Chaos vs Dwarfy

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hanabishi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164

Chaos vs Dwarfy

Post autor: Hanabishi »

Wczoraj pogralem na nowych zasadach na 2k. Moj towarzysz wystawil (niestety) 2x cannon, katapulte i organki. W efekcie wybil mi 70% armii zanim doszedlem do combata. Wczesniej byly furie i to one w drugiej turze zajmowaly sie armatkami wiec moglem bezpiecznie dojsc i pociapac na kawalki cale klocki krasiow (chosen khorne knights :twisted: ). Teraz jednak furii nie ma wiec jedyne na co moge polegac to zaciecie sie dzialek. Chcialbym, wiec uzyskac porade bardziej doswiadczonych kolegow jak zaradzic problemowi przebicia sie do krasow.
Ostatnio zmieniony 7 cze 2009, o 14:43 przez Hanabishi, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Od strony gracza krasnoludzkiego:
1. Dużo śmiecia zasłaniającego.
2. Szybkie oddziały będące w stanie wklepać obsłudze (sprężynowiec, dysk).
3. Hellcannon.
Przy dobrym rozstawieniu te rzeczy wystarczą żeby ostrzał stał się dużo mniej groźny.

Awatar użytkownika
Szczep
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44

Post autor: Szczep »

Psy, psy i jeszcze trochę psów. No i maruderzy konni. Wspominałem juz psy? Właśnie po to są.

Awatar użytkownika
Hanabishi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164

Post autor: Hanabishi »

Szczep pisze:Psy, psy i jeszcze trochę psów. No i maruderzy konni. Wspominałem juz psy? Właśnie po to są.
Wieszm gdy masz wszystkie wrogie dzialka na wzgorzu to psy moga sie.... ;p
Obrazek

Awatar użytkownika
Silesian_Heretic
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 158
Kontakt:

Post autor: Silesian_Heretic »

No własnie, mam takiego jednego u siebie co Krasiami gra, pornogejmer jeden. Marudy z flejlami to tak fifty fifty, jak dobrze rzucę to luz ale jak średnio to posprzątane w koljnej turze. Własnie chyba najbardziej realnym zagrożeniem jest gościu na dysku/sprężynie. Gdyby tak forsejkeni byli w skirmiszu :roll:

Awatar użytkownika
Szrederator
Chuck Norris
Posty: 646
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Szrederator »

jakiś mag na dysku który ma warda na strzelanie?? najpierw zaczaruje potem zaatakuje i wylatuje w inne działko lub za mapkę. Można też się zastanowić nad slaneshowym na na tym szybkim gównie.

Awatar użytkownika
conejito
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 41

Post autor: conejito »

Niedługo czeka mnie mała randka z Krasiami na 1500 pkt.
Co sadzicie o takiej rozpie??

226pkt.-sorcerer-l.2-TZENTCH-steed-POWER STONE,BLOODCURDLING ROAR
194pkt.-exalted hero-bsb-flails-disc of tzentch-mark of TZENTCH,GOLDEN EYE OF TZENTCH
230pkt.-5 chaos knights-KHOR.
220pkt.-5 chaos knights-stnd. b.,
277pkt.-12 chaos warriors-stnd. b.,-shields,hal.,-TZENTCH-BLASTED STANDARD
96pkt.-5 marauder horsemen- stnd. b., champ.,-flails, l. arm.
96pkt.-5 marauder horsemen- stnd. b., champ.,-thr. ax., l. arm.
101pkt.-15 marauders-shields, flails,l.arm- stnd. b.
30pkt.-5 warhounds
30pkt.-5 warhounds

wszelakie uwagi mile widziane :)
Ostatnio zmieniony 5 mar 2009, o 23:45 przez conejito, łącznie zmieniany 7 razy.

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

1 Przede wszystkim nie możesz miec 2xRoar w armii.
2 BSB wrzuć na steed saanesha lub dysk - szybciej dojedziesz
3 Na krasie to piechota nie jest najlepszą opcją - proponuję raczej coś szybkiego - prócz knightów dragon ogry, czy nawet zwykłe ogry.
4 Warhoundy rozbij na 2x5 (najlepiej jakoby było ich 3x5) i zasłaniaj nimi cele maszyn krasi.
5 Powodzenia :)

Awatar użytkownika
conejito
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 41

Post autor: conejito »

ok, pozmienialem;) zdjalem roara, wyrzucilem jednych maruderów, odjalem troche dodatkow i wcisnalem rydwan, na chaos ogry nie starczylo juz miejsca, jakis sensowny oddzial kosztuje 180pkt (3xOgr mark khorna, chaos armour i great weapons), albo 230 ( to samo, tylko marka nurgla i 4 Ogrów), warriorów z Chinu Ludowe nie wyrzuce, koniecznie chce nimi zagrac;)nie jestem pewien tego chariota....

Awatar użytkownika
ataman
Chuck Norris
Posty: 474

Post autor: ataman »

1. chariotem na krasie bym nie wyjezdzal :) za wolno jedzie i spada od jednej kuli.
2. wydaje sie, ze jednym magiem nic nie zdzialasz, uzylbym raczej bohatera walczacego na dysku - idealny na maszyny.
3. jeszcze wiecej oddzialow psow (po 5 sztuk) i/lub lekkeij kawalerii - bez nich od pierwszej tury bedziesz tracil z armii to co najwazniejsze czyli knightow i warriorow (btw: 10 psow jest warte 60 pkt, nie 30 ;) )
4. pokaz im!! :twisted:

ZZZ
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Puławy

Post autor: ZZZ »

Moim zdaniem psy to podstawa przeciwko każdej armiii strzelającej. A co do artylerii na górce...no cóż, zazwyczaj miejsca na niej jest niewiele i gracze krasnoludzcy skupiają na nim 2+ maszyn, a to już świetny cel dla helenki. Maszyny na górkach są też świetnym celem dla wszelkich magic misslów...

