Pułapka Niedźwiedzia IV
Pułapka Niedźwiedzia IV
ZKF AD ASTRA, ZSEiS "Elektronik" oraz sklep Level ZAPRASZAJĄ NA TURNIEJ WFB
"Pułapka Niedźwiedzia IV"
Format 2250, 3 bitwy
Miejsce:
Świetlica Zespołu Szkół Elektronicznych i Samochodowych, ul. Staszica 2, Zielona Góra
Plan dojścia z dworca PKP:
Czas: 17 stycznia 2009 (sobota)
Plan turnieju:
9.00 Zapisy i takie tam
9.30 Start
Po 2,5 godz. a bitwę musi starczyć, tak żebyśmy do 20 turniej skończyli
Informacje ogólne:
- Turniej klasy - Lokal
- Wstęp na turniej kosztuje 10 zł
- Turniej został zgłoszony do ligi
- Można proksować, ale tylko innymi figurkami o podobnej roli (w razie wątpliwości proszę pytać przy zgłoszeniu) W szczególnych przypadkach możemy dopuścić armie w jakiejś części "kartonikowe" - uzgadniajcie to najlepiej osobiście ze mną
- Rozpiski jako załącznik do maila nadsyłać na adres: misiotek@o2.pl do dnia 16 stycznia
- Pełniący obowiązki sędziego: tradycyjnie Mateusz Kurowski
Obowiązuje Balancing Patch oraz Format Restricted
http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
Regulamin:
× Armie limited
× Obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× Obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× Obowiązują polskie uściślenia sędziowskie [ur]http://strony.aster.pl/barbaros/uscpl.pdf[/url] chyba, że poniżej wskazano odmiennie
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× Nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
× Wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera
× Wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje (także u Chaos Dwarfów)
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone
× Dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War
× Działa Dogs of War mogą brać tylko armie Dogs of War
× Wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004. Wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii.
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone
× Kawaleria Rhinoxów dozwolona
× Do wszystkich oddziałów spoza AB należy posiadać zasady! Nieposiadanie zasad może skutkować rozstrzygnięciem wszelkich wątpliwości na niekorzyść właściciela, a w skrajnych przypadkach może zostać ukarane karniakami.
Zasady turnieju:
- Gramy 3 bitwy; opisy scenriuszy poniżej
- Gramy na jawne rozpiski
- Stoły 72”x48”
- Jeden rzut - strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygrał rzut rozstawia pierwszą jednostkę.
-Zasadą specjalną turnieju jest "Pułapka Niedźwiedzia". Jeśli komuś uda się wykonać pułapkę woła sędziego, który przyznaje mu wtedy +300 małych punktów.
Dla tych co nie wiedzą czym jest pułapka niedźwiedzia. Jest to manewr wymyślony dla krasnoludów przez Gava Thorpe. Manewr polega na przyjęciu odziałem szarży przeciwnika. W następnej turze dwa inne oddziały szarżują na wyeksponowane flanki wroga. Aby otrzymać punkty należy wykonać dokładnie taki manewr. Przeciwnik musi zaszarżować na nasz centralnie wystawiony oddział a w następnej turze oddziały ustawione po bokach, posiadające możliwość otrzymywania bonusu za ranki (czyli fasty, monstery itp. odpadają) muszą zaszarżować na ten w środku. Pułapki niedźwiedzia nie można wykonać zasadą kontrszarży detachmentów - to nie jest pułapka!!
Proste!
Progi:
0-250=10:10
251-500=11:9
501-750=12:8
751-1000=13:7
1001-1250=14:6
1251-1500=15:5
1501-1750=16:4
1751-2000=17:3
2001-2250=18:2
2251-2500=19:1
2501+=20:0
Punkty do zdobycia:
60 z bitew.
14 z oceny armii
1 za zgłoszenie wraz z rozpiską w terminie
Razem do zdobycia 15 dodatkowych punktów.
Ocena przygotowania armii do turnieju
-Ogólny wygląd armii 0-6, Wedle uznania sędziego.
-Traye 0-3 Wymagane pod każdy odział z wyjątkiem fastów i skirmishy Oceniany będzie fakt posiadania tego jakże ułatwiającego grę dodatku a nie sposób wymodelowania.
