stanial do 25pkt
-plague of tepok takie samo
enchanted
-100pkt - wszystkie cold one'y w 12 calach maja stubborn
-to co bylo dla slanna 2+ warda , ale teraz na shooting tylko, ale spoko
-statue of spite takie samo
-charm of jaguar warrior- 25pkt nie cieszcie sie jednak, bo to teraz boundspell level 5 steed of shadows
-35pkt horned one, magiczny cold one z M8 i bez stupida
-venom of the firefly frog- to samo ale 10pkt kosztuje
bannery
-sztandar z fearem bez zmian albo mozliwe ze stanial do 50pkt
-huanchi- stanial do 25pkt ale daje tylko +d6 do pierwszej szarzy
-nie pamietam czy to sztandar czy inny item ale bylo cos -2 do hita ze strzelania na bliski zasieg i -1 do hita na daleki chyba w 12calach
-25pkt jakis sztandar na skaveny dajacy feara, ale oprocz tego dawal jeszcze jakis bonus na wszystkie armie
byl jeszcze podobno jakis item ze magowie wroga ktorzy widza posiadacza maja stupidity, ale tego nie widzialem tylko Shino mi powiedzial, ale moglem przeoczyc bo w koncu nie mialem tak duzo czasu, a chyba i tak sporo udalo mi sie zapamietac
slann - no i tutaj sie duzo pozmienialo niestety nie jestem przekonany czy na dobre ale to sie zobaczy, no to zaczynamy:
kosztuje 275pkt goly, nie zajmuje chyba zadnych slotow dodatkowych, nadal ma warda 4+, ale ma mniej ran 5, gorszy ws2 i chyba T4, US3, nie ma +1 do casta i dispella, nie moze losowac z wielu lorow na raz, telepatia to priest musi byc w 24calach i daje LoS i tutaj nie jestem pewien bo chyba mozna brac zasieg od priesta, ale to trzeba bedzie sie wczytac dokladnie
moze wybrac od jednego do czterech swoich pradawnych zdolnosci oprocz magic itemow, pierwsza jest gratisowa, za kazda nastepna placi sie 50pkt, moce sa mniej wiecej takie:
-darmowa kosc do kazdego czaru
-regeneracja
-tylko magiczne ataki moga mu cos zrobic
-przerzut wyniku na miscascie
-MR3
-wybiera sie maga w 24 calach wrogiego i odrzuca on wszystkie szóstki jak castuje (z powyzszym daje wreszcie bezpieczenstwo na pitke)
-terror
-zna caly lore jeden zamiast losowac
-chyba cos jeszcze bylo ale nie pamietam
carnosaur - nie zajmuje slota hero (chyba), nie jest large targetem, czyli ma look out sira, zadaje d3 rany na wszystko i S7, ilosci atakow i WSa nie pamietam, M7, nadal ma niestety blood frenzy tkwiące w jego żarłocznej duszy
wszystkie saurusy oprocz scar veterana maja scaly skin +1 (oldblood ma 4+ i light armour za 4pkt ), za to scar vet ma T5
saurusy- 11pkt lepszy save o jeden, speary wala dwa ataki z drugiego szeregu
priesci nadal z heavena tylko
skink chief Ld7 ze steg helmem 8, co ciekawe moze latac na terradonie lub byc wkoszu stedziunia
skinki kohorty za 6pkt i kroxy moga wejsc do nich i walczyc z drugiego szeregu
skirmisherzy 7pkt z dmuchawkami, 8 pkt z javelinami i shieldami
chameleony - i tu wielki żal!!! zasada chameleon daje tylko -1 do strzelania w nich, nie ma juz specjalnego wystawiania ich jako scoutow, sa po prostu scoutem... ale stanieli chyba do 13pkt... nie sadzilem ze tak dobrze sie sprzedawali
kroxy - 3pkt tansze, ale maja teraz S6 i nie szarzuja przez skinki za to w kohorcie moga walczyc z drugiego szeregu, zobaczymy jak to bedzie, ale mozliwe jest to ze np kohorta bedzie im dawac 3 szeregi, sztandar, outnumber, a oni wyplacac beda swoje ataki i chyba nie mozna w nich atakowac, co na jakiegos smoka czy dragon ogry jest dobre bo zarowno kroxy jak i skinki traca wtedy rany na 3+ 2+ a kroxy zawsze beda oddawac i nie beda ginac, wiec moze sie to okazac dobra formacja
