Rozpiski

Dogs of War

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hurtmaker
Chuck Norris
Posty: 448

Post autor: Hurtmaker »

Dzięki za BP!
W DoW w końcu zaczyna być ciekawie. możliwość wywalenia paymastera i dania jednego dowolnego itemu naszemu herosowi stwarza w końcu mozliwosc zabawy DoW na turniejach.
oto moja rozpa na 2k

herosi:
generał
z Fellblade od skavenów, ench shield, heavy armor, konika bez bardingu (206 pkt)
kapitan z pike of remas , pistoletem, heavy armour
2x mag 1lvl z 4 Dispell Scrollami (razem 220 pkt).
kawaleria:
- 8 Al muktars desert dogs (docelowo siedzi w nich gienek) 271 pkt,
- 6 venatorów 219 pkt,
- 6 lekkiej kawy z lukami, tarczami, spearami i muzykiem 123 pkt.
piechota:
9 duealistów z pistolami (siedzi w nich kapitan) 81 pkt,
11 kuszoli 88 pkt,
10 kuszoli 80 pkt,
14 manflaerów (439 pkt).
maszyny:
2 cannony (160 pkt)

może trochę mała osłona magiczna, ale z 4 DScrollami przetrzymają 2 kluczowe tury, a z 9 Ld generał w sumie nie powinien feara czy terroru oblewać.

jak Wam się to podoba?

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Prawdopodobnie desert dogów szybko stracisz, są mięciutcy na ostrzał, fajny mają banner, co w poł. z fell bladem może zrobić duże kuku, a;e jednak trzeba na nich ostro uważać...

Awatar użytkownika
Arqueek
Chuck Norris
Posty: 380

Post autor: Arqueek »

No ne wiem, nie wiem... malo Cie i mekki jestes.

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Trochę za miękka rozpa, jak coś dojdzie to zjedzie Ci pół armii, czy może mi ktoś podać linka do zasad specjalnych i statystyk mengili, albo mi je opisać? Pozdr

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Proszę bardzo:MENGIL , inne zasady najlepiej szukać na australijskiej stronie GW albo przez google ;)

Co do rozpy...
Ciekawa... szybka, choć miękka. Ma strzelanie do niszczenia strzelców przeciwnika, ale normalne defensy mają z nią raczej z górki.
Widzę, że postawiłeś na porządną kosę dla lorda. To mi się podoba. Początkowo, można było myśleć, że pedant, hotek czy BoH będą najpopularniejszymi itemami na zasadach BP+R. Jednakże ja uważam, że jest multum ciekawych magicznych przedmiotów do wyboru. Osobiście myślałem nad Chaos Deamonsword i takiego lorda do Volandów. W ten sposób byłby to silny oddział uderzeniowy.

Można też dać Chaos Runesword. Tak w ogóle to WoC mają fajne zabawki :)

Awatar użytkownika
KOOBA.84
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 166
Lokalizacja: Poznan,Strefa Zero

Post autor: KOOBA.84 »

Jest taka masa roznych ciekawych przedmiotów ze głowa mała. Niekiedy przedmioty ktore nie sprawdzaja sie w armiach z ktorych pochodza, moga siwetnie pasowac do DoW... Cała maaaasa kombinacji. Osobiscie uwazam ze przedmioty dla walczaka nie sa tak dobra opcja - i tak nie stworzymy super-siepacza, za to jeden dobrze dobrany Arcane moze sporo namieszac.

Z broni ciekawy jest np. Tenderiser :) Z arcane'ow oczywiscie najbardziej kusi Book of Hoeth :)
bo tak. :lol:

Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Post autor: pelzak »

Witam

Oto pomysl na magiczne DoW.
Format jest nieco dziwny bo gramy na 1500 punktow ale mamy sloty jak za 2k (1 lord, 2 rare itp.).
Gramy w teamach, ja gram z O&G, VC i DE, wszystkie mocno czarowne wiec i ja nie bede gorszy :D
Bedziemy grac przeciwko Krasie, Imperium, WE x2 (stad ogien bralem).
Przeciwnicy zgodzili sie na Dark Emissary wiec nie ma problemu.