Brak takowych 0
Pudełko po CD pod jednym oddziałem 1
Prawie cała armia na trayach 2
Każdy wymagany odział na trayu 3
-WYSIWYG 0-3
Na oddziałach: 1 za drobne uchybienia, 2 za kompletny WYSIWYG
Na bohaterach 1
Rozpiska 0-2
Brak, 0 i gratis rozstrzyganie na niekorzyść
Czytelny wydruk, 1
Czytelny wydruk z miejscem na wpisanie czarów, przedmiotów jednokrotnego użycia itd., 2
Scenariusze
1. Być jak...
Każdy gracz może wybrać jeden z 3 efektów raz w trakcie bitwy:
a) Być jak 40k: 1 unit dostaje hard cover i/lub 5+ warda na strzelanie, które cover olewa (bez BS), nie może w kolejnej turze szarżować.
b) Być jak LotR (trzeba zadeklarować na początku tury swojej lub przeciwnika): 1 unit dostaje stand fast, czyli stubborn i odporność na psychologię do końca tej tury.
c) Być jak Konfrontacja: dzięki czytaniu francuskiego forum gracz może przerzucić jakąkolwiek 1 kość, nawet wczesniej przerzucaną. Taki przerzut może zanegować miscasta, albo spowodować IF.
2. Zamiana armii
Gracze na daną bitwę zamieniają się armiami.
3. Pitched battle
Zapraszamy!
"Pułapka Niedźwiedzia IV"
Format 2250, 3 bitwy
Miejsce:
Świetlica Zespołu Szkół Elektronicznych i Samochodowych, ul. Staszica 2, Zielona Góra
Plan dojścia z dworca PKP:
Czas: 17 stycznia 2009 (sobota)
Plan turnieju:
9.00 Zapisy i takie tam
9.30 Start
Po 2,5 godz. a bitwę musi starczyć, tak żebyśmy do 20 turniej skończyli
Informacje ogólne:
- Turniej klasy - Lokal
- Wstęp na turniej kosztuje 10 zł
- Turniej został zgłoszony do ligi
- Można proksować, ale tylko innymi figurkami o podobnej roli (w razie wątpliwości proszę pytać przy zgłoszeniu) W szczególnych przypadkach możemy dopuścić armie w jakiejś części "kartonikowe" - uzgadniajcie to najlepiej osobiście ze mną
- Rozpiski jako załącznik do maila nadsyłać na adres: misiotek@o2.pl do dnia 16 stycznia
- Pełniący obowiązki sędziego: tradycyjnie Mateusz Kurowski
Obowiązuje Balancing Patch oraz Format Restricted
http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
Regulamin:
× Armie limited
× Obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× Obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× Obowiązują polskie uściślenia sędziowskie [ur]http://strony.aster.pl/barbaros/uscpl.pdf[/url] chyba, że poniżej wskazano odmiennie
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× Nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
× Wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera
× Wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje (także u Chaos Dwarfów)
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone
× Dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War
× Działa Dogs of War mogą brać tylko armie Dogs of War
× Wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004. Wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii.
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone
× Kawaleria Rhinoxów dozwolona
× Do wszystkich oddziałów spoza AB należy posiadać zasady! Nieposiadanie zasad może skutkować rozstrzygnięciem wszelkich wątpliwości na niekorzyść właściciela, a w skrajnych przypadkach może zostać ukarane karniakami.
Zasady turnieju:
- Gramy 3 bitwy; opisy scenriuszy poniżej
- Gramy na jawne rozpiski
- Stoły 72”x48”
- Jeden rzut - strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygrał rzut rozstawia pierwszą jednostkę.
-Zasadą specjalną turnieju jest "Pułapka Niedźwiedzia". Jeśli komuś uda się wykonać pułapkę woła sędziego, który przyznaje mu wtedy +300 małych punktów.
Dla tych co nie wiedzą czym jest pułapka niedźwiedzia. Jest to manewr wymyślony dla krasnoludów przez Gava Thorpe. Manewr polega na przyjęciu odziałem szarży przeciwnika. W następnej turze dwa inne oddziały szarżują na wyeksponowane flanki wroga. Aby otrzymać punkty należy wykonać dokładnie taki manewr. Przeciwnik musi zaszarżować na nasz centralnie wystawiony oddział a w następnej turze oddziały ustawione po bokach, posiadające możliwość otrzymywania bonusu za ranki (czyli fasty, monstery itp. odpadają) muszą zaszarżować na ten w środku. Pułapki niedźwiedzia nie można wykonać zasadą kontrszarży detachmentów - to nie jest pułapka!!
Proste!
Progi:
0-250=10:10
251-500=11:9
501-750=12:8
751-1000=13:7
1001-1250=14:6
1251-1500=15:5
1501-1750=16:4
1751-2000=17:3
2001-2250=18:2
2251-2500=19:1
2501+=20:0
Punkty do zdobycia:
60 z bitew.
