Dyskusja o balancing patchu
Moderator: Barbarossa
Zombi- panie, daj pan spokój, przez 2 tury robisz z nich taki klocek, ze smoka trzyma do usranej śmierci.
Rozpy kawaleryjskiej nie możesz?
Możesz, wydasz tylko ile? wydasz 180 pkt na piechote, ale 30 zwróci Ci się na wilki, zostaje Ci 150 pkt w plecy a rozpę kawaleryjską masz, w dodatku ze wskrzeszaniem, na co narzekasz?
Przycinanie wampirów jest dlatego, ze biją w balans, i muszą być przycięte, chyba, że ulepszymy wszystkie inne ab do demonów i wampirów
Rozpy kawaleryjskiej nie możesz?
Możesz, wydasz tylko ile? wydasz 180 pkt na piechote, ale 30 zwróci Ci się na wilki, zostaje Ci 150 pkt w plecy a rozpę kawaleryjską masz, w dodatku ze wskrzeszaniem, na co narzekasz?
Przycinanie wampirów jest dlatego, ze biją w balans, i muszą być przycięte, chyba, że ulepszymy wszystkie inne ab do demonów i wampirów
Release the Przemcio!
Wilki są tańsze o 2 pkt z tego co wiem, przy 15 sztukach daje to 30 pkt.
OK, niech będzie 240, myślałem, że szkielety są po 6 a nie 8.
W sumie w armii kawaleryjskiej wychodzi Ci 210 pkt w piechocie. Biorąc pod uwagę, że tę kawalerię sobie wskrzeszasz to uważam, że armia kawaleryjska nowych wampirów z 210 pkt w piechocie jest o wiele lepsza niż ta z 0, z 6 edycji, szczególnie, że teraz straty Ci nie straszne tak naprawdę, bo masz recastowalne wskrzeszanie na black knightów, więc 10 jest taka, jak 15 w 6 edycji, nie wspominając już o eterycznym ruchu...
OK, niech będzie 240, myślałem, że szkielety są po 6 a nie 8.
W sumie w armii kawaleryjskiej wychodzi Ci 210 pkt w piechocie. Biorąc pod uwagę, że tę kawalerię sobie wskrzeszasz to uważam, że armia kawaleryjska nowych wampirów z 210 pkt w piechocie jest o wiele lepsza niż ta z 0, z 6 edycji, szczególnie, że teraz straty Ci nie straszne tak naprawdę, bo masz recastowalne wskrzeszanie na black knightów, więc 10 jest taka, jak 15 w 6 edycji, nie wspominając już o eterycznym ruchu...
Release the Przemcio!
Stary, niestety dalesz walisz gafy, jak beginer.
Vampiry musza wydac min. 240pkt na core, bo do core liczone sa tylko 3 oddziały: ghoule, szkiele, zombie. Najmniejszy mozliwy oddzial kazdej (tak sie dziwnie sklada) z tych jednostek kosztuje 80pkt.
3x 80? 240.
A jesli chodzi o slabe jednostki w Wampirach, to rządzą bat swarmy. Bezdyskusyjnie. Potem dlugo nic... a nastepnie sa Blood Knights i Abyssal Terror. IMHO.
Vampiry musza wydac min. 240pkt na core, bo do core liczone sa tylko 3 oddziały: ghoule, szkiele, zombie. Najmniejszy mozliwy oddzial kazdej (tak sie dziwnie sklada) z tych jednostek kosztuje 80pkt.
3x 80? 240.
A jesli chodzi o slabe jednostki w Wampirach, to rządzą bat swarmy. Bezdyskusyjnie. Potem dlugo nic... a nastepnie sa Blood Knights i Abyssal Terror. IMHO.
Przecież mówię, że 240, ale ma wilki 30 pkt tańsze niż w 6 edycji.
Co do blood knightów, nie powiesz mi, że są RZADCY, czasem brakuje pkt, czasem nie wytrzymują z konkurencją, ale nie uważam tego za jakiś śmieć. Bat swarmów nie czytałem, to nie wiem, ale wierzę na słowo.
Abysal terror, no może.
Ale 2 jednostki z czego 1 to mount w AB to jak dla mnie w porówaniu do reszty naprawdę zajebista sprawa
P.S. Beginner się piszę przez 2x "n"
Co do blood knightów, nie powiesz mi, że są RZADCY, czasem brakuje pkt, czasem nie wytrzymują z konkurencją, ale nie uważam tego za jakiś śmieć. Bat swarmów nie czytałem, to nie wiem, ale wierzę na słowo.
Abysal terror, no może.
Ale 2 jednostki z czego 1 to mount w AB to jak dla mnie w porówaniu do reszty naprawdę zajebista sprawa
P.S. Beginner się piszę przez 2x "n"
Release the Przemcio!
