Plotki na temat 7-edycyjnych Lizaków

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

No dobra chłopaki nie miałem neta przez 3dni dlatego tak pozno, wybaczcie :)
O to lista moich spostrzeżen z nowego booka z PGA

Pozdro

nie ma spawningow zadnych ani lore'a slannow
cold blooded takie samo
Wszystkie unity ktore mialy Ld5 maja teraz Ld6

weapony :
-za 75pkt weapon- za kazdy hit
przeciwnik zdaje Ld albo ginie bez zadnych savów :) do zastanowienia sie :) na parowke z duza iloscia doom and darkness mega mistrzostwo
-revered tzunki takie samo
-nie popatrzylem na reszte
-dla skinka na stedziu, lanca a stedzio zadaje 2d6+1 impactow


itemy - wypisze tylko to co pamietam
armoury
-50pkt tylko na piechote, heavy armour dajacy jeszcze +1T ale daje stupidity
-stegadon helm taki sam

talismany znowu tylko 3
-aura of quetzl nie daje warda tylko -1 to hit w bearera...
-5+ ward taki sam
-2+ ward taki sam

arcane
- one use only-na 2+ nie ma miscasta i jezeli jest enemy mag w LoS to on dostaje miscasta
-diadem- przenosi tylko z powera do dispela ale kosztuje 25pkt wiec ze scrollem na priescie sie combuje
-cube taki sam
-jakis item one use only raz mozna dodac w grze 3 do casta juz po rzuceniu czaru
-rod of storm nadal one use only level 6 ale ma uranosa i stanial do 25pkt
-plague of tepok takie samo

enchanted
-100pkt - wszystkie cold one'y w 12 calach maja stubborn
-to co bylo dla slanna 2+ warda , ale teraz na shooting tylko, ale spoko
-statue of spite takie samo
-charm of jaguar warrior- 25pkt nie cieszcie sie jednak, bo to teraz boundspell level 5 steed of shadows
-35pkt horned one, magiczny cold one z M8 i bez stupida
-venom of the firefly frog- to samo ale 10pkt kosztuje

bannery
-sztandar z fearem bez zmian albo mozliwe ze stanial do 50pkt
-huanchi- stanial do 25pkt ale daje tylko +d6 do pierwszej szarzy
-nie pamietam czy to sztandar czy inny item ale bylo cos -2 do hita ze strzelania na bliski zasieg i -1 do hita na daleki chyba w 12calach
-25pkt jakis sztandar na skaveny dajacy feara, ale oprocz tego dawal jeszcze jakis bonus na wszystkie armie


byl jeszcze podobno jakis item ze magowie wroga ktorzy widza posiadacza maja stupidity, ale tego nie widzialem tylko Shino mi powiedzial, ale moglem przeoczyc bo w koncu nie mialem tak duzo czasu, a chyba i tak sporo udalo mi sie zapamietac :)


slann - no i tutaj sie duzo pozmienialo niestety nie jestem przekonany czy na dobre ale to sie zobaczy, no to zaczynamy:
kosztuje 275pkt goly, nie zajmuje chyba zadnych slotow dodatkowych, nadal ma warda 4+, ale ma mniej ran 5, gorszy ws2 i chyba T4, US3, nie ma +1 do casta i dispella, nie moze losowac z wielu lorow na raz, telepatia to priest musi byc w 24calach i daje LoS i tutaj nie jestem pewien bo chyba mozna brac zasieg od priesta, ale to trzeba bedzie sie wczytac dokladnie
moze wybrac od jednego do czterech swoich pradawnych zdolnosci oprocz magic itemow, pierwsza jest gratisowa, za kazda nastepna placi sie 50pkt, moce sa mniej wiecej takie:
-darmowa kosc do kazdego czaru
-regeneracja
-tylko magiczne ataki moga mu cos zrobic
-przerzut wyniku na miscascie
-MR3
-wybiera sie maga w 24 calach wrogiego i odrzuca on wszystkie szóstki jak castuje (z powyzszym daje wreszcie bezpieczenstwo na pitke)
-terror
-zna caly lore jeden zamiast losowac
-chyba cos jeszcze bylo ale nie pamietam

