Czym grać, przeciw komu?
Moderator: Yudokuno
Ja bym ich zmiękczył z poszóstnego a potem wleciał DR w bok z killing blowem na farta:p. Mina gracza chaosu któremu ściągamy fastem klocek za 250 pktow bezcenny.
No ale oczywiscie zostaja stare dobre sprawdzone sposoby, tzn. wymanewrujemy chaos knightow harpiami a potem wpadamy cokami z dodatkowym atakiem i najlepiej masterem z dobra lanca, no moze jeszcze sztandar z armour pircingiem i bedzie radosnie;D
No ale oczywiscie zostaja stare dobre sprawdzone sposoby, tzn. wymanewrujemy chaos knightow harpiami a potem wpadamy cokami z dodatkowym atakiem i najlepiej masterem z dobra lanca, no moze jeszcze sztandar z armour pircingiem i bedzie radosnie;D
Testowane kilkakrotnie. Wcale nie potrzeba ani dodatkowego ataku, ani mastera. 6 ze zwyczajnym bannerkiem spokojnie daje sobie radę z kawalerią chaosu bez dopalaczy (frenzy, stubborn etc).a potem wpadamy cokami z dodatkowym atakiem i najlepiej masterem z dobra lanca, no moze jeszcze sztandar z armour pircingiem
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Z kawaleria zfenzowana w ogole nie ma problemu.ZiMny pisze:Jankielu tyle , że Kawaleria Chaosu ta której dzisiaj się najczęściej ma Banner z Frenzy. Tak więc możemy jakieś śmiecia podsunąć , lecz też umiejętnie żeby nas nie zaoverrunować. Ale mi chodzi bardziej czym walczyć z tym czymś bez warzywienia i kombinowania. Ktoś ma jakieś sprawdzone sposoby ??
Odginanie szarż to czesc taktyki, ciężko się bez niej obejść. To my musimy zaszarżować bo oni maja 2 ataki 5S z bazy 4 tafa i 1+sava.
Jak ci się nie chce kombinować to sie przerzuć na chaos.
Zastanawiam sie dlaczego nikt jeszcze nie pomyslał o hydrze
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Ma. Rycerze mają tylko jednego wounda - 7A z hatred + obsługanci powinno skasować ze dwóch. Hydrze raczej się niewiele stanie. Co prawda musi zdawać breaka (od czego jest generał i bsb), ale rycerzy prędzej czy później zabije.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
No fakt, z multipla ciężko, ale przy zmasownym ostrzale może dało by rade, a napewno by ich osłabiło.Dr Crane pisze:
Z czego chcesz ich wystrzelać? Chyba tylko z pojedynczego strzału z bolca licząc na fart.
Zbierając wszystko do kupy, to na Nurglowych śmierdzieli dajemy COK, Egzeki (+1A z kotła), Wiedźmy i Korsarze (KB z kotła), no i jeszcze Hydra.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
Zaraz zaraz....mówiliśmy o samej Hydrze i nie było mowy o generale i bsb....w ten sposób CHK też mogą "coś tam mieć" choćby War Banner; Hydrze może i się nic nie stanie, ale jej poganiaczom już tak o ile Knighci nie będą mieli wyboru w co atakować....a poza tym w następnych turach Hydra straci hate....Ma. Rycerze mają tylko jednego wounda - 7A z hatred + obsługanci powinno skasować ze dwóch. Hydrze raczej się niewiele stanie. Co prawda musi zdawać breaka (od czego jest generał i bsb), ale rycerzy prędzej czy później zabije.
Generał i bsb to podstawowa sprawa dla każdej armiiZaraz zaraz....mówiliśmy o samej Hydrze i nie było mowy o generale i bsb....
Z gołą 5 rycerzy sama hydra spokojnie sobie radzi. Z takimi z bannerem potrzebuje już bsb. Po pierwszej urze walki już żaden rycerz nie powinien mieć mieć możliwości uderzenia w beastmasterów
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Pomylka - po pierwszej turze walki nie powinienes miec juz beastmasterow.
Zreszta nie wiem jak widzisz pojedynek hydry z rycerzami - trafia na 5+, rani na 3+, a oni maja jeszcze save. Max 1 schodzi.
Rycerze w odpowiedzi wbijaja 1-2 rany na hydrze i zabijaja obslugantow (tym jednym gosciem na krawedzi). Liczymy - rycerze maja 5-7 (w zaleznosci od war bannera i ran w hydre), hydra ma 1. Co tutaj zmienia bsb i general? Taka szarza to samobojstwo.
Na rycerzy dobra jest 1 z metalu. I 6.