terki - 5pkt tansze, ale jest rozdzielenie na jezdzca i terka. tzn maja 1A z S4 i 1A z S3, na szczescie maja dwie nowe zasady 1) moga wlatywac do lasów i tam ladowac etc 2) raz na gre rzucaja kamieniami (tak jak screamery chyba) za kazdego terka d3 trafienia z S4 i to juz jest fajne, na pewno bardzo dobra odpowiedz na wardancerow w lasku, bo wtedy 5 terkow zabija statystycznie 5-6 tancerzy, a jak ma sie dwa takie oddziały to magowie raczej tego nie przezyją
TG- 16pkt ze wszystkim, jak maja slanna to sa stubborn, Immune to psychology, maja teraz od przodu w walce save 2+ z tarcza i hand weaponem
kawaleria- to samo tylko save nareszczie 2+
stedzio w specialu- zmiany to ze moze miec duza dmuchawe (2d6 strzalow z poisonem) skinki maja 3+ save no i giant bow nareszcie ma poison
ancient stedzio w rarze- nie pamietam w czym lepsze charakterystyki od malego stedzia, ale ma save 3+ i skinki na howdahu 2+
opcja engine of the gods- jak sie umiesci priesta, w jakiejstam fazie uzywa mocy niedispelowalnej i sa 3 chyba, pamietam tylko jedna ze enemy units dostają w zasiegu 2d6 d6 S4 no armour save i pozostale dwie chyba daja bonusy swoim ziomkom
salki- dwa rodzaje, oba w rarach, do zadnych herosi nie moga sie dolaczac, moga strzelac po ruchu, w walce dostawiaja sie salki do combatu (nie pamietam czy skinki w ogole, czy po salkach)
version 1- strzelają flame templatem ktory klada, przesuwaja o artillery dice, hity sa z S3 ale na szczescie -3 do save'a wiec na jakies lance i kawalerie jest to realnym zagrozeniem,
version 2- razordony kolaczaste, strzelają artillery dice ale musza trafiac na BSa ktorego maja 3, nie ma kar za ruch i zasieg, nie sprawdzilem sily ale obawiam sie ze bez zmian, moga robic tylko stand and shoot jako reakcje, ale strzelają dwoma artelyrejkami za kazda wiec raczej fasty sobie w nie nie poszarzuja
Osobiście bardzo ciesze sie ze carnosaur jest dużo bardziej grywalny "
Thank you for your help, and sorry if I give you some troubles.
I'm sorry for that intrusion. I'm an Italian lizardmen player and I've found this forum thanks to Warseer.
I have seen you have a lot of news about lizardmen, but I cannot understand the most of them.
Can anybody translate in english these ones?
"No dobra chłopaki nie miałem neta przez 3dni dlatego tak pozno, wybaczcie
O to lista moich spostrzeżen z nowego booka z PGA
Pozdro
nie ma spawningow zadnych ani lore'a slannow
cold blooded takie samo
Wszystkie unity ktore mialy Ld5 maja teraz Ld6
weapony :
-za 75pkt weapon- za kazdy hit
przeciwnik zdaje Ld albo ginie bez zadnych savów do zastanowienia sie na parowke z duza iloscia doom and darkness mega mistrzostwo
-revered tzunki takie samo
-nie popatrzylem na reszte
-dla skinka na stedziu, lanca a stedzio zadaje 2d6+1 impactow
itemy - wypisze tylko to co pamietam
armoury
-50pkt tylko na piechote, heavy armour dajacy jeszcze +1T ale daje stupidity
-stegadon helm taki sam
talismany znowu tylko 3
-aura of quetzl nie daje warda tylko -1 to hit w bearera...