carnosaur - nie zajmuje slota hero (chyba), nie jest large targetem, czyli ma look out sira, zadaje d3 rany na wszystko i S7, ilosci atakow i WSa nie pamietam, M7, nadal ma niestety blood frenzy tkwiące w jego żarłocznej duszy :)

wszystkie saurusy oprocz scar veterana maja scaly skin +1 (oldblood ma 4+ i light armour za 4pkt :D), za to scar vet ma T5 :)

saurusy- 11pkt lepszy save o jeden, speary wala dwa ataki z drugiego szeregu

priesci nadal z heavena tylko
skink chief Ld7 ze steg helmem 8, co ciekawe moze latac na terradonie lub byc wkoszu stedziunia

skinki kohorty za 6pkt i kroxy moga wejsc do nich i walczyc z drugiego szeregu
skirmisherzy 7pkt z dmuchawkami, 8 pkt z javelinami i shieldami

chameleony - i tu wielki żal!!! zasada chameleon daje tylko -1 do strzelania w nich, nie ma juz specjalnego wystawiania ich jako scoutow, sa po prostu scoutem... ale stanieli chyba do 13pkt... nie sadzilem ze tak dobrze sie sprzedawali :)

kroxy - 3pkt tansze, ale maja teraz S6 i nie szarzuja przez skinki :( za to w kohorcie moga walczyc z drugiego szeregu, zobaczymy jak to bedzie, ale mozliwe jest to ze np kohorta bedzie im dawac 3 szeregi, sztandar, outnumber, a oni wyplacac beda swoje ataki i chyba nie mozna w nich atakowac, co na jakiegos smoka czy dragon ogry jest dobre bo zarowno kroxy jak i skinki traca wtedy rany na 3+ 2+ a kroxy zawsze beda oddawac i nie beda ginac, wiec moze sie to okazac dobra formacja

terki - 5pkt tansze, ale jest rozdzielenie na jezdzca i terka. tzn maja 1A z S4 i 1A z S3, na szczescie maja dwie nowe zasady 1) moga wlatywac do lasów i tam ladowac etc 2) raz na gre rzucaja kamieniami (tak jak screamery chyba) za kazdego terka d3 trafienia z S4 i to juz jest fajne, na pewno bardzo dobra odpowiedz na wardancerow w lasku, bo wtedy 5 terkow zabija statystycznie 5-6 tancerzy, a jak ma sie dwa takie oddziały to magowie raczej tego nie przezyją

TG- 16pkt ze wszystkim, jak maja slanna to sa stubborn, Immune to psychology, maja teraz od przodu w walce save 2+ z tarcza i hand weaponem :D

kawaleria- to samo tylko save nareszczie 2+

stedzio w specialu- zmiany to ze moze miec duza dmuchawe (2d6 strzalow z poisonem) skinki maja 3+ save no i giant bow nareszcie ma poison :)

ancient stedzio w rarze- nie pamietam w czym lepsze charakterystyki od malego stedzia, ale ma save 3+ i skinki na howdahu 2+

opcja engine of the gods- jak sie umiesci priesta, w jakiejstam fazie uzywa mocy niedispelowalnej i sa 3 chyba, pamietam tylko jedna ze enemy units dostają w zasiegu 2d6 d6 S4 no armour save i pozostale dwie chyba daja bonusy swoim ziomkom

salki- dwa rodzaje, oba w rarach, do zadnych herosi nie moga sie dolaczac, moga strzelac po ruchu, w walce dostawiaja sie salki do combatu (nie pamietam czy skinki w ogole, czy po salkach)
version 1- strzelają flame templatem ktory klada, przesuwaja o artillery dice, hity sa z S3 ale na szczescie -3 do save'a wiec na jakies lance i kawalerie jest to realnym zagrozeniem,
version 2- razordony kolaczaste, strzelają artillery dice ale musza trafiac na BSa ktorego maja 3, nie ma kar za ruch i zasieg, nie sprawdzilem sily ale obawiam sie ze bez zmian, moga robic tylko stand and shoot jako reakcje, ale strzelają dwoma artelyrejkami za kazda wiec raczej fasty sobie w nie nie poszarzuja :)

