
Zaraz sie na mnie rzuca - wiem ale dla mnie kanonek jest klimatycnzy i fajny...no i przydatny (IMO oczywiście). Zacyznam go tworzyć

Pozdro
Moderator: Yudokuno
potwierdzam. w mojej ofensywnej rozpie na 2250 zawsze się znajdują.Temple Guard pisze:Chyba najlepsza kombinacja to 4 Irongutów z War Bannerem.
Ogry mają specjalną zasadę - jeśli szarżują z odległości minimum 6" każdy wypłaca 1 impact hit ze swoją bazową siłą. Ogólnie rzadko przydatna zasada.Corvus Albus pisze:Ogry mają coś z szarżą jakąś specjalną zasadę? bo mi się obiło coś o uszy.
War Banner lepiej się będzie opłacać w Ograch czy w CoK? Bo narazie trzymam w CoK.
Maneaterów się nie opłaca brać?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...