Kohortex 3-4.01.09 Master w Bydgoszczy
Kohortex 3-4.01.09 Master w Bydgoszczy
ma zaszczyt zaprosić na drugi bydgoski turniej klasy master :
KOHORTEX
REGULAMIN :
- wstęp 38zł , klubowicze XIII Kohorty 28 zł ( w wejściówce wliczony jest darmowy dobry posiłek w sobotę)
- turniej odbędzie się w weekend 3-4 stycznia 2009 roku
- ograniczona liczba miejsc 80 osób ( jeśli zgłosi się więcej będziemy myśleli nad zwiększeniem limitu)
- turniej odbywac się będzie w restauracji Moto Stajnia - ul. Fordońska 116 ( wejście od ulicy Oksywkskiej) www.motostajnia.xorg.pl na miejscu będzie można kupić coś do zjedzenia lub picia ( także z procentami ) NIE MA ZAKAZU SPOŻYWANIU ALKOHOLU NA TERENIE TURNIEJU , ACZKOLWIEK PROSZE NIE WNOSIC SWOJEGO ALKOHOLU NA TEREN RESTAURACJI
- dojazd - polecam ogladac po kolei
http://www.13kohorta.ether.pl/mapy/1.htm
Dojazd z dworca PKP
Wysiadamy na Dworcu Glownym , wychodzimy z dworca i na przeciwko niego jest petla autobusowa. Wsiadamy w autobus 67 , jedziemy ok 20-25 minut , wysiadamy przy przystanku obok Obi i Galerii Pomorskiej. Cofamy sie z 20 m w ulice Oksywksa i schodzimy na dol. Po przekroczeniu bramy bedzie salon motorow i transparent z kierunkiem do Moto stajni na prawo Przechodzimy 80 m i jestesmy w Moto
- gramy singiel za 1313 punktów
- rozpiski i zgłoszenia należy przesyłac do 1 stycznia na adres . bigpasiak@wp.pl ( nadesłanie rozpiski do 1 stycznia będzie sygnowane dodatkowymi 4 punktami do klasyfikacji ogólnej)
- turniej sponsorwany jest przez sklepy:
www.microartstudio.com
- gramy 6 bitew ( 6 tur lub 2h 15 min )
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy na zasadach Limited
- dopuszczony Iron Skin Tribe dla Ogrów
- dopuszczone jednostki DoW poza tymi , które zajmują slot herosa oraz DZIALEM DOW (chyba , że gracz będzie grał czystą armią DoW)
- armie z Storm of Chaos DOPUSZCZONE
- przedmioty DoW dopuszczone
- gramy oczywiście na 7 ED , oraz wszystkie kodexy ,
- gramy wg. wszystkich errat , dire wolfów i uściśleń sędziowskich
- Sędziowie
- Ziemowit Ziemko Żywiołowski ( sędzia główny)
- Artur "Gajowy" Dreslerski
- Dariusz "Dalmar" Polit
- Michał "Shino" Rusinek
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd... ) , w przypadku gdy ktoś przegnie posypią sie punkty karne
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera zaczynanie bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary, pure of heart itp. liczymy 50 punktów
- gramy na stołach 48'’ na 48’’ ( będa mapki na stołach odnośnie ustawienia terenów)
NOCLEG I KWESTIE SANITARNE
Nocujemy na sali - najprawdopobniej oprócz salach na których będziemy grać będzie też specjalna sala tylko na spanie.
PRZYZNAWANE NAGRODY:
Nagrody zostaną przyznane w następujących kategoriach:
1-5 miejsca
Najlepszy generał
Najlepszy hobbysta (tylko armie pomalowane przez właściciela)
MALOWANIE I TEST WIEDZY:
ISTNIEJE WYMÓG POMALOWANIA ARMII ( conajmniej na 3 kolory , ale tak zeby na duzych powierzchniach nie bylo widac podkladu)
Ocena malowania :
0-7 dokladność pomalowania armii
0-4konwersje
0-4 WYSIWYG
0-3 podstawki
0-4 WOW
0-3 klimat armii ( ozdobna rozpiska , historia armii , jeden styl malowania na calej armii itd.)