-5+ ward taki sam
-2+ ward taki sam
arcane
- one use only-na 2+ nie ma miscasta i jezeli jest enemy mag w LoS to on dostaje miscasta
-diadem- przenosi tylko z powera do dispela ale kosztuje 25pkt wiec ze scrollem na priescie sie combuje
-cube taki sam
-jakis item one use only raz mozna dodac w grze 3 do casta juz po rzuceniu czaru
-rod of storm nadal one use only level 6 ale ma uranosa i stanial do 25pkt
-plague of tepok takie samo
enchanted
-100pkt - wszystkie cold one'y w 12 calach maja stubborn
-to co bylo dla slanna 2+ warda , ale teraz na shooting tylko, ale spoko
-statue of spite takie samo
-charm of jaguar warrior- 25pkt nie cieszcie sie jednak, bo to teraz boundspell level 5 steed of shadows
-35pkt horned one, magiczny cold one z M8 i bez stupida
-venom of the firefly frog- to samo ale 10pkt kosztuje
bannery
-sztandar z fearem bez zmian albo mozliwe ze stanial do 50pkt
-huanchi- stanial do 25pkt ale daje tylko +d6 do pierwszej szarzy
-nie pamietam czy to sztandar czy inny item ale bylo cos -2 do hita ze strzelania na bliski zasieg i -1 do hita na daleki chyba w 12calach
-25pkt jakis sztandar na skaveny dajacy feara, ale oprocz tego dawal jeszcze jakis bonus na wszystkie armie
byl jeszcze podobno jakis item ze magowie wroga ktorzy widza posiadacza maja stupidity, ale tego nie widzialem tylko Shino mi powiedzial, ale moglem przeoczyc bo w koncu nie mialem tak duzo czasu, a chyba i tak sporo udalo mi sie zapamietac
slann - no i tutaj sie duzo pozmienialo niestety nie jestem przekonany czy na dobre ale to sie zobaczy, no to zaczynamy:
kosztuje 275pkt goly, nie zajmuje chyba zadnych slotow dodatkowych, nadal ma warda 4+, ale ma mniej ran 5, gorszy ws2 i chyba T4, US3, nie ma +1 do casta i dispella, nie moze losowac z wielu lorow na raz, telepatia to priest musi byc w 24calach i daje LoS i tutaj nie jestem pewien bo chyba mozna brac zasieg od priesta, ale to trzeba bedzie sie wczytac dokladnie
moze wybrac od jednego do czterech swoich pradawnych zdolnosci oprocz magic itemow, pierwsza jest gratisowa, za kazda nastepna placi sie 50pkt, moce sa mniej wiecej takie:
-darmowa kosc do kazdego czaru
-regeneracja
-tylko magiczne ataki moga mu cos zrobic
-przerzut wyniku na miscascie
-MR3
-wybiera sie maga w 24 calach wrogiego i odrzuca on wszystkie szóstki jak castuje (z powyzszym daje wreszcie bezpieczenstwo na pitke)
-terror
-zna caly lore jeden zamiast losowac
-chyba cos jeszcze bylo ale nie pamietam
carnosaur - nie zajmuje slota hero (chyba), nie jest large targetem, czyli ma look out sira, zadaje d3 rany na wszystko i S7, ilosci atakow i WSa nie pamietam, M7, nadal ma niestety blood frenzy tkwiące w jego żarłocznej duszy
wszystkie saurusy oprocz scar veterana maja scaly skin +1 (oldblood ma 4+ i light armour za 4pkt ), za to scar vet ma T5
saurusy- 11pkt lepszy save o jeden, speary wala dwa ataki z drugiego szeregu
priesci nadal z heavena tylko
skink chief Ld7 ze steg helmem 8, co ciekawe moze latac na terradonie lub byc wkoszu stedziunia
skinki kohorty za 6pkt i kroxy moga wejsc do nich i walczyc z drugiego szeregu
skirmisherzy 7pkt z dmuchawkami, 8 pkt z javelinami i shieldami
chameleony - i tu wielki żal!!! zasada chameleon daje tylko -1 do strzelania w nich, nie ma juz specjalnego wystawiania ich jako scoutow, sa po prostu scoutem... ale stanieli chyba do 13pkt... nie sadzilem ze tak dobrze sie sprzedawali