Hireling Wizard Lord @ 305 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Fire
Mage's Tome
Power Stone
Power Stone
Power Stone

Dark Emissary @ 265 Pts
Magic Level 4

Hireling Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Power Stone
Power Stone

Paymaster @ 120 Pts
Barding; Heavy Armour; Shield
Pike of Remas
Bright Helm of Myrmidia
Warhorse

3 Fenbeasts @ 255 Pts

22 Pikemen @ 240 Pts
Pike; Light Armour; Standard; Musician

5 Light Cavalry @ 80 Pts
Shield; Musician

5 Light Cavalry @ 80 Pts
Shield; Musician



Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7
Models in Army: 39
Total Army Cost: 1490

Wszelkie uwagi co do tej nieco nietypowej rozpiski mile widziane.

Pozdrawiam
Pelzak

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Na pewno będzie dużo zabawy z tą rozpiską. Jednak przez tą giętą magię armia jest bardzo mało liczebna. Dodatkowo tylko magia jest siła uderzeniową.
Gdzie trafią haerosi? Jeśli paymaster ma być w pikinierach, to IMO czempion by się przydał, bo Ci WE jakimś biegaczem go zamordują. Fenbeasty są fajne, ale tak na prawdę są głównie po to by blokować oddziały. Ciężkiej kawy nie ruszą. Za miast 2 Fb. proponowałbym 2 meaneterów z GW (wiem, będzie brakować 10 pkt.). Oni już stanowią nie najgorszy oddział uderzeniowy.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

to ja mam pytania:
1. czy można dawać pikę of remas na kolesia na mouncie (typu pegaz czy koń)
2. czy mogę dać ją magowi
3. Czy truthsayer jest dozwolony na turnieje
4. Czy mogę dołączać herosów do RoR (chodzi oczywiście o manflayerów)
Obrazek

Awatar użytkownika
Bruenor Battlehammer
Wodzirej
Posty: 700
Lokalizacja: Bendsburg

Post autor: Bruenor Battlehammer »

1. Możesz tak samo jak halabarde
2. Nie widzę przeciwwskazań
3. Zależy od organizatora, ale raczej tak
4. Możesz - to jest normalny oddział
putoa alasti avantoon! :wink:

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Fisch pisze:to ja mam pytania:

3. Czy truthsayer jest dozwolony na turnieje
Nie ma nigdzie napisane, że nie. Limited oraz BP nie zabraniają wystawiania jednostek Albionu w armii DoW.
Fisch pisze:4. Czy mogę dołączać herosów do RoR (chodzi oczywiście o manflayerów)
Herosi DoW mogą przyłączać się do RoR. Bohaterowie innych armii już nie.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

zabieram się w takim razie za armię DoW

daje mnóstwo możliwości przegięć i to mi bardzo pasuje
Obrazek

Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Post autor: pelzak »

Fisch pisze:zabieram się w takim razie za armię DoW

daje mnóstwo możliwości przegięć i to mi bardzo pasuje
Przegiec?? No bez jaj. DoW sa jedna chyba ze slabszych armii i jak chcesz robic przegiecia w swojej armii to polecam cos innego :wink:

Pozdrawiam
Pelzak

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

Grałem w tym roku już prawie każda armią

Wczoraj usiadłem przy Army Builderze i co się okazało:
DoW dają mnóstwo opcji. Mają wiele oddziałów, które chętnie bym widział w mojej bretce czy szczurach.
Zrobiłem rozpiskę na 1650 na ograniczenia mastera w lublinie i wydaje mi się prawie nie do pokonania na te punkty. Serio.

Żeby nie byc gołosłownym:

Generał Capitan, łuk, mornig star, tarcza, heavy armour, do tego dajemy Estalian Cloak (MR1) i Hail of Doom Arrows z armii WE = 118

Mag, 2 level, Pike of Remas, Dispell Scroll = 145
Truthsayer = 265

2 x 11 Kusze = 2 x 88
2 x 9 dueliści = 2 x 45
2 x 5 Fasty, spear = 2 x 60
5 x Heavy Cavalery goła = 95
Manater z dwurakiem = 90
Manater z brace of pistols = 90
15 x Manflayers = 458

75 modeli
7 PD
5 DD, scroll

Chyba nie muszę mówić gdzie siedzą herosi i co im robi kawaleria...
Magia z Truthsayera jest bardzo mocna. Właściwie każdy czar jest grywalny. Dobrą opcja jest rzucanie czaru +1 to hit na Manflayerów.

