Rozpiski
Moderator: esgaroth
Dzięki za BP!
W DoW w końcu zaczyna być ciekawie. możliwość wywalenia paymastera i dania jednego dowolnego itemu naszemu herosowi stwarza w końcu mozliwosc zabawy DoW na turniejach.
oto moja rozpa na 2k
herosi:
generał
z Fellblade od skavenów, ench shield, heavy armor, konika bez bardingu (206 pkt)
kapitan z pike of remas , pistoletem, heavy armour
2x mag 1lvl z 4 Dispell Scrollami (razem 220 pkt).
kawaleria:
- 8 Al muktars desert dogs (docelowo siedzi w nich gienek) 271 pkt,
- 6 venatorów 219 pkt,
- 6 lekkiej kawy z lukami, tarczami, spearami i muzykiem 123 pkt.
piechota:
9 duealistów z pistolami (siedzi w nich kapitan) 81 pkt,
11 kuszoli 88 pkt,
10 kuszoli 80 pkt,
14 manflaerów (439 pkt).
maszyny:
2 cannony (160 pkt)
może trochę mała osłona magiczna, ale z 4 DScrollami przetrzymają 2 kluczowe tury, a z 9 Ld generał w sumie nie powinien feara czy terroru oblewać.
jak Wam się to podoba?
W DoW w końcu zaczyna być ciekawie. możliwość wywalenia paymastera i dania jednego dowolnego itemu naszemu herosowi stwarza w końcu mozliwosc zabawy DoW na turniejach.
oto moja rozpa na 2k
herosi:
generał
z Fellblade od skavenów, ench shield, heavy armor, konika bez bardingu (206 pkt)
kapitan z pike of remas , pistoletem, heavy armour
2x mag 1lvl z 4 Dispell Scrollami (razem 220 pkt).
kawaleria:
- 8 Al muktars desert dogs (docelowo siedzi w nich gienek) 271 pkt,
- 6 venatorów 219 pkt,
- 6 lekkiej kawy z lukami, tarczami, spearami i muzykiem 123 pkt.
piechota:
9 duealistów z pistolami (siedzi w nich kapitan) 81 pkt,
11 kuszoli 88 pkt,
10 kuszoli 80 pkt,
14 manflaerów (439 pkt).
maszyny:
2 cannony (160 pkt)
może trochę mała osłona magiczna, ale z 4 DScrollami przetrzymają 2 kluczowe tury, a z 9 Ld generał w sumie nie powinien feara czy terroru oblewać.
jak Wam się to podoba?
Trochę za miękka rozpa, jak coś dojdzie to zjedzie Ci pół armii, czy może mi ktoś podać linka do zasad specjalnych i statystyk mengili, albo mi je opisać? Pozdr
Proszę bardzo:MENGIL , inne zasady najlepiej szukać na australijskiej stronie GW albo przez google
Co do rozpy...
Ciekawa... szybka, choć miękka. Ma strzelanie do niszczenia strzelców przeciwnika, ale normalne defensy mają z nią raczej z górki.
Widzę, że postawiłeś na porządną kosę dla lorda. To mi się podoba. Początkowo, można było myśleć, że pedant, hotek czy BoH będą najpopularniejszymi itemami na zasadach BP+R. Jednakże ja uważam, że jest multum ciekawych magicznych przedmiotów do wyboru. Osobiście myślałem nad Chaos Deamonsword i takiego lorda do Volandów. W ten sposób byłby to silny oddział uderzeniowy.
Można też dać Chaos Runesword. Tak w ogóle to WoC mają fajne zabawki
Co do rozpy...
Ciekawa... szybka, choć miękka. Ma strzelanie do niszczenia strzelców przeciwnika, ale normalne defensy mają z nią raczej z górki.
Widzę, że postawiłeś na porządną kosę dla lorda. To mi się podoba. Początkowo, można było myśleć, że pedant, hotek czy BoH będą najpopularniejszymi itemami na zasadach BP+R. Jednakże ja uważam, że jest multum ciekawych magicznych przedmiotów do wyboru. Osobiście myślałem nad Chaos Deamonsword i takiego lorda do Volandów. W ten sposób byłby to silny oddział uderzeniowy.
