LORD-impetous; braid of Bordeleaux; birth-sword; horse; shield; grail vow[257]
PALADIN-BSB; duty; sword of might; horse; questing [132]
PALADIN-empathy; questing, gw, shield [76]
DAMSEL-horse;, 2 dispel scrolls [134]
DAMSEL-horse;, 2 dispel scrolls [134]
10 KotR-warbanner; fcg [314]
6 KotR-144
7 KE-errantry banner; fcg [181]
19 M@A-fcg-132
10 Peasant Bowmen-60
10 Peasant Bowmen-60
3 Pegasus Knights-165
6 Questing Knights[168]
6 Mt Yeomen-m, sb [111]
Field Trebuchet-90
Field Trebuchet-90
Lord jeździ z dużymi Realmami, BSB z Errantami. Damselki siedzą w dużych klinach. Nie jestem przekonany co do jołmenów-nie wiem czy ich nie wywalić i nie dopakować klinów i nie dać szmaty Questingom. Peszy rycerz siedzi w M@A, ale domyslnie ma wspierać trebuszety gdyby jakieś latające ścierwo chciało się do nich dorwać. To moja pierwsza rozpiska po latach więc proszę o wyrozumiałość
Breta 2250 próba 1
- Inkwizytor
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 176
- Lokalizacja: Zad Trolla; Koszalin
Breta 2250 próba 1
Niedługo zaatakuje nas kosmiczna lejąca się galaretka.
A i tak wszyscy zgnijemy w kobiałce
A i tak wszyscy zgnijemy w kobiałce
-
- Oszukista
- Posty: 837
ciekawa rozpa, ale nie podoba mi się bo:
-pegazów troszkę mało, w takim zestawieniu to tylko machiny i fasty zjedzą, po dopakowaniu moga spokojnie rozkręcać piechotę;
-troszkę mało kawy, wystarczy odstrzelić dużą lancę i nie bardzo jest kim walczyć
-ta armia nie jest od strzelania... i jakbyś się nie starał to żadnej strzeleckiej armii nie pojedziesz - więc dwa treby są bez sensu - jeden jako straszak na jakieś smoki i im podobne badziewia - ok, dwa to przesada chyba
-pegazów troszkę mało, w takim zestawieniu to tylko machiny i fasty zjedzą, po dopakowaniu moga spokojnie rozkręcać piechotę;
-troszkę mało kawy, wystarczy odstrzelić dużą lancę i nie bardzo jest kim walczyć
-ta armia nie jest od strzelania... i jakbyś się nie starał to żadnej strzeleckiej armii nie pojedziesz - więc dwa treby są bez sensu - jeden jako straszak na jakieś smoki i im podobne badziewia - ok, dwa to przesada chyba
Questing Knights aktualnie chyba nie są zbyt dobrym wyborem z racji tego ze mają tylko 5 siły ( gw na mountach daje +1s) wiec ich siła przebicia jest słaba. Myśle ze zamiast nich i treba moze jakis oddział 6 grali?. Co do Yeomanów uwazam chyba ze puści moze z la/shildem byli by całkiem ok. Zamiast jednych bowmanów dałbym chyba jedngo Pegaza.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Inkwizytor
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 176
- Lokalizacja: Zad Trolla; Koszalin
@emiel_regis-nigdy nie myślałem o pegazach jako jednostce uderzeniowej. One mają być od wsparcia, ataków z flanki, trzepania skirmisherów itp. Raz zdarzyło mi się że pojechali w trójkę dziesiatkę COKsów (ale to był fuks). No i mam dwie duże lance (no-jedną dużą i drugą trochę mniejszą ). A dwa treby są dlatego że Graale troche za drogo wychodzą. No i co dwa treby to nie jeden
@GarG-niby Questingi mają tylko te 5 siły, ale mam pewność że je mają, nawet jak są zaszarżowani. Na piechotę (z wyjątkiem tej najcięższej) absolutnie wytarcza, trochę gorzej jest z kawalerią... może uda mi się wygosodarować punkty na Graali (ale tu z kolei modele mi się nie podobają )
@GarG-niby Questingi mają tylko te 5 siły, ale mam pewność że je mają, nawet jak są zaszarżowani. Na piechotę (z wyjątkiem tej najcięższej) absolutnie wytarcza, trochę gorzej jest z kawalerią... może uda mi się wygosodarować punkty na Graali (ale tu z kolei modele mi się nie podobają )
Niedługo zaatakuje nas kosmiczna lejąca się galaretka.
A i tak wszyscy zgnijemy w kobiałce
A i tak wszyscy zgnijemy w kobiałce
-
- Oszukista
- Posty: 837
popatrz na to tak: pegazy w 3 sa fajne do likwidacji przeciwnika, ale 4 ze szmatą:
-same rozkręcają sporo przeciwników (piechota, kawa - bok)
-przeciwnik będzie się ich strasznie bał, znając ich możliwości i będzie się wystawiał tak żebyś nie bardzo miał ich jak uzyć w podstawowym (w jego mniemaniu) celu
-jak stracisz 1 i tak masz wcale niezłą siłe przebicia
-2 lance to wcale nie tak dużo - sporo zabawek rozkręca lance w 1 turę... dobrze mieć ze 3-4 oddziały szturmowe, na te punkty to nawet 4-5, przynajmniej jak dla mnie. Dlatego sugeruję: wywalić M@A i trebusz, zamiast questingow gralle, i dodatkowa lanca, albo wzmocnienie do 9 rycerzy 2 małych które teraz masz
-same rozkręcają sporo przeciwników (piechota, kawa - bok)
-przeciwnik będzie się ich strasznie bał, znając ich możliwości i będzie się wystawiał tak żebyś nie bardzo miał ich jak uzyć w podstawowym (w jego mniemaniu) celu
-jak stracisz 1 i tak masz wcale niezłą siłe przebicia
-2 lance to wcale nie tak dużo - sporo zabawek rozkręca lance w 1 turę... dobrze mieć ze 3-4 oddziały szturmowe, na te punkty to nawet 4-5, przynajmniej jak dla mnie. Dlatego sugeruję: wywalić M@A i trebusz, zamiast questingow gralle, i dodatkowa lanca, albo wzmocnienie do 9 rycerzy 2 małych które teraz masz