Pytania co do Vc
Moderator: misha
no widzisz. Sam mówisz że 4 albo 5 na długosć Ja chcem wiedzieć ile jest dokladnie ustalone. A moze mam obliczyc powierzchnie?
10x5 cm = 50 cm2 - corpse cart
2cmx2cm = 4 cm2 - szkielet
50 / 4 = 12,5
czyli uwazam ze nalezy przyjmowac gdzies 12 modeli
10x5 cm = 50 cm2 - corpse cart
2cmx2cm = 4 cm2 - szkielet
50 / 4 = 12,5
czyli uwazam ze nalezy przyjmowac gdzies 12 modeli
Na szerokosc z tego co slyszalem jest liczony jako jeden tzn muszisz miec zad z Corps Carta i czterech np. kosciakow A jesli chodzi o dlugosc to jest liczony tyle ile zajmuje modeli a dopiero tego nie jestem pewien bo moj Corps Cart lezy w sklepie w ktorym gram wiec nie bylo go pod reka zeby spr
Mam parę pytań co Do Książki Wampirów
po pierwsze są tam przedmioty zaklęte i przy nie których pisze
(zaklęty czar poziom mocy 3) ale na ile + mam go rzucić i ile kości mam użyć nie pisze.
2 Jak działa Kostur potępienia , w książce pisze ze każdy sprzymierzony model w promieniu 12" który walczy wręcz może wykonać dodatkowy pojedynczy atak ,tylko kiedy w fazie magi od tak sobie czy w walce wręcz i w jakiej Kolejności ?
3 Tego już w ogóle nie mogę rozgryźć Berło De Noirota Każde udane rzucenie przez właściciela Berła czaru podniesie z martwych przywołuje k3+9 modeli zombie słowo słowo z polskiego podręcznika
4 Czarny topór Krella
Wielka Broń. Czarny topór zadaje K3 ran (model traci K3 punkty żywotności ) Dowolny model Zraniony Czarnym Toporem, o ile pozostaje przy życiu, musi na początku kolejnej tury własnej zdać test wytrzymałości w przeciwnym wypadku traci kolejny punkt również słowo słowo przepisane z podręcznika i co to jest test wytrzymałości ?
5 Czarny powóz jeżeli rzucam kościami z puli + wampirów w odległości do 6" i mam np 4 kości z czego na 1 mam 6 na reszcie powiedzmy 3,4,5
to tą jedną kość przejmuje powóz a czy te 3 kości pozostałe mogę następnie użyć do czarowania ? i w jaki sposób to się kumuluje jak trafie w tej turze jedną 6 w następnej znowu jedną to efekt będę miał podwójny tzn będę miał + 1 do trafień i załoga powozu będzie pałała nienawiścią
po pierwsze są tam przedmioty zaklęte i przy nie których pisze
(zaklęty czar poziom mocy 3) ale na ile + mam go rzucić i ile kości mam użyć nie pisze.
2 Jak działa Kostur potępienia , w książce pisze ze każdy sprzymierzony model w promieniu 12" który walczy wręcz może wykonać dodatkowy pojedynczy atak ,tylko kiedy w fazie magi od tak sobie czy w walce wręcz i w jakiej Kolejności ?
3 Tego już w ogóle nie mogę rozgryźć Berło De Noirota Każde udane rzucenie przez właściciela Berła czaru podniesie z martwych przywołuje k3+9 modeli zombie słowo słowo z polskiego podręcznika
4 Czarny topór Krella
Wielka Broń. Czarny topór zadaje K3 ran (model traci K3 punkty żywotności ) Dowolny model Zraniony Czarnym Toporem, o ile pozostaje przy życiu, musi na początku kolejnej tury własnej zdać test wytrzymałości w przeciwnym wypadku traci kolejny punkt również słowo słowo przepisane z podręcznika i co to jest test wytrzymałości ?
5 Czarny powóz jeżeli rzucam kościami z puli + wampirów w odległości do 6" i mam np 4 kości z czego na 1 mam 6 na reszcie powiedzmy 3,4,5
to tą jedną kość przejmuje powóz a czy te 3 kości pozostałe mogę następnie użyć do czarowania ? i w jaki sposób to się kumuluje jak trafie w tej turze jedną 6 w następnej znowu jedną to efekt będę miał podwójny tzn będę miał + 1 do trafień i załoga powozu będzie pałała nienawiścią
po pierwsze: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=13034
po drugie: wszystkie Twoje pytania opierają się o nieznajomość zasad zamieszczonych w rulebooku
po trzecie: jest napisane
a teraz jak już Cię zrugałem...