Można też dać Chaos Runesword. Tak w ogóle to WoC mają fajne zabawki
Jest taka masa roznych ciekawych przedmiotów ze głowa mała. Niekiedy przedmioty ktore nie sprawdzaja sie w armiach z ktorych pochodza, moga siwetnie pasowac do DoW... Cała maaaasa kombinacji. Osobiscie uwazam ze przedmioty dla walczaka nie sa tak dobra opcja - i tak nie stworzymy super-siepacza, za to jeden dobrze dobrany Arcane moze sporo namieszac.
Z broni ciekawy jest np. Tenderiser Z arcane'ow oczywiscie najbardziej kusi Book of Hoeth
Z broni ciekawy jest np. Tenderiser Z arcane'ow oczywiscie najbardziej kusi Book of Hoeth
bo tak.
Witam
Oto pomysl na magiczne DoW.
Format jest nieco dziwny bo gramy na 1500 punktow ale mamy sloty jak za 2k (1 lord, 2 rare itp.).
Gramy w teamach, ja gram z O&G, VC i DE, wszystkie mocno czarowne wiec i ja nie bede gorszy
Bedziemy grac przeciwko Krasie, Imperium, WE x2 (stad ogien bralem).
Przeciwnicy zgodzili sie na Dark Emissary wiec nie ma problemu.
Hireling Wizard Lord @ 305 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Fire
Mage's Tome
Power Stone
Power Stone
Power Stone
Dark Emissary @ 265 Pts
Magic Level 4
Hireling Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Power Stone
Power Stone
Paymaster @ 120 Pts
Barding; Heavy Armour; Shield
Pike of Remas
Bright Helm of Myrmidia
Warhorse
3 Fenbeasts @ 255 Pts
22 Pikemen @ 240 Pts
Pike; Light Armour; Standard; Musician
5 Light Cavalry @ 80 Pts
Shield; Musician
5 Light Cavalry @ 80 Pts
Shield; Musician
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7
Models in Army: 39
Total Army Cost: 1490
Wszelkie uwagi co do tej nieco nietypowej rozpiski mile widziane.
Pozdrawiam
Pelzak
Oto pomysl na magiczne DoW.
Format jest nieco dziwny bo gramy na 1500 punktow ale mamy sloty jak za 2k (1 lord, 2 rare itp.).
Gramy w teamach, ja gram z O&G, VC i DE, wszystkie mocno czarowne wiec i ja nie bede gorszy
Bedziemy grac przeciwko Krasie, Imperium, WE x2 (stad ogien bralem).
Przeciwnicy zgodzili sie na Dark Emissary wiec nie ma problemu.
Hireling Wizard Lord @ 305 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Fire
Mage's Tome
Power Stone
Power Stone
Power Stone
Dark Emissary @ 265 Pts
Magic Level 4
Hireling Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Power Stone
Power Stone
Paymaster @ 120 Pts
Barding; Heavy Armour; Shield
Pike of Remas
Bright Helm of Myrmidia
Warhorse
3 Fenbeasts @ 255 Pts
22 Pikemen @ 240 Pts
Pike; Light Armour; Standard; Musician
5 Light Cavalry @ 80 Pts
Shield; Musician
5 Light Cavalry @ 80 Pts
Shield; Musician
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7
Models in Army: 39
Total Army Cost: 1490
Wszelkie uwagi co do tej nieco nietypowej rozpiski mile widziane.
Pozdrawiam
Pelzak
Na pewno będzie dużo zabawy z tą rozpiską. Jednak przez tą giętą magię armia jest bardzo mało liczebna. Dodatkowo tylko magia jest siła uderzeniową.
