Witam,
Jeśli ktoś stwierdzi, że jest cholernie podobna do rozpiski Scimitara to nie będzie się zbytnio mylił.
Testowałem kilka różnych wariantów Mroczniaków i stwierdziłem, że akurat ta, po lekkim retuszu, jest najlepsza pod BPR.
Posiada naprawdę duży ostrzał, wymaksowaną magię, dobrą obronę magiczną i dodatkowo jako-taką manewrowość i przypieprz w walce wręcz.
Jest bardzo uniwersalna a to ma dla mnie bardzo duże znaczenie.
No ale do rzeczy:
Dreadlord 255p.
Soulrender, Heavy Armour, Sea Dragon Cloak, Shield, Pendant of Khaeleth, Deathmask
Sorceress 185p.
2nd level, Dispel Scroll, Darkstar Cloak
Sorceress 185p.
2nd level, 2 Dispel Scrolls
Sorceress 165p.
2nd level, Lifetaker
Assassin 171p.
Two Hand Weapons, Rune of Khaine, Touch of Death, Cloak of Twilights
5 Harpies 55p.
5 Harpies 55p.
5 Harpies 55p.
5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows
5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows
10 Crossbowmen 110p.
Shields
14 Black Guards 231p.
Standard Bearer (Standard of Hag Graef)
6 Shades 102p.
Two Hand Weapons
5 Shades 85p.
Two Hand Weapons
2 Repeater Bolt Throwers 200p.
War Hydra 175p.
Total: 2249p.
Models: 74
PD: 9 DD: 5 DS: 3
DE 2250p. BP+R
DE 2250p. BP+R
Ostatnio zmieniony 9 gru 2008, o 09:08 przez Torres, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozpiska wygląda okej , z tym że zadam Ci parę pytań.
Na początek , dlaczego po 6 Harpii w oddziale a nie po 5 ?? Oddziały po 5 mi się bardzo dobrze ostatnio sprawdzały. Czemu nie masz na DR muzyków , wydaje mi się że w Fastach się przydają. A tak pozatym to Asasyn bardzo dobrze złożony , będzie kosił maszyny wroga aż miło . Do niczego chyba już przyczepić się nie mogę , moje sugestie :
- zdejmij 2 Harpie z tych oddziałów , masz wtedy 23 pkt
- Daj muzyków Dark Ridersom , zostanie Ci 4 pts
Pozdrawiam
Na początek , dlaczego po 6 Harpii w oddziale a nie po 5 ?? Oddziały po 5 mi się bardzo dobrze ostatnio sprawdzały. Czemu nie masz na DR muzyków , wydaje mi się że w Fastach się przydają. A tak pozatym to Asasyn bardzo dobrze złożony , będzie kosił maszyny wroga aż miło . Do niczego chyba już przyczepić się nie mogę , moje sugestie :
- zdejmij 2 Harpie z tych oddziałów , masz wtedy 23 pkt
- Daj muzyków Dark Ridersom , zostanie Ci 4 pts
Pozdrawiam
Po 6 harpii dlatego bo:
1. Zostały mi pkt.
2. 3 oddziały to nie 4. Niestety nie mogę wziąć więcej więc przynajmniej będą nieco większe.
A czemu bez muzyków na DR? Nie wiem czy są mi aż tak bardzo potrzebni. Chyba jednak wolę dodatkowe harpie Ale oczywiście to zależy od osobistych preferencji.
1. Zostały mi pkt.
2. 3 oddziały to nie 4. Niestety nie mogę wziąć więcej więc przynajmniej będą nieco większe.
A czemu bez muzyków na DR? Nie wiem czy są mi aż tak bardzo potrzebni. Chyba jednak wolę dodatkowe harpie Ale oczywiście to zależy od osobistych preferencji.
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Hmm a gdzie zamierzasz pochować czarki, lorda i assassina? do Shadesow? Do BG i zrobić z nich klocek za 600-700 pkt? poza tym brakuje jednego CORE'a.