A ja i tak bym stawiał na psy ;)

Awatar użytkownika
conejito
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 41

Post autor: conejito »

ufff i kolejna zmiana...da lepsze rezultaty, czy no f... way;)

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Hmm no już jest dużo lepiej, ale jeżeli nie chcesz się pozbyc piechoty, to proponuję całkowicie zrezygnowac z magii, ponieważ nie mamy lataczy i potrzebujesz czegoś szybkiego na maszyny np. taki układ:

Exalted Hero - 194 pts
General, Mark of Tzeentch, Halberd, Shield, Golden Eye of Tzeentch, Bloodcurdling Roar,
;Disc of Tzeentch

Exalted hero - 200/205 pts
Mark of Slaanesh, BSB, SoM, E. Shield + ewentualnie Favour of the gods,
;Steed of Slaanesh

Spokojnie dobiegniesz/dolecisz i zbijesz każdą maszynkę, czy kuszników/thundererów. Dlaczego obaj nie na dyskach? Bo masz tylko jeden golden eye, a steedem możesz spokojnie wyszarżować z oddziału knightów.

Awatar użytkownika
Marios
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marios »

Izo pisze:3 Na krasie to piechota nie jest najlepszą opcją - proponuję raczej coś szybkiego - prócz knightów dragon ogry, czy nawet zwykłe ogry.
Imho właśnie na kraśki piechota z wardem na strzelanie z halabardami sa bardzo dobrą opcją na rozmontownanie klocków dwarfickich. Kawy jest za mało i szybko pospada.
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.

Awatar użytkownika
conejito
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 41

Post autor: conejito »

rewelacja, tak też niezwłocznie uczynię;) łisz mi lak

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Marios pisze:
Izo pisze:3 Na krasie to piechota nie jest najlepszą opcją - proponuję raczej coś szybkiego - prócz knightów dragon ogry, czy nawet zwykłe ogry.
Imho właśnie na kraśki piechota z wardem na strzelanie z halabardami sa bardzo dobrą opcją na rozmontownanie klocków dwarfickich. Kawy jest za mało i szybko pospada.
IMO dalej za wolno. Owszem dojdą, nawet nietknięci, ale wtedy może być już po bitwie ;) Zresztą nie ma co kombinować, na małe punkty jeszcze ani razu nie przegrałem chaosem z krasiami, a jest mi trudniej bo gram na magii.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3796
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Wywal sztandarowych z konnych maruderów, za dużo punktów przeciwnik dostaje gdy ich złamie - zamiast nich marki slaanesha lub dodatkowe psy lub więcej marud w pieszym klocku.

Awatar użytkownika
Marios
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marios »

Izo pisze:
Marios pisze:
Izo pisze:3 Na krasie to piechota nie jest najlepszą opcją - proponuję raczej coś szybkiego - prócz knightów dragon ogry, czy nawet zwykłe ogry.
Imho właśnie na kraśki piechota z wardem na strzelanie z halabardami sa bardzo dobrą opcją na rozmontownanie klocków dwarfickich. Kawy jest za mało i szybko pospada.
IMO dalej za wolno. Owszem dojdą, nawet nietknięci, ale wtedy może być już po bitwie ;) Zresztą nie ma co kombinować, na małe punkty jeszcze ani razu nie przegrałem chaosem z krasiami, a jest mi trudniej bo gram na magii.
Od 4 tury zaczynają szarżować jeśli gracz dwarficki ustawił sie defensywnie. Jeśli poszedł do zwary jak na porządnego gracza krasnoludzkiego przystało to od 2-3 tury są w walce.
Warriorzy w połączeniu z psami/marauderami konnymi szarżującymi w bok łamią bez problemu klocki krasnoudzkie(te bez stubbornów i niełamliwe).
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

szkoda tylko ze to co jest dobre na dwarfy czyli piechota + herosi z niej wyszarzowujacy jest strasznie kiepskie na cokolwiek bardziej manewrowego... czyli na wszystkie pozostałe armie ;)

pzdr

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

wczoraj grałem na 700pkt z ogrami .. pomijajac fakt ze gram pierwsza bitwe od poczatków 6 edycji (nawyki z 5 dramat) ... wystawimeł sie nurglem mag 5xmaruderow 12xwarrior 6xchosen armia pełen klimat wszystko nurgla nawet marudeży ale bylo go 2xwięcej masakra ... no fakt wtrafiają na 5+ ale gdyby nie to że chosen uciekli od feara i pojechł po nich gdy zjadł maruderów. wogóle zapomiałem o tabelce na wybrańcach i magu, po tej całej grze wydaje mi sie że chaos powinien gac tak piechotam warrior rydwany 1knigth albo chosen niewiem jak rare ale wystawil bym ołtarz i maródeży na koniach aha full magia ...co wy na to ? (niewiedzialem gdzie to napisac a niechcialem twozyc nowy temat) pozdrawiam :)

ODPOWIEDZ