Gdzie trafią haerosi? Jeśli paymaster ma być w pikinierach, to IMO czempion by się przydał, bo Ci WE jakimś biegaczem go zamordują. Fenbeasty są fajne, ale tak na prawdę są głównie po to by blokować oddziały. Ciężkiej kawy nie ruszą. Za miast 2 Fb. proponowałbym 2 meaneterów z GW (wiem, będzie brakować 10 pkt.). Oni już stanowią nie najgorszy oddział uderzeniowy.
Gdzie trafią haerosi? Jeśli paymaster ma być w pikinierach, to IMO czempion by się przydał, bo Ci WE jakimś biegaczem go zamordują. Fenbeasty są fajne, ale tak na prawdę są głównie po to by blokować oddziały. Ciężkiej kawy nie ruszą. Za miast 2 Fb. proponowałbym 2 meaneterów z GW (wiem, będzie brakować 10 pkt.). Oni już stanowią nie najgorszy oddział uderzeniowy.
- Bruenor Battlehammer
- Wodzirej
- Posty: 700
- Lokalizacja: Bendsburg
1. Możesz tak samo jak halabarde
2. Nie widzę przeciwwskazań
3. Zależy od organizatora, ale raczej tak
4. Możesz - to jest normalny oddział
2. Nie widzę przeciwwskazań
3. Zależy od organizatora, ale raczej tak
4. Możesz - to jest normalny oddział
putoa alasti avantoon!
Nie ma nigdzie napisane, że nie. Limited oraz BP nie zabraniają wystawiania jednostek Albionu w armii DoW.Fisch pisze:to ja mam pytania:
3. Czy truthsayer jest dozwolony na turnieje
Herosi DoW mogą przyłączać się do RoR. Bohaterowie innych armii już nie.Fisch pisze:4. Czy mogę dołączać herosów do RoR (chodzi oczywiście o manflayerów)
Grałem w tym roku już prawie każda armią
Wczoraj usiadłem przy Army Builderze i co się okazało:
DoW dają mnóstwo opcji. Mają wiele oddziałów, które chętnie bym widział w mojej bretce czy szczurach.
Zrobiłem rozpiskę na 1650 na ograniczenia mastera w lublinie i wydaje mi się prawie nie do pokonania na te punkty. Serio.
Żeby nie byc gołosłownym:
Generał Capitan, łuk, mornig star, tarcza, heavy armour, do tego dajemy Estalian Cloak (MR1) i Hail of Doom Arrows z armii WE = 118
Mag, 2 level, Pike of Remas, Dispell Scroll = 145
Truthsayer = 265
2 x 11 Kusze = 2 x 88
2 x 9 dueliści = 2 x 45
2 x 5 Fasty, spear = 2 x 60
5 x Heavy Cavalery goła = 95
Manater z dwurakiem = 90
Manater z brace of pistols = 90
15 x Manflayers = 458
75 modeli
7 PD
5 DD, scroll
Chyba nie muszę mówić gdzie siedzą herosi i co im robi kawaleria...
Magia z Truthsayera jest bardzo mocna. Właściwie każdy czar jest grywalny. Dobrą opcja jest rzucanie czaru +1 to hit na Manflayerów.
Duzo oddziałów śmiecióchów, Manaterzy z stubornem i spory ostrzał.
Typowa armia turniejowa do wygrywania.
Zaraz mi powiecie, ze manflayersi będą mi schodzić...
Wymieńcie armie, która sobie z nimi poradzi w takiej ilości (mag z piką siedzi z oddziale...). Do tego Capitan ma MR 1 a Truthsayer daje +1 do dispellowania.
Feel free to copy
Wczoraj usiadłem przy Army Builderze i co się okazało:
DoW dają mnóstwo opcji. Mają wiele oddziałów, które chętnie bym widział w mojej bretce czy szczurach.
Zrobiłem rozpiskę na 1650 na ograniczenia mastera w lublinie i wydaje mi się prawie nie do pokonania na te punkty. Serio.