Ale skiepa
W ferworze zapomniałem o kusznikach i się zacząłem zastanawiać skąd mam tyle pkt. na bzdety
Czarodziejki mogą stać w kuszolach, bolcach lub w BG.
Rzeczywiście w armii nie ma zbyt wiele konkretów. Ale przecież nie można mierzyć jej siły ilością klocków.
To jest defens czysty z osłoną assassina, Dreadlorda, BG i Hydry.
Dla mnie jest tu całkiem sporo:
5 śmiecia
Dużo strzelania
Dużo magii
Dużo przeszkadzajek
Hydra, BG i latający Dreadlord/Assassin wystarczą moim zdaniem do osłony i zamiatania.
W ferworze zapomniałem o kusznikach i się zacząłem zastanawiać skąd mam tyle pkt. na bzdety
Czarodziejki mogą stać w kuszolach, bolcach lub w BG.
Rzeczywiście w armii nie ma zbyt wiele konkretów. Ale przecież nie można mierzyć jej siły ilością klocków.
To jest defens czysty z osłoną assassina, Dreadlorda, BG i Hydry.
Dla mnie jest tu całkiem sporo:
5 śmiecia
Dużo strzelania
Dużo magii
Dużo przeszkadzajek
Hydra, BG i latający Dreadlord/Assassin wystarczą moim zdaniem do osłony i zamiatania.
Ale do magii potrzebujesz zasiegów wiec musisz troche podejść
to prawda ze jest duzo przeszkadajek ale tak naprawde niewiele jest rzeczy oprocz magii które potrafia wyrządzić realną krzywde a magia moze nie pojsc poza tym zawsze mozna puscic kupe skroli w jednej turze gdy sie ma ustawiona sytuacje.
to prawda ze jest duzo przeszkadajek ale tak naprawde niewiele jest rzeczy oprocz magii które potrafia wyrządzić realną krzywde a magia moze nie pojsc poza tym zawsze mozna puscic kupe skroli w jednej turze gdy sie ma ustawiona sytuacje.
Wydaje mi się, że patrzysz na tą armię nieco zbyt schematycznie i nie całościowo.
Pomyśl... W całej armii, jedyną rzeczą, którą łatwo złapać są BG. A ich akurat wszyscy chcą unikać...
74 bełty wystrzelone na turę są pewne i doskonale współgrają z magią, na którą mimo wszystko można liczyć (gdyby nie można było nikt by nie robił rozpisek na magii).
Kolejna rzecz: Uniwersalność.
Napisałem, że rozpiska jest defensem. To prawda tylko poniekąd. Na hardkor defensy przeciwnika mogę spokojnie atakować. Machiny rozwalać latającym lordem lub zabójcą i harpiami, Osłaniać się tymi ostatnimi i riderami no i przeszkadzać ile wlezie shadesami. I znowu: BG i Hydra zamiatają.
Zdaję sobie sprawę z tego, że to czysta teoria. Ale jakiś plan trzeba mieć
Pomyśl... W całej armii, jedyną rzeczą, którą łatwo złapać są BG. A ich akurat wszyscy chcą unikać...
74 bełty wystrzelone na turę są pewne i doskonale współgrają z magią, na którą mimo wszystko można liczyć (gdyby nie można było nikt by nie robił rozpisek na magii).
Kolejna rzecz: Uniwersalność.
Napisałem, że rozpiska jest defensem. To prawda tylko poniekąd. Na hardkor defensy przeciwnika mogę spokojnie atakować. Machiny rozwalać latającym lordem lub zabójcą i harpiami, Osłaniać się tymi ostatnimi i riderami no i przeszkadzać ile wlezie shadesami. I znowu: BG i Hydra zamiatają.
Zdaję sobie sprawę z tego, że to czysta teoria. Ale jakiś plan trzeba mieć