
Proszę o rozważenie tej sytuacji i wypowiedź.
PS. NIe wiem czy ta sytuacja była poruszana, ale jeśli tak to proszę o podanie odpowiedzi na moje pytanie i skasowanie tematu
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Nie ma żadnego "wciągania" bokiem, są tylko szarże na kilka jednostek na raz. Cele muszą znajdować się z przodu jednostki. W sytuacji nr 1 smok musi móc się zetknąć z tą strefą, w którą szarżuje, żeby szarża się udała.Jasiuuu pisze:tak , teraz jest tak że jak szarzujesz wroga a druga jego jednostka jest jakoś 1cal od ciebie to jest wciągana w combat
tylko nikt nie okreslil co to jest lekkie skrzywienie - 1-2 stopie, a moze 90?szafa@poznan pisze:oczywiste jest że te 15 goblinów dostawia sie do smoka lekko skrzywiając, pozwala na to rulebook