kroxy - 3pkt tansze, ale maja teraz S6 i nie szarzuja przez skinki za to w kohorcie moga walczyc z drugiego szeregu, zobaczymy jak to bedzie, ale mozliwe jest to ze np kohorta bedzie im dawac 3 szeregi, sztandar, outnumber, a oni wyplacac beda swoje ataki i chyba nie mozna w nich atakowac, co na jakiegos smoka czy dragon ogry jest dobre bo zarowno kroxy jak i skinki traca wtedy rany na 3+ 2+ a kroxy zawsze beda oddawac i nie beda ginac, wiec moze sie to okazac dobra formacja
terki - 5pkt tansze, ale jest rozdzielenie na jezdzca i terka. tzn maja 1A z S4 i 1A z S3, na szczescie maja dwie nowe zasady 1) moga wlatywac do lasów i tam ladowac etc 2) raz na gre rzucaja kamieniami (tak jak screamery chyba) za kazdego terka d3 trafienia z S4 i to juz jest fajne, na pewno bardzo dobra odpowiedz na wardancerow w lasku, bo wtedy 5 terkow zabija statystycznie 5-6 tancerzy, a jak ma sie dwa takie oddziały to magowie raczej tego nie przezyją
TG- 16pkt ze wszystkim, jak maja slanna to sa stubborn, Immune to psychology, maja teraz od przodu w walce save 2+ z tarcza i hand weaponem
kawaleria- to samo tylko save nareszczie 2+
stedzio w specialu- zmiany to ze moze miec duza dmuchawe (2d6 strzalow z poisonem) skinki maja 3+ save no i giant bow nareszcie ma poison
ancient stedzio w rarze- nie pamietam w czym lepsze charakterystyki od malego stedzia, ale ma save 3+ i skinki na howdahu 2+
opcja engine of the gods- jak sie umiesci priesta, w jakiejstam fazie uzywa mocy niedispelowalnej i sa 3 chyba, pamietam tylko jedna ze enemy units dostają w zasiegu 2d6 d6 S4 no armour save i pozostale dwie chyba daja bonusy swoim ziomkom
salki- dwa rodzaje, oba w rarach, do zadnych herosi nie moga sie dolaczac, moga strzelac po ruchu, w walce dostawiaja sie salki do combatu (nie pamietam czy skinki w ogole, czy po salkach)
version 1- strzelają flame templatem ktory klada, przesuwaja o artillery dice, hity sa z S3 ale na szczescie -3 do save'a wiec na jakies lance i kawalerie jest to realnym zagrozeniem,
version 2- razordony kolaczaste, strzelają artillery dice ale musza trafiac na BSa ktorego maja 3, nie ma kar za ruch i zasieg, nie sprawdzilem sily ale obawiam sie ze bez zmian, moga robic tylko stand and shoot jako reakcje, ale strzelają dwoma artelyrejkami za kazda wiec raczej fasty sobie w nie nie poszarzuja
Osobiście bardzo ciesze sie ze carnosaur jest dużo bardziej grywalny "
Thank you for your help, and sorry if I give you some troubles.
Know our good hearts
-There are no spawnings and no new lore for slanns
-cold-blooded rule is the same as it used to be
-all units that used to have Ld5 have now Ld6
Weapons:
for 75p. - for every hit model takes Ld test or is killed (no armour or ward saves)
revered tzunki - the same
lance for skink on steggadon - with it stegadon inflicts 2k6+1 impacts
armour:
50p. models on foot only: +1T and stupidity
stegadon helm - the same
talizmans:
aura of quetzl gives only -1 to rolls to hit the bearera - no ward anymore
5+ ward - the same
2+ ward - the same
arcane
- one use only- 2+ you have no miscast, but if there is enemy enemy mage in your LoS - he gets miscast
-diadem- only power dices to dispell pool , bu the cost is 25p.
