Pytania krótkobrodego - stary temat
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
do ofensywnych kraasi to napewno standar storolizy czy jakos tak, do tego kowdlo i przypakowany z sv na 1+ z przezutem co by mozna bylo zostawic same, i biegasz na 18 cali w pierwszej turze... i run of chalenge najgorszy oddzil wroga juz masz a w kolejnej turze spowalniasz zyrkiem minerzy na dupe i jechana:D ja tak zagralem jadna bitwe z orkami:D dostalem 12-8 ale to przez to ze ironi nie zdali 4 savow na 3+ i sie poszla flanka sypac..
chetnie kupie katapulte dwarficką z 6 albo i jeszcze starszej edycji w rozsądnej cenie
ok, bo już myślałem, że jakieś nowe figsy wchodzą .
Mam do Was 2 pytania.
1) Czy jak walimy z kowadła tą runą gniewu i zniszczenia to trzeba widzieć cel(niby jest napisane, że dowolną jed. na stole, ale nie wiem, czy to się zalicza do magicznego pocisku, czy jak)
2)Czy macie jakis pomysł jak kowadło schować, żeby przeciwnik go niezdjął? Bo jak go dopadnie jakis lord na smogu, czy jakieś inne bydle to raczej jest krucho.
Mam do Was 2 pytania.
1) Czy jak walimy z kowadła tą runą gniewu i zniszczenia to trzeba widzieć cel(niby jest napisane, że dowolną jed. na stole, ale nie wiem, czy to się zalicza do magicznego pocisku, czy jak)
2)Czy macie jakis pomysł jak kowadło schować, żeby przeciwnik go niezdjął? Bo jak go dopadnie jakis lord na smogu, czy jakieś inne bydle to raczej jest krucho.
tylko niestety nie moze walic w single mode niestety i zawsze mnie wkurza jak ktos sobie magiczka wyjdzie z oddzialu bo jest bezpieczniejsza...
chetnie kupie katapulte dwarficką z 6 albo i jeszcze starszej edycji w rozsądnej cenie
Wystaw kowadlo na drugim koncu stolu, wtedy smokiem raczej nie podleci, a nawet jak podleci to zmarnuje na to kilka turJacuchna pisze: 2)Czy macie jakis pomysł jak kowadło schować, żeby przeciwnik go niezdjął? Bo jak go dopadnie jakis lord na smogu, czy jakieś inne bydle to raczej jest krucho.
Czy zakup
3x box wariorów (3x16=48 /2=24 czyli 2 klocki po 24)
thunderesi
zestaw bsb + than
2 klopki
zyro
to sensowny zakup na poczatek?
jakies sugestie (tylko nie mówcie mi o batalionie bo przeliczylerm i g się opłaca go brac lepiej wynegocjowac w sklepie rabat na duzy zakup)
To jak co polecacie
3x box wariorów (3x16=48 /2=24 czyli 2 klocki po 24)
thunderesi
zestaw bsb + than
2 klopki
zyro
to sensowny zakup na poczatek?