Osobiście bardzo ciesze sie ze carnosaur jest dużo bardziej grywalny

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

sztandar z fearem kosztuje 75

ze stupidem dla magow przeciwnika 50

skinki w kohotrach sa po 5 i juz maja javeliny (1 krox jest na 8 skinkow)

kameleony 12 pkt ale nadal slabo ;)

skinki w salkach sie wogole nie dostawiaja ;]

engine daje dodatkowe kostki dla posiadacza oraz ma moce:

d6 s4(6) no a save
ward 5+ dla sojuszniczych oddzialow w 12"
-3 do trudnosci czarow dla 1 wybranego lore'a (nie kumuluje sie przy kilku enginach)

poza tym jest ancient stegadonem (zajmuje hero a nie rare)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Szczerze to po tych plotach jakie mialy byc to strasznie to slabo wszystko wyszlo - slann to juz w ogole cienizna... Jestem troche rozczarowany , mam nadzieje , ze w praniu to wyjdzie lepiej...

Awatar użytkownika
Sebollus
Mudżahedin
Posty: 265
Lokalizacja: Katowice-Vendetta

Post autor: Sebollus »

- A czy kroxy są tylko w jako up do kohorty czy można je normalnie wystawić ze specjali też?
-Jak w końcu z salką ? może się ruszyć i strzelić?
Czy skink hero może jeździć na normalnym stegadonie (czy zajmuje slot?) czy tylko na anciencie , i czy wywala całą załogę czy tylko jednego skinka?

fajną opcją wydaje się skink w chełmie z ta lancą 2K6 imapktów na stedziu.

Awatar użytkownika
BoB miniatures
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: BoB miniatures »

czy oldblood zostanie stara figórka czy będzie nowa(pytanie do tych, którzy widzieli podręcznik)

Awatar użytkownika
Hybrydzioch
Wałkarz
Posty: 65
Lokalizacja: Radom

Post autor: Hybrydzioch »

Nie jest tak źle w sumie. Co prawda gra na samotnym slannie raczej będzie ciężka (no ale przynajmniej będzie terrorystą) to w templach znacznie zyskuje (nie trzeba już dawać terroru - punkty idą w inne rzeczy) a oddział ma małe szanse na ucieczkę. Na przypadkowe miscasty też są fajne przedmioty no i regeneracja. Do tego priest na enginie do pomocy, Saurusy z włóczniami bardzo dobrzy, Coldy z 2+ save, skinki z kroksami bez fear outnumber no i kroksy nie będą tak łatwo ginąć - dla mnie super. Terki mają fajniejsze zasady. Oldblood na carnim duży postęp. Multum możliwości wystawienia chiefa, Veteran z T5 !!! W rarach tłok - w sumie dobrze, 2 rodzaje salek do wyboru, stedzio też trochę zyskał. Wreszcie może nie będzie monotonii w naszej armii. Ogólnie jestem zadowolony :)

P.S. wie ktoś czy skinki w skirmishu liczą się do core ?

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Dzieki za info Crus, dobrze ze byl tam ktos kto wiedzial na co patrzec :)

EDIT: Wlasnie mnie cos przerazilo... Jak wyjdzie nowa edycja i nie bedzie biegacze to... Rada Matlizakiego z mojego podpisu przestanie dzialac. Co my zrobimy?
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

będzie działać... ale z M4... albo z czarem... zachowaj swój podpis:-P

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Ciekawe czy we fluffie ciagle bedzie ze Slanny sa najlepszymi magami. Udupili je az zal patrzec.