Wprawdzie troche offtopujemy, ale co tam...trikk pisze:Przecież mówię, że 240, ale ma wilki 30 pkt tańsze niż w 6 edycji.
Co do blood knightów, nie powiesz mi, że są RZADCY, czasem brakuje pkt, czasem nie wytrzymują z konkurencją, ale nie uważam tego za jakiś śmieć. Bat swarmów nie czytałem, to nie wiem, ale wierzę na słowo.
Abysal terror, no może.
Ale 2 jednostki z czego 1 to mount w AB to jak dla mnie w porówaniu do reszty naprawdę zajebista sprawa
P.S. Beginner się piszę przez 2x "n"
Jezeli chodzi o wilki, to sa oczywiscie spoko, choc slabsze niz w zeszlej edycji. Blood Knights sa w VC jednostką o podobnym statusie, jak Treekin w Wood Elfach. Niby staty nie takie zle, niby wydaje sie, ze a moze jednak... A potem okazuje sie, ze to jedna wielka lipa.
Co do reszty, to powiedzmy sobie szczerze, ze z jednostek bardzo dobrych to mamy: Wraithy, Vargulfa, Black Knights, Grave Guard, Fell Bats, Ghoule i Wampiry.
Nawet ok sa takie rzeczy, jak: smok, wilki i Wight King.
Zadną rewelacją nie sa za to z pewnoscia: zombie, szkiele, bat swarmy, corpse cart, black coach, spirit host, nekromanci, blood knights, hellsteed, obssysal terror. Także relaks.... nie jest az tak różowo. Mogli przegiąć wszystkie jednostki.
jak offtop to offtop a co! stary, nie ma już coś takiego jak kawaleryjskie vc, nikt nie wystawia więcej niż jednego oddziału bk, wilków tez coraz mniej na stołach, co to za kawaleryjska armia? Tak się już nie da bo armia ma za drogich bk już na to (co nie zanczy że złych) i trzeba by żadnych rarów nie brać a to grzech wręcz! i tym samym trzeba iść we wspomaganie ghouli czy (rzadziej ale też się da) szkieletów. Po pół roku twardego grania z piechotą jako statystami powoli się przekonuję że cośtam ona potrafi, i chyba nawet tak tą armię autor chciał ukierunkować.trikk pisze:Wilki są tańsze o 2 pkt z tego co wiem, przy 15 sztukach daje to 30 pkt.
OK, niech będzie 240, myślałem, że szkielety są po 6 a nie 8.
W sumie w armii kawaleryjskiej wychodzi Ci 210 pkt w piechocie. Biorąc pod uwagę, że tę kawalerię sobie wskrzeszasz to uważam, że armia kawaleryjska nowych wampirów z 210 pkt w piechocie jest o wiele lepsza niż ta z 0, z 6 edycji, szczególnie, że teraz straty Ci nie straszne tak naprawdę, bo masz recastowalne wskrzeszanie na black knightów, więc 10 jest taka, jak 15 w 6 edycji, nie wspominając już o eterycznym ruchu...
Jakbym jeszcze musiał tylko tą piechotę wystawić za 240pkt. Do tego dochodzą jeszcze wampiry o 200 pkt drożej niż w 6 edycji(bo musisz im dać moce) i duży wybór rare unitów, wiec w stosunku do poprzedniej edycji tracimy z 600 punktów.
Żeby zrobić rozpę kawaleryjską trzeba by było na prawdę wyprzeć się rare'ów oraz ograniczyć koszt herosów do minimum, ale wtedy z kolei tracisz
potencjał magiczny.
Ja tam tylko narzekam, że autorzy booka ograniczyli mocno uzbrojenie bohaterów, bo z lepszych rzeczy to hauberk tylko jest i enchanted shield. Nie ma już tego fajnego warda na 5+ tylko od razu jakiś 4+ z głupotą. Szkoda, że nie ma takiej mocy z +1S przy szarży jak była w 6 edycji, no ale w zamian wzrósł potencjał magiczny i jednostki się poprawiły.
Szkoda też, że black axe of krell jest tylko dla wight kinga, bylaby to fajna broń dla wampira. Special charakterzy też nie za specjalni no ale cóż.
Żeby zrobić rozpę kawaleryjską trzeba by było na prawdę wyprzeć się rare'ów oraz ograniczyć koszt herosów do minimum, ale wtedy z kolei tracisz
potencjał magiczny.
Ja tam tylko narzekam, że autorzy booka ograniczyli mocno uzbrojenie bohaterów, bo z lepszych rzeczy to hauberk tylko jest i enchanted shield. Nie ma już tego fajnego warda na 5+ tylko od razu jakiś 4+ z głupotą. Szkoda, że nie ma takiej mocy z +1S przy szarży jak była w 6 edycji, no ale w zamian wzrósł potencjał magiczny i jednostki się poprawiły.