-cube the same
-one use only item - once per game you can add 3 to casting value after casting a spell
-rod of storm still one use only level 6 but [better lighting spell from heaven lore], cost 25p
-plague of tepok the same
enchanted
-100pkt - all cold ones in 12" have stubborn
-this item which used to provide 2+ ward for slann, works now only against shooting
-statue of spite - the same
-charm of jaguar warrior- 25pkt, but now it's boundspell level 5 steed of shadows
-35pkt horned one, magical cold one with M8 and no stupidity
-venom of the firefly frog- the same, cost 10p.
banners
-standard with fearem - the same but it might gets cheaper (50p?)
-huanchi- cheaper -25p but gives +k6" only to the first charge
-don't remember - a banner which gives -2 to hit at shot range and -1 to hit at long range (but only in 12"?)
-25p banner which gives fear and something against skaven (and ever other army?)
Army:
Slann
-275p (with nothing), but take no extra slots, still 4+ ward, W5, WS2, T4?, US3, no additional rules for casting (+1 casting value, +extra power dice), cannot take spells from different lores, telephaty - priest has to be in 24" - it gives LoS, but i'm not sure if you can mearsure range from skink...
BUT slann can take up to 4 special abilities beside magic items - the first is for free, for rest you have to pay 50p. each:
- extra power dice for spells
- regeneration
- olny magical atack can wound him
- reroll the result of miscast
- MR (3)
- you choose a wizard in 24" who has to ignore every "6" he got while casting a spell
- terror
- you know all spells from one lore
- something more
rest - in a moment
-There are no spawnings and no new lore for slanns
-cold-blooded rule is the same as it used to be
-all units that used to have Ld5 have now Ld6
Weapons:
for 75p. - for every hit model takes Ld test or is killed (no armour or ward saves)
revered tzunki - the same
lance for skink on steggadon - with it stegadon inflicts 2k6+1 impacts
armour:
50p. models on foot only: +1T and stupidity
stegadon helm - the same
talizmans:
aura of quetzl gives only -1 to rolls to hit the bearera - no ward anymore
5+ ward - the same
2+ ward - the same
arcane
- one use only- 2+ you have no miscast, but if there is enemy enemy mage in your LoS - he gets miscast
-diadem- only power dices to dispell pool , bu the cost is 25p.
-cube the same
-one use only item - once per game you can add 3 to casting value after casting a spell
-rod of storm still one use only level 6 but [better lighting spell from heaven lore], cost 25p
-plague of tepok the same
enchanted
-100pkt - all cold ones in 12" have stubborn
-this item which used to provide 2+ ward for slann, works now only against shooting
-statue of spite - the same
-charm of jaguar warrior- 25pkt, but now it's boundspell level 5 steed of shadows
-35pkt horned one, magical cold one with M8 and no stupidity
-venom of the firefly frog- the same, cost 10p.
banners
-standard with fearem - the same but it might gets cheaper (50p?)
-huanchi- cheaper -25p but gives +k6" only to the first charge
-don't remember - a banner which gives -2 to hit at shot range and -1 to hit at long range (but only in 12"?)
-25p banner which gives fear and something against skaven (and ever other army?)
Army:
Slann
-275p (with nothing), but take no extra slots, still 4+ ward, W5, WS2, T4?, US3, no additional rules for casting (+1 casting value, +extra power dice), cannot take spells from different lores, telephaty - priest has to be in 24" - it gives LoS, but i'm not sure if you can mearsure range from skink...
BUT slann can take up to 4 special abilities beside magic items - the first is for free, for rest you have to pay 50p. each:
- extra power dice for spells
- regeneration
- olny magical atack can wound him
- reroll the result of miscast
- MR (3)
- you choose a wizard in 24" who has to ignore every "6" he got while casting a spell
- terror
- you know all spells from one lore
- something more
rest - in a moment
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie