daje rade?1 Herald of Tzeentch @ 160 Pts
General; Magic Level 2
Winged Horror [20]
Spell Breaker [25]
1 Herald of Khorne @ 215 Pts
Battle Standard
Firestorm Blade [25]
Armour of Khorne [15]
1 Juggernaut @ [0] Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
6 Chaos Furies @ 72 Pts
6 Chaos Furies @ 72 Pts
8 Flesh Hounds of Khorne @ 280 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts
6 Flamers of Tzeench @ 210 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 3 (+1DS)
Models in Army: 60
Total Army Cost: 1669
1669, DoCh, BP + Limited
1669, DoCh, BP + Limited
eee mozna wziac 3 psy na BP i R?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
jest samo BP+ limited tak wiec wszystko sie zgadza. Magia moze Cie lekko bolec ale pozatym to ok. Z taką ilością psów myśle dasz sobie rade
( w sumie to taki samograj
( w sumie to taki samograj
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Oddziałem 8 psów się trudno manewruje. Wolał bym mieć 7/7/6 zamiast 8/6/6 Chociaż też bym tak nie gra bo nie lubię tylu psów
Poprawcie mnie, jeśl źle coś zrozumiałem, ale herald Khorne'a z save 0+ zajmuje 2 sloty hero.
Moje Khorne-free demony spotkały coś podobnego na 1350 pkt - herald, 3 oddziały psów. Musiałem się trochę nagimnastykować, ale na szczescie przeciwnik nie miał skirmishy i dało się go wymanewrować.
Moje Khorne-free demony spotkały coś podobnego na 1350 pkt - herald, 3 oddziały psów. Musiałem się trochę nagimnastykować, ale na szczescie przeciwnik nie miał skirmishy i dało się go wymanewrować.
8 psow + bsb = 2x5, manewrujesz normalnie a masz nawet +1 za rzadkiArbaal pisze:Oddziałem 8 psów się trudno manewruje. Wolał bym mieć 7/7/6 zamiast 8/6/6 Chociaż też bym tak nie gra bo nie lubię tylu psów
zajmuje 2 sloty hero, stad jest tylko jeden latajacy mag generalKrzysiekW pisze:Poprawcie mnie, jeśl źle coś zrozumiałem, ale herald Khorne'a z save 0+ zajmuje 2 sloty hero.
Moje Khorne-free demony spotkały coś podobnego na 1350 pkt - herald, 3 oddziały psów. Musiałem się trochę nagimnastykować, ale na szczescie przeciwnik nie miał skirmishy i dało się go wymanewrować.
idea rozpiski byla taka:
zlozylem cos bardziej skomplikowanego, bez khornowca, z demonetkami, z 2x psami...
i tak se pomyslalem, skoro turniej jest na prawie 1700pkt na stolach 48x48 to po co mam sie wysilac? seekerki nie beda wykorzystane tak jak by byly na 72x48, syrenka do tej pory na male pkt przydala mi sie w 4/10 bitew z czego 'tylko' 2 mi totalnie wygrala (to samo mozna powiedziec o bsb, tyle ze ten wygral duzo wiecej...)
mialbym jeszcze magie, ktora jak to magia jest zawodna.. tutaj mam niby slaba obrone magiczna ale na Kohortexie mialem 3dd bez scrolla i nawet nie brakowalo mi obrony grajac 2x ze skavenami.. tutaj limit PD jest o 2 wiekszy a ja mam dodatkowo scrolla i duzo wiecej psow z MR 3.. jedyna magia jakiej sie boje to popychaczki i wskrzeszenia ale tutaj rowniez mam cos co mi powinno z tym pomoc czyli flamery ktore ladnie kosza zombiech czy nawet ghule...
ogolnie rozpa byla robiona z mysla o jakichs glupich bsb czy to bretonskich czy HE czy DE oraz o hydrach... jak wezme 2x psy bez juggera to praktycznie z automatu mam jedne psy wylaczone, a jednymi psami duzo sie nie zrobi, tutaj najwazniejszy oddzial tak czy siak jedzie na przeciwnika... bo co mi taki bsb zrobi? bretonski sie odwinie ob juggera, a HE dostanie Outnumber Fear od CRa... a nawet jak mi zablokuje jeden z mneijszych oddzialow to ja mam i tak 2x psy z czego jedne niszczace wszystko na swojej drodze... proste to samo hydra, jak widzi flamery to nie wychodzi z lasu/ zza lasu... a na stoalach 48x48 jest raczej ciezko uciec spod 24 calowego mobilnego zasiegu...
pzdr
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
o kurde mac no rzeczywiście masakryczna rozpa... <idzie do pracowni kminić jak to pojechać> xD
Nikomu nie bronię ale dla mnie to jest 175pkt maszerujących z tyłu i dających +1do cr. Jak z ostrzału zostaną wklepane 2 rany to mamy 140pkt maszerujących z tyłu.8 psow + bsb = 2x5, manewrujesz normalnie a masz nawet +1 za rzadki
Wpadnie taki oddział, natłucze ran i będzie miał +1do cr. ale wyobrażając sobie taką sytuację: Mamy oddział 8 psów z heraldem dający nam szereg i mamy oddział z heraldem i z 5 psami. Przypuśćmy że z każdego oddziału zdejmiemy jednego psa. Zaczyna się kolejna tura i jeśli mielibyśmy szarżować oddział który na początku miał 5 psów sprawi się lepiej. Jest w nim mniej punktów i ma szanse uderzyć o jeden pies więcej.