Duzo oddziałów śmiecióchów, Manaterzy z stubornem i spory ostrzał.
Typowa armia turniejowa do wygrywania.
Zaraz mi powiecie, ze manflayersi będą mi schodzić...
Wymieńcie armie, która sobie z nimi poradzi w takiej ilości (mag z piką siedzi z oddziale...). Do tego Capitan ma MR 1 a Truthsayer daje +1 do dispellowania.

Feel free to copy
Obrazek

Awatar użytkownika
Bruenor Battlehammer
Wodzirej
Posty: 700
Lokalizacja: Bendsburg

Post autor: Bruenor Battlehammer »

a jak rozpatrywana będzie szarża taktyczna kawalerii w tych MMM kiedy dostawią się do zwykłych, żeby nie dotykac kolesia z piką? Jest napisane "cannot voluntarily charge if they would contact in Base to Base the bearer of the Pike" a na skirmish kawa powinna dac radę się dostawic, żeby olac kola.
putoa alasti avantoon! :wink:

Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Post autor: pelzak »

Na male punkty moze i tak, ale gdy sie zaczyna grac na 2000+ to DoW szalu nie robia. Poza ty nie jestem pewien czy mozna wystawic Truthsayer ot tak. To jest koles z Dark Shadows campaign, wiec nie wiem czy mozna go ot tak.

Pozdrawiam
Pelzak

Awatar użytkownika
Arqueek
Chuck Norris
Posty: 380

Post autor: Arqueek »

Mozna ;)
A swoja droga na 2k DoW jako chyba jedyna armia moze miec 2 4-lvlowych magow. Tez fajna rzecz.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

Bruenor Battlehammer pisze:a jak rozpatrywana będzie szarża taktyczna kawalerii w tych MMM kiedy dostawią się do zwykłych, żeby nie dotykac kolesia z piką? Jest napisane "cannot voluntarily charge if they would contact in Base to Base the bearer of the Pike" a na skirmish kawa powinna dac radę się dostawic, żeby olac kola.
masz zasadę, że herosi muszą się dostawić do combatu, więc taki oddział z magiem mającym pikę jest nie do zaszarżowania przez kawę.

Mały mag ciągnie z heavena i rzuca przerzuty jedynek na manflayerów.
Truthsayer rzuca misilla i zwiększanie BS o 1.

Uważam, że na 2000+ też jest to bardzo mocna armia, tylko po prostu nikt z czołówki ligi się nią nie zainteresował...
Ja zamierzam być pierwszy.
Obrazek

Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Post autor: pelzak »

Fisch pisze:Uważam, że na 2000+ też jest to bardzo mocna armia, tylko po prostu nikt z czołówki ligi się nią nie zainteresował...
Ja zamierzam być pierwszy.
Heh, to zabrzmialo jak "nie potraficie grac DoW ale ja wam pokaze jak sie tym gra", milego pokazywania. :wink:

Pozdrawiam
Pelzak
"Lepszy mały ale własny i z przodu, niż duży ale cudzy i z tyłu..."

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Fisch plewko wczoraj zrobiłem prawie identyczną rozpę:) U mnie było
Za Truthsayera-> Dark Emisary. W sumie nie ogarnąłem tego +1 do bsa, ale imo emisariusz ma fajniejsze czary.
Za maneaterów miałem leadbelcherów. Po BP ta jednostka jest mega sensowna:)
Z dodatkowych itemków też wziąłem hoda.
To fakt dow dają mega dużo możliwości teraz. Jednak odrzuca mnie fakt, że zrobienie tej armii wymaga kupe zabawy i czasu, żeby to dobrze wyglądało.

ODPOWIEDZ