Łącznie z malowania można zdobyc 25 punktów
Zostanie przeprowadzony również test wiedzy , za któy będzie można zdobyć maksymalnie 15 punktów.
KOMPOZYCJA ARMII:
1. Ograniczenie do 2 slotów herosów ( Breta oczywiscie moze wziac jednego extra)
2. Ograniczenie do 0-3 specjali i 0 rarów albo 0-1 specjali i 1 rara
( nowe HE oczywiscie beda inaczej ograniczone 0-2 specjale i 0-2 rary lub 0-4 specjale i 0-1 rare)
3. Obowiązują zasady Balancing Patcha: http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
4. Obowiązują zasady Restricted. Limit PD i DD 7 (Ring of Hotek liczony jest jako 5 DD)
PUNKTACJA :
0-200 10:10
201-300 11:9
301-400 12:8
401-500 13:7
501-600 14:6
601-700 15:5
701-800 16:4
801-900 17:3
901-1000 18:2
1000-1100 19:1
1101+ 20:0
HARMONOGRAM:
SOBOTA
9:00-10:00 - zapisy
10:00 -:12:15 - I Bitwa
12:25 -14:35 - II Bitwa
14:45- 17:00 - III Bitwa
17:00-17:30 - przerwa obiadowa - w tym czasie uczestniczy dostana darmowy posilek
17:30 - 19:45 - IV Bitwa
NIEDZIELA
9:30-11:45 - V Bitwa
11:55-14:10 - VI Bitwa
14:45 - ROZDZANIE NAGRÓD
SCENARIUSZE:
Scenariusze:
1 Pitched Battle
Nic więcej nie trzeba dodawać?
Przed grą gracze rzucają jedną kostką K6, wygrywający rzut wybiera strona/zaczynanie i rozpoczyna wystawianie armii. Strefa wystawiania to 12’’ od krawędzi stołu, odległość między armiami to minimum 24’’. Gra trwa 6 tur lub do momentu, kiedy na stole zostają tylko figurki jednego z graczy (te, które pogoniły przeciwnika za stół też się liczą) lub wszystkie oddziały jednego z graczy są uciekające lub martwe.
2 Pendant of Kaeleth – czyli invert.
Przedmiot ten dorwał krasnoludki kowal run i pokręciło mu się trochę z magicznymi bajerami, co za tym idzie w tej bitwie…….
Zaczynanie i rozstawianie jak w PB tylko, że przegrywający ma prawo wyboru i zaczyna rozstawianie, a nie wygrywający. W fazie magii wszystkie naturalne 1 to 6 i na odwrót, tyczy się to wszystkich rzutów w fazie magii, bez względu na to, co to za rzuty i czego się one tyczą. Z racji tego, że wszystko jest odwrotnie WE nie mają dodatkowego lasu.
3 Death Hag Approaches – inaczej wiedźma ekhm tentego HOSTESSA.
Kobiety w naszym życiu są ważne, często nawet nazywane naszą szlachetniejszą połową, jedna taka będzie się kręcić po sali i być może będzie miała jakieś pomocnice . Na imię ma Agnieszka i powinna być całkiem widoczna, sami zobaczycie dlaczego…..
Zaczynanie jak w PB. Każdy z graczy może poprosić żonę Gajowego o przerzut 1 kostki (nawet scatter lub misfire) 1 raz w ciągu całej bitwy nawet taki, którego nie wolno przerzucać, ten rzut zostaje i nie można go w żaden sposób modyfikować ani zmieniać – zamieniać itp.
4 Magiczny Talizman
Walka toczy się na ziemi blisko miejsca gdzie znajduje się grób wielkiego króla, ma on przy sobie swój największy skarb, który działa na całe pole bitwy, a mianowicie…
Zaczynanie jak w PB. Każdy ward jakikolwiek by nie był i skądkolwiek by nie pochodził, działa dokładnie tylko na niemagiczne ataki, tyczy się również Regeneracji. W tym scenariuszu WE nie maja dodatkowego lasu.
5 AP
W niedziele trzeba leczyć kaca, wymiociny trolli maja no save, u nas atak dobrze nie będzie chyba więc….