2 pytania:

1. Czy Slann dalej moze byc BSB ? Jesli tak to czy na takich samych zasadach ?

2. Jak dzialaja te moce engina ? To sie da dispelowac, czy jak kowadlo dziala czy jakos inaczej ?

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

spoko chlopaki :) za 35pkt umieszczacie go na horned one'a z M8 :D
jesli to bsb to ma sztandarek +d6 do szarzy i szarzuje jak biegacz :D:D:D

slann nadal bsb, a czy jednoczesnie i general nie spojrzalem

engina nie mozna dispelowac, czyli jak cauldron, mowisz co wchodzi i tak sie dzieje, mi to bardzo odpowiada

Moim zdaniem chlopaki jest duzo fajnych wersji zestawienia unitow

z ciekawostek:
-podobno krox jako upgrade to kohorty (jeden za kazde 8 skinow) nie zajmuje speciala, jezeli bedzie mozna dac ich do pierwszego szeregu to otrzymujemy stare kroxy z rank bonusem 3 i outnumberem :) da sie tym grac
-moj carnus juz wzial kąpiel w rozpuszczalniku :)

pozdro

Awatar użytkownika
Sebollus
Mudżahedin
Posty: 265
Lokalizacja: Katowice-Vendetta

Post autor: Sebollus »

Crusader pisze: -podobno krox jako upgrade to kohorty (jeden za kazde 8 skinow) nie zajmuje speciala, jezeli bedzie mozna dac ich do pierwszego szeregu to otrzymujemy stare kroxy z rank bonusem 3 i outnumberem :) da sie tym grac

pozdro
No spoko tylko zostaje pytanie . Po cholere mi 8 kroxów ? Mam jednak nadzieje że przeoczyliście kroxy w specjalach :)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

sa w specialach tez

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Crusader pisze: -moj carnus juz wzial kąpiel w rozpuszczalniku :)
Podobnie jak moj i zapewne sporo innych :)

Ej powiedzcie mi jenda rzecz bo nie kapuje. Engine of the old ones wystawia sie:
a. jako rare normalnie albo jako hero jezeli siedzi na nim heros
b. jako rare niezaleznie co tam siedzi
c. jako hero

bo widze sprzeczne wersje i sam juz nie wiem.

PYtanie inne - veterani i oldbloodzi moja w koncu na stegach jezdzic?
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

c

stegadony sa tylko dla skinkow

Awatar użytkownika
Jasif
Masakrator
Posty: 2978

Post autor: Jasif »

to skink na A.stedziu to 2 sloty hero?;/
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
max
Dziecię Zarazy
Posty: 1784
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: max »

nie tak tragicznie z nowu ]:-> na 100% cos sie uda wykombinowac ale nie dosc ze stedziem nikt nie gral praktycznie to jeszcze teraz salki dopakowali (nie ze mi to przeszkadza)
saurusy to bedzie moc ]:-> ale wolne to jak slimaki
kroxy maja sile 6 ! tragedia moze wyjdzie jakies sprostowanie do tego w white dwarfie ]:->
a pomysl z skinko kroxowymi oddzialami smieszny lekko ]:-> ale to bedzie przyszlosc czuje
a i kawalerie uzywalem i teraz tym bardziej bede bo wzmocnili ]:->
ale to sie jeszcze pokombinuje w lutym
Malowanie, konwertowanie, rzeźbienie od zera ... ceny do uzgodnienia
https://www.facebook.com/angerfish.studio
Prosił bym o kontakt na fanpage, ponieważ na forum wchodzę sporadycznie.

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Zastanawialem sie jak sensownie zlozyc Slanna do TG. Wydaje mi sie ze optymalne rozwiazanie to:

4 moce
-dodatkowa kostka do kazdego czaru
-cały lore
-przerzuty wyników miscasta
-wrogi mag w 24 calach odrzuca wszystkie 6 jak castuje

itemki:
Poniewaz odp na niemagiczne ataki raczej sie tu nie miesci bo nie za bardzo widze ktora z tych 4 mocy mozna by wywalic to napewno:
- 2+ ward na shooting.
- na 2+ brak miscasta i przerzut tego miscasta na maga przeciwnika (jesli rzeczywiscie ten przerzut miscasta na maga przeciwnika jest na 2+ w co mi sie nie chce wierzyc)
- reszte dopchac scrollami
- BSB i do tego War Banner

Taki Slann jest na tyle wytrzymaly ze moze wyjsc na pole bitwy w TG. Brak diademu i brak mozliwosci losowania z dodatkowych lore sprawia ze te dodatkowe kostki nie beda juz takie przydatne (bo mamy tylko 6 kosci bazowych do wykozystania a przy jednym lorze nie bedzie wiele czarow z niskim casting value) ale zawsze cos....

