P.S. Nie zjedzcie mnie za ten temat nie mam "nic" do warmłota w końcu w niego gram ale chcieliśmy trochę odejść od rutynowych zasad
Alternatywne zasady do Warhammera
Alternatywne zasady do Warhammera
Mam takie pytanie, chcieliśmy z chłopakami z klubu wypróbować inne zasady do bitewniaków w skali figsów do młotka czy znacie może jakieś dobre zasady, które nie rządzą się tak wielką losowością?
P.S. Nie zjedzcie mnie za ten temat nie mam "nic" do warmłota w końcu w niego gram ale chcieliśmy trochę odejść od rutynowych zasad
P.S. Nie zjedzcie mnie za ten temat nie mam "nic" do warmłota w końcu w niego gram ale chcieliśmy trochę odejść od rutynowych zasad
Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar


http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar


spróbujcie pograć w Warmłotka ancient, mam podręcznik i Starożytne armie, dość skomplikowany system z fajnymi opcjami, a co ciekawe występują tam tylko dwa rodzaje postaci 1. Generał i 2. BSB, i nie należą do najmocniejszych i nieśmiertelnych postaci...
ciekawe zasady (kontrolowane wycofanie się po przegranym starciu/zepchnięcie przeciwnika, kontrszarża, słonie bojowe, lekka kawaleria w skirmishu)
ciekawe zasady (kontrolowane wycofanie się po przegranym starciu/zepchnięcie przeciwnika, kontrszarża, słonie bojowe, lekka kawaleria w skirmishu)
- Romendakil
- Mudżahedin
- Posty: 251
- Lokalizacja: Kraków
Polecam poniższe linki:
Zbiór wielu autorskich zasad, nie tylko do systemów fantasy:
http://www.freewargamesrules.co.uk/inde ... in/Fantasy
Wśród nich 2 moje osobiste faworyty:
1.
http://www.mirliton.it/fantasy-warriors-rules.php
Bardzo podobny do Warhammer'a z nastawieniem na dowodzenie.
2.
http://wargamesunlimited.net/noquarter/index.html
Na pierwszy rzut oka tragiczny, ale posiadający ukryty potencjał w postaci łatwości dostosowania i elastyczności.
Bardzo łatwy do przekształcenia w system z pełną jednoczesnością działań (Gdyby Ktoś był zainteresowany moimi przemyśleniami w tej kwestii, proszę pisać).
Gdyby były problemy ze ściągnięciem jakiś plików też proszę pisać (może akurat mam).
Zbiór wielu autorskich zasad, nie tylko do systemów fantasy:
http://www.freewargamesrules.co.uk/inde ... in/Fantasy
Wśród nich 2 moje osobiste faworyty:
1.
http://www.mirliton.it/fantasy-warriors-rules.php
Bardzo podobny do Warhammer'a z nastawieniem na dowodzenie.
2.
http://wargamesunlimited.net/noquarter/index.html
Na pierwszy rzut oka tragiczny, ale posiadający ukryty potencjał w postaci łatwości dostosowania i elastyczności.
Bardzo łatwy do przekształcenia w system z pełną jednoczesnością działań (Gdyby Ktoś był zainteresowany moimi przemyśleniami w tej kwestii, proszę pisać).
Gdyby były problemy ze ściągnięciem jakiś plików też proszę pisać (może akurat mam).
dzięki przejrzymy 
Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar


http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar


O tych bohaterów w WAB ie jest więcej, np. u barbarzyńców są szamani
sam kiedyś grałem w WABA, daje radę, bitwy epickie np. rzym vs macedonia, ale w przeciwieństwie do battla jest zwykle mniej ofiar, bo staty głównie takie same.... ale jak wystawiłem onager (taki rzymski stone thrower) było ostro 
przeczytałem z 3/4 zasad.. i widze w tym potencjał. Oczywiscie ma sporo dziur (PG mieli by co naginac), ale do gier towarzyskich (zarówno małych jak i duzych) wydaje sie odpowiedniRomendakil pisze:2.
http://wargamesunlimited.net/noquarter/index.html
Na pierwszy rzut oka tragiczny, ale posiadający ukryty potencjał w postaci łatwości dostosowania i elastyczności.
Bardzo łatwy do przekształcenia w system z pełną jednoczesnością działań (Gdyby Ktoś był zainteresowany moimi przemyśleniami w tej kwestii, proszę pisać).
mozna grac na proste zasady juz od samego poczatku, a nastepnie wprowadzac wszelkie urozmaicenia (jak tworzenie własnych profili u zolnierzy)
przy okazji przekonałem się ze system D10 moze byc fajny
a checia wysłucham przemyslen

- Romendakil
- Mudżahedin
- Posty: 251
- Lokalizacja: Kraków
Przemyślenia są troszkę nieuczesane jakby co to liczę na jakieś uwagi.
Wysłałem Ci na maila
Polecam też przejrzeć
http://wargamesunlimited.net/nolimits/index.html
Ta sama mechanika tylko w klimatach SF. Niektóre rzeczy można spokojnie przenieść (np. moce psioniczne).
Wysłałem Ci na maila
Polecam też przejrzeć
http://wargamesunlimited.net/nolimits/index.html
Ta sama mechanika tylko w klimatach SF. Niektóre rzeczy można spokojnie przenieść (np. moce psioniczne).
z tym szamanem to rzeczywiście racja, ale tak to tylko tych dwóch masz, poza tym rzymianie są dla pg, zagraj Kartaginą lub podobną armią, wtedy się dzieje; może ofiar mało ale masz nacisk głównie na taktykę, nie zaatakujesz falangi od przodu kawalerią, która jest droga i dobra ale nie złamie klocków, słonie też są fajne ale nie przeciwko lekkozbrojnym (peltaści, łucznicy, itp.), to nie stegadony tego systemuNijlor pisze:O tych bohaterów w WAB ie jest więcej, np. u barbarzyńców są szamanisam kiedyś grałem w WABA, daje radę, bitwy epickie np. rzym vs macedonia, ale w przeciwieństwie do battla jest zwykle mniej ofiar, bo staty głównie takie same.... ale jak wystawiłem onager (taki rzymski stone thrower) było ostro
