![Obrazek](http://img157.imageshack.us/img157/6501/logooa8.jpg)
ma zaszczyt zaprosić na drugi bydgoski turniej klasy master :
KOHORTEX
REGULAMIN :
- wstęp 38zł , klubowicze XIII Kohorty 28 zł ( w wejściówce wliczony jest darmowy dobry posiłek w sobotę)
- turniej odbędzie się w weekend 3-4 stycznia 2009 roku
- ograniczona liczba miejsc 80 osób ( jeśli zgłosi się więcej będziemy myśleli nad zwiększeniem limitu)
- turniej odbywac się będzie w restauracji Moto Stajnia - ul. Fordońska 116 ( wejście od ulicy Oksywkskiej) www.motostajnia.xorg.pl na miejscu będzie można kupić coś do zjedzenia lub picia ( także z procentami ) NIE MA ZAKAZU SPOŻYWANIU ALKOHOLU NA TERENIE TURNIEJU , ACZKOLWIEK PROSZE NIE WNOSIC SWOJEGO ALKOHOLU NA TEREN RESTAURACJI
- dojazd - polecam ogladac po kolei
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
http://www.13kohorta.ether.pl/mapy/1.htm
Dojazd z dworca PKP
Wysiadamy na Dworcu Glownym , wychodzimy z dworca i na przeciwko niego jest petla autobusowa. Wsiadamy w autobus 67 , jedziemy ok 20-25 minut , wysiadamy przy przystanku obok Obi i Galerii Pomorskiej. Cofamy sie z 20 m w ulice Oksywksa i schodzimy na dol. Po przekroczeniu bramy bedzie salon motorow i transparent z kierunkiem do Moto stajni na prawo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- gramy singiel za 1313 punktów
- rozpiski i zgłoszenia należy przesyłac do 1 stycznia na adres . bigpasiak@wp.pl ( nadesłanie rozpiski do 1 stycznia będzie sygnowane dodatkowymi 4 punktami do klasyfikacji ogólnej)
- turniej sponsorwany jest przez sklepy:
![Obrazek](http://img208.imageshack.us/img208/430/19103393mb8.jpg)
www.microartstudio.com
- gramy 6 bitew ( 6 tur lub 2h 15 min )
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy na zasadach Limited
- dopuszczony Iron Skin Tribe dla Ogrów
- dopuszczone jednostki DoW poza tymi , które zajmują slot herosa oraz DZIALEM DOW (chyba , że gracz będzie grał czystą armią DoW)
- armie z Storm of Chaos DOPUSZCZONE
- przedmioty DoW dopuszczone
- gramy oczywiście na 7 ED , oraz wszystkie kodexy ,
- gramy wg. wszystkich errat , dire wolfów i uściśleń sędziowskich
- Sędziowie
- Ziemowit Ziemko Żywiołowski ( sędzia główny)
- Artur "Gajowy" Dreslerski
- Dariusz "Dalmar" Polit
- Michał "Shino" Rusinek
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd... ) , w przypadku gdy ktoś przegnie posypią sie punkty karne
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera zaczynanie bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary, pure of heart itp. liczymy 50 punktów
- gramy na stołach 48'’ na 48’’ ( będa mapki na stołach odnośnie ustawienia terenów)
NOCLEG I KWESTIE SANITARNE
Nocujemy na sali - najprawdopobniej oprócz salach na których będziemy grać będzie też specjalna sala tylko na spanie.
PRZYZNAWANE NAGRODY:
Nagrody zostaną przyznane w następujących kategoriach:
1-5 miejsca
Najlepszy generał
Najlepszy hobbysta (tylko armie pomalowane przez właściciela)
MALOWANIE I TEST WIEDZY:
ISTNIEJE WYMÓG POMALOWANIA ARMII ( conajmniej na 3 kolory , ale tak zeby na duzych powierzchniach nie bylo widac podkladu)
Ocena malowania :
0-7 dokladność pomalowania armii
0-4konwersje
0-4 WYSIWYG
0-3 podstawki
0-4 WOW
0-3 klimat armii ( ozdobna rozpiska , historia armii , jeden styl malowania na calej armii itd.)
Łącznie z malowania można zdobyc 25 punktów
Zostanie przeprowadzony również test wiedzy , za któy będzie można zdobyć maksymalnie 15 punktów.
KOMPOZYCJA ARMII:
1. Ograniczenie do 2 slotów herosów ( Breta oczywiscie moze wziac jednego extra)
2. Ograniczenie do 0-3 specjali i 0 rarów albo 0-1 specjali i 1 rara
( nowe HE oczywiscie beda inaczej ograniczone 0-2 specjale i 0-2 rary lub 0-4 specjale i 0-1 rare)
3. Obowiązują zasady Balancing Patcha: http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
4. Obowiązują zasady Restricted. Limit PD i DD 7 (Ring of Hotek liczony jest jako 5 DD)
PUNKTACJA :
0-200 10:10
201-300 11:9
301-400 12:8
401-500 13:7
501-600 14:6
601-700 15:5
701-800 16:4
801-900 17:3
901-1000 18:2
1000-1100 19:1
1101+ 20:0
HARMONOGRAM:
SOBOTA
9:00-10:00 - zapisy
10:00 -:12:15 - I Bitwa
12:25 -14:35 - II Bitwa
14:45- 17:00 - III Bitwa
17:00-17:30 - przerwa obiadowa - w tym czasie uczestniczy dostana darmowy posilek
17:30 - 19:45 - IV Bitwa
NIEDZIELA
9:30-11:45 - V Bitwa
11:55-14:10 - VI Bitwa
14:45 - ROZDZANIE NAGRÓD
SCENARIUSZE:
Scenariusze:
1 Pitched Battle
Nic więcej nie trzeba dodawać?