14 z oceny armii
1 za zgłoszenie wraz z rozpiską w terminie
Razem do zdobycia 15 dodatkowych punktów.
Ocena przygotowania armii do turnieju
-Ogólny wygląd armii 0-6, Wedle uznania sędziego.
-Traye 0-3 Wymagane pod każdy odział z wyjątkiem fastów i skirmishy Oceniany będzie fakt posiadania tego jakże ułatwiającego grę dodatku a nie sposób wymodelowania.
Brak takowych 0
Pudełko po CD pod jednym oddziałem 1
Prawie cała armia na trayach 2
Każdy wymagany odział na trayu 3
-WYSIWYG 0-3
Na oddziałach: 1 za drobne uchybienia, 2 za kompletny WYSIWYG
Na bohaterach 1
Rozpiska 0-2
Brak, 0 i gratis rozstrzyganie na niekorzyść
Czytelny wydruk, 1
Czytelny wydruk z miejscem na wpisanie czarów, przedmiotów jednokrotnego użycia itd., 2
Scenariusze
1. Być jak...
Każdy gracz może wybrać jeden z 3 efektów raz w trakcie bitwy:
a) Być jak 40k: 1 unit dostaje hard cover i/lub 5+ warda na strzelanie, które cover olewa (bez BS), nie może w kolejnej turze szarżować.
b) Być jak LotR (trzeba zadeklarować na początku tury swojej lub przeciwnika): 1 unit dostaje stand fast, czyli stubborn i odporność na psychologię do końca tej tury.
c) Być jak Konfrontacja: dzięki czytaniu francuskiego forum gracz może przerzucić jakąkolwiek 1 kość, nawet wczesniej przerzucaną. Taki przerzut może zanegować miscasta, albo spowodować IF.
2. Zamiana armii
Gracze na daną bitwę zamieniają się armiami.
3. Pitched battle
Zapraszamy!
Zaszłyszane na jakimś turnieju:
- Twój WS?
- Tak
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
skopiemy pare zielonych zadków
No czekamy, czekamy. Na sprzeczkę z Kurą możecie liczyć, co do skopania tyłków... ;P
Zaszłyszane na jakimś turnieju:
- Twój WS?
- Tak
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Czemu ze mną? Ja nie szukam guza
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Ja możliwe, że też się zjawie
Kocham to forumHD pisze:Połykasz?FemmeFatale pisze:CHCIAŁAM TYLKO WYSTAWIĆ MOJE USŁUGI
KLUB GIER BITEWNYCH "ROGATY SZCZUR"
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
ja z Pamelą robimy za orkiestre...
Fa la la la la ..:D
Fa la la la la ..:D
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
spakowany:D:D idę LULU
trzęście sie ze strachu zieloni prawie lubuszanie :D
trzęście sie ze strachu zieloni prawie lubuszanie :D
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
wróciłem :D
droga "do i z" zajebista.... armin van bóren :D odlot muziszyn :D
pojechałem chaosem :
duży mag nurgla na d.mouncie
2 małych magów
bsb czincza na dysku,
3fastami maruderów,
2psami,
3konnicami nurgla z m.bannerami,
mało mnie było ale twardo i mocno biłem
Bitwa pierwsza: Orki i Gobliny
pomyślałem że promocja, spojrzałem w rozpiske...uu promocje lepsze niż w tesko...okazało się że produkt był po terminie i mi zaszkodził, kolo siiiieeeeepacz na wyrwenie(broń za 100p!! autowoundy), 3magów, 2klocki ng. 6 FANOLI,jakieś fasty, małe orki, i park maszyn.
było fajnie dopuki FANOLE nie pustoszyły stołu a duża stopa nie przeszła się po reszcie
coś nie poszło... 12:8 w plecy...
Bitwa 2: (odruchowo pisłem chaos) Yarma z TK
myśle, druga promocja...TK ale Yarma-dobry gracz...będzie ciekawie, i było:D
zaczęło się nieźle...wciągnęłem 2 scorpy...prince został na ostatniej ranie...konni maruderzy wpadając w gwardię zabili 5 !!inny oddział 4 maruderów zabił oddział rydwanów:D ale później przyszła gwardia...weszło pare inkantacji i się porypało wszystko... dostałem 17:3 sam nie wiem jak:D ale to Yarma ma większe chody u bogów chaosu i coś pewnie wymodlił
Bitwa 3: znowu mumiaczki, koleś z nowej soli
bardzo przyjemna bitwa...najpierw pizza, później lajtowa bitwa...przyznam że dawno nie farciłem tak na kościach...konni maruderzy znowu się pokazali..pomogli przegonić oddział 5ciu chariotów, zadały ranę gigsonowi...niestety splewiłem z dispelem i bsb dostał uszatki na klate...ale 2 tury przytrzymał zadająz 5ran :\ Mag lord na D.mouncie z sv.3+,wardem 4+na niemagiczne,i regenką przetrzymał gigsona i 2 uszaty na tył później poklepał to ale nie przepchnął kolega miał miscasta na scorpie. 20:0 dla mnie
wracaliśmy i znowu Armin :DD:D:DD spodobała mi się ta muza D:D:
zajebiaszczy turniejszon!!
