Ale chyba Smok i wierzchowce(zimnokrwiste) nie mają przerzutów...tylko Hydra ma wieczną nienawiść...Jankiel pisze: Hatred robi wielką róznicę - każda jednostka ma takiego powera, że wystarczy tylko nie dać się wystrzelać. COK, hydry i smok nabijają tyle ran, że praktycznie mogą przyjmować wszystkie zwykłe klocki na klatę. .
DE na smoku - 2250
Re: DE na smoku - 2250
Głupotę oblewałem dosyć często, ale niewiele to zmieniało. Mam tyle oddziałów, że spokojnie jestem w stanie to zniwelować.
@Aro - jesteś jednym, z nielicznych, dla których 12 PD to mało. Nic na to nie poradzę. Też bym chciał sobie pograć DE na 20+ PD, ale niewielu osobom to odpowiada.
@Aro - jesteś jednym, z nielicznych, dla których 12 PD to mało. Nic na to nie poradzę. Też bym chciał sobie pograć DE na 20+ PD, ale niewielu osobom to odpowiada.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
@Jankiel: sam piszesz, ze skoro BP+R to sie magii bac nie musisz, czyli sam wiesz, ze w BP+R nie da sie zrobic armii niszczacej magia.
I tak, 12PD to malo, zeby magia zmiesc przeciwnika.
To liczac zgrubsza:
6 x D6S4 hitow czyli srednio 21, czyli na oddzial z T3 i sv4+ jakies 9-10W.
I to jak wszystko wyjdzie i nie ma dispelli.
(przyklad na malych MM, bo akurat gram lizakami i to naczesciej rzucam![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wiem, ze sa efektywnijsze mozliwosci wykorzystania magii, ale one czesto zaleza od szczescia w rzutach na czary lub wykupienia seera/master of sorcery czyli jeszcze zmniejszenia PD.
I tak, 12PD to malo, zeby magia zmiesc przeciwnika.
To liczac zgrubsza:
6 x D6S4 hitow czyli srednio 21, czyli na oddzial z T3 i sv4+ jakies 9-10W.
I to jak wszystko wyjdzie i nie ma dispelli.
(przyklad na malych MM, bo akurat gram lizakami i to naczesciej rzucam
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wiem, ze sa efektywnijsze mozliwosci wykorzystania magii, ale one czesto zaleza od szczescia w rzutach na czary lub wykupienia seera/master of sorcery czyli jeszcze zmniejszenia PD.
Nie ja jestem autorem BP+R, ale wydaje mi się, że taki był zamysł twórców tych ograniczeń. Opieranie siły armii na magii sprowadza umiejętności taktyczne do roli drugorzędnej (właściwie tylko do wybierania celów dla czarów), zaś wygrana/przegrana zależy niemal wyłącznie od czynnika losowego, tzn. turlania w fazie magii.Alister pisze:@Jankiel: sam piszesz, ze skoro BP+R to sie magii bac nie musisz, czyli sam wiesz, ze w BP+R nie da sie zrobic armii niszczacej magia.
I tak, 12PD to malo, zeby magia zmiesc przeciwnika.
Intencją było przycięcie porno magii, bo tego oczekiwała spora część graczy. Tą rozpiską spokojnie mogę grać też bez BP+R i tez nie będę się bał magii ani maszyn, bo dołożę więcej harpii i drugą hydrę. Ale o wszelkich CS i ich sensowności dyskutujcie proszę gdzie indziej.