Rozpiska ze Slannem w TG cos tak mniej wiecej narazie:

Slann jak powyzej
Priest na Engine z diademem i DS
chief na ancient stegadonie z ta lanca lub jakis scar-veteran puszka do oddzialu TG lub do kawy

20 TG z FCG i moze tym sztandarem -1 do hita

4-5x10 skinkow w skirmishu

2x5 kawy albo jeden wiekszy oddzial z herosem

Ancient stegadon

Wychodzi około 2,5 kafla - tak w mocnym przyblizeniu



A apropo jeszcze calosci to napewno ta strone magiczna armii udupili, natomiast armia jest mocniejsza jako ofens. Wogole fajnego oldblooda na piechote mozna zlozyc przy tych informacjach: -1+ AS, 6T i -1 do hita w niego.

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Fajnie ze na 1500 mozemy miec engine i ancient stegadonaa :P To bedzie giete :P
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

alberto forni
Plankton
Posty: 3

Post autor: alberto forni »

Hi,
I'm sorry for that intrusion. I'm an Italian lizardmen player and I've found this forum thanks to Warseer.

I have seen you have a lot of news about lizardmen, but I cannot understand the most of them.
Can anybody translate in english these ones?

"No dobra chłopaki nie miałem neta przez 3dni dlatego tak pozno, wybaczcie
O to lista moich spostrzeżen z nowego booka z PGA

Pozdro

nie ma spawningow zadnych ani lore'a slannow
cold blooded takie samo
Wszystkie unity ktore mialy Ld5 maja teraz Ld6

weapony :
-za 75pkt weapon- za kazdy hit
przeciwnik zdaje Ld albo ginie bez zadnych savów do zastanowienia sie na parowke z duza iloscia doom and darkness mega mistrzostwo
-revered tzunki takie samo
-nie popatrzylem na reszte
-dla skinka na stedziu, lanca a stedzio zadaje 2d6+1 impactow


itemy - wypisze tylko to co pamietam
armoury
-50pkt tylko na piechote, heavy armour dajacy jeszcze +1T ale daje stupidity
-stegadon helm taki sam

talismany znowu tylko 3
-aura of quetzl nie daje warda tylko -1 to hit w bearera...
-5+ ward taki sam
-2+ ward taki sam

arcane
- one use only-na 2+ nie ma miscasta i jezeli jest enemy mag w LoS to on dostaje miscasta
-diadem- przenosi tylko z powera do dispela ale kosztuje 25pkt wiec ze scrollem na priescie sie combuje
-cube taki sam
-jakis item one use only raz mozna dodac w grze 3 do casta juz po rzuceniu czaru
-rod of storm nadal one use only level 6 ale ma uranosa i stanial do 25pkt
-plague of tepok takie samo

enchanted
-100pkt - wszystkie cold one'y w 12 calach maja stubborn
-to co bylo dla slanna 2+ warda , ale teraz na shooting tylko, ale spoko
-statue of spite takie samo
-charm of jaguar warrior- 25pkt nie cieszcie sie jednak, bo to teraz boundspell level 5 steed of shadows
-35pkt horned one, magiczny cold one z M8 i bez stupida
-venom of the firefly frog- to samo ale 10pkt kosztuje

bannery
-sztandar z fearem bez zmian albo mozliwe ze stanial do 50pkt
-huanchi- stanial do 25pkt ale daje tylko +d6 do pierwszej szarzy
-nie pamietam czy to sztandar czy inny item ale bylo cos -2 do hita ze strzelania na bliski zasieg i -1 do hita na daleki chyba w 12calach
-25pkt jakis sztandar na skaveny dajacy feara, ale oprocz tego dawal jeszcze jakis bonus na wszystkie armie


