![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Powiem szczerze że ja rozjebałem nie raz WL SM... I Egzekami z Assolem z MAnebane czołg bez problemu. Bo chyba nikt nie rzuciłby gołego assola na czołg albo stedzia...
Moderator: Yudokuno
Tak to zrozumiałem więc z tond moje zdziwienie. No powiedzmy że jeśli czołg byłby uszkodzony to jeszcze, ale na świeżynkę to samobójstwo.Bo chyba nikt nie rzuciłby gołego assola na czołg albo stedzia...
Focus to już przegięcie - zero przyjemności z bitwyA jak sie Wam sprawdza sorcka z focusem, PoK i smokiem?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Nie mam teraz, przy sobie booka bo pożyczyłem kumplowi, więc mogłem popełnić mały błądswieta_barbara pisze:Wrzuc na nim najlepiej jeszcze jeden talizman Einsteinie.
O, dobre, musze przetestować.Vincent pisze:imo na piechtę najlepszą opcja jest magiczny dwurak, pendant i terror
stega rozkrecilem w pojedynke, a jeden czolg assasem z shadami dwurakami i dodatkowym atakiem i jak shadow zabraklo to sam assa spolowil czolg(gdyby za to jeszcze pkty bylyIce-T pisze:j Bo chyba nikt nie rzuciłby gołego assola na czołg albo stedzia...
3. Najlepszą opcją na Dreadlorda pieszo jest moim zdaniem(24 XI) Zmiany w stosunku do poprzedniej wersji uściśleń:
Korekta w zakresie armii daemons of chaos: demoniczne gifty będące hand weaponami zastępują zwykły hand weapon noszony przez demona i nie łączą się z nim, a zatem nie dają demonowi dodatkowego ataku.
Dodatkowo: Balancing patch / Restricted dostępne, po drobnych korektach, w wersji 1.01. Zmiany: - Nie ma połowy VP za połowę ran zadanych czołgowi - Można brać więcej niż trzy jednostki z zasadą "Mainstay unit" - Kostki użyte do rzucania czarów generujących kosci (np. power of darkness, boon of Tzeentch) nie wliczają się do limitu kości zużytych w danej fazie magii.