jakies sugestie (tylko nie mówcie mi o batalionie bo przeliczylerm i g się opłaca go brac lepiej wynegocjowac w sklepie rabat na duzy zakup)
To jak co polecacie
_________________
wariory ok - zwłaszcza że bedziesz potrzebował longów a z nich mozna tez zrobić, radził bym tez hammererów ale to juz większy wydatek
thundzi to już jak kto woli - ja nie gram na nich wcale albo biorę bardzo dużo, generalnie wolałbym odłożyć na hamków (podstawowa piechota)
zestaw bsb+ tan nie wiem co to za zestaw ale jak taki jest to bierz chociaż lepszy by był BSB + runesmith
2 klopki - doskonały wybór - nie zniechęcaj się początkowymi niepowodzeniami - to najlepszy możliwy odział w Dwarfach- to właśnie tym się wygrywa bitwy
zyro - zawiedziesz się, lepiej na początek organy - będą dużo skuteczniejsze
thundzi to już jak kto woli - ja nie gram na nich wcale albo biorę bardzo dużo, generalnie wolałbym odłożyć na hamków (podstawowa piechota)
zestaw bsb+ tan nie wiem co to za zestaw ale jak taki jest to bierz chociaż lepszy by był BSB + runesmith
2 klopki - doskonały wybór - nie zniechęcaj się początkowymi niepowodzeniami - to najlepszy możliwy odział w Dwarfach- to właśnie tym się wygrywa bitwy
zyro - zawiedziesz się, lepiej na początek organy - będą dużo skuteczniejsze
http://www.bard.pl/index.php?site=aboutGame&id=28753
miałem na myśli ten zestaw
co do zniechęcania za dużo grałem na mortarze i działach by nie wiedzieć co to pech w rzutach na hit/missefire
kurcze żyro daje świetny fun ale to 2 rar rzeczywiscie lepsze organy
z 3 boksów sklejasz 24 wariorów i 24 longów idelanie 2 klocuszki z 3 boksów
miałem na myśli ten zestaw
co do zniechęcania za dużo grałem na mortarze i działach by nie wiedzieć co to pech w rzutach na hit/missefire
kurcze żyro daje świetny fun ale to 2 rar rzeczywiscie lepsze organy
z 3 boksów sklejasz 24 wariorów i 24 longów idelanie 2 klocuszki z 3 boksów
_________________
A nie można kowadła wystawić w lesie? Ja chyba 3 razy nim grałem i zawsze szło do lasu - a nawet jak coś doszło w ostatniej turze to T6 i jeszcze ochrona na KB i Poison sprawiały, że nie było bata na Runesmitha.Arqueek pisze:Wystaw kowadlo na drugim koncu stolu, wtedy smokiem raczej nie podleci, a nawet jak podleci to zmarnuje na to kilka turJacuchna pisze: 2)Czy macie jakis pomysł jak kowadło schować, żeby przeciwnik go niezdjął? Bo jak go dopadnie jakis lord na smogu, czy jakieś inne bydle to raczej jest krucho.
No chyba, że nie można kowadła do lasu i wałowałem...
jeśli taki zestaw to kupuj...
będziesz miał longów, warriorów, i klopy.
dokupisz sobie jeszcze (za jakiś czas): hamków, organki i runiarza i możesz grać na większe punkty
aha, zachowaj sobie dwóch warriorów w ramkach. dokupisz do nich jakiegoś thana i zrobisz sobie lorda na tarczy...
jak dobrze pomyślisz to i kowadło fajnie skonwertujesz
będziesz miał longów, warriorów, i klopy.
dokupisz sobie jeszcze (za jakiś czas): hamków, organki i runiarza i możesz grać na większe punkty
aha, zachowaj sobie dwóch warriorów w ramkach. dokupisz do nich jakiegoś thana i zrobisz sobie lorda na tarczy...
jak dobrze pomyślisz to i kowadło fajnie skonwertujesz
-
- Plankton
- Posty: 4
Parę kolejnych pytań
1. Czy gdy wykuje na toporze WR Lotu, R Mocy, i R Ognia (łącznie 70p) to każde trafienie automatycznie napierdziela z siłą 8 i ognistymi atakami ? Skoro tak to każdy ciężki chariot i herosi Tomb Kingów ginął na 2 + w zasięgu 12'! Czy tak ?
2. Czy mogę rzucać toporkiem z Runą Lotu po ruchu w reakcje na szarże (na przykład po wykopani się na tyłach wroga) itp itd? Czy mam +1 do S z racji że to topór do rzucania ?
3. Czy kowadłem mogę ściągnąć proroka Szczurów z dzwonka? W końcu Large Target!
4. Czy mogę mieć bohatera w oddziale kuszników lub Thundów?
5. Czy muszę się wykopywać górnikami w 2 turze czy mogę mieć na to wylane?
6. Czy jeśli wyzwie do walki MR of Chalange obsługe maszyny xD to muszą mnie szarżować ?
7. Czy cała załoga Kowadła jest Unbeakable ? W Army Booku pisze tak tylko o strażnikach , a co z Runelordem?
8. Cz to prawda że Zyro po uderzeniu z siłą 7 się rozpada ?
9. Czy Zyro (jednostki latające) mogą szarżować przez odział jezeli nie widzą wroga cz też opcjonalnie jeżeli widzą zaledwie jego skrawek?
10. Czy w momencie ataku fanatyka goblinów można zadeklarować stój i strzelaj bohaterem z pistoletem ?
Na razie to na tyle
Z góry dziękuje!