Szkoda też, że black axe of krell jest tylko dla wight kinga, bylaby to fajna broń dla wampira. Special charakterzy też nie za specjalni no ale cóż.
moje DE ani WoC tez nie lataja, musze im dac mounty. nie chce aby latali/ruszali sie szybko - nie daje mountow - proste
co do broni/zbroi no to rzeczywiscie bez magicznej lub zdolnosci sie nie obedzie ale to zawsze jakas opcja, ja wole bez bo sa tansi a save/ward malo mi sie przydaje, chyba ze jakis na prawde dobry lub mega tani.
co do broni/zbroi no to rzeczywiscie bez magicznej lub zdolnosci sie nie obedzie ale to zawsze jakas opcja, ja wole bez bo sa tansi a save/ward malo mi sie przydaje, chyba ze jakis na prawde dobry lub mega tani.
Mam pytanie odnośnie ogrów.
Czy można wstawić im zapis iż generałem może być również Butcher? Chcę troszkę ehhe pokombinować z rozpiskami i nawet użyć dwóch hunterów przy zachowaniu jednego maga, jednak poniżej 2k jest to niemożliwe.
Propozycja:
Zasada huntera odnośnie generalskości dla trapperów rozszerza się na zwykłe gnoblary, oraz catapultę.
Hunter może zostać generałem armii, jednak jego zasięg oddziaływania jest mniejszy bo 6 cali (i nadal nie może dołączać do oddziałów).
Butcher może być generałem jednak z racji swej okrutnej natury boją się go wszystkie gnoblary i nie korzystają z jego liderki (to tak jakby wszyscy chcieli nagle brać 3 buczerów i tanie cory)
Czy można wstawić im zapis iż generałem może być również Butcher? Chcę troszkę ehhe pokombinować z rozpiskami i nawet użyć dwóch hunterów przy zachowaniu jednego maga, jednak poniżej 2k jest to niemożliwe.
Propozycja:
Zasada huntera odnośnie generalskości dla trapperów rozszerza się na zwykłe gnoblary, oraz catapultę.
Hunter może zostać generałem armii, jednak jego zasięg oddziaływania jest mniejszy bo 6 cali (i nadal nie może dołączać do oddziałów).
Butcher może być generałem jednak z racji swej okrutnej natury boją się go wszystkie gnoblary i nie korzystają z jego liderki (to tak jakby wszyscy chcieli nagle brać 3 buczerów i tanie cory)
Przekombinowane... Patch ma być prosty, a tu jest "można brać to pod warunkiem że śmo" - z takimi pomysłami to do comp scora by Furion...BOGINS pisze:Mam pytanie odnośnie ogrów.
Czy można wstawić im zapis iż generałem może być również Butcher? Chcę troszkę ehhe pokombinować z rozpiskami i nawet użyć dwóch hunterów przy zachowaniu jednego maga, jednak poniżej 2k jest to niemożliwe.
Propozycja:
Zasada huntera odnośnie generalskości dla trapperów rozszerza się na zwykłe gnoblary, oraz catapultę.
Hunter może zostać generałem armii, jednak jego zasięg oddziaływania jest mniejszy bo 6 cali (i nadal nie może dołączać do oddziałów).
Butcher może być generałem jednak z racji swej okrutnej natury boją się go wszystkie gnoblary i nie korzystają z jego liderki (to tak jakby wszyscy chcieli nagle brać 3 buczerów i tanie cory)
Nie, bo to dosc znaczne i niepotrzebne zmienianie zasad gry.
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Ogrom zmiany proponowane przez Boginsa są kompletnie niepotrzebne. Sam fakt, iż możemy mieć maga-lorda to wystarczający boost.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
Moje pytanie do formatu restricted:
Jesli chodzi o ograniczenia magii jak sie ma do tego jesli dwa wampiry maja zdolnosc Lord of Dead lub inne mistrzostwo we wskrzeszaniu. Czy to zmniejsza mi ilosc kosci do rzucania o 2, o 1 czy nie zmniejsza? Bo niby jest to zdolnosc pomagajaca rzucic zaklecie ale tylko jedno a nie calego lora.
Drugie pytanie o Balefire Corpse Carta czy tez daje kary, bo w opisie jest mowa tylko o bohaterach, wiec IMO nie powinien ograniczac ilosci DD.
Jesli chodzi o ograniczenia magii jak sie ma do tego jesli dwa wampiry maja zdolnosc Lord of Dead lub inne mistrzostwo we wskrzeszaniu. Czy to zmniejsza mi ilosc kosci do rzucania o 2, o 1 czy nie zmniejsza? Bo niby jest to zdolnosc pomagajaca rzucic zaklecie ale tylko jedno a nie calego lora.
Drugie pytanie o Balefire Corpse Carta czy tez daje kary, bo w opisie jest mowa tylko o bohaterach, wiec IMO nie powinien ograniczac ilosci DD.