Żeby nie byc gołosłownym:
Generał Capitan, łuk, mornig star, tarcza, heavy armour, do tego dajemy Estalian Cloak (MR1) i Hail of Doom Arrows z armii WE = 118
Mag, 2 level, Pike of Remas, Dispell Scroll = 145
Truthsayer = 265
2 x 11 Kusze = 2 x 88
2 x 9 dueliści = 2 x 45
2 x 5 Fasty, spear = 2 x 60
5 x Heavy Cavalery goła = 95
Manater z dwurakiem = 90
Manater z brace of pistols = 90
15 x Manflayers = 458
75 modeli
7 PD
5 DD, scroll
Chyba nie muszę mówić gdzie siedzą herosi i co im robi kawaleria...
Magia z Truthsayera jest bardzo mocna. Właściwie każdy czar jest grywalny. Dobrą opcja jest rzucanie czaru +1 to hit na Manflayerów.
Duzo oddziałów śmiecióchów, Manaterzy z stubornem i spory ostrzał.
Typowa armia turniejowa do wygrywania.
Zaraz mi powiecie, ze manflayersi będą mi schodzić...
Wymieńcie armie, która sobie z nimi poradzi w takiej ilości (mag z piką siedzi z oddziale...). Do tego Capitan ma MR 1 a Truthsayer daje +1 do dispellowania.
Feel free to copy
- Bruenor Battlehammer
- Wodzirej
- Posty: 700
- Lokalizacja: Bendsburg
a jak rozpatrywana będzie szarża taktyczna kawalerii w tych MMM kiedy dostawią się do zwykłych, żeby nie dotykac kolesia z piką? Jest napisane "cannot voluntarily charge if they would contact in Base to Base the bearer of the Pike" a na skirmish kawa powinna dac radę się dostawic, żeby olac kola.
putoa alasti avantoon!
masz zasadę, że herosi muszą się dostawić do combatu, więc taki oddział z magiem mającym pikę jest nie do zaszarżowania przez kawę.Bruenor Battlehammer pisze:a jak rozpatrywana będzie szarża taktyczna kawalerii w tych MMM kiedy dostawią się do zwykłych, żeby nie dotykac kolesia z piką? Jest napisane "cannot voluntarily charge if they would contact in Base to Base the bearer of the Pike" a na skirmish kawa powinna dac radę się dostawic, żeby olac kola.
Mały mag ciągnie z heavena i rzuca przerzuty jedynek na manflayerów.
Truthsayer rzuca misilla i zwiększanie BS o 1.
Uważam, że na 2000+ też jest to bardzo mocna armia, tylko po prostu nikt z czołówki ligi się nią nie zainteresował...
Ja zamierzam być pierwszy.
Heh, to zabrzmialo jak "nie potraficie grac DoW ale ja wam pokaze jak sie tym gra", milego pokazywania.Fisch pisze:Uważam, że na 2000+ też jest to bardzo mocna armia, tylko po prostu nikt z czołówki ligi się nią nie zainteresował...
Ja zamierzam być pierwszy.
Pozdrawiam
Pelzak
"Lepszy mały ale własny i z przodu, niż duży ale cudzy i z tyłu..."
Fisch plewko wczoraj zrobiłem prawie identyczną rozpę:) U mnie było
Za Truthsayera-> Dark Emisary. W sumie nie ogarnąłem tego +1 do bsa, ale imo emisariusz ma fajniejsze czary.
Za maneaterów miałem leadbelcherów. Po BP ta jednostka jest mega sensowna:)
Z dodatkowych itemków też wziąłem hoda.
To fakt dow dają mega dużo możliwości teraz. Jednak odrzuca mnie fakt, że zrobienie tej armii wymaga kupe zabawy i czasu, żeby to dobrze wyglądało.
Za Truthsayera-> Dark Emisary. W sumie nie ogarnąłem tego +1 do bsa, ale imo emisariusz ma fajniejsze czary.
Za maneaterów miałem leadbelcherów. Po BP ta jednostka jest mega sensowna:)
Z dodatkowych itemków też wziąłem hoda.
To fakt dow dają mega dużo możliwości teraz. Jednak odrzuca mnie fakt, że zrobienie tej armii wymaga kupe zabawy i czasu, żeby to dobrze wyglądało.