1. Czy gdy wykuje na toporze WR Lotu, R Mocy, i R Ognia (łącznie 70p) to każde trafienie automatycznie napierdziela z siłą 8 i ognistymi atakami ? Skoro tak to każdy ciężki chariot i herosi Tomb Kingów ginął na 2 + w zasięgu 12'! Czy tak ?
2. Czy mogę rzucać toporkiem z Runą Lotu po ruchu w reakcje na szarże (na przykład po wykopani się na tyłach wroga) itp itd? Czy mam +1 do S z racji że to topór do rzucania ?
3. Czy kowadłem mogę ściągnąć proroka Szczurów z dzwonka? W końcu Large Target!
4. Czy mogę mieć bohatera w oddziale kuszników lub Thundów?
5. Czy muszę się wykopywać górnikami w 2 turze czy mogę mieć na to wylane?
6. Czy jeśli wyzwie do walki MR of Chalange obsługe maszyny xD to muszą mnie szarżować ?
7. Czy cała załoga Kowadła jest Unbeakable ? W Army Booku pisze tak tylko o strażnikach , a co z Runelordem?
8. Cz to prawda że Zyro po uderzeniu z siłą 7 się rozpada ?
9. Czy Zyro (jednostki latające) mogą szarżować przez odział jezeli nie widzą wroga cz też opcjonalnie jeżeli widzą zaledwie jego skrawek?
10. Czy w momencie ataku fanatyka goblinów można zadeklarować stój i strzelaj bohaterem z pistoletem ?
Na razie to na tyle
Z góry dziękuje!
1 - runy działają jak w close combacie (co nie znaczy że zawsze masz siłe 8 - doczytaj działanie romight)
2 - tej runy tyczą się wszystjkie zasady throwing wepona z wyjątkiem, że możną nią celować w co się chce (tzn w herosów w klockach np.)
3 - a można elfa ze smoka? - to działa tak samo - rzucach ile hitów w co poszło
4 - możesz mieć oczywiście, nawet w maszynie
5 - możesz mieć na górników wylane zupe, albo kole, ale rzucać musisz od 2 tury na wyjście (udany rzut możesz przerzucić ze świdra jeśli chcesz)
6 - zależy jaką obsługę - odpowiem tak - jeśli w normalny sposób nie może obsługa szarżować to nie
7 - wszyscy są unbrejkable
8 - nie prawda
9 - to nie large target jak nie widzi nie szarżuje, jak widzi może przelecieć nad czymś no problem
10 - NIE
pzdr
2 - tej runy tyczą się wszystjkie zasady throwing wepona z wyjątkiem, że możną nią celować w co się chce (tzn w herosów w klockach np.)
3 - a można elfa ze smoka? - to działa tak samo - rzucach ile hitów w co poszło
4 - możesz mieć oczywiście, nawet w maszynie
5 - możesz mieć na górników wylane zupe, albo kole, ale rzucać musisz od 2 tury na wyjście (udany rzut możesz przerzucić ze świdra jeśli chcesz)
6 - zależy jaką obsługę - odpowiem tak - jeśli w normalny sposób nie może obsługa szarżować to nie
7 - wszyscy są unbrejkable
8 - nie prawda
9 - to nie large target jak nie widzi nie szarżuje, jak widzi może przelecieć nad czymś no problem
10 - NIE
pzdr
-
- Mudżahedin
- Posty: 315
Pytanko mam w takiej kwestii
Jezeli mam bron runiczna to działa ona jak bron magiczna prawda? Czyli co dla mnie wazna ściaga mi Warda z Forest Spiritów.
Pytane: Czy kula armatnia z działa, które ma na sobie runę (Rune of forging bodajże) tez liczy sie jako pocisk magiczny? Czyt. czy sciaga sejva który nie działa przeciw magicznym atakom?
Jezeli mam bron runiczna to działa ona jak bron magiczna prawda? Czyli co dla mnie wazna ściaga mi Warda z Forest Spiritów.
Pytane: Czy kula armatnia z działa, które ma na sobie runę (Rune of forging bodajże) tez liczy sie jako pocisk magiczny? Czyt. czy sciaga sejva który nie działa przeciw magicznym atakom?