dzięki Szmaji za powóz i towarzystwo, Piszczałce za towarzystwo i poratowanie colą gdy moja się skończyła,
PAMELA SSSSSSSSSSSSiIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!! haha
KRASUS SSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIjJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ haha oczywiście joke
droga "do i z" zajebista.... armin van bóren :D odlot muziszyn :D
pojechałem chaosem :
duży mag nurgla na d.mouncie
2 małych magów
bsb czincza na dysku,
3fastami maruderów,
2psami,
3konnicami nurgla z m.bannerami,
mało mnie było ale twardo i mocno biłem
Bitwa pierwsza: Orki i Gobliny
pomyślałem że promocja, spojrzałem w rozpiske...uu promocje lepsze niż w tesko...okazało się że produkt był po terminie i mi zaszkodził, kolo siiiieeeeepacz na wyrwenie(broń za 100p!! autowoundy), 3magów, 2klocki ng. 6 FANOLI,jakieś fasty, małe orki, i park maszyn.
było fajnie dopuki FANOLE nie pustoszyły stołu a duża stopa nie przeszła się po reszcie
coś nie poszło... 12:8 w plecy...
Bitwa 2: (odruchowo pisłem chaos) Yarma z TK
myśle, druga promocja...TK ale Yarma-dobry gracz...będzie ciekawie, i było:D
zaczęło się nieźle...wciągnęłem 2 scorpy...prince został na ostatniej ranie...konni maruderzy wpadając w gwardię zabili 5 !!inny oddział 4 maruderów zabił oddział rydwanów:D ale później przyszła gwardia...weszło pare inkantacji i się porypało wszystko... dostałem 17:3 sam nie wiem jak:D ale to Yarma ma większe chody u bogów chaosu i coś pewnie wymodlił
Bitwa 3: znowu mumiaczki, koleś z nowej soli
bardzo przyjemna bitwa...najpierw pizza, później lajtowa bitwa...przyznam że dawno nie farciłem tak na kościach...konni maruderzy znowu się pokazali..pomogli przegonić oddział 5ciu chariotów, zadały ranę gigsonowi...niestety splewiłem z dispelem i bsb dostał uszatki na klate...ale 2 tury przytrzymał zadająz 5ran :\ Mag lord na D.mouncie z sv.3+,wardem 4+na niemagiczne,i regenką przetrzymał gigsona i 2 uszaty na tył później poklepał to ale nie przepchnął kolega miał miscasta na scorpie. 20:0 dla mnie
wracaliśmy i znowu Armin :DD:D:DD spodobała mi się ta muza D:D:
zajebiaszczy turniejszon!!
dzięki Szmaji za powóz i towarzystwo, Piszczałce za towarzystwo i poratowanie colą gdy moja się skończyła,
PAMELA SSSSSSSSSSSSiIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!! haha
KRASUS SSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIjJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ haha oczywiście joke
Krassus lubi ssać wiec na pewno się nie obraził.
Również byłem i toczyłem znakomite starcia moimi dzielnymi demonami vs Piszczałka i jego skaveni,miskiek i wampiry oraz dominik ze swoim imperium. Chyba wygrałem turniej:), więcej jutro jak odsapne browarki:P
Również byłem i toczyłem znakomite starcia moimi dzielnymi demonami vs Piszczałka i jego skaveni,miskiek i wampiry oraz dominik ze swoim imperium. Chyba wygrałem turniej:), więcej jutro jak odsapne browarki:P
I po turnieju. Jak zwykle był bardzo fajnie. Dziękuję wszystkim za przybycie, mam nadzieję, że dobrze się bawiliście.
Poniżej wyniki:
Poniżej wyniki:
Zaszłyszane na jakimś turnieju:
- Twój WS?
