DE na smoku - 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
solkan
Wałkarz
Posty: 51

Re: DE na smoku - 2250

Post autor: solkan »

Jankiel pisze: Hatred robi wielką róznicę - każda jednostka ma takiego powera, że wystarczy tylko nie dać się wystrzelać. COK, hydry i smok nabijają tyle ran, że praktycznie mogą przyjmować wszystkie zwykłe klocki na klatę. .
Ale chyba Smok i wierzchowce(zimnokrwiste) nie mają przerzutów...tylko Hydra ma wieczną nienawiść...

Awatar użytkownika
s!k0r
Wałkarz
Posty: 63
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: s!k0r »

nie, hate przechodzi na wierzchowce

P.S
A głupota ci nie przeszkadzała ??
Przeczytałem to zdanie, nie dopasowałem do kontekstu COK i prawie padłem ze śmiechu :lol2:

solkan
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: solkan »

aaa..to zwracam honor...

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Jankiel pisze: Turniej na BP+R więc ani magii nie muszę się bać, ani nadmiaru maszyn
Szkoda, że pewne armie opierają się po części na magii... To zdanie IMO pokazuje co ma robić BP+R aczkolwiek bardziej R.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Głupotę oblewałem dosyć często, ale niewiele to zmieniało. Mam tyle oddziałów, że spokojnie jestem w stanie to zniwelować.

@Aro - jesteś jednym, z nielicznych, dla których 12 PD to mało. Nic na to nie poradzę. Też bym chciał sobie pograć DE na 20+ PD, ale niewielu osobom to odpowiada.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Alister
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Alister »

@Jankiel: sam piszesz, ze skoro BP+R to sie magii bac nie musisz, czyli sam wiesz, ze w BP+R nie da sie zrobic armii niszczacej magia.
I tak, 12PD to malo, zeby magia zmiesc przeciwnika.
To liczac zgrubsza:
6 x D6S4 hitow czyli srednio 21, czyli na oddzial z T3 i sv4+ jakies 9-10W.

I to jak wszystko wyjdzie i nie ma dispelli.

(przyklad na malych MM, bo akurat gram lizakami i to naczesciej rzucam ;)
Wiem, ze sa efektywnijsze mozliwosci wykorzystania magii, ale one czesto zaleza od szczescia w rzutach na czary lub wykupienia seera/master of sorcery czyli jeszcze zmniejszenia PD.

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Alister pisze:@Jankiel: sam piszesz, ze skoro BP+R to sie magii bac nie musisz, czyli sam wiesz, ze w BP+R nie da sie zrobic armii niszczacej magia.
I tak, 12PD to malo, zeby magia zmiesc przeciwnika.
Nie ja jestem autorem BP+R, ale wydaje mi się, że taki był zamysł twórców tych ograniczeń. Opieranie siły armii na magii sprowadza umiejętności taktyczne do roli drugorzędnej (właściwie tylko do wybierania celów dla czarów), zaś wygrana/przegrana zależy niemal wyłącznie od czynnika losowego, tzn. turlania w fazie magii.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Intencją było przycięcie porno magii, bo tego oczekiwała spora część graczy. Tą rozpiską spokojnie mogę grać też bez BP+R i tez nie będę się bał magii ani maszyn, bo dołożę więcej harpii i drugą hydrę. Ale o wszelkich CS i ich sensowności dyskutujcie proszę gdzie indziej.

ODPOWIEDZ