"poziom mocy 3" oznacza że przeciwnik aby rozproszyć ten czar musi rzucić 3 lub więcej... Ty po prostu deklarujesz użycie przedmiotu
"kostur potępienia" (matko jak ja nie znoszę polskiego nazewnictwa)- jest to również rzecz z "poziomem mocy", działa w turze magii
"berło de noirta" właściwości tego przedmiotu ułatwiają wskrzeszanie zombiech z czaru nr 1 listy magii Wampirów, ale tylko właściciel ma takie ułatwienie
"czarny topór Krella" test wytrzymałości- na jednej kości 6 ściennej (k6, w angielskich podręcznikach spotkasz określenie d6) ma wypaść tyle lub mniej niż wynosi wartość wytrzymałości (wynik 6 zawsze oblewa)
"czarny powóz" jeśli w pierwszej turze zassiesz jedną kość, a w drugiej kolejną, to masz dwie dodatkowe zdolności. kości na których nie wypadnie 6 mogą być użyte w dalszej części tury magii
pozdrawiam
Uprzedziłeś mnie dzięki
Co do "jest napisane" - poprawną formą jest także "pisze" jednak "jest napisane" wygląda ładniej
Temat przenoszę.
po drugie: wszystkie Twoje pytania opierają się o nieznajomość zasad zamieszczonych w rulebooku
po trzecie: jest napisane
a teraz jak już Cię zrugałem...
"poziom mocy 3" oznacza że przeciwnik aby rozproszyć ten czar musi rzucić 3 lub więcej... Ty po prostu deklarujesz użycie przedmiotu
"kostur potępienia" (matko jak ja nie znoszę polskiego nazewnictwa)- jest to również rzecz z "poziomem mocy", działa w turze magii
"berło de noirta" właściwości tego przedmiotu ułatwiają wskrzeszanie zombiech z czaru nr 1 listy magii Wampirów, ale tylko właściciel ma takie ułatwienie
"czarny topór Krella" test wytrzymałości- na jednej kości 6 ściennej (k6, w angielskich podręcznikach spotkasz określenie d6) ma wypaść tyle lub mniej niż wynosi wartość wytrzymałości (wynik 6 zawsze oblewa)
"czarny powóz" jeśli w pierwszej turze zassiesz jedną kość, a w drugiej kolejną, to masz dwie dodatkowe zdolności. kości na których nie wypadnie 6 mogą być użyte w dalszej części tury magii
pozdrawiam
Uprzedziłeś mnie dzięki
Co do "jest napisane" - poprawną formą jest także "pisze" jednak "jest napisane" wygląda ładniej
Temat przenoszę.
Ja mam jeszcze pytanko o Hełm przykazania chodzi mi o to czy ta jednostka ma cały czas WS wampira który to posiada czy tylko w jednej fazie a po tej fazie mogę wybrać inną następną czy np jednostka cały czas używa tego hełmu i jak powiedzmy zginie to mogę wybrać następną ??
Nie .
Ten czar ma dwie opcje czyli mozna go uzyc na dwa sposoby pierwszym jest to ze jezeli twoj oddzial nie walczy to mozesz go ruszyc o 8" ten ruch moze byc wykozystany na szarze ale przeciwnik moze na nie zareagowac w zwykly sposob
droga opcja jest to ze jezeli twoj oddzial juz walczy to uzyskuje zasade "zawsze atakuje pierwszy" i mozliwosc przezutow na trafienie
Ten czar ma dwie opcje czyli mozna go uzyc na dwa sposoby pierwszym jest to ze jezeli twoj oddzial nie walczy to mozesz go ruszyc o 8" ten ruch moze byc wykozystany na szarze ale przeciwnik moze na nie zareagowac w zwykly sposob
droga opcja jest to ze jezeli twoj oddzial juz walczy to uzyskuje zasade "zawsze atakuje pierwszy" i mozliwosc przezutow na trafienie
- Myter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 119
- Lokalizacja: Galaktyka Siusiacz, Planeta Burgundowy Kutacz
Mam pytanie ( jak zawsze zresztą) jeżeli dam Vampirowi latanie w vampiric powers, to czy moge nim zakończyć ruch latania w np. lesie ? wiem ze np. fell baty tak nie mogą, ale może vampira jako pojedynczego modelu to nie dotyczy?
Główny rulebook mówi, ze nie można wlatywać do lasu, wiec odpowiedz brzmi nie. Gdyby było inaczej byłoby to zaznaczone w opisie mocy.
(swoja drogą, wystarczy już przegięć w tej armii, nie wymyślajmy nowych )
(swoja drogą, wystarczy już przegięć w tej armii, nie wymyślajmy nowych )
-> Niech ktoś w końcu zacznie kopać wampirze tyłki, bo mam dosyć słuchania docinek o graniu przegiętą armią tylko dlatego, ze GW zwaliło army booka i wydało go bez z balansowania :/