- Tak
turniej bardzo fajny sporo czasu na granie w bezstresowym towarzystwie dzieki za zabawe i gratki dla boginsa za wygrana
byl to moj pierwszy turniej szczurkami i coraz bardzoej podoba mi sie ta armia szczegolnie ratlingi jak sie naparza na 4 kostkach
wzielem ze soba typowa elektrownie
a teraz maly raporcik
1 bitwa i boginsior ze swoimi teczowo nurglowymi demonami
niestety od poczatku wszystko szlo nie tak. seer nie wylosowal ani blyskawicy ani plagi ;( przez pierwsze dwie tury nie wyszla zadna blyskawica a latara walila misfiery a bogins naparzal testy tafa po kolei na wszystkie moje oddzialy az milo. w 4 turze poddalem bitwe bo dalsza gra nie miala sesu 0:20
2 bitwa przeciwko wampirom
poczatkujacy gracz mial tylko jednego skrola i dosc dziwna rozpiske.
znow przez dwie tury nie wyszla zadna blyskawica jednak latarka i jezzaile nadrabialy wszystko. wargulf zabity za pomoca 2 globkow i ratlinga, black knighci wyparowali od kilku salw jezzaili. 20 osobowy kloc szkieli dostal z warpscrola a reszte dobil ratling (19 hitow z 5 kosci ) Jedyne co zostalo to bsb z drakenhofem i oddzial blood knightow z wampirem ktorego dzielnie manewrowalo przez cala bitwe 5 night runnerow i 2 oddzialy globkow ja stracilem ratlinga i oddzial slavow 15;5
3 bitwa przeciwko orkom
warbos na wyrwenie i 3 magow. Tez poczatkujacy gracz pomimo tego ze zaczynalem wystawil wyrwene na widoku. salwa z dwoch oddzialow jezzaili i lord ginie a wyrwena dostaje 2 rany. poprawka z latarki i oczywiscie misfire (mialem ich 7 w ciagu calego turnieju ;|) latara przeswietlila polowe mojej armii jednak mega fartem pozdawalem wszystkie (!!) paniki. w drugiej turze wystrzelalem oddzial wilkow z magiem i tak przeciwkik pozbyl sie scroli. Dalej to dozynki. stracilem oddzial slavow 2 ratlingi jakies globy i jedna wykopywaczke. przeciwnikowi zostal klocek night goblinow jedna chucka i doom diwer. 17:3
Jeszcze raz dzieki za bitwy i spotkanie ze spoko ludzmi
pozdro!
byl to moj pierwszy turniej szczurkami i coraz bardzoej podoba mi sie ta armia szczegolnie ratlingi jak sie naparza na 4 kostkach
wzielem ze soba typowa elektrownie
a teraz maly raporcik
1 bitwa i boginsior ze swoimi teczowo nurglowymi demonami
niestety od poczatku wszystko szlo nie tak. seer nie wylosowal ani blyskawicy ani plagi ;( przez pierwsze dwie tury nie wyszla zadna blyskawica a latara walila misfiery a bogins naparzal testy tafa po kolei na wszystkie moje oddzialy az milo. w 4 turze poddalem bitwe bo dalsza gra nie miala sesu 0:20
2 bitwa przeciwko wampirom
poczatkujacy gracz mial tylko jednego skrola i dosc dziwna rozpiske.
znow przez dwie tury nie wyszla zadna blyskawica jednak latarka i jezzaile nadrabialy wszystko. wargulf zabity za pomoca 2 globkow i ratlinga, black knighci wyparowali od kilku salw jezzaili. 20 osobowy kloc szkieli dostal z warpscrola a reszte dobil ratling (19 hitow z 5 kosci ) Jedyne co zostalo to bsb z drakenhofem i oddzial blood knightow z wampirem ktorego dzielnie manewrowalo przez cala bitwe 5 night runnerow i 2 oddzialy globkow ja stracilem ratlinga i oddzial slavow 15;5
3 bitwa przeciwko orkom
warbos na wyrwenie i 3 magow. Tez poczatkujacy gracz pomimo tego ze zaczynalem wystawil wyrwene na widoku. salwa z dwoch oddzialow jezzaili i lord ginie a wyrwena dostaje 2 rany. poprawka z latarki i oczywiscie misfire (mialem ich 7 w ciagu calego turnieju ;|) latara przeswietlila polowe mojej armii jednak mega fartem pozdawalem wszystkie (!!) paniki. w drugiej turze wystrzelalem oddzial wilkow z magiem i tak przeciwkik pozbyl sie scroli. Dalej to dozynki. stracilem oddzial slavow 2 ratlingi jakies globy i jedna wykopywaczke. przeciwnikowi zostal klocek night goblinow jedna chucka i doom diwer. 17:3
Jeszcze raz dzieki za bitwy i spotkanie ze spoko ludzmi
pozdro!