Przed grą gracze rzucają jedną kostką K6, wygrywający rzut wybiera strona/zaczynanie i rozpoczyna wystawianie armii. Strefa wystawiania to 12’’ od krawędzi stołu, odległość między armiami to minimum 24’’. Gra trwa 6 tur lub do momentu, kiedy na stole zostają tylko figurki jednego z graczy (te, które pogoniły przeciwnika za stół też się liczą) lub wszystkie oddziały jednego z graczy są uciekające lub martwe.
2 Pendant of Kaeleth – czyli invert.
Przedmiot ten dorwał krasnoludki kowal run i pokręciło mu się trochę z magicznymi bajerami, co za tym idzie w tej bitwie…….
Zaczynanie i rozstawianie jak w PB tylko, że przegrywający ma prawo wyboru i zaczyna rozstawianie, a nie wygrywający. W fazie magii wszystkie naturalne 1 to 6 i na odwrót, tyczy się to wszystkich rzutów w fazie magii, bez względu na to, co to za rzuty i czego się one tyczą. Z racji tego, że wszystko jest odwrotnie WE nie mają dodatkowego lasu.
3 Death Hag Approaches – inaczej wiedźma ekhm tentego HOSTESSA.
Kobiety w naszym życiu są ważne, często nawet nazywane naszą szlachetniejszą połową, jedna taka będzie się kręcić po sali i być może będzie miała jakieś pomocnice . Na imię ma Agnieszka i powinna być całkiem widoczna, sami zobaczycie dlaczego…..
Zaczynanie jak w PB. Każdy z graczy może poprosić żonę Gajowego o przerzut 1 kostki (nawet scatter lub misfire) 1 raz w ciągu całej bitwy nawet taki, którego nie wolno przerzucać, ten rzut zostaje i nie można go w żaden sposób modyfikować ani zmieniać – zamieniać itp.
4 Magiczny Talizman
Walka toczy się na ziemi blisko miejsca gdzie znajduje się grób wielkiego króla, ma on przy sobie swój największy skarb, który działa na całe pole bitwy, a mianowicie…
Zaczynanie jak w PB. Każdy ward jakikolwiek by nie był i skądkolwiek by nie pochodził, działa dokładnie tylko na niemagiczne ataki, tyczy się również Regeneracji. W tym scenariuszu WE nie maja dodatkowego lasu.
5 AP
W niedziele trzeba leczyć kaca, wymiociny trolli maja no save, u nas atak dobrze nie będzie chyba więc….
Zaczynanie jak w PB. Każdy atak, który pochodzi z broni (nie z rąk, macek ani ataki wierzchowców) ma zasadę Armour Piercing, jeśli jednostka posiada już tę zasadę nic się nie zmienia. W tym scenariuszu WE nie maja dodatkowego lasu.
6 Pitched Battle
OSOBY ZGŁOSZONE: ( R oznacza nadeslana poparawna rozpe)
1. WOLNE MIEJSCE
2. Mlody R
3. Tomek Sikorski R
4. Tomasz Kanclerski
5. Tomek Koszowski
6. Bania R
7. Noir
8. Kowal R
9. Defik
10. Pasiak R
11. Malal R
12. Mike R
13. Guzka R
14. Gobos R
15. Malin R
16. Jagal
17. Kolek R
18. Piotr Pabis
19. Dzejdzej
20. Mor
21. Mapet
22. Jose R
23. Sokol
24. Corvus Albus
25. Drakar
26. DaBoss
27. Jack Skwarson
28. Pajak R
29. Loki R
30. Nijlor R
31. Kolata
32. Barbara R
33. Chory R
34. Mdlosci R
35. Mania
36. Junior
37. Syra
38. Ufo
39. Franc
40. Dimmu
41. Gokish
42. WOLNE MIEJSCE
43. WOLNE MIEJSCE
44. Michal Salomon R
45. Szkapa
46. Hirek
47. Lesnik R
48. Cyryllo
49. Boberr
50. Manfred R
51. Fifi
52. Wilczek R
53. Meter
54. Blasz R
55. Megi
56. Mlody Snotowy R
57. Wojtasu
58. Robert Ł
59. Szafa P R
60. Twardochleb
61. Furion
62. Justyna
63. Kielon
64. Kotlet
65. Marek Sobiesiak
66. Necromanter
67. Murmandamus R
68. Radek R
69. Lohost R
70. Szwentas
71. Piotr R
72. Tomek Łuczkowski
73. Zielony R
74. Blady R
75. Thurion R
76. Fisch
77. Pawel Koszowski
78. Robson R
79. Cosmo R
80. Duke
81. Niebal
82. Szymon
83. Kroooolik R
84. Benek R