Army list wilkołaków

Dyskusje na dowolne tematy, niekoniecznie związane z tematyką forum. To tutaj można poćwiczyć prawy shiftowy.

Moderatorzy: Heretic, Grolshek, Albo_Albo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dawidos
Wałkarz
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa

Army list wilkołaków

Post autor: Dawidos »

Szukałem w sieci ale bez skutku, może ktoś zetknął się z czymś takim lub ma jakieś pomysły odnośnie wilkołaków jako armii do młotka. Piszcie co myślicie :D

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

w sumie to chyba strigoie z VC to takie wilkolaki...
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Lunn
Masakrator
Posty: 2066
Lokalizacja: W-w

Post autor: Lunn »

kojarzę że coś takiego się kiedyś pojawiło, nawet przeglądałem ten armylist. oczywiście był nieoficjalny

Awatar użytkownika
Dawidos
Wałkarz
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dawidos »

Kosa pisze:w sumie to chyba strigoie z VC to takie wilkolaki...
Strigoi ? co to za jednostka w obecnej edycji jej nie ma z tego co mi wiadomo

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Addiw pisze:
Kosa pisze:w sumie to chyba strigoie z VC to takie wilkolaki...
Strigoi ? co to za jednostka w obecnej edycji jej nie ma z tego co mi wiadomo

no nie ma...
Jest, a w zasadzie byl to VI edycyjny klan wampirów, takie zmutowane wampiry, mogloby to podejsć pod wilkolaków.
Jak wiadomo wampir to taki rycerz z dokonalym fechtunkiem, zaś tutaj liczyla się slepa furia, sila pazurów i wytrzymalosć ciala, a nie zbroji.

Podejzewam, że daloby się zlożyć klimatyczne wampiry na takich strigoiach dalej, pozwala na to book.
Wystarczy dobrać odpowiednie moce vampirów aby bylo klimatycznie i już. Sam varghulf to taki niby wilkolak jakby nie patrząc ;)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Przecież jest pełno klimatycznych wampirów podchodzących pod strigoi na stołach, bo każdy gracz WC wystawia co najmniej 3 regimenty ghuli... :lol2:
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Kosa: Rycerze o doskonałym fechtunku to Krwawe Smoki, raczej ciężko tak zdefiniować Lahmianki czy Carsteinów.
Strigoi nie mają absolutnie NIC wspólnego z wilkołakami od strony fluffu.
I nie, Varghulf to nie wilkołak tylko przerośnięty wampir, który ostatecznie poddał się Bestii.

Wilkołaki w większości systemów przynależą do świata natury. W młotku nie jest to do końca podane. W pierwszej edycji WFRP jest notka, że są to albo mutanty ze zdolnością zmiany formy albo zupełnie oddzielny gatunek, który nie ma nic wspólnego z Chaosem.
Nieważne którą opcję wybrać nijak nie pasuje do wampirów.

Tak naprawdę... Jeśli ktoś już bardzo by chciał się bawić w robienie armii wilkołaków do WFB, która dodatkowo byłaby do przyjęcia na turniejach to powinien skupić się na czysto spiritowych WE.
Driady jako małe wilkołaki, Treekiny jako większe wilkołaki, treemany jako największe wilkołaki a bohaterowie WR i sami WR jako formy przejściowe (czy cokolwiek innego, w miarę rozsądnego).
Całkiem klimatyczne :).

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

@Torres,
wiem, ze VC nie mają wiele wspólnego z wilkolakami, w koncu się wampiry ich niezbyt lubią ;)

ale jak dla mnie jednak najblizej striogoją do tego, oczywisćie po uprzednich konwersjach :)

a carsteinowie to chyba też coś tam potrafią się pojedynkować, w koncu to tacy hrabowie, hihi.

Szkoda, ze już nie ma tak jasno wyznaczonych lini krwi w VC :(
No ale jednak da rade porobić nawet z dzisiejszego booka w zasadzie tematyczne armie.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

wilkołaki pojawiły się bodajże w którymś z Gotreków.
Jest do szlachetna rasa żyjąca w zgodzie z naturą- cos ala Leśne Elfy.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

w sumie jeśli tak, to WE dobrze pasują.

Alterzy idealnie się nadają, szybki i z mocnym uderzeniem.
W sumie pomysl Torresa jest bardzo ok.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Armia samych wilkołaków byłaby mało prawdopodobna, to tak jakby zrobić armię składającą się wyłącznie z wampirów. Likantropia występuje głównie u Norsemanów, więc może używałbyś zasad Warriorów Chaosu? Ja bym się nie bawił w wymyślanie nowego army lista, tylko wykorzystał istniejący. A WoC jako armia raczej elitarna powinna pasować.
Pomysł Torresa na wykorzystanie WE też sensowny, tylko pytanie co zrobić za łuczników (bo generalnie przydają się w armii)? Może coś na wzór wolf-kin'ów występujących w armii Middenheimu podczas SoC?