byl jeszcze podobno jakis item ze magowie wroga ktorzy widza posiadacza maja stupidity, ale tego nie widzialem tylko Shino mi powiedzial, ale moglem przeoczyc bo w koncu nie mialem tak duzo czasu, a chyba i tak sporo udalo mi sie zapamietac


slann - no i tutaj sie duzo pozmienialo niestety nie jestem przekonany czy na dobre ale to sie zobaczy, no to zaczynamy:
kosztuje 275pkt goly, nie zajmuje chyba zadnych slotow dodatkowych, nadal ma warda 4+, ale ma mniej ran 5, gorszy ws2 i chyba T4, US3, nie ma +1 do casta i dispella, nie moze losowac z wielu lorow na raz, telepatia to priest musi byc w 24calach i daje LoS i tutaj nie jestem pewien bo chyba mozna brac zasieg od priesta, ale to trzeba bedzie sie wczytac dokladnie
moze wybrac od jednego do czterech swoich pradawnych zdolnosci oprocz magic itemow, pierwsza jest gratisowa, za kazda nastepna placi sie 50pkt, moce sa mniej wiecej takie:
-darmowa kosc do kazdego czaru
-regeneracja
-tylko magiczne ataki moga mu cos zrobic
-przerzut wyniku na miscascie
-MR3
-wybiera sie maga w 24 calach wrogiego i odrzuca on wszystkie szóstki jak castuje (z powyzszym daje wreszcie bezpieczenstwo na pitke)
-terror
-zna caly lore jeden zamiast losowac
-chyba cos jeszcze bylo ale nie pamietam

carnosaur - nie zajmuje slota hero (chyba), nie jest large targetem, czyli ma look out sira, zadaje d3 rany na wszystko i S7, ilosci atakow i WSa nie pamietam, M7, nadal ma niestety blood frenzy tkwiące w jego żarłocznej duszy

wszystkie saurusy oprocz scar veterana maja scaly skin +1 (oldblood ma 4+ i light armour za 4pkt ), za to scar vet ma T5

saurusy- 11pkt lepszy save o jeden, speary wala dwa ataki z drugiego szeregu

priesci nadal z heavena tylko
skink chief Ld7 ze steg helmem 8, co ciekawe moze latac na terradonie lub byc wkoszu stedziunia

skinki kohorty za 6pkt i kroxy moga wejsc do nich i walczyc z drugiego szeregu
skirmisherzy 7pkt z dmuchawkami, 8 pkt z javelinami i shieldami

chameleony - i tu wielki żal!!! zasada chameleon daje tylko -1 do strzelania w nich, nie ma juz specjalnego wystawiania ich jako scoutow, sa po prostu scoutem... ale stanieli chyba do 13pkt... nie sadzilem ze tak dobrze sie sprzedawali

kroxy - 3pkt tansze, ale maja teraz S6 i nie szarzuja przez skinki za to w kohorcie moga walczyc z drugiego szeregu, zobaczymy jak to bedzie, ale mozliwe jest to ze np kohorta bedzie im dawac 3 szeregi, sztandar, outnumber, a oni wyplacac beda swoje ataki i chyba nie mozna w nich atakowac, co na jakiegos smoka czy dragon ogry jest dobre bo zarowno kroxy jak i skinki traca wtedy rany na 3+ 2+ a kroxy zawsze beda oddawac i nie beda ginac, wiec moze sie to okazac dobra formacja

terki - 5pkt tansze, ale jest rozdzielenie na jezdzca i terka. tzn maja 1A z S4 i 1A z S3, na szczescie maja dwie nowe zasady 1) moga wlatywac do lasów i tam ladowac etc 2) raz na gre rzucaja kamieniami (tak jak screamery chyba) za kazdego terka d3 trafienia z S4 i to juz jest fajne, na pewno bardzo dobra odpowiedz na wardancerow w lasku, bo wtedy 5 terkow zabija statystycznie 5-6 tancerzy, a jak ma sie dwa takie oddziały to magowie raczej tego nie przezyją