Zreszta nie wiem jak widzisz pojedynek hydry z rycerzami - trafia na 5+, rani na 3+, a oni maja jeszcze save. Max 1 schodzi.
Rycerze w odpowiedzi wbijaja 1-2 rany na hydrze i zabijaja obslugantow (tym jednym gosciem na krawedzi). Liczymy - rycerze maja 5-7 (w zaleznosci od war bannera i ran w hydre), hydra ma 1. Co tutaj zmienia bsb i general? Taka szarza to samobojstwo.
Na rycerzy dobra jest 1 z metalu. I 6.
Niestety Barbara ma rację.
W walce wręcz bardzo ciężko jest zepsuć oddział knightów Nurglea.
Hydra ma za małą siłę i jeśli nie zaszarżuje to się zwija. Można mówić, że mamy sporo śmiecia gwarantującego szarżę ale WoCH też mają go sporo i dodatkowo hydrę DE mają jedną a przeciwnik zazwyczaj 3 oddziały knightów.
Smok jakoś tam sobie radzi, tak samo szarża CoK. Piechota, jeśli nie jest to jakiś niewystawialny oddział w stylu Execi z ASF i wsparciem kotła zostanie wycięta zanim uderzy.
Jedyna opcja: Magia. Tylko, że to też nie jest takie piękne. Trzeba najpierw wylosować tą szóstkę (a w ostatniej bitwie na 9 czarów z metalu nie miałem ani jednej) a później musi wejść i nie zostać rozproszona.
Stwierdzam, że ten oddział jest zdecydowanie dla DE największym koszmarem.
W walce wręcz bardzo ciężko jest zepsuć oddział knightów Nurglea.
Hydra ma za małą siłę i jeśli nie zaszarżuje to się zwija. Można mówić, że mamy sporo śmiecia gwarantującego szarżę ale WoCH też mają go sporo i dodatkowo hydrę DE mają jedną a przeciwnik zazwyczaj 3 oddziały knightów.
Smok jakoś tam sobie radzi, tak samo szarża CoK. Piechota, jeśli nie jest to jakiś niewystawialny oddział w stylu Execi z ASF i wsparciem kotła zostanie wycięta zanim uderzy.
Jedyna opcja: Magia. Tylko, że to też nie jest takie piękne. Trzeba najpierw wylosować tą szóstkę (a w ostatniej bitwie na 9 czarów z metalu nie miałem ani jednej) a później musi wejść i nie zostać rozproszona.
Stwierdzam, że ten oddział jest zdecydowanie dla DE największym koszmarem.
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Ja Knajtów Chałasu niszczę za pomocą smoka i manticory. Za dużo opcji nie mają przy obronie. Szarża tych dwóch lataczy robi im z dupy tunel tranzytowy dla jumbo jetów
.Zreszta nie wiem jak widzisz pojedynek hydry z rycerzami - trafia na 5+, rani na 3+, a oni maja jeszcze save. Max 1 schodzi.
Rycerze w odpowiedzi wbijaja 1-2 rany na hydrze i zabijaja obslugantow (tym jednym gosciem na krawedzi). Liczymy - rycerze maja 5-7 (w zaleznosci od war bannera i ran w hydre), hydra ma 1. Co tutaj zmienia bsb i general? Taka szarza to samobojstwo.
W moim kodeksie chaosu jest -1 do WS a nie -1 do hita. Raczej hydra szarżuje, bo jest bardziej mobilna. Trafia na 4+ z przerzutem, poza tym, DE mają więcej smiecia. Po zabiciu beastmasterów hydra ma sporą szansę na złapanie unbreakable lub frenzy+hatred. 1 rycerz zejdzie na pewno, może dwóch. Pozostała 4 musi bić w hydrę, też zadadzą jedną ranę, może dwie. I przegrywamy o 1. W przypadku war bannera czy 6 rycerzy generał + bsb wystarczą, bo break na 7 z przerzutem to nie tragedia. Nie ma się co licytować ani przekonywac, ja szarżuję, Wy nie musicie
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
monster reaction 3-4 taki byl plan od samego poczatkuswieta_barbara pisze:Pomylka - po pierwszej turze walki nie powinienes miec juz beastmasterow.
Zreszta nie wiem jak widzisz pojedynek hydry z rycerzami - trafia na 5+, rani na 3+, a oni maja jeszcze save. Max 1 schodzi.
Rycerze w odpowiedzi wbijaja 1-2 rany na hydrze i zabijaja obslugantow (tym jednym gosciem na krawedzi). Liczymy - rycerze maja 5-7 (w zaleznosci od war bannera i ran w hydre), hydra ma 1. Co tutaj zmienia bsb i general? Taka szarza to samobojstwo.
.