Awatar użytkownika
Dawidos
Wałkarz
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dawidos »

Pomysł z WE fajny ale największy problem u wilkołaków to różnorodność bo małe wilkołaki średnie wilkołaki i duże wilkołaki to trochę kiczowato wygląda. Myślałem nad jednostkami w stylu wilkołaków w zbrojach, na wierzchowcach, może z jakąś rozsądną bronią na dystans. Chłopi jako niewolnicy zastraszeni przez wilkołaczych panów. Dobry by był zmutowany niedźwiedź jako rare.

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Albo np. Wildy z łbami od Dire Wolfów :D
Obrazek
Dyskusja na temat Euro 2009 pisze:
Ja się przewidziałem czy 23 - N.Ireland gra na ograch??
TIM GRONNEBERG - OGRES

Szkoci to klimaciarze :D

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

No w sumie zawsze można zrobić z Chaos Warriorów coś na kształt Trzynastej Kompanii Kosmicznych Wilków z WH40k.

Awatar użytkownika
Dawidos
Wałkarz
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dawidos »

Torres pisze:No w sumie zawsze można zrobić z Chaos Warriorów coś na kształt Trzynastej Kompanii Kosmicznych Wilków z WH40k.
Fajna opcja puszki z głowami wilkołaków, jakby pousuwać wszystkie znaki chaosu to nieźle by się prezentowali. Taka elitarna bojówka zamieniona w pół-wilki.

Awatar użytkownika
warkseer
Wodzirej
Posty: 741
Lokalizacja: żyrardowskie kanały

Post autor: warkseer »

Shakin' Dudi pisze:wilkołaki pojawiły się bodajże w którymś z Gotreków.
Jest do szlachetna rasa żyjąca w zgodzie z naturą- cos ala Leśne Elfy.
W "Zabójcy Trolli", opowiadanie "Dzieci Ulrica".
Próby łączenia ich ze strzygoniami czy zmutowanymi ludźmi z północy nie pasuje ni w 5 ni w 9.
Rzeczywiście bliżej im do Wieś Elfów.
Może po prostu stworzyć oddział (jakiś rare) w armii Middenheim/Ulrica...

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Taaa z WE kiepsko myslę, bo nie mogę sobie jakoś wyobrazić wilkołaka z t3, warriorzy chaosu najlepsi, konnica na jakichś wypaśnych wilkach z innej firmy, psy no po prostu wilki, herosi, ogry, dragoogry - wilkołaki np. z confrontacji to imho najlepsza opcja, reaper też ma w ofercie sporo wilkołaków

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Wilkołaków mamy dwa rodzaje w świecie warhammera

1. Wilkołaki które pochodzą w wyniku mutacji chaosu w norsce, pustkowiach chaosu czasem kislevie. = przykład Beoreg Bearstruck z regimentu DOW.(chociarz to niedzwiedziołak raczej ale powiedzmy że uznamy to zo za -łaka)

2. "Dzieci Ulryka" żyjące w Middenlandzie błogosławione przez swego boga istoty zmiennokształtne.


Jedne to raczej samotnicy których norsmeni otaczają czcią swoistego rodzaju. Drugich jest zbyt niewiele by tworzyc armie. Tych pierwszych zresztą też .
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Tullaris
Masakrator
Posty: 2177
Lokalizacja: Solec nad Wisłą

Post autor: Tullaris »

Armia wilkołaków nie przejdzie od strony fluffu. W Starym Świecie, wilkołaki nie łączą się w armie, tylko żyją ukryci w ludzkiej społeczności, pozatym jest ich chyba za mało aby stworzyli armie. Nie wystąpią też raczej po stronie bestii chasou. Mimo, że zmieniają się w wilkopodobne stwory, to nie ciągnie ich do zwierzoludzi. Z opisu w bestiariuszu do WFRP II ed. wynika, że to własnie wilkołak dzięki swoim wyczulonym zmysłom ostrzegł ludzi ze swojej wioski o zbliżającym się niebezpieczństwie w postaci zwierzoludzi.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."

Awatar użytkownika
Teofil
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108

Post autor: Teofil »

taka armia wilkołaków to troche mało by miała jednostek
ale mimo ta fajny klimat
ARMIA DZIECI URLYKA
fajnie brzmi

ODPOWIEDZ