TG- 16pkt ze wszystkim, jak maja slanna to sa stubborn, Immune to psychology, maja teraz od przodu w walce save 2+ z tarcza i hand weaponem

kawaleria- to samo tylko save nareszczie 2+

stedzio w specialu- zmiany to ze moze miec duza dmuchawe (2d6 strzalow z poisonem) skinki maja 3+ save no i giant bow nareszcie ma poison

ancient stedzio w rarze- nie pamietam w czym lepsze charakterystyki od malego stedzia, ale ma save 3+ i skinki na howdahu 2+

opcja engine of the gods- jak sie umiesci priesta, w jakiejstam fazie uzywa mocy niedispelowalnej i sa 3 chyba, pamietam tylko jedna ze enemy units dostają w zasiegu 2d6 d6 S4 no armour save i pozostale dwie chyba daja bonusy swoim ziomkom

salki- dwa rodzaje, oba w rarach, do zadnych herosi nie moga sie dolaczac, moga strzelac po ruchu, w walce dostawiaja sie salki do combatu (nie pamietam czy skinki w ogole, czy po salkach)
version 1- strzelają flame templatem ktory klada, przesuwaja o artillery dice, hity sa z S3 ale na szczescie -3 do save'a wiec na jakies lance i kawalerie jest to realnym zagrozeniem,
version 2- razordony kolaczaste, strzelają artillery dice ale musza trafiac na BSa ktorego maja 3, nie ma kar za ruch i zasieg, nie sprawdzilem sily ale obawiam sie ze bez zmian, moga robic tylko stand and shoot jako reakcje, ale strzelają dwoma artelyrejkami za kazda wiec raczej fasty sobie w nie nie poszarzuja

Osobiście bardzo ciesze sie ze carnosaur jest dużo bardziej grywalny "

Thank you for your help, and sorry if I give you some troubles.

Awatar użytkownika
Kris
Oszukista
Posty: 780
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: Kris »

Know our good hearts :wink:

-There are no spawnings and no new lore for slanns
-cold-blooded rule is the same as it used to be
-all units that used to have Ld5 have now Ld6

Weapons:
for 75p. - for every hit model takes Ld test or is killed (no armour or ward saves)
revered tzunki - the same
lance for skink on steggadon - with it stegadon inflicts 2k6+1 impacts

armour:
50p. models on foot only: +1T and stupidity
stegadon helm - the same

talizmans:
aura of quetzl gives only -1 to rolls to hit the bearera - no ward anymore
5+ ward - the same
2+ ward - the same

arcane
- one use only- 2+ you have no miscast, but if there is enemy enemy mage in your LoS - he gets miscast
-diadem- only power dices to dispell pool , bu the cost is 25p.
-cube the same
-one use only item - once per game you can add 3 to casting value after casting a spell
-rod of storm still one use only level 6 but [better lighting spell from heaven lore], cost 25p
-plague of tepok the same

enchanted
-100pkt - all cold ones in 12" have stubborn
-this item which used to provide 2+ ward for slann, works now only against shooting
-statue of spite - the same
-charm of jaguar warrior- 25pkt, but now it's boundspell level 5 steed of shadows
-35pkt horned one, magical cold one with M8 and no stupidity
-venom of the firefly frog- the same, cost 10p.

banners
-standard with fearem - the same but it might gets cheaper (50p?)
-huanchi- cheaper -25p but gives +k6" only to the first charge
-don't remember - a banner which gives -2 to hit at shot range and -1 to hit at long range (but only in 12"?)
-25p banner which gives fear and something against skaven (and ever other army?)


Army:
Slann
-275p (with nothing), but take no extra slots, still 4+ ward, W5, WS2, T4?, US3, no additional rules for casting (+1 casting value, +extra power dice), cannot take spells from different lores, telephaty - priest has to be in 24" - it gives LoS, but i'm not sure if you can mearsure range from skink...
BUT slann can take up to 4 special abilities beside magic items - the first is for free, for rest you have to pay 50p. each:
- extra power dice for spells
- regeneration
- olny magical atack can wound him
- reroll the result of miscast
- MR (3)
- you choose a wizard in 24" who has to ignore every "6" he got while casting a spell
- terror
- you know all spells from one lore
- something more

rest - in a moment
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie :?:

ODPOWIEDZ