
Ale bądź co bądź macie rację, wszystkie 3 opcje tu wymienione są dosyć hmm... niecodzienne?
@Marsntwix -> generalnie to ja widzę to tak.
opcja 1)
Ancient treeman sprawdza się naprawdę dobrze w grze przeciwko VC. Daje również radę z HE, Demonami i DE, chociaż tu jest już trochę gorzej. Ale niestety jak gramy z Empire/dwarfs gdzie jest więcej jak 2 canony to campimy 450 pkts. po krzakach.
Ja go wystawiam jak gram z HE i VC. Daje mu wtedy siateczki, d6 poison atacków i kostkę dispela. Dzięki siateczkom chłopak przyjmuje każdy czelendż i jest wstanie wygrać z ksieciuniem na siódemkowym smoku lub też z rzeźnikiem VC. Ma dodatkowe d6 attacków, więc zawsze może wbije dodatkową ranę smoczkowi.
Oprócz tego ma dodatkową kostkę dispela.
Jak go bierzesz no to oprócz tego dorzuciłbym 2x 2 lvl magów z 3dsami i jakimś arcane za 25 (sugferowany kijek callaingor) i BSB.
2) Scouci są IMO żenujący i na Twoim miejscu bym ich nie wystawiał

3)Eternali to ja widzę w dwóch opcjach:
a)Oddział 12 osobowy ze sztandarowym i bannerem na niezłomność, więc mogą w ważnym momencie przez bodaj jedną turę przetrzymać każdy oddział.
b) oddział 17 osobowy z BSB który ma róg za 15 pkts. i warda, z fcg i warbanerem. Ten oddział ma za zadanie trzymać rzewczy wroga i uważać na strzelanie

Te opcje nie są jakieś wybitne i standardy są w sumie lepsze ale IMO jest o co powalczyć.
Pozdro