DE 2250p. BP+R

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

DE 2250p. BP+R

Post autor: Torres »

Witam,
Jeśli ktoś stwierdzi, że jest cholernie podobna do rozpiski Scimitara to nie będzie się zbytnio mylił.
Testowałem kilka różnych wariantów Mroczniaków i stwierdziłem, że akurat ta, po lekkim retuszu, jest najlepsza pod BPR.
Posiada naprawdę duży ostrzał, wymaksowaną magię, dobrą obronę magiczną i dodatkowo jako-taką manewrowość i przypieprz w walce wręcz.
Jest bardzo uniwersalna a to ma dla mnie bardzo duże znaczenie.
No ale do rzeczy:

Dreadlord 255p.
Soulrender, Heavy Armour, Sea Dragon Cloak, Shield, Pendant of Khaeleth, Deathmask

Sorceress 185p.
2nd level, Dispel Scroll, Darkstar Cloak

Sorceress 185p.
2nd level, 2 Dispel Scrolls

Sorceress 165p.
2nd level, Lifetaker

Assassin 171p.
Two Hand Weapons, Rune of Khaine, Touch of Death, Cloak of Twilights

5 Harpies 55p.
5 Harpies 55p.
5 Harpies 55p.

5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows

5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows

10 Crossbowmen 110p.
Shields

14 Black Guards 231p.
Standard Bearer (Standard of Hag Graef)

6 Shades 102p.
Two Hand Weapons

5 Shades 85p.
Two Hand Weapons

2 Repeater Bolt Throwers 200p.

War Hydra 175p.

Total: 2249p.
Models: 74
PD: 9 DD: 5 DS: 3
Ostatnio zmieniony 9 gru 2008, o 09:08 przez Torres, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ZiMny
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ZiMny »

Rozpiska wygląda okej , z tym że zadam Ci parę pytań.
Na początek , dlaczego po 6 Harpii w oddziale a nie po 5 ?? Oddziały po 5 mi się bardzo dobrze ostatnio sprawdzały. Czemu nie masz na DR muzyków , wydaje mi się że w Fastach się przydają. A tak pozatym to Asasyn bardzo dobrze złożony , będzie kosił maszyny wroga aż miło :). Do niczego chyba już przyczepić się nie mogę , moje sugestie :

- zdejmij 2 Harpie z tych oddziałów , masz wtedy 23 pkt
- Daj muzyków Dark Ridersom , zostanie Ci 4 pts


Pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Po 6 harpii dlatego bo:
1. Zostały mi pkt.
2. 3 oddziały to nie 4. Niestety nie mogę wziąć więcej więc przynajmniej będą nieco większe.

A czemu bez muzyków na DR? Nie wiem czy są mi aż tak bardzo potrzebni. Chyba jednak wolę dodatkowe harpie :) Ale oczywiście to zależy od osobistych preferencji.

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Hmm a gdzie zamierzasz pochować czarki, lorda i assassina? do Shadesow? Do BG i zrobić z nich klocek za 600-700 pkt? poza tym brakuje jednego CORE'a.
Obrazek

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Podbijam. Nie widze w tej rozpisce armii oprocz klocka bg z 4 herosami i hydry...

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Ale skiepa :P
W ferworze zapomniałem o kusznikach i się zacząłem zastanawiać skąd mam tyle pkt. na bzdety :P
Czarodziejki mogą stać w kuszolach, bolcach lub w BG.
Rzeczywiście w armii nie ma zbyt wiele konkretów. Ale przecież nie można mierzyć jej siły ilością klocków.
To jest defens czysty z osłoną assassina, Dreadlorda, BG i Hydry.
Dla mnie jest tu całkiem sporo:
5 śmiecia
Dużo strzelania
Dużo magii
Dużo przeszkadzajek
Hydra, BG i latający Dreadlord/Assassin wystarczą moim zdaniem do osłony i zamiatania.

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Ale do magii potrzebujesz zasiegów wiec musisz troche podejść ;)
to prawda ze jest duzo przeszkadajek ale tak naprawde niewiele jest rzeczy oprocz magii które potrafia wyrządzić realną krzywde a magia moze nie pojsc poza tym zawsze mozna puscic kupe skroli w jednej turze gdy sie ma ustawiona sytuacje.

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Wydaje mi się, że patrzysz na tą armię nieco zbyt schematycznie i nie całościowo.
Pomyśl... W całej armii, jedyną rzeczą, którą łatwo złapać są BG. A ich akurat wszyscy chcą unikać...
74 bełty wystrzelone na turę są pewne i doskonale współgrają z magią, na którą mimo wszystko można liczyć (gdyby nie można było nikt by nie robił rozpisek na magii).
Kolejna rzecz: Uniwersalność.
Napisałem, że rozpiska jest defensem. To prawda tylko poniekąd. Na hardkor defensy przeciwnika mogę spokojnie atakować. Machiny rozwalać latającym lordem lub zabójcą i harpiami, Osłaniać się tymi ostatnimi i riderami no i przeszkadzać ile wlezie shadesami. I znowu: BG i Hydra zamiatają.
Zdaję sobie sprawę z tego, że to czysta teoria. Ale jakiś plan trzeba mieć :P

ODPOWIEDZ