@edit: Dodam jeszcze że oddział z 8 psami ma większy US co jest na jego korzyść
wszystko zalezy na jaka armie, mi zawsze srednio gina 2 psy z ostrzalu zanim dojezdzam (nie mowie o bretce gdzie nic mi nie ginie i nie mowie o dwarfach gdzie zwykle dojezdzaja 2-3 psy gora) moge bez problemu wystawic sobie z przodu 5 psow + bsb a 3 z tylu, akurat dojedzie wszysto co ma... moge wrzocic sobie bsb do 6 psow i jechac z jednym z tylu, a tym oddzialem 8, siedem z przodu i jeden z tylu.. naprawde jest duzo kombinacji
moge dac 7+7+6 ale moim zdaniem nie ma to sensu, co za roznica 7 czy 6? a 8 + herald da rade vs np bretka gdzie i tak wiele wiecej (1 pies) bym nie dostawil a pies vs rycerze jest mniej pewny od stalego +1 do CR, chocby w pierwszej fazie..
no i dochodzi wspomniany przez ciebie US, i tak nie mam co wrzocac, furii wiecej sie nie oplaca, flamerow nie mozna horrorow nie mam po co
p.s.
a co do twojego przykladu:
a co jesli masz oddzial 5 psow z heraldem i jeden pies ginie ci z 1 cannona, a kula od drugiego leci prosto na glowe bsb ? IMO w oddziale gdzie jezdzi koles minimum to 7 psow
pzdr
moge dac 7+7+6 ale moim zdaniem nie ma to sensu, co za roznica 7 czy 6? a 8 + herald da rade vs np bretka gdzie i tak wiele wiecej (1 pies) bym nie dostawil a pies vs rycerze jest mniej pewny od stalego +1 do CR, chocby w pierwszej fazie..
no i dochodzi wspomniany przez ciebie US, i tak nie mam co wrzocac, furii wiecej sie nie oplaca, flamerow nie mozna horrorow nie mam po co
p.s.
a co do twojego przykladu:
a co jesli masz oddzial 5 psow z heraldem i jeden pies ginie ci z 1 cannona, a kula od drugiego leci prosto na glowe bsb ? IMO w oddziale gdzie jezdzi koles minimum to 7 psow
pzdr
jak układałem ropze to wyszło mi dokładnie prawie to samo tyle że zamiast latania na tęczowcu miałem master of sorcery i jedną furie mniej. Byłes pierwszy więc mam jeszcze czas by wykminić coś bardziej porabanego niż to o ile jest to możliwe (tzn. nie zagram tym samym bo nie lubie mirorów), a co do rozpiski to w sumie nie ma co zmieniać bo każda jednostka ma tutaj swoje zadanie i jest mega wygięta w szczególnosci 3 oddziały psów na stole 48x48
spoko, ja nie bede na 100% to jak cos dam ci znac zebys wzial swoja pierwsza wymyslona rozpeKołek pisze:jak układałem ropze to wyszło mi dokładnie prawie to samo tyle że zamiast latania na tęczowcu miałem master of sorcery i jedną furie mniej. Byłes pierwszy więc mam jeszcze czas by wykminić coś bardziej porabanego niż to o ile jest to możliwe (tzn. nie zagram tym samym bo nie lubie mirorów), a co do rozpiski to w sumie nie ma co zmieniać bo każda jednostka ma tutaj swoje zadanie i jest mega wygięta w szczególnosci 3 oddziały psów na stole 48x48
a co mastera to sie imo nie opyla w takiej kombinacji, zreszta juz jakis czas temu doszedlem do tego ze jak herald teczy spelnia jakas role - bsb/general to MUSI miec latanie, wiec dla mnie jest to gift domyslny, tutaj bardziej mi sie przyda scroll, na kohortexie mialem np mastera (scroll tam jeszcze nie byl konieczny), magia i tak jest ok bo pukam 3x pocisk z 2 kosci, a gienek lata sobie dowoli miedzy 2 oddzialami horrorkow i flamerami (glownie flamerami dajac LD lapiacym przeciwnika furiom), herald bez latania jest za bardzo statyczny, jak trafisz na HE z np 5x dragonami to jestes duzo pkt w plecy bo nie ma jaks powtrzymac wszystkich oddzialow przed szarza w horrory
pzdr