Zaczynanie jak w PB. Każdy atak, który pochodzi z broni (nie z rąk, macek ani ataki wierzchowców) ma zasadę Armour Piercing, jeśli jednostka posiada już tę zasadę nic się nie zmienia. W tym scenariuszu WE nie maja dodatkowego lasu.
6 Pitched Battle
OSOBY ZGŁOSZONE: ( R oznacza nadeslana poparawna rozpe)
1. WOLNE MIEJSCE
2. Mlody R
3. Tomek Sikorski R
4. Tomasz Kanclerski
5. Tomek Koszowski
6. Bania R
7. Noir
8. Kowal R
9. Defik
10. Pasiak R
11. Malal R
12. Mike R
13. Guzka R
14. Gobos R
15. Malin R
16. Jagal
17. Kolek R
18. Piotr Pabis
19. Dzejdzej
20. Mor
21. Mapet
22. Jose R
23. Sokol
24. Corvus Albus
25. Drakar
26. DaBoss
27. Jack Skwarson
28. Pajak R
29. Loki R
30. Nijlor R
31. Kolata
32. Barbara R
33. Chory R
34. Mdlosci R
35. Mania
36. Junior
37. Syra
38. Ufo
39. Franc
40. Dimmu
41. Gokish
42. WOLNE MIEJSCE
43. WOLNE MIEJSCE
44. Michal Salomon R
45. Szkapa
46. Hirek
47. Lesnik R
48. Cyryllo
49. Boberr
50. Manfred R
51. Fifi
52. Wilczek R
53. Meter
54. Blasz R
55. Megi
56. Mlody Snotowy R
57. Wojtasu
58. Robert Ł
59. Szafa P R
60. Twardochleb
61. Furion
62. Justyna
63. Kielon
64. Kotlet
65. Marek Sobiesiak
66. Necromanter
67. Murmandamus R
68. Radek R
69. Lohost R
70. Szwentas
71. Piotr R
72. Tomek Łuczkowski
73. Zielony R
74. Blady R
75. Thurion R
76. Fisch
77. Pawel Koszowski
78. Robson R
79. Cosmo R
80. Duke
81. Niebal
82. Szymon
83. Kroooolik R
84. Benek R
Ostatnio zmieniony 1 sty 2009, o 23:12 przez Ziemko, łącznie zmieniany 29 razy.
Niestety - pozniej lokal wynajety , bo to karnawal do konca stycznia. Tez bym wolal nastepny tydzien , ale jak nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma... Zdaje sobie sprawe , ze sporej ilosci osob moze nie pasowac , ale zaryzykowalismy i wzielismy ten termin w ktorym byla duza luka masterowa zeby go zapelnic...Nehan pisze:termin jest mocno średni.
nie dałoby się zrobić tydzień później? ludzie będą jeszcze leczyć skutki nowego roku.
Na pewno koordynacja i organizacja samego turnieju bede sie zajmowal ale czy bede caly czas na masterze to nie wiem.
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Prawdopodobnie się pojawię z bratem o ile sylwester nam się nie przedłuży
Hmmm pewnie trzeba będzie wziąć urlop na poniedziałek po masterze.... ale nie być to grzech, w zeszłym roku było super, ale prośba: aby miejsce do spania było tylko do spania, bo ktoś mnie podeptał ostatnio, jest bar na dole, niech zabawa będzie na dole...
Tak pamietam Jacka Sparrowa - moglismy rzeczywiscie zostac na dole i innym problemow nie robic , to sie na pewno nie powtorzy.Nijlor pisze:Hmmm pewnie trzeba będzie wziąć urlop na poniedziałek po masterze.... ale nie być to grzech, w zeszłym roku było super, ale prośba: aby miejsce do spania było tylko do spania, bo ktoś mnie podeptał ostatnio, jest bar na dole, niech zabawa będzie na dole...
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
ja się tez szykuję tylko ejszcze nie wiem czy z De, czy z Empire czy z
Dow
Dow
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Bardzo dobry termin. Bedziecie mogli pocwiczyc przed najwazniejszym turniejem w roku - naszym.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned